چرا طارمی در بازی با لاتزیو نیمکت نشین شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پورتو بامداد امروز بازی رفت مرحله مقدماتی لیگ اروپا مقابل لاتزیو را با برتری 2-1 به پایان رساند. مهدی طارمی مهاجم پورتو در این دیدار مهم نیمکت نشین بود.

سرخیو کونسسائو، سرمربی پورتو درباره تغییراتی که در ترکیب تیمش در بازی با لاتزیو ایجاد شد، گفت: این تغییرات به این دلیل است که باید به شرایط بدنی بازیکنان توجه کنیم. اوانیلسون بازی های پشت سر هم انجام داد. ویتینه و تارامی هم همینطور. ما یک گروه رقابتی داریم که هر روز تلاش می کند تا به تیم 11 نفره راه پیدا کند. به من هم بستگی دارد. با توجه به استراتژی بازی، رقابت، بازی بعدی لیگ برتر پرتغال، 11 نفر برتر را انتخاب می کنم. تونی را در لیست 11 پورتو قرار دادم، زیرا به او اعتمادی مثل طارمی و اوانیلسون دارم.

انتهای پیام/

به گزارش ایسنا و به نقل از رکورد، تیم های پورتو و لاتزیو در دور اول مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تیم پرتغالی به پایان رسید. گل های این دیدار را ماتیا زاکاینی در دقیقه 23 برای لاتزیو و تونی مارتینز در دقایق 37 و 49 برای پورتو به ثمر رساندند.

سرجیو کونسسائو، سرمربی پورتو پس از آن بازی گفت: “من موافقم که لاتزیو بیشتر از ما توپ را در اختیار داشت، اما کاری که لاتزیو با توپ انجام داد به سازمان دفاعی ما مرتبط بود. شاید من در اینجا مقصر باشم.” در نیمه دوم پیشرفت‌هایی صورت گرفت و ما برنده بازی شدیم و موقعیت‌های بیشتری نسبت به حریف در آن نیمه ایجاد کردیم. لاتزیو دارای کیفیت فردی عالی و مربی بسیار با تجربه ای است. این نتیجه فقط شروع است، باید برای بازی در رم آماده باشید، سخت خواهد بود.

این مربی درباره نیمکت نشینی مهدی طارمی و اوانیلسون گفت: باید به وضعیت بدنی بازیکنان نگاه کرد. اوانیلسون به طور منظم بازی می کرد، همانطور که ویتینیا. مهدی طارمی هم مدام در بازی بود. ما گروه خوبی داریم که همه سعی می کنند حضورشان در زمین را به صورت روزانه توجیه کنند. سپس بستگی به استراتژی بازی دارد که کدام ترکیب را انتخاب کنم. من همان اعتمادی که به اوانیلسون و طارمی دارم به مارتینز دارم و به همین دلیل او را در ترکیب قرار دادم.

وی در پایان گفت: جشن پیروزی نمی گیرند، اما جشن قهرمانی می گیرند. ما به تازگی یک بازی را با برد به پایان رسانده ایم و هنوز بازی های زیادی برای اثبات خود در لیگ اروپا باقی مانده است. می خواهیم به پیشرفت خوب خود در لیگ و اروپا ادامه دهیم.

پورتو قبل از بازی برگشت مقابل لاتزیو باید در لیگ پرتغال مقابل مورینس به میدان برود.

انتهای پیام

مهدی طارمی شب گذشته فرصت بازی برای تیمش را پیدا نکرد

سرمربی پورتو در خصوص نیمکت نشینی مهدی طارمی توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش هوادار و به نقل از تسنیم، پورتو صبح امروز بازی رفت مرحله مقدماتی لیگ اروپا مقابل لاتزیو را با برتری 2-1 به پایان رساند. مهدی طارمی مهاجم پورتو در این بازی مهم نیمکت نشین بود.

سرجیو کونسسائو، سرمربی پورتو درباره تغییراتی که در ترکیب تیمش در بازی مقابل لاتزیو ایجاد شد، گفت:

تغییرات انجام شده چون باید به شرایط بدنی بازیکنان توجه کنیم. اوانیلسون بازی های پشت سر هم انجام داد. ویتینه و تارامی هم همینطور. ما یک گروه رقابتی داریم که هر روز تلاش می کند تا به تیم 11 نفره راه پیدا کند. به من هم بستگی دارد. با توجه به استراتژی بازی و رقابت، 11 نفر برتر را برای بازی بعدی لیگ برتر پرتغال انتخاب می کنم. من تونی را در ترکیب 11 نفره پورتو قرار دادم زیرا به او اعتمادی مثل طارمی و اوانیلسون دارم.

مرتبط:  چرا در قدیم قوانین و مقررات وضع شد

خبر داغ

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. عالی بود! طارمی باید نیمکت نشین می‌شد، تیم بهتر بازی کرد. امیدوارم به این تصمیم‌ها ادامه بدهند.

  2. خب بچه‌ها، طارمی هم تو این بازی فرصتی نداشت که بهترین خودش رو نشون بده. شاید هم کوتاهی‌هایی داشته باشه که مربی تیم تصمیم گرفته بنشینونه. وقتشه که بهش فرصت بدیم تا بهترین خودش رو نشون بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا