چرا ازدواج من جور نمیشه

ازدواج نکردن و نداشتن خواستگار می تواند دلایل زیادی داشته باشد، خوشبختانه بسیاری از این دلایل را می توان حل کرد، از نظر اجتماعی فعال بود و توقعات را پایین آورد.

چرا ازدواج من کارساز نیست؟!

امروزه زندگی در جامعه به سمتی می رود که دیگران کمتر به ازدواج فکر می کنند و حتی روابط طولانی مدت را بر ازدواج ترجیح می دهند. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. اما در این بین دخترهایی هستند که واقعاً می خواهند ازدواج کنند اما از نداشتن خواستگار گلایه می کنند و گاهی از خدا می خواهند که زودتر ازدواج کنند.

در این مقاله سوربان سعی داریم علاوه بر دعا و کمک از خداوند برای این آرزو، راهکارهای عملی عملی برای ازدواج را به شما ارائه دهیم.

یافتن شریک زندگی و ازدواج یکی از نیازهای طبیعی زنان است. ممکن است ذهن شما درگیر این سوال باشد که چه زمانی ازدواج خواهید کرد و چگونه یک زن و شوهر مناسب پیدا کنید.

حتی گاهی صحبت کردن با اطرافیانتان در مورد ازدواج کار ساده ای نیست و ممکن است نگران قضاوت آنها باشید یا حتی مهارت های ارتباطی نداشته باشید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به سوالات مهم در مورد چگونگی پیدا کردن همسر بپردازیم.

دلیل ازدواج شما چیست؟

مهمترین سوالی که باید از خود بپرسید این است که دلایل ازدواج و نیاز به همسر را بیابید. این دلایل می تواند متعدد باشد. مثلا دختری که از تنهایی خسته شده و به دنبال ازدواج است یا از فشار خانواده خسته شده و می خواهد هر چه سریعتر از خانه پدری خلاص شود.

بنابراین دلایل شما برای ازدواج مهم است تا بتوانید بر اساس دلایل درست و منطقی مانند بزرگ شدن با همسر، پیشرفت و بچه دار شدن، ازدواج را از راه درست پیش ببرید.

ویژگی های شخصیتی خود را بررسی کنید

گام مهم دیگر این است که به ویژگی های شخصیتی خود نگاهی دقیق بیندازید و واقعاً خود را بررسی کنید. گاهی وجود یک سری ویژگی های منفی در شخصیت شما مانع از نزدیک شدن مردان به شما می شود.

به عنوان مثال، اگر مدام رفتار ضد مردانه از خود نشان دهید یا برعکس مانند یک مرد رفتار کنید، برای یک جنتلمن جذاب نخواهید بود. گاهی اوقات داشتن ویژگی هایی مانند غر زدن و شکایت مداوم شما را از جذب مناسب و یافتن خواستگار باز می دارد.

برای یافتن خواستگار باید جذابیت های مختلف خود را بررسی کنید، چقدر اعتماد به نفس دارید و چقدر احساس ارزشمندی می کنید؟ چقدر می توانید به دنیای مرد رویاهایتان نزدیک شوید و با او پیوند برقرار کنید؟

بررسی شرایط خانوادگی و پذیرش های لازم

شما باید ویژگی ها و شرایط خانواده خود را در نظر بگیرید. گاهی اوقات به دلیل کار پدر یا مشکلات فراوان خانوادگی ازدواج شما به تعویق می افتد و باید دقیقا بررسی کنید که آیا دلیل نداشتن خواستگار به شغل پدر و ویژگی های مهم خانواده شما مربوط می شود یا خیر.

مطمئناً این دست شما نبود که قبل از تولد بسیاری از مشکلات را کنترل کنید، کجا متولد شدید؟ در چه خانواده ای بزرگ شدی؟ آیا مشکل اعتیاد در خانواده شما وجود دارد یا خیر؟ همه این عوامل در جذب خواستگار مهم و موثر است.

معیارهای خود را در مورد همسر آینده خود بررسی کنید

نکته مهم دیگر بررسی معیارهایی است که برای خواستگار و همسر آینده خود در نظر گرفته اید. یکی از دلایلی که دختران با وجود شرایط مناسب، خواستگارهای خوبی ندارند، داشتن معیارهای سخت و غیرواقعی است، مثلاً وقتی از طرف مقابل انتظار شرایط مالی عالی را دارند. بنابراین شما باید معیارهای واقعی برای همسر آینده خود داشته باشید.

اعتماد به نفس برای فعالیت های اجتماعی کافی است

اعتماد به نفس به خودی خود ایجاد نمی شود، بلکه اعتماد به نفس نتیجه اعتماد شما به توانایی هایی است که نشان می دهید. فرض کنید طرز پخت ماکارونی را خوب بلد باشید، اگر با همان اعتماد به نفس در پخت ماکارونی و همین اعتماد به این توانایی، به سراغ پخت غذای دیگری رفتید، به این معنی است که اعتماد به نفس شما خوب کار می کند. بنابراین باید خود را باور داشته باشید تا بتوانید در فعالیت های اجتماعی حضور پررنگی داشته باشید و توانایی های خود را نشان دهید.

اندازه گیری شرایط اجتماعی و بررسی انتظارات

گاهی برخی از دختران به شرایط کنونی جامعه که به طور طبیعی سن ازدواج بالا رفته است یا به دلیل مشکلات مالی ازدواج کمتر شده است، توجهی نمی کنند. در نظر نگرفتن این سوال باعث می شود که امیدوار باشید سریع ازدواج خوبی داشته باشید یا هر خواستگاری که می آید بلافاصله تمایل به ازدواج با او داشته باشید.

برقراری ارتباط با دوستان متاهل

پس از ازدواج دوستانتان، ارتباط خود را با آنها قطع نکنید. یکی از رویدادهای مهم بعد از عروسی آنها ممکن است ملاقات شما با دوستان یا اقوام همسر دوستتان باشد. پس سعی کنید در تماس باشید. اگر کسی را به شما معرفی کردند، ابتدا او را بررسی کنید.

چرا کسی با من ازدواج نمی کند؟

تمام زندگی را در ازدواج ببینید

یکی از ضعف های برخی از دختران این است که تمام زندگی خود را در گرو ازدواج می دانند. متاسفانه برخی خانواده ها به دلیل مجرد بودن دخترشان زندگی را برای دخترشان سخت می کنند و مدام به او فشار می آورند که ازدواج نکند!

دختر در هر شرایطی که باشد نباید ازدواج را تنها معیار خوشبختی خود بداند. ازدواج باید با دانش و مهارت درست انجام شود، شریک زندگی مناسب را انتخاب کنید تا آمار طلاق افزایش نیابد و قربانی طلاق و هزینه های گزاف آن نشوید.

انزوا و بی تحرکی

مانع مهم دیگر این است که هیچ فعالیتی ندارید، جایی دیده نمی شوید، هیچ دستاوردی ندارید، اما منتظر خواستگار هستید. شما باید در گروهی دیده شوید که دوست دارید همسر آینده خود را به شیوه درست و صحیح و با رعایت تمام موازین اخلاقی ملاقات کنید. هیچ مردی یک دختر تنها و بدون انرژی را دوست ندارد. افسردگی و خلق و خوی افسرده مانع از جذب مرد مورد علاقه شما می شود.

داشتن سبک زندگی مخرب

سبک زندگی مخرب به معنای انجام رفتارهایی است که مردان را به جای جذب به ازدواج، از خود دور می کند. به عنوان مثال، او به جای اینکه سعی کند مهارت های ارتباطی، مهارت های اخلاقی و عاطفی خود را به درستی مدیریت کند، دائماً مراقب ظاهر خود است.

مرتبط:  چرا دندان از داخل سیاه میشود

گاهی اوقات نداشتن سبک صحیح غذا خوردن و خوابیدن شما را به فردی بی برنامه تبدیل می کند که به خود و سلامتی خود اهمیتی نمی دهد.

قرار گرفتن در یک رابطه طولانی مدت، بی هدف و عاطفی

یکی از مهم ترین دلایلی که دختران نمی توانند ازدواج کنند، داشتن یک رابطه عاطفی طولانی مدت بدون هیچ هدفی برای آینده آن رابطه است.

به ظاهر خود نرسید

اگر به آن طرف وب بیفتید و به ظاهر خود اهمیت ندهید، ضرر خواهید کرد! باید تعادلی بین مراقبت از ظاهر خود و زیاده روی نکردن پیدا کنید. این درمان ها می تواند شامل مراقبت از پوست و مو باشد که تاثیر زیادی در زیبایی دختر دارد و همچنین رژیم غذایی و ورزش مناسب.

به طور مداوم با مردان تعامل داشته باشید

اگر دختری هستید که در فضاهای مختلف مانند کار یا تحصیل با مردان زیادی ارتباط برقرار می کنید و بیش از حد صمیمی هستید، شانس خود را برای داشتن موقعیت مناسب و فردی که برای ازدواج مراقب شما باشد، از دست خواهید داد.

پس سعی کنید خودتان این مانع را ایجاد نکنید تا شانس ازدواجتان کم نشود.

به تحصیلات یا موقعیت بچسبید

داشتن تحصیلات عالی قطعا عالی و لذت بخش است و به شما نوید موقعیت اجتماعی خوب و شغل بهتر را می دهد، اما نکته مهم اینجاست که پایبندی به تحصیل و فکر نکردن به ازدواج می تواند شما را از مسیر عادی زندگی و نوع مسابقه دور کند. دور از پذیرش مسئول زندگی مشترک باشید. درست است که ازدواج و تحصیل همزمان سخت است، اما بهتر است بدانید این دو متضاد نیستند و دیگری را فدای یکی بودن نکنید.

داشتن توقعات بالا در اوایل زندگی

آخرین مانع ازدواج داشتن توقعات زیاد از خواستگارتان است. البته دو جوان در ابتدای زندگی، به خصوص بدون حمایت خانواده، نمی توانند همه چیز را داشته باشند.

پس سعی کنید با توجه به میانگین جامعه درست انتخاب کنید و در همان ابتدا با شرایط همسرتان سازگاری بیشتری داشته باشید.

سوالات رایج

من دختر زیبایی هستم و شغل خوبی دارم، پس چرا کسی به من پیشنهاد نمی دهد؟

همچنین ممکن است در انتخاب همسر انتظارات زیادی داشته باشید. گاهی اوقات زنان موفقی مثل شما برای مردان اطرافتان ترسناک به نظر می رسند! چون فکر می کنند دیگر نیازی به ازدواج ندارید و به تنهایی به تمام مراحل زندگی و موفقیت رسیده اید.

بنابراین بهتر است موضع خود را نسبت به ازدواج و مردان اطرافتان مشخص کنید تا بدانند که می خواهید ازدواج کنید.

با اینکه خانواده خوبی دارم اما خواستگارهای نامناسبی دارم باید چه کار کنم که فرد مناسب به عنوان خواستگار بیاید؟

ابتدا ویژگی های یک خواستگار مناسب را توصیف و مشخص کنید. سپس قبل از ورود به خانه خواستگار، مناسب بودن یا نبودن او را بسنجید تا با آمدن خواستگار نامناسب ناامید نشوید.

شایان ذکر است که همانطور که در مقاله ذکر شد لازم است ویژگی های فردی خود را نیز مرور کنید تا در صورت احساس ضعف در خود بتوانید آن را برطرف کنید.

شوهرم به خاطر گذشته بدم نمی خواهد با من ازدواج کند، چه کنم؟

ابتدا باید باور داشته باشید که گذشته شما تمام شده است و اگر آثاری باقی ماند، باید بپذیرید که نمی توانید به عقب برگردید و آن را تغییر دهید.

مطمئنا شرایط شما کمی سخت تر از سایر دخترها خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که دیگر شرایط ازدواج را نخواهید داشت. ابتدا باید بتوانید خودتان را ببخشید، سپس فردی را برای ازدواج انتخاب کنید که پختگی لازم برای پذیرش گذشته شما را داشته باشد.

یعنی واقعا میتونم شوهرم باشم؟ اصلا قیافه ام خوب نیست

چهره تنها یکی از معیارهای انتخاب در ازدواج است. ممکن است ظاهر خوبی داشته باشید، اما خود را زیبا نمی دانید زیرا اعتماد به نفس کافی ندارید. روی دیگر دستاوردهای خود تمرکز کنید و سعی کنید توسط آنها دیده شوید.

من برای ازدواج خیلی از طرف خانواده تحت فشار هستم، اما از خواستگارم خوشم نمی آید، چه کار کنم؟

ابتدا معیارهای خود را برای انتخاب همسر به وضوح مشخص کنید. سپس این معیارها را با خواستگاران خود اندازه گیری و مقایسه کنید. معیارهای خود را به خانواده خود بگویید تا آنها نیز بدانند که به دنبال چه نوع فردی هستید.

ازدواج نوعی فرار از فشار خانواده است اما ما وسواس را هم کنار می گذاریم و با انتخاب درست از شر این فشارهای سخت خلاص می شویم.

امروزه زندگی در جامعه به سمتی می رود که دیگران کمتر به ازدواج فکر می کنند و حتی روابط طولانی مدت را بر ازدواج ترجیح می دهند. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد. اما در این بین دخترهایی هستند که واقعاً می خواهند ازدواج کنند اما از نداشتن خواستگار گلایه می کنند و گاهی از خدا می خواهند که زودتر ازدواج کنند. در این مقاله سعی داریم علاوه بر دعا و کمک از خداوند برای این آرزو، راه‌های عملی کردن راهکارهای عملی ازدواج را به شما معرفی کنیم.

خدای من چیکار کنم زودتر ازدواج کنم؟

یافتن شریک زندگی و ازدواج یکی از نیازهای طبیعی زنان است. ممکن است ذهن شما درگیر این سوال باشد که چه زمانی ازدواج خواهید کرد و چگونه یک زن و شوهر مناسب پیدا کنید. گاهی حتی صحبت با اطرافیانتان در مورد ازدواج کار ساده ای نیست و ممکن است نگران قضاوت آنها باشید یا حتی مهارت های ارتباطی نداشته باشید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به سوالات مهم در مورد چگونگی پیدا کردن همسر بپردازیم.

دلیل ازدواج شما چیست؟

مهمترین سوالی که باید از خود بپرسید این است که دلایل ازدواج و نیاز به همسر را بیابید. این دلایل می تواند متعدد باشد. مثلا دختری که از تنهایی خسته شده و به دنبال ازدواج است یا از فشار خانواده خسته شده و می خواهد هر چه سریعتر از خانه پدری خلاص شود. بنابراین دلایل شما برای ازدواج مهم است تا بتوانید بر اساس دلایل درست و منطقی مانند بزرگ شدن با همسر، پیشرفت و بچه دار شدن، ازدواج را از راه درست پیش ببرید.

مرتبط:  چرا در هر ماه قمری کسوف و خسوف نداریم؟

ویژگی های شخصیتی خود را بررسی کنید

گام مهم دیگر این است که به ویژگی های شخصیتی خود نگاهی دقیق بیندازید و واقعاً خود را بررسی کنید. گاهی وجود یک سری ویژگی های منفی در شخصیت شما مانع از نزدیک شدن مردان به شما می شود. به عنوان مثال، اگر مدام رفتار ضد مردانه از خود نشان دهید یا برعکس مانند یک مرد رفتار کنید، برای یک جنتلمن جذاب نخواهید بود. گاهی اوقات داشتن ویژگی هایی مانند غر زدن و شکایت مداوم شما را از جذب مناسب و یافتن خواستگار باز می دارد.

برای یافتن خواستگار باید جذابیت های مختلف خود را بررسی کنید، چقدر اعتماد به نفس دارید و چقدر احساس ارزشمندی می کنید؟ چقدر می توانید به دنیای مرد رویاهای خود نزدیک شوید و ارتباط ایجاد کنید؟ این سوالات در “دوره جذب عشق از قرار ملاقات تا ازدواج” پاسخ داده شده است.

بررسی شرایط خانوادگی و پذیرش های لازم

شما باید ویژگی ها و شرایط خانواده خود را در نظر بگیرید. گاهی اوقات به دلیل کار پدر یا مشکلات فراوان خانوادگی ازدواج شما به تعویق می افتد و باید دقیقا بررسی کنید که آیا دلیل نداشتن خواستگار به شغل پدر و ویژگی های مهم خانواده شما مربوط می شود یا خیر. مطمئناً این دست شما نبود که قبل از تولد بسیاری از مشکلات را کنترل کنید، کجا متولد شدید؟ در چه خانواده ای بزرگ شدی؟ آیا مشکل اعتیاد در خانواده شما وجود دارد یا خیر؟ همه این عوامل در جذب خواستگار مهم و موثر است.

معیارهای خود را در مورد همسر آینده خود بررسی کنید

نکته مهم دیگر بررسی معیارهایی است که برای خواستگار و همسر آینده خود در نظر گرفته اید. یکی از دلایلی که دختران با وجود شرایط مناسب، خواستگارهای خوبی ندارند، داشتن معیارهای سخت و غیرواقعی است، مثلاً وقتی از طرف مقابل انتظار شرایط مالی عالی را دارند. بنابراین شما باید معیارهای واقعی برای همسر آینده خود داشته باشید.

اولین قدم برای داشتن یک رابطه درست و ازدواج صحیح این است که شما بدانید دنبال چه جور مردی می‌گردید؟ در دروه «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» یاد می‌گیرید تا معیارهای هدفمند و صحیح برای ازدواج داشته باشید و چطور براساس این معیارها فرد مناسب خود را برای ازدواج پیدا می‌کنید.

اعتماد به نفس برای فعالیت های اجتماعی کافی است

اعتماد به نفس به خودی خود ایجاد نمی شود، بلکه اعتماد به نفس نتیجه اعتماد شما به توانایی هایی است که نشان می دهید. فرض کنید طرز پخت ماکارونی را خوب بلد باشید، اگر با همان اعتماد به نفس در پخت ماکارونی و همین اعتماد به این توانایی، به سراغ پخت غذای دیگری رفتید، به این معنی است که اعتماد به نفس شما خوب کار می کند. بنابراین باید خود را باور داشته باشید تا بتوانید در فعالیت های اجتماعی حضور پررنگی داشته باشید و توانایی های خود را نشان دهید.

اندازه گیری شرایط اجتماعی و بررسی انتظارات

گاهی برخی از دختران به شرایط کنونی جامعه که به طور طبیعی سن ازدواج بالا رفته است یا به دلیل مشکلات مالی ازدواج کمتر شده است، توجهی نمی کنند. در نظر نگرفتن این سوال باعث می شود که امیدوار باشید سریع ازدواج خوبی داشته باشید یا هر خواستگاری که می آید بلافاصله تمایل به ازدواج با او داشته باشید.

برقراری ارتباط با دوستان متاهل

پس از ازدواج دوستانتان، ارتباط خود را با آنها قطع نکنید. یکی از رویدادهای مهم بعد از عروسی آنها ممکن است ملاقات شما با دوستان یا اقوام همسر دوستتان باشد. پس سعی کنید در تماس باشید. اگر کسی را به شما معرفی کردند، ابتدا او را بررسی کنید

چرا کسی با من ازدواج نمی کند؟

تمام زندگی را در ازدواج ببینید

یکی از ضعف های برخی از دختران این است که تمام زندگی خود را در گرو ازدواج می دانند. متاسفانه برخی خانواده ها به دلیل مجرد بودن دخترشان زندگی را برای دخترشان سخت می کنند و مدام به او فشار می آورند که ازدواج نکند! دختر در هر شرایطی که باشد نباید ازدواج را تنها معیار خوشبختی خود بداند. ازدواج باید با دانش و مهارت درست انجام شود، شریک زندگی مناسب را انتخاب کنید تا آمار طلاق افزایش نیابد و قربانی طلاق و هزینه های گزاف آن نشوید.

انزوا و بی تحرکی

مانع مهم دیگر این است که هیچ فعالیتی ندارید، جایی دیده نمی شوید، هیچ دستاوردی ندارید، اما منتظر خواستگار هستید. شما باید در گروهی دیده شوید که دوست دارید همسر آینده خود را به شیوه درست و صحیح و با رعایت تمام موازین اخلاقی ملاقات کنید. هیچ مردی یک دختر تنها و بدون انرژی را دوست ندارد.

افسردگی و خلق و خوی افسرده مانع از جذب مرد مورد علاقه شما می شود. مشاوران متخصص رادیو عشق با درمان افسردگی به شما کمک می کنند تا قدمی به سمت شادی بردارید. مشاوران ابتدا علت این افسردگی را کشف می کنند و سپس بسته به دلایل، یک برنامه درمانی متناسب با شما ایجاد می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه درمان افسردگی در شریک عاشقانه، راهنمای درمان افسردگی را بخوانید.

داشتن سبک زندگی مخرب

سبک زندگی مخرب به معنای انجام رفتارهایی است که مردان را به جای جذب به ازدواج، از خود دور می کند. به عنوان مثال، او به جای اینکه سعی کند مهارت های ارتباطی، مهارت های اخلاقی و عاطفی خود را به درستی مدیریت کند، دائماً مراقب ظاهر خود است. گاهی اوقات نداشتن سبک صحیح غذا خوردن و خوابیدن شما را به فردی بی برنامه تبدیل می کند که به خود و سلامتی خود اهمیتی نمی دهد.

قرار گرفتن در یک رابطه طولانی مدت، بی هدف و عاطفی

یکی دیگر از دلایل اصلی که چرا دختران نمی توانند ازدواج کنند، داشتن یک رابطه طولانی مدت بدون هدف آینده است.

اگر در یک رابطه عاطفی بد گیر کرده اید و جرات پایان دادن به آن را ندارید، بهتر است ابتدا با مشاوران متخصص در زمینه روابط عاطفی در رادیو عشق مشورت کنید تا در دوران پیروزی شما را حمایت کنند. زندگی پس از جدایی

به ظاهر خود نرسید

اگر به آن طرف وب بیفتید و به ظاهر خود اهمیت ندهید، ضرر خواهید کرد! باید تعادلی بین مراقبت از ظاهر خود و زیاده روی نکردن پیدا کنید. این درمان ها می تواند شامل مراقبت از پوست و مو باشد که تاثیر زیادی در زیبایی دختر دارد و همچنین رژیم غذایی و ورزش مناسب.

مرتبط:  چرا با باد زدن آتش شعله آن بیشتر میشود

به طور مداوم با مردان تعامل داشته باشید

اگر دختری هستید که در فضاهای مختلف مانند کار یا تحصیل با مردان زیادی ارتباط برقرار می کنید و بیش از حد صمیمی هستید، شانس خود را برای داشتن موقعیت مناسب و فردی که برای ازدواج مراقب شما باشد، از دست خواهید داد. پس سعی کنید خودتان این مانع را ایجاد نکنید تا شانس ازدواجتان کم نشود.

به تحصیلات یا موقعیت بچسبید

داشتن تحصیلات عالی قطعا عالی و لذت بخش است و به شما نوید موقعیت اجتماعی خوب و شغل بهتر را می دهد، اما نکته مهم اینجاست که پایبندی به تحصیل و فکر نکردن به ازدواج می تواند شما را از مسیر عادی زندگی و نوع مسابقه دور کند. دور از پذیرش مسئول زندگی مشترک باشید. درست است که ازدواج و تحصیل همزمان سخت است، اما بهتر است بدانید این دو متضاد نیستند و دیگری را فدای یکی بودن نکنید.

داشتن توقعات بالا در اوایل زندگی

آخرین مانع ازدواج داشتن توقعات زیاد از خواستگارتان است. مسلم است که جوانان در ابتدای زندگی، به خصوص بدون حمایت خانواده، نمی توانند همه چیز را داشته باشند. پس سعی کنید با توجه به میانگین جامعه درست انتخاب کنید و در همان ابتدا با شرایط همسرتان همراهی بیشتری داشته باشید.

آیا مشاوره و روانشناسی به من کمک می کند شوهر پیدا کنم؟

ممکن است نگران این باشید که آیا من بالاخره با خیر ازدواج خواهم کرد؟ خبر خوب این است که مشاوران و روانشناسان رادیو عشق به کمک شما می آیند و با بررسی دقیق شرایط شما از قبیل: شرایط خانوادگی، ویژگی های شخصیتی، تحصیلات و شرایط کاری شما، بررسی معیارهای شما برای انتخاب طرف مقابل و موارد دیگر، متوجه می شوند. راه های جذب عشق از زمان آشنایی تا زمانی که ازدواج به شما معرفی شود.

در دوره جذب مردان با تلفن همراه شرکت کنید

در این مقاله درباره یکی از دغدغه های دختران صحبت کردیم: پیدا نکردن فرد مناسب برای ازدواج. عوامل متعددی مانند ضعف های مختلف شخصیتی، شرایط کاری و خانوادگی، رفتارهای اجتنابی مردان و حتی داشتن دستاوردهای زیاد می تواند مانع از آمدن خواستگاران شود. برای راه‌حل‌های مختلفی که در این مورد وجود دارد، سعی کردیم ساده‌ترین راه‌حل‌ها مانند: تعیین معیارهای صحیح و واقعی برای انتخاب طرف مقابل، بررسی ویژگی‌های منفی شخصیت، تغییر سبک زندگی و بهبود ظاهر را پیدا کنیم. به طور متعادل فعال باشید و افسردگی را از بین ببرید. و به گوشه گیری، عدم وسواس در انتخاب، نداشتن استانداردهای سختگیرانه و بالا در اوایل زندگی اشاره کردیم. بنابراین مشاوران متخصص رادیو عشق به شما کمک می کنند تا با رعایت اصول اخلاقی به بهترین شکل ممکن دیده شوید و فرد مناسب زندگی خود را بیابید.

سوالات رایج

من دختر زیبایی هستم و شغل خوبی دارم، پس چرا کسی به من پیشنهاد نمی دهد؟

همچنین ممکن است در انتخاب همسر انتظارات زیادی داشته باشید. گاهی اوقات زنان موفقی مثل شما برای مردان اطرافتان ترسناک به نظر می رسند! چون فکر می کنند دیگر نیازی به ازدواج ندارید و به تنهایی به تمام مراحل زندگی و موفقیت رسیده اید. بنابراین بهتر است موضع خود را نسبت به ازدواج و مردان اطرافتان مشخص کنید تا بدانند که می خواهید ازدواج کنید.

با اینکه خانواده خوبی دارم اما خواستگارهای نامناسبی دارم باید چه کار کنم که فرد مناسب به عنوان خواستگار بیاید؟

ابتدا ویژگی های یک خواستگار مناسب را توصیف و مشخص کنید. سپس قبل از ورود به خانه خواستگار، مناسب بودن یا نبودن او را بسنجید تا با آمدن خواستگار نامناسب ناامید نشوید. شایان ذکر است که همانطور که در مقاله ذکر شد لازم است ویژگی های فردی خود را نیز مرور کنید تا در صورت احساس ضعف در خود بتوانید آن را برطرف کنید.

شوهرم به خاطر گذشته بدم نمی خواهد با من ازدواج کند، چه کنم؟

ابتدا باید باور داشته باشید که گذشته شما تمام شده است و اگر آثاری باقی ماند، باید بپذیرید که نمی توانید به عقب برگردید و آن را تغییر دهید. مطمئنا شرایط شما کمی سخت تر از سایر دخترها خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که دیگر شرایط ازدواج را نخواهید داشت. ابتدا باید بتوانید خودتان را ببخشید، سپس فردی را برای ازدواج انتخاب کنید که پختگی لازم برای پذیرش گذشته شما را داشته باشد.

یعنی واقعا میتونم شوهرم باشم؟ اصلا قیافه ام خوب نیست

چهره تنها یکی از معیارهای انتخاب در ازدواج است. ممکن است ظاهر خوبی داشته باشید، اما خود را زیبا نمی دانید زیرا اعتماد به نفس کافی ندارید. روی دیگر دستاوردهای خود تمرکز کنید و سعی کنید توسط آنها دیده شوید.

من برای ازدواج خیلی از طرف خانواده تحت فشار هستم، اما از خواستگارم خوشم نمی آید، چه کار کنم؟

ابتدا معیارهای خود را برای انتخاب همسر به وضوح مشخص کنید. سپس این معیارها را با خواستگاران خود اندازه گیری و مقایسه کنید. معیارهای خود را به خانواده خود بگویید تا آنها نیز بدانند که به دنبال چه نوع فردی هستید. ازدواج نوعی فرار از فشار خانواده است اما ما وسواس را هم کنار می گذاریم و با انتخاب درست از شر این فشارهای سخت خلاص می شویم.

آیا دعایی برای جذب شوهر وجود دارد؟

در مورد دعاهایی که برای ازدواج وجود دارد شما را به خواندن مطلب راهنمایی می کنیم: دعای گشایش بخت دختر مجرد اما این را هم در نظر داشته باشید که خداوند قدرت عقل و اراده را در وجود انسان ها قرار داده است تا به آرزوهای خود برسند و حل کنند. مشکلات آنها پس اگر با مشکلی مواجه هستید، ممکن است برای حل مشکلات خود علاوه بر دعا، از راه حل های علمی و عملی کمک بگیرید.

حتی اونی که دوستش دارم هم نمیتونه جلو بیاد چون کارش مشکل داره

داریم برش میزنیم

خدای من میتونی منو ببینی؟؟؟؟؟؟ یا معجزه می کنم یا خودکشی می کنم

بسته بدبختی

من فقط از ده سالگی تا الان که 32 سالمه درد داشتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا