چطور با همراه اول بسته بگیریم

طرح اینترنت همراه اول و نحوه خرید آن یکی از مهمترین سوالات مشتریان موبایل اول و کاربران جدید است که ممکن است به راحتی نتوانند بسته های مربوطه را خریداری کنند. اما شایان ذکر است که اپراتور همراه اول یکی از پرطرفدارترین اپراتورهای کشور است که اولین بار در سال 1372 تاسیس شد و امروزه پس از گذشت حدود 30 سال از عمر این شرکت، خدمات مختلفی را برای سهولت ارائه می دهد. از مشتریانش، که بیشتر آنها را کشف خواهید کرد.

اپلیکیشن موبایل من مهمترین اپلیکیشن مجموعه موبایل اول است که خدمات مختلفی را به مشتریان موبایل اول ارائه می کند. با نصب این اپلیکیشن می توانید کارهای معمول خود را تنها در چند ثانیه انجام دهید. اما اگر قصد خرید طرح اینترنت همراه اول را دارید، روش های متفاوت اما کاربردی را خواهید یافت.

بسته اینترنت همراه اول را از موبایلم بخر

1- ابتدا از طریق این لینک اپلیکیشن موبایل من را برای گوشی خود دانلود و نصب کنید.

2- پس از ورود، مراحل ثبت نام را تکمیل کرده و با نام کاربری “شماره تلفن” و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید، وارد همراه من شوید.

3- صفحه اول یا همان صفحه اصلی مبلغ بسته ای را که قبلا خریداری کرده اید به همراه اطلاعات تکمیلی و همچنین فاکتور میان مدت را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید روی “مشاهده جزئیات” در کنار bill mid کلیک کنید. -مدت، اصطلاح. مشخصات شماره تلفن خود را به همراه لینک پرداخت مشاهده کنید. در پایین صفحه، روی «خدمات من با همراه اول» کلیک کنید.

4- در صفحه باز شده بر روی گزینه اول یعنی “Neutrino Internet” کلیک کنید.

5- حالا گزینه “نوترینو پکیج” را انتخاب کنید.

6- اکنون صفحه جدیدی برای شما باز شده است که می توانید تمامی پلن های مورد نظر خود را به همراه قیمت و امکانات آن ها مشاهده نمایید. بنابراین، برای اعمال فیلتر مورد نظر، بر روی نماد کنار «همه بسته‌ها» کلیک کنید.

7- هم اکنون می توانید فیلتر بسته های اینترنت همراه اول که شامل روزانه، هفتگی، ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و یک ساله است را مشاهده و انتخاب کنید.

8- پس از جستجوی صفحات فیلتر شده، طرح خود را انتخاب کرده و بر روی کلمه نارنجی زیر طرح کلیک کنید، “فعال کردن این طرح” سپس گزینه yes را فشار دهید تا طرح برای شما فعال شود.

بسته اینترنت شما با موفقیت فعال شد!

طرح اینترنت همراه اول خود را با کد تومان خریداری کنید

روش دیگری که می توانید بسته اینترنت همراه اول را خریداری کنید استفاده از کد USSD است که نیازی به اینترنت ندارد و هر یک از مشتریان همراه اول می توانند با استفاده از این کد بسته اینترنت را خریداری کنند. بنابراین اگر شما نیز قصد خرید بسته اینترنتی با استفاده از کد ussd را دارید، باید مراحل زیر را ادامه دهید:

1- ابتدا کد دستوری #32*10* را وارد کرده و شماره گیری کنید.

2- سپس در صفحه جدید گزینه دوم Alpha+ Package را وارد کرده و بر روی Send کلیک کنید.

3- در صفحه باز شده فیلتر مورد نظر را وارد کنید تا بسته های مورد نظر مستقیما به شما نمایش داده شود سپس بر روی Send کلیک کنید.

4- هم اکنون می توانید بسته های مورد نظر را به همراه اطلاعات حجم آنها به همراه قیمت مشخص شده انتخاب و خریداری نمایید.

5- تبریک میگم شما طرح مورد نظر خود را خریداری و فعال کرده اید و می توانید از برنامه موبایل من برای بررسی بقیه طرح اینترنت همراه اول استفاده کنید.

ویژگی های اپلیکیشن موبایل من

اطلاعات دقیق بسته اینترنت را مشاهده کنید

خدمات صورتحساب من

شارژ باقی مانده

مبلغ صورتحساب میان مدت

اینترنت نوترینوها

بسته های ترکیبی

صدای انتظار

برنامه های انگیزشی

تاریخچه نقاشی ها

کدهای سفارشی مختلف

منشی تلفنی صوتی

محدودیت مکالمه

تعویض سیم کارت

طرح های داده مشترک

رومینگ را فعال و غیرفعال کنید

حمایت کردن

لینک دانلود اپلیکیشن موبایل من

برای دانلود اپلیکیشن موبایل من برای اندروید و آیفون روی این لینک یا تصویر بالا کلیک کنید. »

چطور برای همراه اول بسته بگیریم

78 بازدید

منتشر شده توسط: م.معصوم پور

16 جولای 97 ساعت 9:00 صبح.

بسته های اینترنت همراه اول یا سرویس اینترنت نوترینو در حجم هایی با قیمت های متفاوت به مشترکان اپراتور پیشرو ارتباطی کشور ارائه می شود. در تاریخ 25 تیر 1396 با ما همراه باشید تا ابتدا از قیمت جدید و نحوه فعال سازی طرح های اینترنت همراه مطلع شوید.

بسته های اینترنت همراه اول با نام سرویس اینترنت پرسرعت نوترینو به مشترکین این اپراتور ارائه می شود. نوترینو علامت تجاری نسل سوم (3G)، نسل چهارم (4G) و چهار و نیم نسل (4.5G) سرویس اینترنت اپراتور پیشرو تلفن همراه است و نسبت به نسل قبلی اینترنت دارای مزایای زیادی است. فناوری نسل های قبلی اینترنت مانند 2G مبتنی بر سرویس مکالمه بود، اما در نوترینو این فناوری مبتنی بر سرویس انتقال داده است و امکان استفاده از اینترنت پرسرعت و ارتباطات چند رسانه ای را فراهم می کند.

نحوه دریافت پکیج اول میت

با سرویس اینترنت نوترینو امکان استفاده از خدماتی مانند اینترنت پرسرعت، تماس تصویری با استفاده از نرم افزارهای مناسب، دانلود فیلم و دریافت کلیپ های ویدئویی بر روی گوشی، دریافت تصاویر تلویزیونی روی گوشی، تبادل حجم زیاد اطلاعات، آسان دسترسی به اپلیکیشن ها، انجام بازی های آنلاین و لذت بردن از انواع محتوای ارزش افزوده با سرعت بالا فراهم شده است. امکان استفاده از این سرویس بر روی سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و همچنین امکان استفاده از آن بدون فعال سازی طرح های اینترنت همراه اول وجود دارد. برای فعال کردن اینترنت نوترینو کافیست به شماره 8088 پیامک ارسال کنید یا کد دستوری 10*#231 را شماره گیری کنید. همچنین می توانید برای دریافت تنظیمات اینترنت گوشی خود به شماره 8008 پیامک کنید.

در ادامه می توانید انواع بسته های اینترنت همراه اول و همچنین قیمت و نحوه فعال سازی آن ها را مشاهده کنید:

روش خرید و پرداخت هر یک از بسته های اینترنت همراه اول را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

از روش زیر برای اطلاع از وضعیت طرح، حجم باقیمانده، مدت اعتبار و برنامه رزرو خود استفاده کنید:

طرح های جدید اینترنت همراه اول با قیمت های جدید و حجم های متفاوت ارائه شده است و در این بین طرح های پرطرفدار قدیمی دیگر دیده نمی شود. بسته های اینترنت نسل 3 و 4 Mobile First با نام تجاری “نوترینو” به مشتریان ارائه می شود. معمولا شرکت های مخابراتی با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان بر فروش بسته های اینترنتی و غیراینترنتی خود نظارت می کنند و با معرفی بسته های مقرون به صرفه و در عین حال راحت سعی در جذب مشتریان بیشتر دارند. اما ظاهرا این اصل در بسته های جدید اینترنت همراه اول رعایت نشده و نه تنها شاهد عرضه بسته هایی با قیمت بالاتر و حجم غیرقابل استفاده هستیم، بلکه بسته های محبوب قدیمی نیز از لیست فروش بسته های اینترنتی این شرکت حذف شده است. به طوری که مشترکین مجبور به خرید بسته های اینترنتی گران تر می شوند.

بسته های زمانی خاص همراه اول (سبهانت و شبانت) مجموعه ای از بسته های نوترینویی پرسرعت هستند که در ساعات مشخصی از شبانه روز قابل استفاده هستند. این طرح ها می توانند همزمان با سایر طرح های اینترنت همراه اول فعال شوند.

بسته های سرعت نامحدود، یک روزه، یک هفته ای و یک ماهه شبانه بسته های نوترینو با سرعت نامحدود، با حجم نامحدود، قیمت مناسبی برای استفاده فقط در ساعات خاصی از شبانه روز دارند.

برچسب ها: اینترنت نامحدود اینترنت همراه اول بسته اینترنت همراه اول بسته اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول نرخ اینترنت همراه اول اینترنت همراه اول

امتیاز

با این قیمت و پروازت بر افتخارت سقوط کن. اینترنت نیز به مالکیت ثروتمندان تبدیل شده است. همان گروه جیره هایی که همه می شناسند.

تا زمانی که مردم بخوابند، اتفاقات بدتری برای آنها رخ می دهد: مردم همیشه در خواب هستند و همه فقط می دانند چگونه صحبت کنند.

فشار مالی به افرادی که تنها سرگرمی شان اینترنت است، بسیار زشت و ناپسند است. ما همه کارها را خودمان انجام می دهیم، اما اگر هر انسانی قوانین شهروندی و قوانین حکومتی را یاد بگیرد، می فهمد که فشار روانی چقدر زیاد است. در ایران به او تحمیل شد و دولت کوچکی که ما داریم برای حفظ اموالش. پر از فشار مالی دست خالی است.
جهان سوم همین.

مرتبط:  چطور بک آپ واتس آپ استفاده کنیم

لعنت به پدر و مادرت، لعنت به پدربزرگ و پدرت، آیا ما از شما حرام خوارتر داریم دزدهای کثیف، امیدوارم خدا ریش شما را از این مملکتی که به عنوان پدر مردم آفریدید بردارد، خدایا پاسخگوی این جنایات که ملت را به خواب برده است. ما می توانیم آن را به آنها بدهیم، آنها خودشان در خواب هستند و فقط پس از نابودی کامل بیدار می شوند.

تف به شرفتون

والاخجالت داره

هی روزگار….!

دوستانی که تو شرکت اول کار میکنن لطفا آروم فشار بدین، مردم آستانه تحمل بالایی دارن ولی نه اینقدر

هی، واقعا بد نیست این افراد را سطل زباله کنیم. با خالی کردن جیب این مردم بدبخت، همه سازمان ها، ادارات و شرکت ها پا را فراتر گذاشته اند. این خارجی ها به قول شما بی دین ها جوری به حقوق مردم احترام می گذارند که انگار اسلام مال آنهاست. حتی آل سعود هم که شما به آنها وهابی می گویید مثل شما نیستند، از مردم کلاهبرداری می کنند. 80 میلیون واقعا نیست. به این نان حق خودت راضی باش ببین چی میشه . برای خودمان متاسفم که شما مدیران ما هستید. مردم با فقر دست و پنجه نرم می کنند، حیا چیز خوبی است. درود خدا بر شما باد

به خدا در این مملکت هر اتفاقی با رهبری دولت بیفتد قدرت خود را به آن می دهند. در ایران ما گران ترین اینترنت را داریم، خدا کمکمان کند.

گور بابای همراه اول خدافظ والا…

نحوه دریافت پکیج اول میت

وای واقعا واقعا دارن با این نقشه های احمقانه مردم رو مسخره میکنن واقعا دزدی بی شرمانه.

فقط میگم تقصیر شماست، بدون حتی یک پیامک برای اطلاع شما طرح شبانه را حذف کردید، قیمت را تغییر ندادید، الان دیدم همین مشکل برای من پیش آمده است. بگذار اینجا پناهگاه تو باشد

تهمینه خانم خودتو ناراحت نکن

خداییش این جماعت دزد تو خون با هزار بدبختی 30 تومن دادم یه بسته 10 گیگ خریدم و تا ساعت 3 صبح بیدار موندم و فایل های حجیم رو دانلود کردم. … خدای من اگر هست خودت را نابود کن ای دزد کثیف اگر خدا نیست دنیا صاحب ندارد هر کاری می خواهی بکن.

دزدی سمی است که در رگ این افراد تزریق شده است و تا زمانی که ما هستیم این مسمومیت از بین نمی رود. از روزی بترسید که در برابر کسی که هم قاضی و هم شاهد باشد حاضر شوید…

منظورم این است که شما با وجود همه اعتراض ها همچنان خود را انسان می دانید.
منتظر بدبختی شما هستیم.

این بدان معنی است که آنها شما را با نقشه های شما نابود می کنند. چقدر خوبی ری… در میان افکار نواندیشان تو. بسته شبانه رو حذف کردی پس قیمت بسته ها یکیه؟

زندگی در چنین کشوری شرم آور است. حیف که برای خرید پلن 13900 تومن باید 16000 بگیری چون میگه روزی 2 گیگ و شب 4 گیگ ولی وقتی فعال شد میبینی 2 گیگ 16000 خریدی حیف. من آخرین بار از شبکه همراه اول استفاده کردم. من از همه کاربران تقاضا دارم گول این دزدها را نخورید. ما مردم بدبختی هستیم که بین این همه دزد و مفت خور افتاده ایم، خدا نیست که عدالت را برقرار کند.

بسه دزدی دولتهای دزد شب بسته شدن چه فایده؟؟؟؟ با این بسته های شبانه مردم را از کار و زندگی بیرون می آورید

سلام از دیروز اکانتم سوخته. من روزانه 10 گیگ با 20 گیگ شب برای دانلود فیلم استفاده کردم. بعد 35 هزار بار روی گوشیم گذاشتم و دوباره بارگذاری کردم تا 10 گیگ بخرم. مدام پیغام می دهد که اعتبار شما کم است بنابراین کمتر از 35 هزار هزینه از من گرفتند. من نتوانستم فقط 4 کیک بخرم. واقعا عصبی بودم خیلی بی انصافیه که پول روز کاری من به خاطر تو دزدیده شد.

گور بابای همراه اول خدافظ والا…

تورو خدا بگید چرا باید شبانه 5 گیگ اینترنت بعلاوه 5 گیگ اینترنت بدیم که استفاده نمیکنیم
دزدی از این واضحتر !!!

لطفا توجه داشته باشید که اکثر کشورها اینترنت
رایگان دارند!!!!

من به نوبه خود با وجود اینکه کد غیرفعال سازی را گذاشته بودم، با فعال کردن اینترنت بدون اینکه بدانم وضعیت هزینه اینترنت رایگان را از کجا بگیرم، مخالف بودم.

من به نوبه خود با وجود اینکه کد غیرفعال سازی را گذاشته بودم، با فعال کردن اینترنت بدون اینکه بدانم وضعیت هزینه اینترنت رایگان را از کجا بگیرم، مخالف بودم.

انشاالله از این پول برای درمان فرزندانتان استفاده کنید و آنها را بپیچید

سلام من همین چند روز پیش یه طرح سه ماهه خریدم الان تکلیف این 20 گیگ که عرضه میشن چی میشه؟ چون متوجه شدم فعاله ولی وقتی در مورد بسته ای که خریدم اطلاعات میپرسم لطفا راهنماییم کنید

من پکیج 5 کنسرت ماهیانه 15 تومن میخوام….
پکیج شبانه نمیخوام روزه نیست؟؟؟؟

دزدی از این آشکارتر است. به محض شارژ سریع و بدون پیام 16 تومن از اعتبارم کم کرد و 2 گیگ اینترنت داد!! همراه اول دزد.

یعنی خاک تو سرتون با این طرحتون.مسخرها

من یه طرح 1 ماهه 8 گیگ با 4 گیگ 20 تومن خریدم بعد شب 4 گیگ با 8 گیگ بهم داد. چرا اینقدر راحت پرواز می کنند؟

دیشب چه هدیه ای دارد که شب بیدار است فقط پول مردم را می گیری درست نیست

در همه جای دنیا مردم دنبال سیم کارت دائمی هستند که نوعی حسن نیت برای کسب و کارشان است، من از خرید سیم کارت دائمی در ایران می ترسم!! قانون و حسابداری درست بود، آدم خیالش راحت شد که بالاخره به چیزی که لیاقتش را داشت رسید. اما در اینجا، شما فقط باید ژن خوب داشته باشید.

اولا سلام
چرا این بسته های اینترنتی گرونه، اینترنت همه جای دنیا رایگانه ولی شما دزدها فقط بلدید جیب مردم رو خالی کنید، بی شرف، بعضی ها بدتر از بقیه.

شرمم خوب چبزیه

ای دزدهای کثیف چرا برنامه های روزانه را حذف کردید فقط این طرح های هدیه شبانه هزار مین به شما می رسد آنها می دانند بیچاره ها من تا این وقت شب نمی توانم دور هم بنشینم چون همه کار می کنند
دزد کثیف

من واقعا نمی دونم. شما طرح 120 گیگابایتی را حذف کرده اید، در شب، دیگر رایگان نیست. یا اگر حجم پلن به کمتر از 10 گیگابایت برسد دیگر رایگان نیست. خدای ناکرده از خدمتگزاران ملت که ما همه به فکر ملت هستیم ولی کمی بیشتر به فکر خودت باش.

Dirty Thief
ساعت 00:04:29 1396/07/19 رزرو بسته آلفا + 30 روز 2 گیگابایت + 4 گیگابایت شبانه + 2 گیگابایت وای فای با موفقیت انجام شد
20 تومان مانده به دو کنسرت

خداوند شما را ذلیل کند، انشاءالله که شادی مردم من را از بین می برید. همه کشورها دسترسی به اینترنت رایگان و پرسرعت را برای مردم فراهم می کنند. در اینجا دسترسی ناخواسته خود به اینترنت را تا 5 افزایش می دهند. این تفاوت جهان سومی با کشورهایی است که زمین در سر شماست، بی شرف.

آقای وزیر فکر کردی باهوشی، نه بابا داری اشتباه می کنی، حتی اگر دزدی در کشور ما علنی انجام شود، از مردم و مشتریان هم دزدی می کنی، بسته های اینترنتی را گران می کنی. . این به درد سیاستمداران می خورد، کاری برای ما نکردی، هی نانی که سر سفره زن و بچه ات می آوری، ما راضی نیستیم، خدا نکنه به خود خدا بسپاری…

فقط می تونی بگی انشالله خرج دارو و کفن و دفن و… کن.

من طرح سه ماهه دارم 35گیگ یعنی شب رایگانه؟

برای مردم کشورمان بسیار متاسفم که گرفتار اپراتورهایی مانند همرول اول و ایرانسل و غیره شدیم. ماشاالله یکی از آنها دزد و کیف بهتری است. فقط به فکر خالی کردن جیب مردم با کمترین خدمات هستند. در مورد خودت چه فکری کردی و در مورد ما چه فکری کردی؟

یک بار مجبور شدم یکی از این بسته ها را بخرم. بعد از تموم شدن بسته، سیم کارت رو برش دادم تا دیگه نگرانش نباشم.
پیشنهاد میکنم شما هم همین کار را بکنید.

قیمت بسته ها خیلی گرون شده…!؟ هدایایی که از ساعت 2 بامداد و امشب بیداری های اجباری فعال می شوند هدف دیگری جز ایجاد اختلال در خواب و درست کارکردن دفترچه یادداشت شما و تخریب اعصاب در دراز مدت و تباهی زندگی مشترکین ندارند . چیزی نیست حمله تروریستی داعش…!!!!؟

مرتبط:  چرا باید سن مرد از زن بیشتر باشد

راضی نیستم

قیمت بسته ها خیلی گرون شده…!؟ هدایایی که از ساعت 2 بامداد و امشب بیداری های اجباری فعال می شوند هدف دیگری جز ایجاد اختلال در خواب و درست کارکردن دفترچه یادداشت شما و تخریب اعصاب در دراز مدت و تباهی زندگی مشترکین ندارند . چیزی نیست حمله تروریستی داعش…!!!!؟

آقا اگر واقعا قوی هستید چرا به این افراد کمک نمی کنید؟ خدایا این همنشین ما را فقیر کرده است. چه گناهی کرده ایم که صبح تا شب با این درآمد کم و خرج سنگین زندگی کنیم؟ بار دیگر همسفر اول می آید، حق فقرا را می خورد. و هیچ وقت جوابی نیست، امیدوارم حمایت شوند و هزینه داروها و معالجات را بپردازند تا اینقدر در حق ما بدبختان ظلم نکنند که به زور یک بسته پول بگیریم و بدبختی و در این میان مثل آب می نوشند و من به آنها اهمیت نمی دهم.

از خدا بترسید، از روزی بترسید که دست شما برای آن مردم در کوچه و بازار باز شود که روزی دیگر از خدا بیاید و اگر شد در آن روز برای همه شما فاتحه خوانده شود.

Monthly internet package info

با سلام، من همچنین یک ماهه 3 تا 4 گیگابایت در شب و روز و وای فای را از 1 تا 14 شهریور 1396 خریداری کردم. همچنین از 10 تا 7 شهریور از طرح شبانه نامحدود 100% رایگان بهره مند شدم. 13 اما در 25 آگوست ساعت 15:30 هنگام دانلود بسته ام تمام شد و شارژم تمام شد. حدود 50000 تومان از پولم را گرفتی و به وقت و اعصابم آسیب زدی. متاسفانه ردیابی من از طریق پیامک، جیمیل، تماس تلفنی، کامنت و … بوده است، تاکنون پاسخی دریافت نشده و بسته من غیر فعال است، اما البته برای پیگیری مجبور به خرید بسته شدم. .. داشتم فکر می کردم دلیل بی توجهی شما چیست و چرا به نفع مشتری اشتباه نمی کنید؟! خیلی متاسفم برای اوضاع کشورم..امیدوارم خدا کمکمون کنه..آرزو میکنم عقل و شعور و عشق و صداقت داشته باشید..یا غیر این.

سلام
موقع شارژ گوشیم
بسته اینترنت 30 روزه 6 گیگ آلفا پلاس به صورت خودکار فعال شد ولی الان متاسفانه تو لیست قیمت نبود و نیست و نمیدونم چیه کد این است، اگر می توانید به من کمک کنید.

همه شوت های دزدی چه ایرانسل چه همراه اول و چه رایتل هر کدام از دیگری بهتر است

به خاطر بسته ها اینترنت رو گرون کردی بریم سیم کارت جدید بخریم به نفع ماست چون اینترنت 15 گیگ هدیه داره.

من اینقدر طرفدار همراه اول بودم الان بهش فکر میکنم پشیمونم. چرا طرح نامحدود 3 تا 7 را حذف کردید.
باید برای مصرف کنندگان خود ارزش قائل شوید. .

با سلام من طرح نامحدود را فعال کردم اما نه شما همراهم هستید و نه کد سفارش نشان دهنده فعال بودن چنین چیزی است. مشترک عزیز، شما در حال حاضر طرح فعال ندارید، مشکل چیست؟

واقعا برای خودم متاسفم و برای امثال من که از اول مشتری مکرر هستم، بعد قیمت پکیج برای مشتریان جدید از ما ارزان تر محاسبه می شود، در همه جای دنیا به مشتریان ثابت تخفیف می دهند و متاسفانه همه چیز همین است. اینجا متفاوت است، برای خودم متاسفم

متاسفم که بگم مال ماست… فکر میکنن اونایی که مشتری جدید ما میشن با این مزیت کوچیک میخرن ولی اگه اینطور نباشه از روی ناچاری کی مهمه کدوم بنجولی رو میشه ذوب کرد ، و همه آن را می دانند. متاسفانه فقط این گروه ها هستند که …

سلام دوستان من دیشب از ساعت 1 صبح تا 11 بامداد برنامه نامحدود داشتم و 50 گیگ دانلود کردم ولی بیشتر از 50 گیگ دانلود کردم یعنی میشه بیشتر از 50 گیگ دانلود کرد ؟؟؟

چه وضعیتی است؟ اینجا میگم با اولمود غیر فعالش میکنم. برای پکیج 5 کنسرت 7000 تومان خرج کنید. هزینه هدیه شبانه ما چقدر است؟ لعنت

مرسی از اقای اذریجهرمی

این مثلا قرار بود نت ارزون شه
گرونش کردن

بابا این چرا اینقدر گرونه

https://www.mci.ir/free-internet

برنامه شبانه نامحدود رایگان طبق این سایت که هنوز وجود دارد

چی میگی اینو از کجا اوردی من سرچ کردم دروغه

از کجا فهمیدی که دروغه؟ این سایت همراه اول هست..دیگه نمیخواد سرچ کنه…مطالب این سایتی که گذاشتم رو بخون…بعد شروع کن به جستجو.

پس دیگه شبانه نامحدود رایگانش رو برداشته

پرواز
خیلی زیاده عزیزم.

وقتی قسمت 4G در اولین تلفن همراه فعال می شود، باتری گوشی را مصرف می کند

تند تند باید گوشی رو بزنی شارژ

اگر گوشی 2 سیم کارتی داشته باشید همین اتفاق می افتد؟

با سپاس

4G مصرف بالایی دارد، بنابراین شارژ به سرعت تخلیه می شود و این طبیعی است

روی ایرانسل این طوری نیست

با سپاس

من هم ایرانسل
دارم و اینی که شما میگی معنی نداره
4G باطری میخوره و گوشی رو گرم میکنه
برای همین میگن مودم بخر تا از طریق وای فای وصل بشی چون کمتر از l اینترنت موبایل مصرف میکنه.

پس بسته رایگان 2 تا 7 دیگه وجود نداره؟

این اینترنت های شبانه اصلا به درد نمیخورن، خیلی گرون هستن.

منم دقیقا همین مشکل رو دارم ولی علاقه ای به اینترنت شبانه ندارم فقط بی جهت پول میدم الان هم هر چی گشتم پکیج یک ماهه بدون اینترنت شبانه پیدا نکردم.

سلام با این هدایای شبانه هدفشون بازی با روح و روان مردم و بی خواب کردنشون و بیهوده کردن سر کار و خراب کردن زندگیشون اعصاب سوزی

گور باباشون هرکی نت بگیره از همراه اول دیگه
….

ای بدبختی

وارد کردن نام و ایمیل الزامی است در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و نظر خود را بدون وارد کردن مشخصات ذخیره کنید *

نام *

ایمیل *

نظر document.getElementById(“Comment”).setAttribute( “id”, “4ea982c7c8280df6cea5ed730585a435” ); document.getElementById(“9f5cec2161”).setAttribute( “id”, “Comment” );

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی

152 بازدید

ارسال شده توسط: محمد مصطفی آسیابی

15 فوریه 95 در 8:45 ق.ظ.

حمال اول نیز مانند سایر اپراتورها با راه اندازی آنتن رله نسل سوم و چهارم خود سعی در افزایش کیفیت اینترنت خود دارد و توانسته رضایت مشترکین خود را تا حدودی جلب کند. با ما همراه باشید تا با بسته های اینترنت همراه اول و روند توسعه اینترنت پرسرعت این اپراتور آشنا شوید.

نحوه دریافت پکیج اول میت

همانطور که می دانید رایتل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده اینترنت نسل سوم در ایران شناخته می شود. با گذشت زمان، انحصار نسل سوم رایتل شکسته شد و شرکت هایی مانند همراه اول و ایرانسل نیز مجوز ارائه اینترنت 3G و 4G به مشترکان را گرفتند. جالب است بدانید اولین دکل اینترنت همراه نسل سوم در سال 1368 راه اندازی و آزمایش شد اما به دلیل عدم مجوز و انحصار رایتل اجازه فعالیت داده نشد و تعطیل شد. این روزها زمزمه هایی مبنی بر همکاری شرکت مخابراتی هواوی با همراه اول برای توسعه شبکه های 3G و 4G اپراتور اول به گوش می رسد و انتظار می رود گسترش اینترنت پرسرعت همراه اول با سرعت بیشتری دنبال شود، اما متاسفانه کیفیت برند 3G و 4G قربانی شده و در همه جای ایران شاهد کیفیت خوب اینترنت پرسرعت از اپراتور اول نیستیم. اگر سرعت بارگذاری اینترنت در مناطق خاصی از پایتخت و شهرهای بزرگ بالا باشد، در سایر شهرها اینطور نیست و خلاءهای زیادی مشاهده می شود.

بسته های اینترنت همراه اول در چند دسته طبقه بندی می شوند. به گزارش First Companion، طرح های Alpha+ برای مشترکینی در نظر گرفته شده است که قصد دارند از اینترنت پرسرعت 3G یا 4G استفاده کنند. این بسته ها محدودیت سرعت ندارند و البته این مشکل به عنوان یک شمشیر دولبه عمل می کند. زیرا در زمان شلوغی گروه و در ساعات اوج مصرف، سرعت اینترنت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، اما در ساعات کم مصرف شاهد سرعت بالایی در هنگام دانلود یا آپلود هستیم.

First Companion راه های مختلفی را برای کاربران برای خرید و مشاهده بسته های اینترنتی خود ارائه کرد. شما می توانید با:

برنامه های موجود را مشاهده و انتخاب کنید. همچنین می‌توانید بسته‌های اینترنت همراه اول را به راحتی از طریق درگاه ستاره اول (#1*) برای خود یا دیگران خریداری کنید.

نحوه ردیابی مقدار باقیمانده بسته های اینترنت از اپراتور اول به روش های مختلفی انجام می شود و می توانید آن را با:

مرتبط:  چطور جستجوی گوگل را برای کودکان محدود کنیم

از حجم و مدت زمان باقیمانده بسته خریداری شده خود مطلع شوید.

پس از پایان حجم یا زمان استفاده از بسته، سه وضعیت برای مشترکین ایجاد می شود:

این ویژگی مخصوص برنامه های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله Alpha+ است که پس از اتمام برنامه، طرح مشابهی را به صورت خودکار خریداری می کند. غیرفعال کردن تمدید خودکار بسته ها با شماره گیری *100*#8 امکان پذیر است.

اگر حجم روزانه تمام شود، همه برنامه های Alpha+ به طور خودکار تمدید می شوند. این قابلیت با شماره گیری *100*8 نیز قابل لغو است.

در صورت پایان یافتن طرح و عدم تمدید خودکار مدت زمان یا حجم، میزان مصرف اینترنت مشترک آینده طبق جدول زیر محاسبه می شود:

سایت های ملی منتخب، سایت های پرطرفدار ایرانی از جمله گجت نیوز هستند. از این طریق می توانید بدون خرید بسته و پرداخت 0.2 ریال برای مشترکین دائمی و 0.3 ریال برای مشترک اعتباری به ازای هر کیلوبایت، گجت نیوز را دنبال کنید.

طرح های جدید اینترنت همراه اول با قیمت های جدید و حجم های متفاوت ارائه شده است و در این بین طرح های پرطرفدار قدیمی دیگر دیده نمی شود. بسته های اینترنت نسل 3 و 4 Mobile First با نام تجاری “نوترینو” به مشتریان ارائه می شود. معمولا شرکت های مخابراتی با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان بر فروش بسته های اینترنتی و غیراینترنتی خود نظارت می کنند و با معرفی بسته های مقرون به صرفه و در عین حال راحت سعی در جذب مشتریان بیشتر دارند. اما ظاهرا این اصل در بسته های جدید اینترنت همراه اول رعایت نشده و نه تنها شاهد عرضه بسته هایی با قیمت بالاتر و حجم غیرقابل استفاده هستیم، بلکه بسته های محبوب قدیمی نیز از لیست فروش بسته های اینترنتی این شرکت حذف شده است. به طوری که مشترکین مجبور به خرید بسته های اینترنتی گران تر می شوند.

بسته های زمانی خاص همراه اول (سبهانت و شبانت) مجموعه ای از بسته های نوترینویی پرسرعت هستند که در ساعات مشخصی از شبانه روز قابل استفاده هستند. این طرح ها می توانند همزمان با سایر طرح های اینترنت همراه اول فعال شوند.

بسته های شبانه نامحدود، یک روزه، یک هفته ای و یک ماهه. بسته‌های نوترینو با سرعت نامحدود و حجم نامحدود قیمت مناسبی دارند و فقط در ساعات خاصی از روز و شب استفاده می‌شوند.

کلیدواژه: اینترنت 3G بسته اینترنت همراه اول بسته های اینترنت همراه اول راهنمای فعال سازی اینترنت 3G همراه اول راهنمای فعال سازی بسته اینترنت همراه اول

امتیاز

در واقع، چه کسی می خواهد از دزدی همسر اول دست بردارد؟ من یه بسته سه تومنی خریدم ولی وقتی بهم پیام داد بسته شما رو به اتمامه دیتا رو خاموش کردم. الان 25000 تومن قبض گرفتم و هزینه اینترنتم رایگانه. تمام محتوای دانلود شده من هنوز کمتر از مقدار برنامه است. آخرش تو هم تو قبر میخوابی ولی…

دزدی نه شاخ دارد و نه دم، چون در روز روشن که می دانیم از ما دزدی می کنند، اما چاره ای نداریم، ما را می خورند.

اوضاع چطوره، مردم دقیقا چی فرض میکنن… یه ماهه بسته میخری ولی بعد از دو هفته بدون اینکه زیاد استفاده کنی میگه اینترنت تموم شده بعد شبا حجمش هم از بین میره… مایه شرمساری است که باید این کار را انجام دهیم و واقعاً مایه شرمساری است.

و واقعا همینطوره پس چرا 24 ساعته پکیج میکنی این مسخره بازیا چیه هر روز و هر شب شاید یکی داره کار میکنه شبا انقدر خسته که نمیتونه بره اینترنت . این کاریکاتور درست نیست.

ایرانسل بخر

من هنوز ماهانه ده گیگ با هدیه ده گیگ شب استفاده میکنم و اخیرا هر ساعت شب بیست گیگ مخصوصا از دو تا هفت صبح. من حتی تا پانصد مگابایت فیلم دانلود کرده ام. نمی خوام در مورد تمدید خودکار حرف بیخود بزنم، در کل بهتره، همینطوره، به جز شما، شرکت اول تو جیبته و خرج می کنه، به این بهانه که چون یک بار این پکیج رو خریدی، ما دوباره برات میخرم البته مجازات امثال من که توجه نمیکنن هر بار تمدید بسته رو کنسل نمیکنیم باید یاد بگیری به محض اینکه بسته تمدید خودکار رو کنسل کنیم خونمون رو قفل کن

تقلب در روز روشن، تقسیم بسته به روزانه، شبانه و وای فای، تقلب محض است، زیرا اگر هر کدام از آنها تمام شود، کل بسته را تمام شده می دانند، در حالی که شما فقط از چهار کنسرت در روز استفاده نکرده اید. تمام شب و هدیه وای فای سوزانده می شود، در حالی که اگر وجدان داشته باشند و بسته را بدون تقسیم تهیه کنند تا مشتری رضایت کامل داشته باشد.

سلام چرا همه پکیج ها پکیج شب دارند؟ اگر شب ها اصلا استفاده نمیکنم لطفا پکیج های شبانه را تهیه کنید.

نحوه دریافت پکیج اول میت

سلام چرا بسته های 1 ماهه بدون هدیه شبانه فعال نیست؟ لطفا این گزینه را فعال کنید. من هرگز از هدیه شب استفاده نکرده ام. در واقع پولی که برای این کار باید بپردازم در حال سوختن است، بنابراین بهتر است گزینه بدون هدیه شب را برای یک ماه فعال کنید.

سلام اینترنت خیلی گرون شده پس چرا مثل قبل روزانه و شبانه تقسیم کردی من 19 تومن دادم روزی 4 کنسرت و شبانه 4 کنسرت گرفتی مسخره کردی.

سلام ببخشید به چى کده میشه اینترنت گوشی رو دید

تمام اپراتورها دزد هستند

امیدوارم روزی برسد که دیگر نیازی به استفاده از خط اول همراه نداشته باشیم چون دزدی زیاد است، از حساب بانکی من کسر شده اما از خط من شارژ نشده است.

ما فامیل داریم سیم کارت هایمان را عوض می کنیم
از ایرانسل یا رایتل استفاده کنید.

مدیران محترم و همراه اول پرتلاش
بنده شث رحیمی هستم.
یه مشکلی دارم میخوام باهاتون در میان بذارم تا انشاالله حلش کنید. آقا فلانی شماره همراه اول رو میخوای همین شماره رو با پیش شماره 0991 و
با پنج هزار تومن شارژ و سه ماه اینترنت 3.5 و نیم گیگ بدیم…
پرسیدم قیمتش چنده؟ گفت 27 هزار تومان…
، بعد گفت: همکارانم به زودی با ما تماس می گیرند تا سیم کارت را نهایی و ارسال کنند! آورده شد.
، البته من ارسال آن را تایید نکرده بودم.
چون الان دیگه هیچکس برای سیم کارت پول نمیدم.
ولی وقتی گفت:پنج هزار تومن شارژ داره و سه ماه اینترنت داره گفتم:خب به خاطر امکانات پیشرفته ای که ادعا میشه فعلا بیار.
ولی من الان سه روزه سیم کارت رو نصب کردم شارژ نداشت اینترنت نداشت
البته سه روزه اینترنت داشت بعد گفت: 30 بهان اینترنتت تموم میشه
حالا مسئول این کلاهبرداری کیه در روز روشن
به خدا قسم اگر زیانم جبران نشود، همسر اول را با آبروی رها نخواهم کرد.

خرید نوترینو 5 Gیکپارچه 15000تومان

یکپارچه عرض کردم

رمزگرفتن ۵گیگ شبانه روزی چگونه است؟

سلام
خسته نباشید
من قصد خرید بسته اینترنت روی گوشی دارم به من میگه کد mmi معتبر نیست.
چیکار کنم؟

سلام من در حال خرید پلن شبانه روزی هستم و وای فای داره چطور میتونم از وای فای استفاده کنم؟

صبح بخیر. من 3 ماه اینترنت خریدم ولی خیلی سریع تموم شد. پیشنهاد می کنم این طرح 3 ماهه را اصلا نخرید. اصلا به صرفه نیست با تشکر؟

من برای اولین بار سیم کارت خریدم. اتصال به اینترنت رایگان دارد. چطوری فعالش کنم؟ لطفا زود پاسخ بدهید

وقتی کنترل نیست، وقتی تعهد نیست، وقتی صداقت نیست، وقتی همه چیز فقط پول است، جیب ما پر است. چطوری میتونم یه بسته بخرم استفاده میکنم بدون اطلاعم غرامت مالی میدن. ترویج. بسته را به عنوان هدیه تبلیغ می کنند، پیام فعال سازی می دهند، اما از بسته خبری نیست. چه کسی مسئول این همه بی عدالتی و بی کفایتی است؟ جای تعجب است که هیچ ناظری وجود ندارد!!

وارد کردن نام و ایمیل الزامی است در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و نظر خود را بدون وارد کردن مشخصات ذخیره کنید *

نام *

ایمیل *

نظر document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “ea3ceb90902a7bfca56848e4fe93d441” ); document.getElementById(“d0a42099c9”).setAttribute(“id”، “Comment”);

خرید هاست و دامنه از میزبان فا

طراحی سایت اینترنتی

چطور برای همراه اول بسته بگیریم
10&nbsp&nbsp طراحی و توسعه: قالب سبز&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp ©&nbsp2007 – 2021&nbsp&nbspتمامی حقوق این سایت برای سرزمین دانلود محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا