چطور به عروس هلندی رقص یاد دهیم

به گزارش اطلاع نیوز

اگر مسابقه ای در محبوبیت یک پرنده خانگی برگزار می شد، عروس هلندی قطعا برنده می شد. این طبیعت دلسوز و همچنین هوش آنهاست که فرآیند یادگیری را بسیار سرگرم کننده، آسان می کند و همچنین باعث محبوبیت آنها می شود.

به جرات می توان گفت که این پرنده یکی از بهترین پرندگان خانگی است. یکی از جالب ترین و ساده ترین ترفندها برای آموزش پرندگان اهلی رقصیدن است. شما می توانید این رفتار را به طور طبیعی در بسیاری از پرندگان به خصوص پرندگان باهوش مانند عروس هلندی و طوطی ها مشاهده کنید و با ساده ترین آموزش آن را جذاب تر کنید.

موسیقی چگونه بر عروس هلندی تأثیر می گذارد؟

درست مانند انسان ها و بیشتر پرندگان، عروس هلندی به خوبی به موسیقی واکنش نشان می دهد. آموزش رقص می تواند او را ساعت ها سرگرم و شاد نگه دارد. نه تنها بسیار دیدنی و سرگرم کننده است، بلکه ورزش، تحریک ذهنی و سرخوشی را برای حیوان خانگی شما فراهم می کند. هر دو می توانند بسیار مفید باشند.

10 مرحله رقص که می توانید به عروس هلندی خود آموزش دهید

شما می توانید آموزش ترفندهای مختلف رقص عروس هلندی خود را با تقویت رفتارهایی که از قبل به طور طبیعی در این پرنده وجود دارد و سپس به چالش کشیدن آنها آغاز کنید.

برو بالا برو پایین

در طبیعت، عروس هلندی به طور طبیعی راه می‌رود یا روی شاخه‌ها راه می‌رود، بنابراین می‌توان آن‌ها را به راحتی روی انگشت، دست یا چوب قرار داد. ترکیب این حرکت با کلمات «ایستادن» یا «نشستن» به شما کمک می‌کند تا آنها را با رفتاری که می‌خواهید مرتبط کنید تا بعداً از دستور استفاده کنند.

برای مدیریت

آموزش رقص سر یا حرکت کج کردن سر به عروس هلندی یکی دیگر از رفتارهای طبیعی عروس هلندی است که می تواند تقویت شود. می توانید این حرکت را با صدایی مانند “شکستن” هماهنگ کنید.

در حال تکان دادن سرش می باشد

برای تقویت این حرکت در عروس هلندی می توانید با ریتم موسیقی پرنده را به چپ و راست هدایت کنید. این حرکت هنگام پخش موسیقی در ضمیر ناخودآگاه پرنده ثبت می شود.

پرواز کنید و به مکانی که می خواهید برگردید

این ترفند تمرین مفید و خوبی برای پرنده خانگی شماست زیرا او را تشویق به پرواز می کند. بارها و بارها به او نشان دهید که کجا باید فرود بیاید و به یاد داشته باشید که با یک جایزه می توانید او را به هر جایی که می خواهید بکشید.

بزن قدش

می توانید به پرنده یاد دهید که روی یک پا بایستد. این حرکت می تواند نمادی از جنبش شناخته شده «بزندش» باشد.

تا کردن بال ها

مرغ عشق دوست دارند بال های خود را دراز کنند و باز کنند. سعی کنید این رفتار را با کلماتی مانند «بال هایت را به من نشان بده» نهادینه کنید.

چرخش

همچنین یکی از حرکات طبیعی و غریزی عروس هلندی است که او عاشق انجام آن است. سعی کنید این چرخش را با موسیقی هماهنگ کنید.

بیل

برداشتن عروس هلندی روی میله نیز امکان پذیر است، اما این یک حرکت معمولی نیست، بنابراین کار زیادی می طلبد.

در ادامه می توانید نحوه آموزش صحیح رقص را به عروس هلندی بیاموزید:

فضای تمرینی مناسب را انتخاب کنید

قبل از اینکه بخواهید چیزی به پرنده خود آموزش دهید، یافتن فضا و مکان مناسب برای آموزش بسیار مهم است. پرندگان بسته به راحتی با محیط اطرافشان ممکن است واکنش متفاوتی به تمرین نشان دهند. پس حتما یک مکان امن و راحت برای پرنده خود پیدا کنید.

به طور کلی، اتاق های آرام با ترافیک کمتر بهترین گزینه برای انتخاب هستند، ترجیحا به دور از هیاهوی خانواده و چیزهای زیاد. حذف بسیاری از عوامل حواس پرتی می تواند به نگه داشتن پرنده در فضای تمرین کمک کند.

موسیقی شاد را انتخاب کنید

پرندگان به طور طبیعی به صداهای مختلف واکنش نشان می دهند، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از آنها از گوش دادن به انواع مختلف موسیقی لذت می برند. سعی کنید در حین آموزش رقص پرنده، اوقات خوشی و سرگرم کننده را برای پرنده خود ایجاد کنید. موسیقی ریتمیک متوسط ​​تا سریع اکثر طوطی ها را تشویق به حرکت سریع می کند.

اگر پرنده شما به چیزی که انتخاب کرده اید علاقه نشان نمی دهد، نگران نباشید. انواع مختلف موسیقی را امتحان کنید تا چیزی را پیدا کنید که پرنده شما به آن پاسخ می دهد.

همچنین بخوانید: عروس هلندی صورت سفید

یک مدل ایجاد کنید

ممکن است عملی به نظر نرسد، اما عروس هلندی شما بهترین چیز را از یک الگو یا نمونه می‌آموزد. دست خود را حرکت دهید و اجازه دهید حرکت شما را ببیند. اگر او به موسیقی و حرکات شما پاسخ نمی دهد، موسیقی را بلند کنید تا ببیند چقدر می تواند سرگرم کننده باشد. در بسیاری از موارد، عروس هلندی به نقطه ای از عصبانیت می رسد و بدون اینکه متوجه حرکات خود شود، با شما شروع به رقصیدن می کند.

مرتبط:  چرا نباید به بچه گربه دست زد

از پایه های بصری استفاده کنید

اگر عروس هلندی شما علیرغم تمام تلاش‌هایش نمی‌رقصد یا واکنش نشان نمی‌دهد، ممکن است مجبور شود با حرکات همسالان خود مقابله کند. بنابراین می توانید از دیگر ویدئوهای رقص پرندگان استفاده کنید. پرندگان به طور کلی دوست دارند پرندگان دیگر را تماشا کنند و معمولاً آنچه را که می بینند تقلید می کنند. این می‌تواند یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای واداشتن عروس هلندی به رقصیدن یا انجام یک سری ترفندها و خوراکی‌های دیگر باشد.

برای هر حرکت و پیشرفت یک جایزه تعیین کنید

در کنار آموزش، گنجاندن یک جایزه یا پاداش برای هر پیشرفتی در جهت یادگیری رفتارهایی که می‌خواهید آموزش دهید، مهم است. حتی اگر پرنده شما پس از چند جلسه تمرین به یک دستگاه رقص کامل تبدیل نشود، بهبودهای کوچک پاداش می تواند کلید درک رفتاری باشد که از پرنده خود انتظار دارید.

پرنده زیبای خود را در آغوش بگیرید و مطمئن شوید که به کاری که انجام می دهید علاقه مند است. بعد از هر حرکت مثبت می توانید با یک غذای خوشمزه یا تکان دادن دستتان آن را تشویق کنید.

توجه داشته باشید که این تشویق نمی تواند نیازهای روزانه پرنده شما مانند غذا و آب باشد، زیرا انجام این کار قطعا حیوان را آزار می دهد.

اظهارات پایانی

رقصیدن رفتاری است که به طور طبیعی در پرندگان رخ می دهد، بنابراین با آموزش رفتارهایی مانند آموزش صحبت کردن یا آواز خواندن به عروس هلندی کمی متفاوت است. اگر برای رقصیدن پرنده خود مشکل دارید، انواع مختلف موسیقی را امتحان کنید.

برای دریافت دوره کامل آموزش رقص اینجا کلیک کنید

آموزش رقصیدن به عروس هلندی – آموزش عروس هلندی: رقصیدن، آواز خواندن و دست دادن 🎉🇳🇱

سلام دوستان! 😊 در این کلیپ جذاب و شاد به شما یاد می دهیم که چگونه در مراسم و جشن های هلندی با عروس هلندی برقصید، آواز بخوانید و با دیگران دست بدهید. اگر دوست دارید کمی بیشتر در مورد فرهنگ هلندی بدانید و آنها را در جشن ها به چالش بکشید، این کلیپ را از دست ندهید! 😉

ما در این ویدیو به شما آموزش می دهیم:

رقص های مختلف هلندی و حرکات اولیه برای دانستن 🕺💃

برخی از آهنگ های معروف هلندی که می توانید با آنها برقصید و آواز بخوانید

دانستن اصول و روش های دست دادن هلندی بسیار مهم است! 👋

به یاد داشته باشید که ما در این کلیپ به صورت آسان و روان به شما آموزش می دهیم اما با تمرین و تکرار می توانید بهترین عروس هلندی شوید! پس همین حالا ویدیو را تماشا کنید و به جوانان هلندی نشان دهید که شما نیز می توانید به این رقص ها بپیوندید و از آن لذت ببرید. 🥳🇳🇱

لایک و نظر فراموش نشه در مورد ویدیو و حتما عضو کانال ما بشید تا از کلیپ های جدید با خبر بشید! ❤️👍

#آموزش_رقص #عروس_هلندی #فرهنگ_هلندی

شما ممکن است دوست داشته باشید:

آموزش رقصیدن به طوطی

عروس هلندی پرنده ای بسیار باهوش و سرگرم کننده است، اگر زمان کافی برای بازی و سرگرمی پرنده داشته باشید، پس از مدتی شاهد افزایش وابستگی عروس هلندی به خود خواهید بود. اگر قصد خرید عروس هلندی را دارید یا قبلاً صاحب آن هستید، حتما این مقاله را بخوانید تا با آموزش ترفندهای این پرنده آشنا شوید.

در این پست وبلاگ eig ترفندها و شیرین کاری های جالبی را آموزش می دهیم که عروس هلندی ها به راحتی می توانند آن ها را اجرا کنند و زمان زیادی را نمی گیرند. برخی از تمریناتی که در این مقاله خواهید خواند شامل تمرین سوت زدن، تمرین آوردن و پرتاب توپ (فچ)، تمرین سلام کردن، تمرین رقص، تمرین خداحافظی، تمرین مرگ و غیره است.

1- چگونه سوت زدن را به عروس هلندی آموزش دهیم؟

بهترین سن برای تمرین سه تا چهار ماهگی است و بهتر است همسران هلندی مرد را برای آموزش سوت انتخاب کنید، اگرچه همسران هلندی نیز یاد می گیرند اما به زمان بیشتری نیاز خواهند داشت.

دقت کنید که اگر سوت زدن را به پرنده خود یاد دهید، آموزش سخن گویی و حرف زدن او در آینده مشکل خواهد بود. بنابراین از الان باید تصمیم تان را بگیرید. اگر هم تصمیم به سخنگو کردن عروس هلندی دارید، مقاله آموزش حرف زدن عروس هلندی را بخوانید.

یک اتاق ساکت در نظر بگیرید و پرنده را به آنجا منتقل کنید، رو به روی آن بنشینید و هر سازی را که می خواهید بزنید، مثلاً اگر می توانید پیانو، ارگ یا گیتار و ویولن و غیره بزنید، در غیر این صورت شروع به نواختن کنید.

مرتبط:  چطور با گوشی از ماه عکس بگیریم

3-4 بار در روز باید رو به روی همسر هلندی خود بنشینید و ساز یا سوت بزنید. هر بار 15-20 دقیقه تمرین کنید، سپس غذای مورد علاقه اش را به او بدهید و او را تنها بگذارید.

مراقب باشید گرسنگی دادن به پرنده به هیچ وجه جواب نمی دهد و نوعی شکنجه محسوب می شود که باعث آزار پرنده می شود.

تا زمانی که همسر هلندی شما در یک سوت یا آهنگ استاد نشده است به آهنگ بعدی نروید.

ادامه مطلب…

برای چند روز به طور مرتب آهنگ خاصی را برای او پخش کنید و بعد از چند روز متوجه خواهید شد که او صدا را تقلید می کند. به محض مشاهده این علائم، غذای مورد علاقه اش را به او بدهید و او را تشویق کنید که ادامه دهد. حتما از قبل از غذاهای مورد علاقه عروس هلندی خود مطلع شوید. مقاله ۸۵۸۵۸۵۲۸۵۸۵۸۵۱ غذای عروس هلندی ۸۵۸۵۸۵۲۸۵۸۵۸۵۱. ۸۵۸۵۸۵۲

بعد از چند هفته، اگر پشتکار داشته باشید، عروس هلندی خود را در حال آواز خواندن می بینید، حتی زمانی که تنها باشد. در حالت پیشرفته تر، می توانید آن را با کلمه “خواندن” شرطی کنید.

به این ترتیب، هر بار که کلمه “آواز” را بگویید، پرنده شروع به سوت زدن می کند. برای این کار، هر بار که ساز یا سوت می زنید، به آن بگویید «آواز بخوان».

اگر پرنده شروع به خش خش كردن كرد، آن را تشويق كنيد. بعد از یک تا دو هفته کاملاً به کلمه فوق شرطی می شود و در حین گفتن شروع به خش خش می کند.

2- آموزش رقص به عروس هلندی

ساده ترین رقص عروس هلندی که همه پرورش دهندگان می توانند آموزش دهند این است که هنگام پخش آهنگ، سر خود را تکان دهید. برای این کار، مانند مرحله قبل، پرنده را به اتاقی ساکت منتقل کنید و آهنگی شاد و ریتمیک برای آن پخش کنید.

با ایستادن رو به پرنده، سر خود را بالا و پایین یا پهلو به پهلو در حین پخش آهنگ حرکت دهید. با گذشت زمان متوجه می شوید که عروس هلندی با شما سر تکان می دهد. در این زمان باید مقداری از غذای مورد علاقه اش را به او بدهید.

این تمرین راحت‌تر از سایر تمرین‌ها است زیرا طوطی‌ها باهوش هستند و به ریتم آهنگ توجه می‌کنند، بنابراین خیلی سریع واکنش نشان می‌دهند.

لازمه آموزش رقص رام کردن پرنده است. این بدان معنی است که تا زمانی که همسر هلندی شما اهلی و اهلی نشود، نمی توانید این آموزش را به او آموزش دهید وگرنه زمان زیادی طول خواهد کشید.

3- آرایش برای خوشامدگویی به عروس هلندی (برای او دست بدهید)

در طول این آموزش شما کاری انجام می دهید که وقتی دست خود را به سمت پای پرنده حرکت می دهید و کلمه سلام را می گویید، او نیز دست شما را با انگشتانش گرفته و سلام می کند. برای شروع، دست خود را به سمت پای راست یا چپ پرنده ببرید و کلمه سلام را تکرار کنید.

این تمرین را برای چند روز تکرار کنید. بعد از چند روز این بار همراه با سلام کردن انگشتتان را به آرامی زیر پای چپ یا راست او بگذارید تا انگشت شما را هم بگیرد. بعد از اینکه انگشت شما را گرفت به او جایزه بدهید.

همین روال را چند روز ادامه دهید، کار باید به آرامی انجام شود تا عروس هلندی از دست شما فرار نکند، هر گونه آزار و اذیت، برخورد خشونت آمیز، صحبت های بلند، فریاد، وجود سر و صدای زیاد، گرفتن پا به زور، و غیره. این باعث کندی شکل گیری و حتی ترساندن عروس هلندی می شود.

شرط موفقیت این آموزش اهلی شدن کامل عروس هلندی و اعتماد کامل به پرورش دهنده است.

4- یاد بگیرید با عروس هلندی خداحافظی کنید

این آموزش باید به عنوان امتداد آموزش دست آمدن و سلام کردن نیز انجام شود، یعنی تا زمانی که پرنده شما رام نشود و انگشت شما را نگیرد، نمی توانید خداحافظی را به او یاد دهید.

برای شروع آموزش، دست خود را به سمت عروس هلندی حرکت دهید تا روی دست شما بیاید، در حالی که دست خود را به سمت عقب ببرید تا پاهای پرنده در هوا باشد. بعد از آن می توانید مقداری از غذای مورد علاقه اش را به او بدهید.

این کار را چند بار در روز انجام دهید و هر بار مقداری از دانه های مورد علاقه خود را بدهید. با گذشت زمان، پرنده یاد می گیرد که نگه داشتن پای بلند شده، غذای مورد نظر را به دست می آورد. برای اینکه آموزش حرفه ای تری داشته باشید، همزمان با بالا آمدن پای پرنده کلمه «بای بای» را بگویید.

مرتبط:  چرا وقتی عرق می کنیم سرما میخوریم

بعد از حدود دو هفته تمرین، فقط با گفتن کلمه بای بای، عروس هلندی شما پای خود را بلند می کند. برای اینکه دلسرد نشوید حتما قیمت بدهید.

ادامه مطلب…

5- آوردن توپ و بازی با توپ را یاد بگیرید

این آموزش شامل سه مرحله است که در مرحله اول باید نحوه گرفتن توپ را یاد بگیرید. در مرحله دوم نحوه قرار دادن آن را در کف دست و در مرحله سوم نحوه رساندن آن به فاصله را خواهید آموخت.

برای آموزش مرحله اول، ابتدا یک توپ یا هر جسم سبکی را که پرنده می تواند حمل کند، جلوی پای خود قرار دهید. اگر همسر هلندی شما توپ را نادیده گرفت، آن را نزدیکتر کنید تا توجه او را جلب کنید. به محض اینکه پرنده شما توپ را با منقار خود برداشت، به او غذا بدهید.

پس از چندین بار تکرار، عروس هلندی باهوش شما متوجه خواهد شد که گرفتن توپ با یک جایزه همراه است و برای آن اشتیاق نشان می دهد. یک بار دیگر تکرار می کنیم که باید غذای مورد علاقه اش را به او بدهید تا این عادت را دوست داشته باشد.

در مرحله دوم باید به پرنده آموزش دهید تا توپ را در کف دست یا هر وسیله دیگری بیندازد. برای این کار، توپ را جلوی او بگذارید تا آن را بردارد، اما جایزه ندهید، بلکه این بار یک سطل کوچک یا کف دست خود را جلوی او بگذارید تا آن را داخل کند.

پس از چندین بار تکرار، در نهایت توپ را داخل سطل یا کف دست شما می اندازد، بلافاصله جایزه را می دهد و تمرین را تکرار می کند تا زمانی که به این ترفند عادت کند.

در مرحله سوم تمرین، توپ را با فاصله بیشتری قرار می دهد تا آن را به شما برساند. برای اینکه او توپ را ببیند، قیمت را به توپ نزدیک کنید، سپس سطل یا کف دست خود را بالا بیاورید تا مرحله قبل را به او یادآوری کنید.

پس از چند بار تمرین، همسر هلندی شما به سمت توپ می رود و آن را برای شما می آورد. برای تشویق او حتما جایزه را به او بدهید تا چندین روز همین کار را تکرار کند تا این ترفند را به طور کامل یاد بگیرد.

6- به عروس هلندی مردن را بیاموزید

این شیرین کاری نیز باید پس از یادگیری ایستادن یا سلام کردن آموزش داده شود. چون تا عروس هلندی به انگشت شما عادت نکند نمی توانید مردن را به او یاد بدهید.

برای این کار انگشت خود را به سمت پرنده پیش ببرید تا روی دست شما بیاید، به محض اینکه پنجه خود را روی انگشت شما گذاشت، آن را به آرامی کج کنید تا از طرف دیگر به زمین بیفتد، مثلاً اگر پای چپ او روی دست شما باید او را به سمت راست خم کنید تا به سمتی که پایش روی زمین است بیفتد.

مطمئن باشید که این کار باید به آرامی انجام شود و بعد از هر بار انعام را بدهید تا پرنده دلخور نشود. با گذشت زمان و با تشویق، تمایل به افتادن روی زمین پیدا می کند و پس از فرود روی انگشت، اگر انگشت خود را برای پرتاب آن بلند کنید، به سمت زمین متمایل می شود یا حتی روی زمین می افتد. .

برای آموزش بهتر از کلمه مرگ یا صدای شلیک گلوله و هر چیز دیگری استفاده کنید تا پرنده کم کم به آن صدا شرطی شود. همزمان با گفتن کلمه بالا یا تقلید صدای شلیک، انگشت خود را بالا بیاورید و سعی کنید آن را پرتاب کنید. هنگامی که عروس هلندی روی زمین افتاد، جایزه را به او بدهید و این کار را تکرار کنید تا زمانی که به زمین بیفتد و با شلیک گلوله یا گفتن کلمه بمیرد.

دادن جایزه و غذای مورد علاقه در هر مرحله از تمرین، همراه با پشتکار و صبر، رمز موفقیت در آموزش ترفندها و شیرین کاری ها به عروس هلندی یا هر طوطی دیگری است.

نتیجه نهایی مقاله

در این مقاله شش ترفند و شیرین کاری به عروس هلندی آموزش داده شد، اگر دستورالعمل ها را به خوبی یاد نگرفته اید، حتما مقاله را چندین بار مطالعه کنید تا به طور کامل به این روش مسلط شوید. در نهایت اگر در مورد آموزش ترفندهای عروس هلندی سوال یا ابهامی دارید از طریق کامنت برای ما ارسال کنید تا در کمتر از یک روز به آن پاسخ دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا