چرا استقلال در کمپ حجازی تمرین نمی کند

کد خبر: 1801455 10 ژانویه 1400 ساعت 12:58 29.2K بازدید | 24 بازدید

مرمت چمن آرارات در بهمن ماه

مسئولان استقلال در تلاش هستند تا در ماه های آینده دو زمین تمرینی خوب را برای تیم فوتبال خود فراهم کنند.

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای اخیر سوالات زیادی در خصوص تخریب چمن ورزشگاه آرارات به عنوان محل تمرین استقلال مطرح شده است. در همین راستا فرهاد مجیدی طی مصاحبه ای از فرسودگی چمن آرارات گلایه کرد و خواستار بهبود آن شد.

مشکل استقلال ربطی به امروز ندارد و مدت هاست وجود داشته است. در این شرایط مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال از همان روزی که به باشگاه رفت شروع به آماده سازی زمین چمن کمپ آتش نشانی حجازی کرد. اگرچه گفته می شد زمین چمن کمپ در نیم فصل آماده می شود اما به دلیل فصل سرما عملا این مشکل امکان پذیر نیست.

به گفته فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال چمن، کمپ آتش نشانی حجازی از ابتدای سال 1401 آماده بهره برداری شده است.

از سوی دیگر مسئولان استقلال قصد دارند در نیم فصل لیگ برتر که چند روزی مسابقات تعطیل است و تیم ها به استراحت می روند، زمین چمن آرارات را ترمیم کنند و به این ترتیب استقلالی ها از ابتدای بازی دو زمین تمرینی در اختیار خود خواهند داشت. سال نو.

احتمالا استقلالی ها برای ادامه تمرینات راهی اردوی ناصر حجازی خواهند شد

استقلالی ها احتمالا به زودی تمرینات خود را در کمپ ناصر حجازی برگزار خواهند کرد.

به گزارش هوادار، در حالی که این روزها بازیکنان استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر آماده می کنند، شنیده ها حاکی از آن است که آبی پوشان به زودی برای تمرین به کمپ ناصر حجازی خواهند رفت.

استقلال در این فصل بارها با مشکل زمین تمرین مواجه شده است و باید دید شاگردان ناصر حجازی می توانند دغدغه استقلال را برطرف کنند یا خیر.

افرادی که لباس آبی پوشیده اند این روزها با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

استقلال روز گذشته موفق شد در دیداری تدارکاتی لیگ برتر پیکان را شکست دهد.

بیشتر بدانید:

ساعت تمرین استقلال با توجه به بازی تیم ملی تغییر کرد

خبر داغ

تیم فوتبال استقلال در حالی که اردوی خود را دارد در زمین های مختلف تمرین می کند و این سوال پیش می آید که چرا این تیم در کمپ خود تمرین نمی کند؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد باشگاه استقلال با گروه صنایع دفاع به پایان رسید و مدتی است که تمرینات آبی پوشان در مناطق مختلف در حال انجام است و همین موضوع اعضای تیم را با مشکل مواجه کرده است. باشگاه استقلال کمپ خود را دارد که در فردوس غرب واقع شده است، اما تیم بزرگسالان چند سالی است که در این زمینه تمرین نکرده است. قسمت هایی از اسکله ها و رختکن ها ساخته شد. این مجموعه که قرار بود در هتل 4 ستاره، رستوران، سالن بیلیارد و … ساخته شود، به صورت نیمه کاره به تیم بزرگسالان واگذار شد و آبی پوشان چندین سال در آنجا آموزش دیدند. این اردو آنقدر کارهای نیمه تمام داشت که امیر قلانوی سرمربی استقلال مجبور شد برخی از سکوها را از طریق دوستانش بسازد.

به ما می گویند چرا زمین دیگری را اجاره می کنید و پول خرج می کنید، اگر زمین چمن کمپ زیر کشت است و سکوها نیز در حال بازسازی هستند. تا یک ماه پیش از چمن استفاده می شد و تیم های پایه آنجا بودند اما الان کشت می شود.

وی گفت: کسانی که زیرساخت های چمن را ایجاد نکرده اند باید پاسخ دهند.

ما دیوانه نیستیم که وقتی باشگاه کمپ داریم مجموعه دیگری را اجاره کنیم. نمونه آن مجتمع نظامی صنایع دفاع است که در آن رزمایش برگزار شد و ما شرمنده هواداران و خبرنگارانی هستیم که نمی توانند به آنجا بیایند. زمین چمن کمپ باشگاه استقلال کیفیت لازم برای استفاده تیم بزرگسالان را ندارد و به همین دلیل نمی توانیم به آنجا برویم.

مرتبط:  چرا طارمی در بازی با لاتزیو نیمکت نشین شد

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت:

اولویت شفر زمین مجموعه صنایع دفاعی است. محوطه دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه تربیت بدنی را هم دیدیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا