چرا نباید قبل ازدواج رابطه داشت

رابطه جنسی با مرد برای آشنایی قبل از ازدواج باید در چه حدی باشد که این آقا احساس نیاز شدید می کند؟
ممنون از کانال خوب و مفیدتون.

پاسخ

در مورد محدودیت رابطه جنسی در زمان قرار

طبیعی است که یکی از دلایل مهم ازدواج، ارضای نیاز جنسی است، مهم نیست این نیاز هم در مرد و هم در زن محسوس است، اما از آنجایی که مردان بیان راحت‌تری دارند، بیشتر افراد فکر می‌کنند که این نیاز در مردان شدیدتر است. در واقع مردان شدیدتر هستند. خیر، نوع تحریک پذیری مردان متفاوت است، بنابراین به دلیل این تفاوت در تحریک پذیری، مردان بیشتر از زنان در معرض تحریک جنسی قرار دارند.

حالا به خاطر چنین نیاز شدیدی که در دوران شناخت مجاز به رابطه جنسی هستیم یا نه

به عنوان یک زن و شریک زندگی خود، ممکن است افراد زیادی را قبل از ازدواج (به قصد ازدواج) بشناسید و اگر قصد دارید در دوره آشنایی با یکدیگر رابطه جنسی داشته باشید، طبیعتاً هر دو طرف قبل از ازدواج چندین بار با افراد مختلف رابطه جنسی خواهند داشت. آیا آنها هم همین را تجربه می کنند؟ آیا این روش مناسبی است؟

یک دوره آشنایی نمی تواند منجر به ازدواج شود

از آنجایی که دوره آشنایی همانطور که از نامش پیداست مربوط به آشنایی با طرف مقابل است، ممکن است فرد مقابل را بشناسید و به این نتیجه برسید که مناسب نیستید.

از طرف دیگر، اگر مردی که با او در ارتباط هستید فقط به منظور داشتن رابطه جنسی با شما رابطه داشته باشد، پس چه؟

ممکن است بگویید نه، من مطمئن هستم که او آن جور آدمی نیست، عالی است، پس باید شرایط خود را برای اقدام رسمی آماده کنند. در دوران نامزدی، قبل از ازدواج، می توانید تا معاشقه و لمس کردن، که هر دو با هم هستند، رابطه جنسی داشته باشید. نیازهای طرفین را بررسی کنید و بررسی کنید که آیا آنها از نظر جنسی در یک رابطه سازگار هستند یا خیر.

شما مسئول برآوردن نیازهای جنسی شریک زندگی خود در طول دوره آشنایی قبل از اقدام رسمی نیستید.

وقتی تمام نیازها و انتظارات را در طول دوره آشنایی برآورده می کنید، دیگر یک قرار ملاقات نیست، بلکه در واقع نقش یک همسر را بازی می کنید که می تواند بر روابط شما تأثیر بگذارد.

آیا آنها مسئولیت متقابلی را بر عهده گرفته اند که این انتظار را از شما داشته باشند؟

از طرف دیگر، تجربه رابطه جنسی ممکن است باعث شود که خود را متقاعد کنید که چون من با او همخوابم، به هر حال باید با او ازدواج کنم.

در نهایت این یک تصمیم شخصی است / موفق باشید

واحد مشاوره تنظیم خانواده












رابطه جنسی قبل از ازدواج چه عواقبی دارد؟ علاوه بر شرع و حلال و حرام که ما را از این کار منع می کند، چرا قبل از ازدواج رابطه جنسی نداشته باشیم؟ زیرا حتی راه هایی برای قانونی شدن روابط جنسی قبل از ازدواج وجود دارد، مانند زندگی مشترک. از سوی دیگر، بسیاری از افراد قبل از ازدواج رابطه جنسی دارند، اما چرا که نه؟

همچنین بخوانید : توصیه های روانشناسان قبل از ازدواج!

رابطه جنسی مشکلات را پنهان می کند!

وقتی در یک رابطه صمیمیت جنسی دارید، نیاز کمتری به ارزیابی رابطه خود احساس می کنید. شاید گاهی فکر کنید که آیا واقعا عاشق هستید و می خواهید بقیه عمر خود را با این شخص بگذرانید؟ اما شما زیاد دور نمی روید، زیرا هر آنچه را که می خواهید به خود می دهید. وقتی رابطه جنسی ندارید، واقعاً باید نگاه کنید. سکس مشکلات شما را پنهان می کند و باعث می شود از پرداختن عمیق به آنها غافل شوید.

وقتی رابطه جنسی ندارید، می توانید به همسرتان بگویید که ما هر دو نیازهای جنسی داریم و می خواهیم آنها را برآورده کنیم، بنابراین اگر واقعاً عاشق هستیم و می خواهیم زندگی خود را با هم بگذرانیم، بهتر است ازدواج کنیم. ، بهتر است وقت یکدیگر را تلف نکنید. شما می دانید که می توانید سال ها از زندگی خود را به عنوان یک زوج از دست بدهید، بدون اینکه رابطه شما به ثمر برسد.

همچنین بخوانید : چرا مردان از ازدواج فرار می کنند؟

ازدواج به شما امکان می دهد احساسات واقعی خود را ارزیابی کنید!

ممکن است برخی در مورد نداشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج مخالف باشند، اما در مورد نداشتن رابطه جنسی قبل از عاشق شدن چطور؟ کسی اعتراضی نداره؟ سوال بعدی این خواهد بود: چگونه می دانید که عاشق هستید؟ اگر می خواهید با این شخص ازدواج کنید، پس می دانید که او را دوست دارید و می خواهید با او زندگی کنید و نیازهای خود از جمله نیازهای جنسی خود را با او برطرف کنید. زیرا هیچ کس قرار نیست با کسی که فقط می تواند رابطه جنسی داشته باشد ازدواج کند.

مرتبط:  چرا نباید در خیابان بازی کرد

رابطه جنسی افراد را به هم متصل می کند!

خب، این یک سوال ساده زیست شناسی است. هورمونی به نام اکسی توسین وجود دارد که افراد را به سمت یکدیگر جذب می کند. اگر با کسی در ارتباط هستید که عاشق او نیستید، اگر رابطه شما به هم خورد و به پایان رسید، نمی توانید شکایت کنید، زیرا بدون اینکه واقعاً این شخص را بشناسید وارد یک رابطه شده اید. علاوه بر این، داشتن رابطه جنسی با افراد مختلف خطر طلاق را در آینده افزایش می دهد. مثل این است که یک تکه نوار را بارها و بارها به سطوح مختلف بچسبانید و سپس آن را جدا کنید. پس از مدتی چسبندگی خود را از دست می دهد و دیگر به هیچ سطحی نمی چسبد. رابطه جنسی مکانیزمی است که افراد را به هم نزدیک می کند، پس با چسبیدن و جدا شدن از افراد مختلف این مکانیسم را خراب نکنید.

همچنین بخوانید : در چه شرایطی باید از روابط جنسی خودداری کرد؟

زایمان!

اگر رابطه جنسی محافظت نشده باشد منجر به احتمال بچه دار شدن می شود و اگر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشید به این معنی است که یکی از شما 100 درصد حاضر نیستید زندگی خود را با یکدیگر بگذرانید، بنابراین بارداری ناخواسته آخرین بارداری است. چیزی که شما انتظار دارید معمولا چنین چیزی برای خانواده ها قابل قبول نیست، بنابراین تنها گزینه باقی مانده سقط جنین مخفی است که شما را در معرض خطرات زیادی قرار می دهد. جدای از مسئله آبرو و خانواده، هیچ فرزندی دوست ندارد پدر و مادری داشته باشد که با هم زندگی نمی کنند یا بدون عشق و محبت در زیر یک سقف زندگی می کنند.

هر کی این کار رو کرده از ازدواجش راضی هست؟

آمریکایی ها معمولاً بعد از سه قرار رابطه جنسی دارند و میزان طلاق در ایالات متحده 50 درصد تخمین زده می شود. چند درصد از آنهایی که هنوز طلاق نگرفته اند از ازدواج خود راضی و راضی هستند، مثلاً 20 درصد، البته فکر می کنم کمتر هم باشد چون در غیر این صورت این همه روابط خارج از ازدواج اتفاق نمی افتاد. اما اگر 20 درصد بود، به این معنی است که آمریکایی ها 1 در 10 شانس ازدواج و شاد بودن دارند!

اگر این کار را انجام دهید چه چیزی بدست می آورید؟ رابطه جنسی بعد از چند قرار! چگونه بعد از چند قرار ملاقات با کسی آشنا شویم؟ این گونه است که مردم در ازدواج های ناراضی گیر می کنند و برخی طلاق می گیرند. خشنودی آنی هرگز شادی طولانی مدت ایجاد نمی کند.

همچنین بخوانید : نگرانی زنان در رابطه با رابطه جنسی چیست؟

وقتی چیزی را خیلی راحت بدست می آورید، کمتر آن را گرامی می دارید!

اگر چیزی برای شما هزینه زیادی ندارد، آنقدر که باید قدر آن را نمی دانید. مطمئنا آشنایی و نامزدی بیش از چند قرار، مثلا یک سال طول می کشد. اکنون سال‌های منتهی به ملاقات را در نظر بگیرید که بدون رابطه جنسی گذشت. وقتی کسی رابطه جنسی را به بعد از ازدواج موکول می کند، چقدر احتمال دارد با هر بحث و مشکلی رابطه را از بین ببرد و آن را خراب کند؟ او باید برای رابطه ای که دارد بیشتر از کسی که بعد از سه قرار رابطه جنسی داشته است ارزش قائل شود.

انتقال کنترل

بیایید به یک مشکل جهانی بپردازیم. قبل از برقراری رابطه جنسی در یک رابطه نزدیک، مرد به زن احساس امنیت و اطمینان می دهد که در کنار او خواهد ماند و زن در این صورت به او اجازه می دهد که رابطه را کنترل کند و رابطه جنسی داشته باشد. بنابراین زنی که اجازه رابطه جنسی خارج از ازدواج را می دهد در واقع چیزی نمی دهد اما چیزی دریافت نمی کند و به طور ناعادلانه کنترل رابطه را به طور کلی به مرد واگذار کرده است.

همچنین بخوانید : آیا عشق با ازدواج از بین می رود؟

ازدواج نشان دهنده عشق است!

همه می توانند زیبا صحبت کنند، زنان دوست دارند گوش دهند و مردان نیز خوب صحبت می کنند! هر کسی می تواند با شور و اشتیاق به شما بگوید که شما را دوست دارد، اما اگر برای رابطه جنسی تا بعد از ازدواج صبر کند، آیا عشق خود را ثابت نمی کند؟

مرتبط:  چطور با یک نفر دوست صمیمی شویم

جاذبه فیزیکی از بین رفته است!

اگر رابطه شما بر اساس جاذبه فیزیکی و جنسی است، باید بگویم که روزی خودتان را از دست خواهید داد، زیرا جذابیت جنسی یک ضرر است. حتی اگر شما جذاب‌تر باشید، جذابیت شما به تدریج عادی می‌شود و متوجه می‌شوید که وقتی از نظر جسمی به شدت جذب شریک زندگی خود نشده‌اید، هیچ چیز جذاب دیگری در رابطه پیدا نمی‌کنید، زیرا هرگز با هم ارتباط برقرار نکرده‌اید. یک سطح عمیق تر

شانس دوستی را از بین نده!

گاهی اوقات روابط آن طور که انتظار داشتید پیش نمی رود و باید از هم جدا شوید، اما آیا باید آن شخص را به طور کامل از زندگی خود حذف کنید؟ اگر رابطه جنسی وجود نداشته باشد، به راحتی می توانید با این شخص دوست خوبی شوید. داشتن دوستی از جنس مخالف که شما را به خوبی می شناسد می تواند کمک کننده باشد. چرا راه دیگری به جز حذف کامل این فرد از زندگی خود با داشتن رابطه جنسی نمی گذاریم؟

به خواندن ادامه دهید:

چرا مدام به رابطه جنسی فکر می کنم؟ حقایقی در مورد اعتیاد به جنسی

مضرات پورنوگرافی برای رابطه جنسی و ازدواج. 17 تصور غلط درباره پورن

همانطور که می دانید، تغییرات اجتماعی و شناخت جهان به لطف اینترنت، روابط کنونی را تغییر داده است. روند روابط قبل از ازدواج در حال تغییر است و در واقع خواستگاری قبل از ازدواج یکی از نقاط عطف کلیدی محسوب می شود. اما داشتن رابطه به خصوص رابطه جنسی قبل از ازدواج یکی از مشکلات جوانان محسوب می شود. باید بدانید که تصمیم گیری در این مورد به عوامل زیادی از جمله کیفیت دانش، سنت های فرهنگی و خانوادگی، اعتقادات مذهبی و … بستگی دارد. در ادامه در مورد رابطه قبل از ازدواج صحبت می کنیم و نکات مثبت و منفی آن را بیان می کنیم. پس به ما بپیوندید

تعریف رابطه قبل از ازدواج

ابتدا، خوب است در مورد چیستی رابطه صحبت کنیم و معنای واقعی آن را تعریف کنیم. بر اساس تعریف کارشناسان، رابطه دختر و پسر بخشی از روابط بین فردی است که در طول زمان ادامه پیدا می کند و به رابطه ای مبتنی بر هنجارهای خاص حاکم بر رفتار و گفتار طرفین تبدیل می شود.

در واقع دوستی با جنس مخالف زمانی رابطه نامیده می شود که محتوای آن گفتگو، صمیمیت، عشق و علاقه باشد و با میل جنسی همراه باشد.

در رابطه دختر و پسر، نفس امری مهم است و اولین اصل رابطه ایجاد احساس عاطفی در هر دو طرف است. و این فقط مربوط به رابطه جنسی نیست.

رابطه قبل از ازدواج؛ درست یا غلط؟

برای بسیاری از جوانان سوالاتی از جمله اینکه آیا رابطه قبل از ازدواج درست است؟ آیا برای پیشرفت باید رابطه جنسی داشته باشیم؟ و درگیری های دیگری از این نوع هنوز مورد بحث قرار می گیرد.

در جامعه امروز ممنوعیت روابط بین دو جنس اجتناب ناپذیر است و نمی توان از آن اجتناب کرد. اما این بدان معنا نیست که ما نباید خط قرمزها و معیارها را تعیین کنیم. زیرا سرعت سفر نیز در کیفیت ازدواج بسیار موثر است.

1. دوستی های خیابانی قبل از ازدواج

اگر از دوستی خیابانی صحبت می کنید، بدانید که این نوع رابطه مزایا و معایبی هم دارد.

مزایا:
درست است که این نوع دوستی برای کسب مهارت های ارتباطی موثر است. این باعث می شود جنس مخالف را بهتر بشناسید و به شما کمک می کند تا در برخی از معیارهای خود تجدید نظر کنید.

معایب:
اما این نوع اعتیاد می تواند بر اخلاق و رفتار نیز تأثیر منفی بگذارد. علاوه بر این، تجربه بسیاری از دوستی ها باعث شکل گیری مقایسه های ناخودآگاه می شود که در زندگی مشترک بسیار مضر است. راضی نیست

2. حقایق جنس مخالف را بشناسید

برقراری رابطه بین دو جنس مخالف، آنها را بیشتر آشنا می کند و با خصوصیات مثبت و منفی، توانایی ها و ضعف ها و همچنین ویژگی های اخلاقی یکدیگر آشنا می شوند. این یک نکته مثبت و یکی از مزایای آشنایی قبل از ازدواج است.

3. آغاز یک رابطه عاطفی و عاشقانه

اگر رابطه عاشقانه با شناخت کافی و عمیق صورت گیرد، اتفاقی بسیار خوشایند و با نتیجه مثبت است. اما اگر قبل از جدی شدن رابطه و با دانش اندک این اتفاق بیفتد و هر دو طرف فرصت کشف و درک نداشته باشند، رابطه از همه لحاظ با مشکل مواجه خواهد شد.

مرتبط:  چرا دندان از داخل سیاه میشود

4. رابطه جنسی قبل از ازدواج

اگرچه امروزه بسیاری از جوانان بدون اطلاع خانواده‌هایشان در قالب روابط دوستانه رابطه جنسی برقرار می‌کنند، اما در دین و فرهنگ ما برقراری چنین رابطه‌ای قبل از ازدواج نه مشروع است و نه پذیرفته شده است. به عقیده برخی افراد، داشتن روابط جنسی متعدد قبل از ازدواج به شما امکان آزمایش و افزایش کیفیت روابط جنسی را می دهد. اما در واقعیت، تعداد روابط لزوما به معنای کیفیت بهتر زندگی زناشویی نیست. خوب است که قبل از ازدواج خط قرمزها و محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد. زیرا انجام این کار به طور کامل قبل از ازدواج می تواند منجر به عواقب و معایبی شود، از جمله:

باکرگی خود را از دست داده اید
چه بپذیریم و چه انکار کنیم، در جامعه امروزی برای بسیاری از خانواده ها، باکرگی دختر یکی از عوامل اصلی قضاوت در مورد پاکی و نجابت است. شاید این طرز تفکر از نظر بسیاری از افراد به خصوص دختران امروزی اشتباه باشد، اما همچنان در کشور ما مهم تلقی می شود.

احتمال حاملگی ناخواسته
یکی از احتمالاتی که در رابطه جنسی و نزدیکی کامل وجود دارد بارداری است. این می تواند یک مشکل جدی به خصوص برای دختران باشد. در جامعه ما جدا از اینکه فرزند حاصل از آن نامشروع تلقی می شود، از نظر قانونی هیچ حقی برای او لحاظ نمی شود، بنابراین معمولاً در چنین مواردی اگر رابطه منجر به ازدواج نشود، دختران مجبور می شوند. سقط کردن

آزار جنسی
بسیاری از مردم حتی کلمات بی ریشه ای مانند دوستت دارم می گویند که هیچ مبنایی ندارد. اگر بخواهیم تجاوز را کنار بگذاریم، معنای سوء استفاده جنسی این است که گاهی اوقات رابطه جنسی قبل از ازدواج فقط یک آزمایش است و ممکن است منجر به ازدواج نشود. در این صورت یکی از افراد ضربه روحی و روانی خواهد خورد.

بدبینی و عدم اعتماد به زندگی مشترک
زمانی که قبل از ازدواج با رابطه جنسی موافقت می کنید، ممکن است طرف مقابل شما را متهم به داشتن رابطه با افراد دیگر در زندگی بعدی کند و در نتیجه عدم اعتماد شما را نشان دهد.

نگرانی و گناه
نگاه جامعه ایرانی به روابط جنسی همچنان سختگیرانه است. احساس گناه، ترس از والدین و تلاش برای پنهان کردن رابطه باعث می شود که فرد در زندگی احساس تنش و اضطراب زیادی کند. این اضطراب می تواند از شناخت صحیح جلوگیری کند.

اقتدار کمتر در ازدواج
یکی از مهمترین دلایل صبر در برقراری روابط جنسی، آگاهی کامل است. ممکن است بعد از مدتی از اخلاق و رفتار طرف مقابل ناراضی باشید و بخواهید فرد دیگری را برای ازدواج انتخاب کنید. اگر رابطه جنسی دارید، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. علاوه بر این، رابطه با همسر قبل از ازدواج می تواند منجر به احساس اجبار و فشار برای ادامه رابطه و ازدواج شود.

نتیجه گیری در مورد رابطه قبل از ازدواج

می توان گفت فرمول یکسانی وجود ندارد، اما همانطور که گفته شد آشنایی با یکدیگر قبل از ازدواج ضروری است. دانستن علایق و سرگرمی های خود، اعتقادات مذهبی، سطح فرهنگی و مالی، نگاه کردن به آینده و صحبت در مورد مسائل جنسی و جنسی به شما این امکان را می دهد که زندگی مشترک موفق تری داشته باشید. توصیه مشاوران خانواده این است که 3 تا 6 ماهگی زمان مناسبی برای آشنایی دختر و پسر است و بهترین راه برای آشنایی با هم زیر نظر خانواده و آگاهی والدین است.

تعامل بین دو نفر و دیدار با خانواده و حتی سفر به شدت پیشنهاد می شود، اما باید این رابطه کاملاً مسلط باشد. باید کاملاً از رابطه جنسی خودداری کنید. عجولانه رفتار کردن در مورد تمایلات جنسی ممکن است با احساس امنیت روانی مرتبط باشد. برای اطمینان بیشتر و رهایی از عدم اطمینان در طول دوستی یا نامزدی، خوب است با یک مشاور مشورت کنید.

در پایان

امیدواریم از مطالعه مقاله رابطه قبل از ازدواج لذت برده باشید. باید بپذیریم که امروزه ارتباط با جنس مخالف بسیار آسان و راحت شده است، بنابراین نمی توان افراد را محدود کرد و تنها با تفکر، تحقیق و درک می توان به آینده ای روشن در یک رابطه امیدوار بود.

همچنین در پایان می توانید مقاله مفید «دلیل تردید در تصمیم گیری برای ازدواج و نحوه مقابله با عواقب آن چیست؟ » همچنین در انگیزه بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا