چرا باید از اکسسوری استفاده کنیم

یکشنبه 6 آذر 1401

چرا استفاده از لوازم جانبی مهم است؟

اگر به خانم های شیک پوش نگاه کنید، متوجه اهمیت اکسسوری ها خواهید شد. مزیت جواهرات و سایر وسایل تزئینی این است که تاریخ انقضا ندارند. یعنی می توانید یکی از گردنبندهای قدیمی خود را با یک لباس شیک ست کنید و بسیار شیک به نظر برسید. البته نکته مهم این است که باید به تناسب لباس و اکسسوری ها توجه کنید; یعنی رنگ، جنس و طرح هر اکسسوری تاثیر مستقیمی بر بهتر یا زشت تر شدن ظاهر نهایی شما دارد.

یکی دیگر از دلایل مهم بودن اکسسوری ها این است که ظاهر ساده و معمولی خود را به ظاهری شیک تبدیل کنید، به این معنی که گاهی اوقات حتی نیازی به خرید لباس جدید ندارید و می توانید یک استایل جدید جذاب برای خود ایجاد کنید. همخوانی داشتن. لباس های موجود شما برای درک بهتر، تصور کنید که یک تی شرت سفید ساده و شلوار جین آبی تیره پوشیده اید. این لباس ها به تنهایی کاملا غیر رسمی به نظر می رسند. اما اگر همزمان از یک جفت کتانی سفید، یک جفت گوشواره حلقه ای طلایی با آویز نخ ابریشمی سفید و یک کراوات ساردینی رنگ استفاده کنید، می توانید همان لباس های ساده را به استایلی ظریف و مینیمال تبدیل کنید.

در واقع منظور ما این است که این اکسسوری ها هستند که به لباس ها روح و ظاهر می بخشند. بنابراین اکسسوری ها در درجه دوم اهمیت نیستند و به اندازه لباس اهمیت دارند.

اکسسوری های زنانه و دخترانه شامل چه مواردی است؟

در مورد مفهوم کلی و معنای لغوی اکسسوری نیز در بالا توضیحات کاملی در مورد اهمیت استفاده از آن به شما داده ایم. در ادامه شما را با انواع اکسسوری های زنانه و دخترانه آشنا می کنیم که آشنایی با آنها و نحوه استفاده از آنها می تواند تاثیر زیادی در مد شما داشته باشد.

انواع اکسسوری های زنانه و دخترانه شامل لیست بلندبالایی است که در اینجا تنها بخشی از آن را ارائه می دهیم.

انواع ساعت مچی، شال و روسری، کلاه، گردنبند، سربند، گیره مو، گوشواره، انواع کیف، صندل، کمربند، گردنبند، دستبند، کراوات و ده ها مورد مشابه دیگر در ردیف زنانه و دخترانه قرار می گیرد. تجهیزات جانبی.

– کیف، کفش، کلاه و عینک آفتابی

کیف در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف از دیگر اکسسوری های زنانه و دخترانه است. کیف از اوایل دهه 1900 به یکی از اکسسوری های پوشاک زنان تبدیل شده است.در طول تاریخ، زنان همیشه از کیف های متنوعی استفاده کرده اند و این روند ادامه خواهد داشت. کفش، کلاه و عینک آفتابی از دیگر لوازم جانبی زنانه و دخترانه است.

حتی اگر صورت ساده ای دارید، می توانید با یک عینک آفتابی خاص توجه ها را به خود جلب کنید. البته این را بدانید که بهتر است عینک آفتابی را با توجه به فرم صورت خود انتخاب کنید تا به بهترین وجه با ظاهر شما تناسب داشته باشد.

برای انتخاب همه این موارد باید به لباس و استایل خود توجه کنید. در غیر این صورت، اکسسوری به جای کامل کردن لباس، آن را از بین می برد.

– ساعت مچی

ساعت مچی یکی از انواع دیگر لوازم جانبی دخترانه و زنانه است. انواع مختلفی از ساعت های مچی وجود دارد و به همین دلیل باید از مدلی استفاده کنید که با استایل شما مطابقت داشته باشد. هرگز ساعت مچی را با لباس یا لباس شب نپوشید. ساعت مچی با بند فلزی بیشتر برای استایل و کار رسمی مناسب است.

– لوازم جانبی گوشواره

به نظر شما مهمترین اکسسوری برای زنان و دختران چیست؟ فرقی نمی کند که گوشواره های شما طلا، نقره یا بدلی باشد، اما از معجزه گوشواره برای تکمیل ظاهر و استایل خود غافل نشوید. علاوه بر پوشیدن لباس، گوشواره را باید بر اساس رنگ صورت، مدل و رنگ مو انتخاب کنید. به عنوان مثال، برای صورت های گرد که زاویه ندارند، بهتر است گوشواره های آویزان و بلند را انتخاب کنید. زیرا به این ترتیب می توانید صورت را کمی کشیده تر نشان دهید و تعادل بیشتری در چهره خود ایجاد کنید. گوشواره های چالچرقی و انواعی که ریشه و منگوله بلند دارند نیز به این صورت گرد می آید. اما از طرفی گوشواره های گرد و حلقه ای به هیچ وجه گزینه های خوبی نیستند زیرا صورت را گردتر از قبل نشان می دهند.

به طور کلی برای انتخاب گوشواره به عنوان اکسسوری، لازم است مدلی را انتخاب کنید که چهره شما را متعادل کند. برای درک بهتر این مشکل، در زیر به طور خلاصه بحث کرده ایم که کدام گوشواره برای هر فرم صورت مناسب است:

صورت کشیده
در صورت کشیده پهنای صورت کم است. بر این اساس گوشواره های گرد و مدور بهترین گزینه برای این کار هستند.

صورت الماسی
اگر گونه ها از پیشانی و چانه گشادتر باشد یعنی فرم صورت الماسی است. گوشواره های آویزان کوتاه به این صورت می آید.

صورت قلب
در صورت قلبی پهنای پیشانی بیشتر از پهنای فک است و چانه نیز نوک تیز و کشیده است. گوشواره های گرد به تعادل این نوع صورت کمک می کند.

صورت مربعی
اگر پهنای پیشانی و پهنای چانه برابر باشد شکل صورت مربع است. گوشواره های حلقه ای و قطره اشک برای این فرم صورت بهترین هستند.

صورت گرد
در صورت گرد، اندازه از گوش تا گوش تقریباً با اندازه چانه تا پیشانی برابر است. برای این فرم صورت باید از گوشواره های آویز بلند استفاده کرد.

صورت بیضی:
صورت بیضی بهترین فرم صورت محسوب می شود. زیرا تمام جزئیات آن کاملاً به هم می خورد و هر نوع گوشواره ای را می توان به راحتی با آن تداعی کرد.

در مورد سایز مو باید گفت که هر چه موهای شما بلندتر باشد باید گوشواره های بزرگتر و بلندتر را انتخاب کنید. زیرا موهای مجعد بلند گوش ها را می پوشاند و بنابراین استفاده از گوشواره های میخی و کوتاه چندان منطقی نیست. اما برای موهای کوتاه می توان از هر مدل گوشواره ای استفاده کرد. به عنوان مثال، برای مجالس رسمی بهتر است از گوشواره طلا با سنگ های قیمتی استفاده کنید.

– اکسسوری دستبند زنانه

دستبند یکی دیگر از اکسسوری هایی است که خانم ها برای تکمیل ظاهر خود از آن استفاده می کنند. این دستبند در طرح ها، جنس ها و رنگ های مختلف موجود است. شما می توانید بسته به سلیقه، بودجه و هماهنگی با لباس خود انواع دستبندهای زنانه را خریداری کنید.

البته هنگام خرید مچ بند باید به مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید توجه کنید. نوع مونتاژ و افراد حاضر در آنجا مستقیماً بر انتخاب لوازم جانبی تأثیر می گذارد. زیرا هر مکان و هر موقعیتی نوع خاص خود را می طلبد. پس حتما به این نکته مهم توجه کنید که آیا می خواهید دستبند در یک رویداد اجتماعی شرکت کنید، یک جلسه کاری، ملاقات با دوستان در کافه یا برای جشن عروسی! البته دستبندهای براق بیشتر برای مراسم عروسی مناسب هستند. اما برای مجالس و عصرهای کاری پیشنهاد می کنیم ساده ترین دستبند را انتخاب کنید.

مرتبط:  چرا هواپیما نباید از بالای کعبه پرواز نمیکند

اگر به یک دستبند طلای زرد علاقه دارید، ترجیحا آن را با لباس هایی ست کنید که رنگ گرم و خنثی دارند مانند لباس های قرمز، نارنجی یا حتی کرم و بژ. برای دستبند طلای سفید، لباس های سفید یا مشکی گزینه های مناسب تری هستند.

به طور کلی، هنگام انتخاب اکسسوری دستبند، حتما توجه داشته باشید که رنگ و طرح دستبند با لباس شما هماهنگی کامل دارد.

– گردنبند اکسسوری دخترانه

در پاسخ به این سوال که چه انواع دیگری از اکسسوری های زنانه و دخترانه وجود دارد، بد نیست به گردنبند اشاره کنیم. انتخاب یقه نیز نیازمند توجه به کت، لباس و فرم یقه است. حتی اگر لباس های خود را از برندهای معروف و گران قیمت انتخاب کرده باشید، اگر اکسسوری شما مناسب این لباس نباشد، همه چیز خراب می شود. زیرا عدم تعادل لباس و اکسسوری بسیار محسوس است.

در مورد انتخاب گردنبند، همیشه باید دقت کنید که طول گردنبند کوتاهتر یا بلندتر از یقه شما باشد تا در استایل کلی شما گم نشود. به عنوان مثال، بهتر است برای لباس های یقه بلند، گردنبند یا سوتین هایی را انتخاب کنید که دارای زنجیر کوتاه هستند. اگر لباس شما یقه گرد است، از گردنبندهایی با زنجیر متوسط ​​یا بلند استفاده کنید. اگر یقه لباس شما چین دار و طرح دار است، بهتر است هر نوع یقه ای را انتخاب نکنید. زیرا قصد دارید از اکسسوری ها برای تکمیل و آراستگی ظاهر خود استفاده کنید و زیاده روی در آن نتیجه معکوس خواهد داشت.

– اکسسوری انگشتر زنانه

برای خرید این اکسسوری مانند سایر موارد باید به لباس و مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید توجه کنید. به عنوان مثال حلقه های طلا برای مجالس رسمی و عروسی مناسب هستند. اما انگشترهای نقره، بدلی یا حتی طلای ساده را می توان با هر سبکی ست کرد.

– کمربند

انواع دیگر اکسسوری های زنانه و دخترانه چیست؟ می توان گفت که تسمه یکی از مهم ترین انواع لوازم جانبی است. اگر به درستی و متناسب با لباس از این وسیله استفاده کنید، جذابیت ظاهر خود را چندین برابر خواهید کرد. حتی یک تی شرت و شلوار جین ساده را می توان با معجزه کمربند به یک استایل شیک تبدیل کرد. یک پیراهن مشکی ساده یا خال خالی با کمربند قرمز یا سفید تبدیل به یک لباس کامل می شود.

کمربندها در مواد، رنگ ها و عرض های مختلف در بازار موجود است که باید بسته به نوع لباس خود آن ها را خریداری و استفاده کنید. اما به طور کلی خوب است که حداقل یک کمربند باریک و یک کمربند پهن در کمد خود داشته باشید. به این نکته توجه کنید که کمربندهای پهن بیشتر برای خانم های لاغر مناسب است و افراد چاق نباید کمربندهای پهن و ضخیم را انتخاب کنند. اما یک کمربند باریک برای هر خانمی با هر وزن، قد و استایلی قابل استفاده است.

– لوازم لوکس

یکی دیگر از لوازم ضروری برای خوش پوشی استفاده از جواهرات شیک و مجلل است. برای تاکید بر استایل خود می توانید از انواع طلا و جواهرات استفاده کنید. به عنوان مثال، از گردنبندهای طلایی یا نقره ای درشت برای تکمیل پیراهن مشکی استفاده کنید یا از جواهرات رنگارنگ برای لباس های تک رنگ استفاده کنید.

کدام اکسسوری به شما می آید؟

نکته مهم در انتخاب هر اکسسوری توجه به هماهنگی و تناسب آن با لباس است. بنابراین، به عنوان مثال، استفاده از دستبندهای بافت یا گردنبندهای چوکر برای لباس های شب که دارای سنگ های درخشان هستند، چندان مناسب نیست. بهتر است یک دستبند یا گردنبند طلا با سنگ های درخشان انتخاب کنید تا لباس ها و جواهرات کاملا هماهنگ باشند. با این حال، برای انواع ساحل یا گردش های دوستانه، استفاده از جواهرات براق چندان جالب نیست. بهتر است از انواع زیور آلات بافته شده، منجوق یا چرم استفاده شود.

لوازم جانبی حداقل

همانطور که از نام آن پیداست، اکسسوری مینیمال کاملاً ساده است، بدون زرق و برق یا سر و صدا. به عنوان مثال یک گوشواره طلای کوچک، یک گردنبند نازک و ظریف، یک کمربند باریک یا هر اکسسوری که رنگ و طرح ساده ای داشته باشد جزو اکسسوری های مینیمال طبقه بندی می شود.

مزیت لباس ها و اکسسوری های مینیمال و ساده این است که هرگز از مد نمی افتند و بوی کهنگی می دهند. زیرا بیشتر اجناس مینیمال به رنگ های تک رنگ سفید، خاکستری، مشکی یا خنثی و بدون طرح هستند که همیشه مورد پسند مردم هستند.

برای انتخاب رنگ اکسسوری مینیمال باید توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا رنگ های فانتزی در سبک مینیمال جایی ندارند.

مهم ترین نکات خرید لوازم جانبی زنانه و دخترانه

قبل از خرید و استفاده از انواع اکسسوری های زنانه و دخترانه به نکات زیر توجه کنید:

شما نباید بیش از 3-4 لوازم جانبی را همزمان استفاده کنید.

حلقه های بزرگ برای همه مناسب نیست.

این باور غلط را فراموش کنید که کیف و کفش باید یک رنگ باشد.

یقه های بزرگ را زیر شال پنهان نکنید.

اگر لباسی به رنگ روشن و پاستلی می پوشید، از کفش های مشکی و تیره خودداری کنید.

حتما دستکش هایی را انتخاب کنید که با رنگ یکی از لباس های اصلی شما همخوانی داشته باشد.

فقط اکسسوری های رنگارنگ را با لباس های ساده و تک رنگ ست کنید.

اگر لباس های شما طرح دار هستند، اکسسوری های ساده و شیک را انتخاب و خریداری کنید.

هنگام خرید لوازم جانبی باید اندازه خود را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، زنان ریزه اندام باید از کیف های دستی بزرگ اجتناب کنند.

آخرین کلمه

در ابتدای این مقاله توضیح دادیم که لوازم جانبی اقلام فرعی هستند که ممکن است به خودی خود کاربرد خاصی نداشته باشند. اما وقتی در کنار لباس های اصلی استفاده می شوند جلوه زیبایی به آن ها می دهند. در واقع، اکسسوری ظاهر و استایل را کامل می کند و استفاده از آن برای خوش پوشی بسیار مهم است.

در این مطلب توضیحات مفصلی در مورد اینکه اکسسوری های زنانه و دخترانه چیست ارائه کرده ایم. انگشتر، گردنبند، دستبند، دستبند، پایه، گوشواره، سوراخ بینی و آویز ساعت از رایج ترین اکسسوری های زنانه و دخترانه است که در شایا استور ارائه می کنیم.

نحوه استفاده از لوازم جانبی، لوازم بسیار مهم هستند. از آنجایی که آنها مکمل استایل زنانه هستند و به تکمیل استایل شما کمک می کنند، طبیعی است که قبل از استفاده از اکسسوری ها با نحوه استفاده از آنها آشنا شوید تا بتوانید آنهایی را انتخاب کنید که مناسب شما هستند.

مرتبط:  چرا نباید از آب های زیرزمینی زیاد استفاده کرد

نحوه استفاده از اکسسوری اگر در نظر گرفته نشود خطر ایجاد یک استایل نامتناسب را برای شما به همراه دارد و این تناقض جذاب نخواهد بود.

در این مقاله سعی داریم نحوه استفاده از لوازم جانبی را به شما معرفی کنیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

لوازم جانبی چیست؟

اکسسوری به انواع وسایلی اطلاق می شود که برای داشتن استایلی زیبا و کامل بسیار مهم هستند و می توانند به زیباتر و کاملتر شدن استایل شما کمک کنند و از آنجایی که اکسسوری ها می توانند بر جذابیت شما تاثیر بگذارند، بنابراین نحوه استفاده از آن ها در میان آنها بسیار حائز اهمیت است.

اکسسوری را با لباس هماهنگ کنید

اکسسوری هایی که با جزئیات لباس شما هماهنگ باشند، استایل شما را زیباتر می کنند. از اکسسوری های رنگ خنثی در استایل خود استفاده کنید.

این اکسسوری ها می توانند انتخاب خوبی برای لباس های طرح دار باشند; زیرا بیش از یک رنگ در استایل شما وجود دارد و به راحتی می توانید اکسسوری های بیشتری را با لباس های خود ست کنید.

لباس های سبک با اکسسوری های خنثی می توانند استایل بسیار زیبایی ایجاد کنند. به عنوان مثال: هنگامی که یک لباس زرد روشن انتخاب کرده اید، استفاده از یک اکسسوری خنثی می تواند انتخاب خوبی باشد.

اگر لباس های شما طرح دار باشد استفاده از اکسسوری های ظریف بسیار شکیل و زیبا به نظر می رسد. از آنجایی که یک لباس طرح دار کاملا شلوغ است، بهتر است چنین استایلی را با اکسسوری های ظریف تکمیل کنید.

سایر لوازم جانبی لباس نباید دارای الگو باشند. از آنجایی که این موضوع باعث به هم ریختگی و ناهماهنگی استایل می شود، می توانید در این زمان از کیف و کفش تک رنگ استفاده کنید که می تواند انتخاب خوبی باشد.

برای تعریف و انتخاب آیتم های سبک خود، تمامی اکسسوری های استفاده شده باید با یکدیگر هماهنگ باشند. استفاده از گوشواره های طرح گل میخی و دستبندهای نقره ساده می تواند استایل شما را زیباتر کند.

از رنگ های مجموعه لوازم جانبی استفاده کنید

اگر می خواهید از اکسسوری های رنگارنگ استفاده کنید، بهتر است لباس های رنگی خنثی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر لباسی به رنگ سفید یا قهوه ای روشن دارید، استفاده از یک اکسسوری روشن می تواند استایل شما را زیبا و فوق العاده جذاب جلوه دهد.

اگر لباس شما تک رنگ است، می توانید آن را با یک کیف یا کفش طرح دار تکمیل کنید.

حتی هنگام استفاده از زیورآلات باید آن را با استایل خود هماهنگ کنید، مثلاً اگر زیورآلات یا زیورآلات شما رنگ گرمی دارد، آن را با لباس هایی با رنگ گرم و اگر نقره ای و سفید است با لباس هایی با رنگ سرد هماهنگ کنید. این کمک می کند که استایل شما جذاب تر شود.

نکات مهم در استفاده از لوازم جانبی

هنگام پوشیدن لباس هایی با رنگ های روشن مانند صورتی، می توانید اکسسوری لباس خود را از رنگ های خاکستری، قرمز و سبز سروی انتخاب کنید.

در ابتدا جزئیات لباس و استایل خود را در نظر داشته باشید سپس اکسسوری لباس خود را انتخاب کنید.

برای صرفه جویی در هزینه، لوازم جانبی را انتخاب و خریداری کنید که با اکثر سبک های شما سازگار است.

اگر فرم صورت شما مربع یا گرد است، می توانید از قفل های پهن استفاده کنید. البته رنگ هدبند باید با رنگ موهای شما همخوانی داشته باشد.

از انواع لوازم جواهرات در یک سبک استفاده نکنید، زیرا ممکن است استفاده از آنها بیش از حد باشد. مگر اینکه هنری یا کاملا غیر رسمی باشد.

به یاد داشته باشید که انتخاب رنگ لوازم جانبی شما باید با یکدیگر هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر از رنگ سفید یا نقره ای استفاده می شود، تمام لوازم جانبی باید یک رنگ باشند و بالعکس.

استفاده از زیور آلات مختلف با طرح های خاص برای افراد خارج از منزل مناسب است، افرادی که شخصیتی آرام و منزوی دارند، بهتر است از اکسسوری های ظریف استفاده کنند.

در این مقاله سعی کرده ایم شما را با نحوه استفاده از لوازم جانبی و نحوه تنظیم آنها آشنا کنیم، امیدواریم توانسته باشیم با اطلاعات ارائه شده به شما خانم ها برای استفاده از انواع لوازم جانبی کمک کرده باشیم.

اکسسوری ها و نحوه استفاده از آن ها در زیبایی ظاهر شما تاثیر زیادی دارد. بنابراین دانستن نکاتی برای استفاده از لوازم جانبی ضروری است. استفاده صحیح و هوشمندانه از اکسسوری ها نه تنها می تواند مکمل و ارتقای استایل شما باشد، بلکه سلیقه و شخصیت شما را نیز منتقل و نشان دهد. به طور کلی استفاده صحیح از اکسسوری ها می تواند استایل شما را زنده کند و دست شما را در ایجاد تغییرات در استایل باز بگذارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنیای مد علاقه مند هستند و به ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند. در این مقاله به این مشکل می پردازیم، پس با ما همراه باشید!

لوازم جانبی چیست؟

قبل از صحبت در مورد نکات استفاده از لوازم جانبی، لازم است یک تعریف کلی از این اصطلاح ارائه شود. کلمه اکسسوری که در فارسی معادل دقیقی ندارد در واقع آیتمی است که مکمل لباس و استایل شماست. شاید نزدیکترین واژه برای توصیف آن “لوازم جانبی” باشد. حتی برخی آن را به «جواهرات» تشبیه می کنند. اما بد نیست بدانید در زبان لاتین خود زیورآلات یکی از زیرمجموعه های اکسسوری به حساب می آید.

لوازم جانبی به دو دسته کلی تقسیم می شوند که عبارتند از: دستگاه های پوشیدنی و دستگاه های پوشیدنی. اگر به کمد خود نگاه کنید، قطعا تعدادی از این وسایل را خواهید یافت. به عنوان مثال دستکش، کلاه، روسری، زیورآلات و کمربند از جمله اقلام پوشیدنی هستند و از سوی دیگر اقلامی مانند کیف، پنکه، چتر و جاکلیدی در گروه قابل حمل قرار می گیرند.

چرا باید از لوازم جانبی در سبک خود استفاده کنیم؟

همانطور که قبلا اشاره کردیم، استفاده مناسب از اکسسوری ها می تواند تاثیر بسزایی در استایل ما داشته باشد. استفاده از لوازم جانبی می تواند با افزودن جزئیات به استایل ما به تنوع ظاهری ما کمک کند. برای مثال می توانید یک پیراهن ساده را با اکسسوری های مختلف تزئین کنید و در موقعیت های مختلف بپوشید و هر بار متفاوت به نظر برسید.

با تغییر و تنوع بخشیدن به اکسسوری هایی که برای لباس استفاده می کنید، می توانید همیشه استایل خود را به روز نگه دارید و حس تازگی و نوآوری خود را به دیگران القا کنید.

مرتبط:  چرا موقع حرف زدن تپش قلب میگیریم

پس حالا که کمی با مفهوم وسایل و اهمیت استفاده از آن ها آشنا شدید، به نکاتی در مورد استفاده از وسایل کمکی می پردازیم!

1- از بین لباس ها نقطه کانونی انتخاب کنید

این تا حد زیادی به نحوه لباس پوشیدن شما بستگی دارد. باید توجه داشته باشید که کدام قسمت از لباس شما بیشتر به چشم می آید و به چشم می آید. نقطه کانونی معمولاً جایی است که جزئیات منحصر به فرد و متمایز لباس است. پیدا کردن این قطعه انتخاب اکسسوری مناسب را برای هماهنگی با لباستان برای شما آسان تر می کند. بیایید با یک مثال همه چیز را واضح تر توضیح دهیم.

فرض کنید نقطه کانونی لباس شما (به خصوص لباس های شب) در بالا و نزدیک گردن است. در این صورت بهترین اکسسوری برای چنین لباسی گوشواره خواهد بود. اما نکته ای که باید مراقب آن باشید این است که از یقه استفاده نکنید. این یک اشتباه رایج است که اکثر مردم مرتکب می شوند. پوشیدن گردنبند زمانی خوب است که نقطه کانونی لباس نزدیک به کمر باشد.

2- حفظ تناسب و اندازه یکی از نکات مهم در استفاده از لوازم جانبی

رعایت اعتدال در هر زمینه ای همیشه توصیه مفیدی است. این قانون در مورد استفاده از لوازم جانبی نیز صدق می کند. یکی از مهم ترین نکات برای استفاده از اکسسوری ها این است که در انتخاب زیورآلات به فرم اندام و نوع و سایز لباسی که می پوشید توجه کنید. اول از همه، لوازم جانبی انتخاب شده باید با قد و مورفولوژی شما سازگار باشد. به عنوان مثال، اگر شما ریزه اندام هستید، ممکن است یک گردنبند بزرگ مزاحم شما شود و حتی زیبایی استایل خود را نبینید و برعکس، ممکن است دست های بلند و زیبایی داشته باشید و استفاده از یک دستبند ظریف کمکی به بهبود شما نمی کند. سبک. .

علاوه بر تنظیم مستقیم اکسسوری با اندازه و مورفولوژی شما، جواهرات و اکسسوری های انتخاب شده نیز باید با تناسب اندام شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر گردن نسبتا کوتاهی دارید، استفاده از یقه های کشیده می تواند خطاهای دید ایجاد کند. جدا از اینکه ظاهر شما را بهبود می بخشد، تناسب اندام شما را متعادل می کند و در نهایت شما را شیک تر می کند.

3- به رنگ، نکته دیگر در استفاده از لوازم جانبی توجه کنید

در مورد روانشناسی رنگ ها و ارتباط یک رنگ با رنگ های دیگر می توان زیاد گفت. توجه به ترکیب رنگی که استفاده می کنیم بسیار مهم است. کارشناسان سبک توصیه می کنند حداکثر از 3-4 رنگ مختلف در ترکیبی که در لباس استفاده می شود استفاده کنید. در این بین، لوازم جانبی به دلیل کوچک بودن، امکان رفع این محدودیت و استفاده از رنگ های دیگر را فراهم می کنند. اما باید بدانید که اصل ذکر شده حتی برای اقلام کوچک مانند لوازم جانبی نیز باید رعایت شود.

هنگام انتخاب لوازم جانبی باید به رنگ پوست خود توجه کنید. این به شما کمک می کند تا سریعتر مورد مناسب را پیدا کنید. از زیور آلات مختلف، طلا و نقره را ترجیح دهید. جواهرات اصیل انعطاف پذیرتر از بدلیجات هستند.

4- لوازم جانبی را مرتب کنید

اگر بخواهیم به نکاتی برای استفاده از لوازم جانبی اشاره کنیم، حتما باید آن نکات را در لیست قرار دهیم. شما باید جواهرات و لوازم جانبی خود را به خوبی مرتب کنید. این کار به ظاهر بی اهمیت تأثیر مثبتی در انتخاب اکسسوری مناسب دارد. وسایل مرتب سازی به شما انگیزه کافی برای استفاده از آنها می دهد. بهتر است آنها را در جایی نزدیک کابینت قرار دهید تا همیشه در معرض دید شما باشند. استفاده از گیره برای آویزان کردن جواهرات، جعبه جواهرات، یا اختصاص دادن یکی از کشوهای کمد برای نگهداری لوازم جانبی می تواند یک حرکت هوشمندانه باشد.

5- یک موضوع خاص را انتخاب کنید و تعادل ایجاد کنید. نکات استفاده از لوازم جانبی را دنبال کنید

باید کمی هماهنگی در لباس شما وجود داشته باشد. همانطور که در مورد نقطه کانونی اشاره کردیم. اگر لباس ها را به گونه ای انتخاب کنید که باعث حواس پرتی شود، طبیعتا به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. به همین دلیل، بهتر است یک موضوع خاص را انتخاب کنید و همه چیز را بر اساس آن تنظیم کنید. از جمله لوازم جانبی. از اکسسوری ها برای ایجاد هماهنگی و تعادل در استایل شما استفاده می شود. بنابراین از آنها در هماهنگی با موضوعی که انتخاب کرده اید استفاده کنید.

برای ایجاد یک استایل مناسب با استفاده از لوازم جانبی، باید به رویداد یا مناسبتی که استایل خود را برای آن ایجاد می کنید توجه کنید. لوازم جانبی شما باید با فضای اطراف هماهنگ باشد و به این فضا اضافه شود. همچنین برای ایجاد تعادل، باید مراقب باشید که با استفاده از اکسسوری ها چقدر و چقدر جزئیات به استایل خود اضافه می کنید. اگر لباس شما دارای جزئیات و جزئیات زیادی است، نیاز شما به لوازم جانبی نیز کاهش می یابد و اگر لباسی ساده و بدون جزئیات بپوشید، می توانید با استفاده از اکسسوری متناسب با لباس، به استایل خود جلوه و حس بدهید. .

6- کیف مناسب را انتخاب کنید

همانطور که گفتیم یکی از لوازم قابل حمل کیف است. زنان همیشه کیف های بزرگ و زیبا را دوست دارند. اما باید توجه داشت که کیف نیز مانند سایر اکسسوری ها باید با لباس و موقعیت شما مطابقت داشته باشد. موضوع دیگر راحتی شما هنگام استفاده از کیف است. سعی کنید کیفی را انتخاب کنید که علاوه بر جادار بودن، سبک و کوچک باشد، زیرا راحتی استفاده در بهبود ظاهر شما نیز موثر است.

7- دستبند و انگشتر و گردنبند

این سه نوع زیورآلات جزو پرکاربردترین اکسسوری ها به خصوص در بین خانم ها هستند. به همین دلیل ذکر توصیه هایی در خصوص این موارد ضروری است. در انتخاب دستبند حتما به رنگ و جنس آن دقت کنید تا با ترکیب و استایل شما همخوانی داشته باشد. انگشترها بدون شک دستان شما را زیبا می کنند. اگر انگشتر باکیفیت و زیبایی را انتخاب کنید می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران از مد افتادن آن باشید. هنگام پوشیدن گردنبند حتما لایه بندی را در نظر بگیرید. ابتدا با یک گردنبند کوتاه شروع کنید سپس یک گردنبند بلند و خیلی بلند را انتخاب کنید. اگر لباسی با یقه هفت دارید، بهتر است بدانید که یقه های V شکل بیشتر برای این مدل لباس مناسب هستند.

امیدواریم نکات استفاده از لوازم جانبی برای شما مفید بوده باشد. شما می توانید با دنبال کردن سایت ماری یا شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا