چطور کانال خصوصی رو به عمومی تبدیل کنیم

هر زمان که بخواهید می توانید کانال تلگرام خود را از خصوصی به عمومی یا بالعکس تغییر دهید. برای این کار باید مراحل ساده را طی کرد. در این مقاله قصد داریم نحوه تبدیل کانال تلگرام خصوصی به کانال عمومی و بالعکس را آموزش دهیم. با کمک موبایل همراه باشید.

ادامه مطلب: تعمیرات موبایل

مقدمه ای در مورد تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و بالعکس

کانال های تلگرام هولی به دو دسته اصلی تقسیم می شوند. دسته اول کانال های خصوصی و دسته دوم شامل کانال های عمومی است. این دو دسته از کانال های تلگرام تفاوت هایی با یکدیگر دارند که در مقاله تفاوت کانال های خصوصی و عمومی تلگرام مشاهده می شود. ما آنها را “کانال های خصوصی در مقابل عمومی” نامیدیم. اما آیا می دانید که تلگرام امکان تبدیل کانال خصوصی به کانال عمومی و بالعکس را ارائه می دهد؟

آره! شما می توانید هر زمان که بخواهید کانال خصوصی خود را به کانال عمومی تبدیل کنید یا دقیقا برعکس آن را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم نحوه تبدیل کانال تلگرام خصوصی به کانال عمومی و بالعکس را آموزش دهیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده می توانید از طریق شماره های موجود با کارشناسان موبایل همراه تماس گرفته و از آنها مشاوره دقیق تری بخواهید. با کمک موبایل همراه باشید.

ادامه مطلب: تعمیر آیفون

چگونه کانال تلگرام خصوصی را به کانال عمومی و بالعکس تبدیل کنیم

برای تبدیل رشته از خصوصی به عمومی یا بالعکس باید مراحل مشابه و بسیار ساده را طی کرد. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

برنامه تلگرام را اجرا کنید.

رشته مورد نظر را وارد کنید.

نام کانال را در بالای صفحه لمس کنید تا به صفحه اطلاعات آن منتقل شوید.

روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

گزینه Edit را انتخاب کنید.

گزینه Channel Type را انتخاب کنید. در کنار این گزینه وضعیت فعلی کانال شما نمایش داده می شود.

برای تبدیل کانال خود از عمومی به خصوصی باید گزینه Private channel را انتخاب کنید اما برای تبدیل کانال از private به public باید گزینه Public channel را انتخاب کنید. اگر کانال را از خصوصی به عمومی تغییر دهید، باید یک عبارت منحصربفرد را که قبلاً برای لینک دعوت اختصاصی کانال استفاده نشده است، در کنار من وارد کنید.

پس از اعمال تغییرات مورد نظر، باید آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست بالای صفحه را لمس کنید.

به راحتی می توانید کانال تلگرام خصوصی را به کانال عمومی و بالعکس تبدیل کنید.

آموزش تصویری تبدیل کانال تلگرام خصوصی به کانال عمومی و بالعکس

ادامه مطلب: تعمیر گوشی سامسونگ

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله نحوه تبدیل کانال خصوصی تلگرام به کانال عمومی و بالعکس را یاد گرفتیم. در صورت نیاز به توضیح بیشتر در خصوص هر یک از بخش ها و مراحل شرح داده شده می توانید از طریق شماره های موجود با کارشناسان موبایل همراه تماس گرفته و از آنها مشاوره دقیق تری بخواهید.

بیشتر بدانید:

قطعات یدکی آیفون 11

قیمت دوربین عقب آیفون 7

ال سی دی سامسونگ A10S

کانال های تلگرامی شامل دو دسته متفاوت به نام های «کانال عمومی» و «کانال خصوصی» هستند. در این مقاله نحوه ایجاد کانال عمومی و تبدیل کانال خصوصی به عمومی را در 2 دقیقه به شما معرفی می کنیم.

ایجاد کانال در تلگرام یکی از راه های عالی برای نمایش محصولات، خدمات یا اخبار شماست. حتی می توانید با ایجاد کانال های سرگرمی در تلگرام کسب درآمد کنید! در ابتدا پیشنهاد می کنم مقاله چگونه برای کسب و کار کانال تلگرام بسازیم؟اما چگونه کانال عمومی در تلگرام ایجاد کنیم؟

مرتبط:  چرا لیسه ها نرم تنانی شب فعال اند

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش ها و مراحل توضیح داده شده، می توانید از طریق تلگرام یا واتساپ با ما تماس بگیرید. من جک رایکل از مشاور تیم تلگرام هستم.

گام به گام تغییر کانال خصوصی تلگرام به عمومی:

کانال مورد نظر خود را باز کنید (خصوصی)

روی نام کانال ضربه بزنید

روی نماد “قلم” کلیک کنید

دکمه “نوع کانال” را فشار دهید

“کانال عمومی” را انتخاب کنید.

یک پیوند ثابت برای کانال خود تنظیم کنید

اکنون کانال تلگرام شما عمومی است

کانال مورد نظر خود را باز کنید (خصوصی)

روی نام کانال ضربه بزنید

موارد مشابه

روی نماد “قلم” کلیک کنید

دکمه “نوع کانال” را فشار دهید

“کانال عمومی” را انتخاب کنید.

یک پیوند ثابت برای کانال خود تنظیم کنید

اکنون کانال تلگرام شما عمومی است

همانطور که مشاهده می کنید در این مقاله نحوه ایجاد کانال عمومی را به شما آموزش داده ایم. همچنین اگر گروه تلگرامی می خواهید می توانید از آموزش مقاله نحوه ایجاد گروه تلگرام استفاده کنید شما به سادگی یک کانال تلگرام عمومی ایجاد کرده اید. می توانید از لینک کانال خود برای دعوت دیگران به آن استفاده کنید. اگر بنا به دلایلی می خواهید کانال عمومی خود را به کانال خصوصی تبدیل کنید، می توانید در مرحله 5 گزینه Private channel را انتخاب کنید.

3.3/5 – (7 رای)

آموزش تبدیل کانال خصوصی به کانال عمومی در تلگرام با تصاویر

امروزه تلگرام یکی از حرفه ای ترین پیام رسان ها در صنعت رسانه های اجتماعی است که می توانید به راحتی با دوستان خود چت و گفتگو کنید. علاوه بر این، بسیاری از دوستان برای کار یا هر دلیل دیگری در تلگرام کانال ایجاد می کنند و روزانه چندین پست در کانال خود قرار می دهند.

در این مقاله می خواهیم به طور کلی به شما آموزش دهیم که در همان ابتدای ایجاد کانال به احتمال زیاد کانال را به صورت خصوصی ایجاد کردید اما برای بسیاری از دوستان این موضوع مطرح است تفاوت کانال خصوصی و عمومی چیست کانال؟

در واقع همانطور که از نام آن پیداست کانال خصوصی کاملا شخصی است و قابلیت آدرس دهی پیشرفته را ندارد و در کانال خصوصی نمی توانید شناسه یا آدرس کانال ایجاد کنید تا مخاطبین به راحتی به کانال شما دسترسی داشته باشند. دسترسی داشته باشید، اما سازنده باید آدرس و لینک کانال را برای دیگران ارسال کند تا بتوانند به کانال دسترسی داشته باشند.

بهترین حالت کانال این است که آن را به حالت عمومی تغییر دهید. کانال عمومی تلگرام کانالی است که شما یک آدرس دقیق برای کانال ایجاد کرده اید که همان آیدی کانال است و کاربران با استفاده از آن می توانند به راحتی به کانال شما بپیوندند.

بنابراین، اگر می خواهید در کانال خود تغییراتی ایجاد کنید و اخیراً سؤالی برای شما پیش آمده است که چگونه کانال تلگرام را از خصوصی به عمومی تغییر دهیم؟ در ابتدا به شما پیشنهاد می کنم تلگرام خود را به صورت دائمی به آخرین نسخه آپدیت کنید و سپس به استفاده از سایت ادامه دهید تا به صورت کامل و تصویری از جزئیات مطلع شوید.

چگونه کانال تلگرام را از خصوصی به عمومی تبدیل کنیم؟

ابتدا وارد کانال خود شوید سپس همانطور که در تصویر مشخص کرده ایم باید دسترسی ادمینی کانال تلگرام خود را وارد کنید، برای این کار باید روی نوار بالای کانال (همان قسمتی که پروفایل عکس و نام کانال درج شده است) کلیک کنید. )

در صفحه ای که برای شما باز می شود وارد قسمت دسترسی ادمین می شوید و همانطور که در تصویر می بینید می توانید یک ممبر جدید به کانال خود اضافه کنید و یا در صورت نیاز یک مدیر جدید برای کانال خود در نظر بگیرید اما از جایی که ما می خواهیم برای تبدیل کانال خصوصی به عمومی در تلگرام باید پارامترهای کانال را در این قسمت وارد کنیم.

مرتبط:  چرا سفر به اعماق اقیانوس ها دشوارتر از صعود به قله هاست

برای وارد کردن تنظیمات به زبان فارسی: تنظیمات کانال در تلگرام; همانطور که در تصویر بالا اشاره کردیم؛ گزینه ای به شکل خودکار در بالای صفحه وجود دارد که مربوط به ویرایش جزئیات کانال است و در واقع این تنظیمات اولیه کانال شما هستند که باید آن را فشار دهید.

در صفحه بعد وارد تنظیمات کانال شده اید و این قسمت شامل گزینه های زیادی می باشد اما همانطور که در تصویر مشخص است گزینه ای در وسط صفحه وجود دارد که با عبارت “نوع کانال” به وضوح قابل مشاهده است. که شما نیز باید روی آن کلیک کنید.

پس از کلیک بر روی گزینه بالا وارد مرحله آخر شده اید و همانطور که متوجه شدید کانال شما تا کنون در حالت Private Channel بوده و با کلیک بر روی دکمه کنار کلمه “کانال عمومی” می توانید آن را تغییر دهید. تا کانال خود را عمومی کنید

همانطور که در پایین صفحه مشاهده می کنید، گزینه “Permalink” برای شما ظاهر شد که در واقع شناسه و آدرس کانال شما است که باید به عنوان شناسه لینک کانال خود ایجاد کنید. برای ایجاد شناسه خود باید از حروف انگلیسی EN و اگر می خواهید از چند کلمه استفاده کنید. حتما بین آنها (_) قرار دهید (توجه داشته باشید که لازم نیست @ را در ابتدای کلمه یا جمله خود بیاورید)

برای ساخت آیدی کانال پیشنهاد می کنم از نام کانال خود به زبان انگلیسی استفاده کنید تا کسانی که به کانال شما می پیوندند با نام و آدرس کانال سردرگم نشوند. پس ثابت قدم باشید پس از اعمال تغییرات بالا، روی علامت تیک بالای صفحه ضربه بزنید تا کانال شما اکنون در حالت عمومی فعال شود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. من قبلا هم این موضوع رو جستجو کرده بودم ولی این مقاله خیلی بهم کمک کرد. مخصوصا بخش‌هایی که در مورد تبلیغات و راه‌های افزایش اعضا صحبت شده بود. ممنون از شما.

  2. مقاله خیلی خوبی بود، ولی برخی از مراحل رو نشون داده بودند. با این حال، با استفاده از راهنمایی های داده شده، تونستم کانال خصوصی خودم رو به عمومی تبدیل کنم. ممنون از نویسنده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا