چطور باید اینستاگرام را نصب کرد

اکثر دوستان شما اکثر اوقات هیچ کاری انجام نمی دهند و در مورد اینستاگرام صحبت می کنند و مدام در مورد عکس هایی که در این شبکه اجتماعی محبوب ارسال کرده اند بحث می کنند، اما شاید شما اهل فن نیستید و هرگز از این برنامه استفاده نکرده اید. اگرچه اگر اکنون اینجا هستید و این مقاله را می خوانید به این دلیل است که ذهن شما تغییر کرده است و می خواهید با نصب اینستاگرام روی موبایل وقت خود را با دوستان و سایر کاربران خود بگذرانید.

آیا من اشتباه می کنم؟ البته که نه! خب بیا انجام بدیمش. چند دقیقه وقت آزاد به خود اختصاص دهید. استراحت سعی کنید روی آموزش هایی که در این بخش می دهیم تمرکز کنید. در چند خط بعدی، تمام مراحل دانلود و نصب اینستاگرام را روی تلفن همراه (اندروید، iOS، ویندوز موبایل) به طور کامل به شما نشان خواهم داد. من همچنین برای رایانه شخصی نشان خواهم داد (در ویندوز 10، از طریق یک برنامه خاص، در مک و سایر سیستم عامل ها. در موارد اخیر برنامه خاصی در دسترس نیست، اما یک راه جایگزین برای انجام این کار به شما نشان خواهم داد. . .)

برای نصب اینستاگرام ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید

برای ایجاد حساب کاربری ابتدا وارد این صفحه شوید (کلیک کنید). سپس مانند تصویر زیر اطلاعات لازم را تکمیل کنید:

با این برنامه ساده، با گوش دادن به آن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز ضمن تقویت حافظه آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

شما اکنون یک حساب کاربری اینستاگرام دارید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را روی گوشی خود نصب کنید. می توانید از همان صفحه ای که در آن ثبت نام کرده اید، روی Google Play کلیک کرده و آن را برای گوشی اندرویدی خود دانلود کنید. یا روی App Store (برای کاربران آیفون) کلیک کنید.

همچنین اگر گوشی اندرویدی دارید می توانید روی این لینک کلیک کرده و آن را برای گوشی خود دانلود کنید و یا برای آیفون روی این لینک کلیک کرده و آن را روی گوشی خود نصب کنید.

در مرحله بعد، برنامه را در گوشی خود باز کنید و با نام کاربری و رمز عبور خود وارد اینستاگرام شوید. به همین راحتی!

اگر نمی دانید چگونه با اینستاگرام کار کنید، این ویدیو را تماشا کنید:

راه های دیگر نصب اینستاگرام در انواع گوشی ها

چگونه اینستاگرام را روی موبایل نصب کنیم؟

چند سال پیش اینستاگرام شروع به کار روی گوشی های موبایل کرد. از این رو قصد داریم با توضیح نصب اینستاگرام بر روی موبایل، دستگاه های اندروید، آیفون و ویندوز موبایل، کار را ارائه دهیم. در این قسمت توضیحات لازم را به شما خواهیم داد.

چگونه اینستاگرام را نصب کنیم؟ – اندروید

می توانید اینستاگرام را روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود دانلود کرده و از طریق پلی استور نصب کنید. Play Store یک برنامه رسمی است که در سیستم عامل اندروید ادغام شده است.

دقیقا باید چیکار کرد؟ ما اینجا به شما می گوییم: موبایل یا (تبلت) خود را بردارید، وارد منوی گوشی شوید که همه برنامه ها در آن قرار دارند. سعی کنید نماد Play Store (یک نماد شبیه به یک کیسه سفید با نماد Play در داخل) را پیدا کنید. اگر نمی توانید Play Store را از طریق راه حل بالا پیدا کنید، به بخش برنامه های نصب شده دستگاه بروید و آن را جستجو کنید. اگر هنوز به دنبال پلی استر هستید، احتمالاً مشکل بینایی یا عدم توجه شما نیست. برعکس، این برنامه واقعاً در تلفن همراه شما وجود ندارد. این ممکن است برای چند دستگاه به دلیل مشکلات زمان یا هزینه در حین تأیید Google اتفاق افتاده باشد. همچنین می‌توانید اینستاگرام را از خارج از Play Store دانلود کنید، اما در این مورد روند کار مانند آنچه در این بخش توضیح می‌دهیم نیست.

هنگامی که Play Store را باز می کنید، در صفحه اصلی باید روی نماد ذره بین واقع در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. سپس “اینستاگرام” را که نام برنامه است تایپ کنید و در قسمت نتایج آن را مشاهده کنید. سپس بر روی “install” و سپس “accept” کلیک کنید تا اینستاگرام در دستگاه شما دانلود شود. همچنین می توانید با ورود مستقیم به بخش Play Store و قسمت About the program و کلیک بر روی دستگاه در این قسمت، عملیات فوق را انجام دهید. مراحل دانلود و نصب اینستاگرام از این مرحله آغاز می شود. می توانید با چشمان خود روند دانلود را روی صفحه دنبال کنید. پس از اتمام دانلود، یک نماد ویژه در بالای صفحه ظاهر می شود و می توانید با کلیک بر روی “open” یا باز کردن پنجره Play Store، استفاده از اینستاگرام را شروع کنید. از طرف دیگر، می توانید برنامه را با کلیک بر روی نماد آن (یک نماد دوربین رنگین کمان) اجرا کنید، سپس صفحه اصلی یا منوی دستگاه اندرویدی خود را با تمام برنامه های نصب شده مشاهده کنید.

پس از باز کردن برنامه، صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که می توانید به برنامه دسترسی داشته باشید یا یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

چگونه اینستاگرام را نصب کنیم؟ -iOS

چگونه اینستاگرام را نصب کنیم؟

اگر از آیفون استفاده می‌کنید، می‌توانید اینستاگرام را از طریق اپ استور، برنامه رسمی بازی‌ها و برنامه‌ها برای دستگاه‌های iOS، که سیستم عامل موبایل اپل است، نصب کنید.

برای موفقیت در این کار، آیفون خود را بردارید و وارد صفحه اصلی شوید. سپس اپ استور (آیکون آبی با حرف A در مرکز) را باز کنید و وارد قسمت جستجو در بالا و سمت راست شوید. “اینستاگرام” را در بالا تایپ کنید و جستجو کنید.

در این مرحله نماد برنامه را از نتایج جستجوی ارائه شده به شما انتخاب کنید. روی دکمه دریافت کلیک کنید. اگر دانلود از طریق Touch ID را فعال کرده اید (و آیفون شما از آن پشتیبانی می کند)، انگشت خود را روی دکمه Home نگه دارید. صبر کنید تا صدای صحیح اسکن اثر انگشت را بشنوید که اثر انگشت را تأیید می کند. سپس چند لحظه صبر کنید تا فرآیند دانلود شروع و تکمیل شود. اگر Touch ID را فعال نکرده‌اید (یا دستگاه شما از آن پشتیبانی نمی‌کند)، می‌توانید پس از کلیک کردن بر روی دریافت و ضربه زدن روی «نصب» برنامه را نصب کنید. در صورت درخواست، باید رمز عبور Apple ID خود را به خاطر بسپارید.

اگر در استفاده از اپ استور مشکل دارید، احتمالاً به این دلیل است که Apple ID مرتبط با دستگاه خود ندارید. اگر چنین است، به راحتی می توانید این مشکل را برطرف کنید.

پس از اتمام مراحل نصب و دانلود، می توانید این روند را با چشمان خود دنبال کنید. روی دکمه Open کلیک کنید، که به شما امکان می دهد به سرعت از اینستاگرام در آیفون خود استفاده کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی نماد آن (نماد با عکس یک دوربین چند رنگ) که در صفحه اصلی گوشی خود نمایش داده می شود، برنامه را باز کنید.

هنگامی که برنامه را باز می کنید، صفحه ای را مشاهده می کنید که می توانید وارد شوید و از سرویس یا حساب کاربری استفاده کنید.

چگونه اینستاگرام را روی کامپیوتر نصب کنیم؟

اینستاگرام را می توان روی رایانه یا هر دستگاه ویندوزی نصب کرد. شما فقط باید برنامه رسمی را از یک فروشگاه یا فروشگاه خاص دانلود کنید و کارتان تمام است. متأسفانه هیچ برنامه رسمی برای مک، لینوکس و سایر سیستم عامل ها در دسترس نیست، اما همچنان می توانید از طریق مرورگر بدون نصب هیچ فروشگاه یا فروشگاهی روی رایانه از این خدمات استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن این مقاله ادامه دهید.

چگونه اینستاگرام را نصب کنیم؟ -ویندوز 10

چگونه اینستاگرام را نصب کنیم؟

لپ تاپ یا کامپیوتر شما دارای ویندوز 10 است، می توانید اینستاگرام را از طریق فروشگاه ویندوز نصب کنید.

برای دریافت اینستاگرام، روی نماد ویندوز استور (کیف با پرچم ویندوز) کلیک کنید. سپس به بخش جستجوی ابزار در صفحه بروید و روی ذره بین کلیک کنید، Windows Store یا “Windows Store” را تایپ کنید سپس اولین نتیجه را ببینید.

وقتی پنجره Windows Store را روی دسکتاپ خود مشاهده کردید، روی Search در بالا ضربه بزنید. Instagram را تایپ کنید سپس اولین نتیجه را در لیست پیشنهادات بررسی کنید. سپس بر روی دکمه نصب کلیک کنید تا نصب برنامه روی کامپیوتر شروع شود.

ممکن است رایانه به شما بگوید که نمی توانید برنامه ها را روی رایانه یا لپ تاپ خود نصب کنید زیرا به حساب مایکروسافت دسترسی ندارید، در این صورت باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

پس از اتمام دانلود و نصب، می توانید با چشمان خود روند دانلود را دنبال کنید. برای دسترسی به این برنامه روی دکمه Start در فروشگاه ویندوز کلیک کنید. همچنین می‌توانید دکمه Start را فشار دهید، در بین برنامه‌های نصب‌شده به دنبال نماد برنامه اینستاگرام بگردید (احتمالاً پس‌زمینه آبی برنامه با یک عکس دوربین سفید در بالا) و سپس روی آن کلیک کنید.

می توانید وارد شوید، یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید و از برنامه استفاده کنید.

مرتبط:  چرا مهریه حضرت زهرا آب بود

چگونه اینستاگرام را نصب کنیم؟ – سیستم عامل مک و سایر سیستم عامل ها

چگونه اینستاگرام را نصب کنیم؟

همانطور که قبلاً گفتیم، متاسفانه هیچ برنامه رسمی اینستاگرام برای سیستم عامل ویندوز برای مک و سایر سیستم عامل ها وجود ندارد که در این مقاله به آن اشاره نکرده ایم، اما می توانید از طریق مرورگرهای وب به آن دسترسی داشته باشید. عملکردهای موجود به صورت مجازی مانند برنامه های کاربردی است. تنها تفاوت این است که باید از مرورگری که معمولاً برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنید استفاده کنید. شما مجبور نیستید چیزی را در رایانه خود دانلود کنید.

سپس از طریق وب به اینستاگرام دسترسی پیدا کنید، به مرورگری که برای وب‌سایت‌های مورد علاقه‌تان استفاده می‌کنید (به عنوان مثال کروم یا سافاری) بروید، از وب‌سایت دیدن کنید، سپس شماره تلفن یا آدرس ایمیل، نام، نام، نام کاربری و نام کاربری خود را وارد کنید. کلمه عبور. و روی “ثبت نام” یا “ثبت نام با فیس بوک” کلیک کنید تا از طریق حساب فیس بوک خود ثبت نام کنید.

اگر اکانت اینستاگرام دارید، روی «Already a Member?» کلیک کنید. یا “از قبل عضو هستید؟” اصابت. لینک را وارد کنید. سپس اطلاعات مربوط به “ورود به سیستم” یا “ورود به سیستم” را وارد کنید.

قابلیت نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر مانند نسخه اندروید در ویندوز در اختیار کاربران قرار دارد. فقط ممکن است نصب اینستاگرام برای ویندوز به آسانی نصب این نرم افزار بر روی سیستم عامل اندروید نباشد و نیاز به کمی تکان دادن داشته باشد.
در این مقاله به شما خواهم گفت که چگونه اینستاگرام را روی رایانه خود نصب کنید.
اما در صورت تمایل می توانید بدون نصب این کار را انجام دهید. با وارد شدن به اپلیکیشن اینستاگرام با وارد شدن به مرورگر خود و تایپ وبسایت رسمی اینستاگرام و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید اما توجه داشته باشید که در وبسایت اینستاگرام به تمامی امکانات جذابی که در آن دارید دسترسی ندارید. برنامه اینستاگرام روی گوشی شما.
بنابراین، اگر می خواهید اینستاگرام را روی رایانه خود نصب کنید، ابتدا باید یک رابط کاربری را روی رایانه خود نصب کنید. که با چند روش همراه با تصویر برای شما توضیح می دهیم.

روش اول استفاده از نرم افزار شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر است.

اولین روشی که می خواهیم برای شما توضیح دهیم استفاده از شبیه ساز سیستم عامل اندروید است. و به راحتی می توانید تمامی اپلیکیشن های اندروید و اینستاگرام را روی آن نصب کنید.

نرم افزار شبیه ساز اندروید بلواستکس

نرم افزارهای شبیه سازی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای شبیه سازی استفاده کنید. یکی از این برنامه ها برنامه BlueStacks است که می توانید آن را نصب کنید و باید توجه داشته باشید که برای نصب برنامه به حداقل 250 مگابایت حافظه نیاز دارد.

شبیه ساز اندروید بلواستکس را دانلود کنید

در مرحله اول روی Next کلیک کنید.

در مرحله بعدی نصب اینستاگرام برای کامپیوتر، باید محل نصب نرم افزار را مشخص کنید که می توانید این کار را در حالت پیش فرض که معمولا در فایل C قرار دارد انجام دهید و سپس دوباره روی Next کلیک کنید.

در پنجره باز شده گزینه های دسترسی به اپ استور و ارتباط با برنامه را بررسی کنید. و برای نصب برنامه BlueStacks روی Install ضربه بزنید.

پس از نصب برنامه روی اندروید کلیک کنید و با نوشتن کلمه اینستاگرام برنامه را جستجو کنید و پس از یافتن برنامه اینستاگرام روی آن کلیک کنید.

در این مرحله روی Continue with setup in time کلیک کنید.

در این قسمت از شما می خواهد که اکانت گوگل را وارد کنید. اگر اکانت گوگل ندارید، باید روی New کلیک کنید و یک حساب ایجاد کنید، سپس روی Existing کلیک کنید و حساب کاربری خود را وارد کنید، سپس به Sign in بروید تا مراحل ورود به حساب خود را مشخص کنید.

به دلیل اجرای اینستاگرام می‌توانید دو تیک‌مارک ارائه شده به شما را حذف کنید

در مرحله بعد، تیک هر دو گزینه موجود را بردارید زیرا برای اجرای برنامه اینستاگرام در شبیه ساز BlueStacks نیازی به فعال بودن آنها نیست.

در قسمت Single Setup برای دومین بار روی Continue کلیک کنید.
در این مرحله باید اینستاگرام را نصب کنید و روی Install ضربه بزنید. تا زمانی که برنامه نصب شود، آن را باز کنید.

وقتی صفحه اینستاگرام باز شد، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد اینستاگرام شوید.

در محیط اندروید شبیه سازی شده BlueStacks می توانید از تمامی امکانات اینستاگرام در کامپیوتر خود لذت ببرید.
اکنون اگر می خواهید با استفاده از شبیه ساز BlueStacks عکسی در اینستاگرام پست کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید. در پایین صفحه کلیک کنید

در پنجره باز شده بر روی گزینه Gallery کلیک کرده و سپس Other را انتخاب کنید.
در پنجره باز شده بر روی Choose from Windows کلیک کنید، می توانید فایل ها را از کامپیوتر خود بگیرید و عکس مورد نظر را انتخاب کنید.

پس از انتخاب عکس به قسمت ویرایش عکس می رویم و مانند اپلیکیشن اینستاگرام گوشی می توانید فیلترهای دلخواه خود را به عکس
اضافه کنید سپس تمام تنظیمات خود را روی عکس اعمال کنید سپس بر روی مربع آبی کلیک کنید.

برنامه دیگری که می خواهیم برای شما توضیح دهیم.

نرم افزار انتشار دسکتاپ Gramblr اینستاگرام

برنامه های شبیه ساز دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای شبیه سازی برنامه اینستاگرام در رایانه خود استفاده کنید. این برنامه ها به شما کمک می کنند تا با سهولت بیشتری از امکانات برنامه اینستاگرام استفاده کنید. یکی از این برنامه های با کیفیت Gramblr است که هم برای iOS و هم برای اندروید قابل استفاده است.
برنامه Gramblr قابل نصب برای ویندوز 7 و ویندوز 8 و ویندوز 10 می باشد این برنامه به راحتی بر روی مک بوک
قابل نصب می باشد تا پس از باز شدن برنامه. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا اپلیکیشن اینستاگرام باز شود.

برنامه Gramblr را برای ویندوز 10 دانلود کنید

برنامه Gramblr را برای مک دانلود کنید

عکس مورد نظر را انتخاب کرده و ادامه دهید. می توانید متن مربوط به عکس خود را در کپشن بنویسید و با کلیک بر روی دکمه ارسال عکس خود را به اشتراک بگذارید.

نصب کننده اینستاگرام در کامپیوتر instagrille

Instagrille بهترین اپلیکیشن اینستاگرام است. در این برنامه شبیه سازی شده می توانید از تمامی عملکردهای اینستاگرام مانند مشاهده عکس های دیگران و لایک و کامنت گذاشتن برای دیگران استفاده کنید، اما برنامه Instagrille محدودیت دارد، نمی توانید در آن پست بگذارید.

دانلود برنامه instagrille برای ویندوز

استفاده از پسوند Arc Welder Simulator در مرورگر کروم

یکی دیگر از راه های نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر، نصب افزونه ARC Welder در مرورگر کروم است که به راحتی می تواند سیستم عامل اندروید را شبیه سازی کند.

مراحل نصب این افزونه عبارت است از جستجوی کلمه ARC Welder در کروم. لینک اول را باز کنید

روی گزینه Add to Chrome ضربه بزنید. در پنجره باز شده روی افزودن برنامه ضربه بزنید. اکنون باید برنامه Arc Welder را پیدا کنید.
روی Applications در نوار ابزار سمت چپ ضربه بزنید.

سپس اپلیکیشن Arc Welder را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

در پنجره باز شده روی Choose کلیک کنید تا برنامه در پوشه مورد نظر نصب شود.

پس از تعیین محل نصب فایل های apk، باید فایل نصب اپلیکیشن اینستاگرام را دانلود کنید. با کلیک بر روی این قسمت می توانید این فایل را دانلود کنید.

سپس در برنامه ARC Welder گزینه Add your APK را انتخاب کرده و فایل نصب کننده اینستاگرام را در رایانه خود انتخاب کنید.

اکنون گزینه Choose را انتخاب کرده و مکانی را برای ذخیره فایل های apk مورد نظر انتخاب کنید. این مسیر در واقع مسیری است که اپلیکیشنی مانند ARC Welder فایل های apk را نصب می کند.

اینستاگرام را با استفاده از مرورگر Opera OPERA بر روی رایانه نصب کنید

همچنین یکی دیگر از راه های نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر استفاده از مرورگر اپرا است که اخیراً شبکه های اجتماعی را به ویژگی های مرورگر خود اضافه کرده است و به راحتی می توانید علاوه بر اینستاگرام، شبکه های اجتماعی خود را در سمت چپ مرورگر داشته باشید و مدیریت کنید. می توانید به سایر رسانه های اجتماعی مانند واتس اپ، تلگرام و غیره دسترسی داشته باشید. فقط با یک کلیک

اینستاگرام برای ویندوز با دانلود Grids

Grids for Instagram یک برنامه کامل و کامل برای مدیریت اکانت های اینستاگرام در ویندوز و مک می باشد.

با دانلود Gridz برای کامپیوتر می توانید به تمامی امکانات و قابلیت های اپلیکیشن اینستاگرام در کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید.

استفاده از Grids برای اینستاگرام نیاز به کار یا روش خاصی ندارد.

ابتدا باید Grids را دانلود کرده و سپس آن را از حالت فشرده خارج کنید. توجه داشته باشید که قبل از دانلود برنامه باید آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.

برای دانلود گریدهای نسخه مک، دانلود گرید ویندوز و دانلود گریدهای کرک شده می توانید به سایت سافت 98 مراجعه کنید.

پس از دانلود این اپلیکیشن، باید پوشه Patch را باز کرده، روی فایل bat کلیک راست کرده و روی گزینه Run as administrator کلیک کنید. سپس اجازه دهید دستورات در محیط Command Prompt اجرا شوند.

مرتبط:  چرا عطار به این نام معروف شده

حالا برنامه اصلی را نصب و اجرا کنید.

اطلاعات اکانت اینستاگرام خود را وارد کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.

اکنون از برنامه خارج شده و برنامه را ببندید.

در مرحله بعد به پوشه Patch برگردید و فایلی به همین نام را در محل نصب برنامه کپی کنید (برای یافتن محل نصب Grids، روی نماد آن در دسکتاپ کلیک راست کرده و ابتدا Properties را انتخاب کنید، سپس روی کلیک کنید گزینه مکان فایل را باز کنید).

پس از کپی روی این فایل (فایل پچ کپی شده در محل نصب برنامه) کلیک راست کرده و Run as administrator را انتخاب کنید.

حال در پنجره باز شده دکمه Patch را فشار داده و منتظر بمانید تا عملیات کامل شود.

با انجام این مرحله به راحتی توانستید گریدها را نصب کرده و نسخه کامل اپلیکیشن را اجرا کنید.

نصب اینستاگرام روی یک کامپیوتر شبکه ای تنها حدود 35 مگابایت در سیستم عامل شما نیاز دارد. برای استفاده از امکانات کامل این نرم افزار، مانند بسیاری از نرم افزارهای دیگر، باید نسخه کرک شده Grids یا Licensed Grids را داشته باشید. با دانلود گریدهای کرک شده برای اینستاگرام می توانید به مدت طولانی از تمامی امکانات اینستاگرام در کامپیوتر خود استفاده کنید.

ویژگی های Grids برای اینستاگرام:

رابط کاربری ساده و کارآمد

رابط کاربری پاسخگو

مقالات را به موارد دلخواه اضافه کنید

مشاهده محتوا به صورت تمام صفحه

امنیت بالا

دسترسی مستقیم و امکان دریافت و ارسال پیام

امکان ارسال نامه

امکان تگ کردن افراد، قرار دادن مکان و افزودن هشتگ

سبک های زیبا و متفاوت

از چندین حساب در یک برنامه استفاده کنید

اعلان دریافت کنید

با افزونه ها و برنامه هایی که نام بردیم، به راحتی می توانید اینستاگرام خود را روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود داشته باشید. از اینکه تا این مقاله با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم. ما از پیشنهادات و نظرات شما استقبال می کنیم. اگر تجربه ای در این زمینه دارید یا نرم افزار جدیدی می شناسید به ما معرفی کنید تا ما و سایر کاربران از آن بهره مند شویم.

از چه برنامه ای استفاده می کنید؟

آیا دسترسی به اینستاگرام بدون نصب بر روی کامپیوتر امکان پذیر است؟ ⭐

در صورت تمایل می توانید بدون نصب برنامه اینستاگرام با وارد شدن به مرورگر خود و تایپ سایت رسمی اینستاگرام و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد برنامه اینستاگرام شوید، اما توجه داشته باشید که سایت وب اینستاگرام دارای تمامی امکانات جذابی است که شما دارید. در برنامه اینستاگرام گوشی شما. شما با خواندن این مقاله به روش دیگری به برنامه دسترسی ندارید

چه برنامه هایی برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر وجود دارد؟ ⭐⭐

شما می توانید نرم افزار شبیه ساز اندروید را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و به راحتی از این برنامه در گوشی خود استفاده کنید. راهنمای نصب کامل شبیه سازهای اندروید در مقاله موجود است.

آیا می توان از اینستاگرام با مرورگر استفاده کرد؟ ⭐⭐⭐

بله، می توانید از مرورگر هم استفاده کنید، اما تمام قابلیت های خود برنامه را ندارد. بهتر است از نرم افزار شبیه ساز اندروید استفاده کنید

روش نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر یکی از مواردی است که افراد علاقه زیادی به انجام آن دارند. امروزه اینستاگرام در بین مردم در سراسر جهان بسیار محبوب شده است. جالب است بدانید که این پلتفرم محبوب میلیون ها کاربر ایرانی دارد. زیرا اینستاگرام در کشور ما فیلتر نیست و به راحتی مورد استفاده عموم قرار می گیرد.

معمولاً کسانی که گوشی‌های هوشمند نسبتا قدیمی یا ضعیف‌تری دارند از لپ‌تاپ یا رایانه شخصی خود برای بررسی اینستاگرام خود استفاده می‌کنند. اما استفاده از مرورگر وب همیشه محدودیت هایی دارد و می خواهیم در این مقاله نحوه نصب اینستاگرام را بر روی کامپیوتر به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید

فهرست

چرا باید اینستاگرام را روی کامپیوتر نصب کنیم؟

همانطور که گفتیم نسخه مرورگر وب اینستاگرام همیشه محدودیت های زیادی داشته است. شاید در سال های اخیر امکانات اینستاگرام از طریق مرورگر وب کمی بیشتر از قبل شده باشد، اما در گذشته محدودیت های فراوان آن کاربران را آزار می داد. برخی از ویژگی‌ها، مانند آپلود عکس و ویدیو، هنوز در نسخه مرورگر وب اینستاگرام وجود ندارد.

یعنی اگر بخواهید عکس یا ویدیوی خود را از طریق مرورگر وب در این پلتفرم آپلود کنید، نمی توانید این کار را انجام دهید. اگرچه بسیاری از کارها مانند حذف دائم یا حذف موفقیت آمیز اکانت اینستاگرام توسط یک مرورگر وب انجام می شود، اما برای استفاده از این پلتفرم به برنامه آن نیاز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: روش Replay در اینستا و مزایای آن را بشناسید

منظور ما یا اندروید یا ویندوز و … است زیرا تنها با استفاده از این برنامه ها قادر به دانلود عکس ها و فیلم های خود خواهید بود. امکانات ویرایش عکس و فیلم از طریق این برنامه ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در غیر این صورت، یعنی با استفاده از نسخه مرورگر وب، فقط می توانید محتوای دیگران را مشاهده کنید یا به دستورالعمل های خود پاسخ دهید.

اما برای دانلود عکس ها و فیلم های خود به برنامه رسمی و نصب شده اینستاگرام نیاز دارید که راه حل هایی برای آن وجود دارد. در این مقاله به چند روش نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر اشاره می کنیم که بسیار برای شما مفید خواهد بود.

مزایای استفاده از برنامه اینستاگرام در سیستم عامل ویندوز

شاید برای بسیاری از ما استفاده از اینستاگرام سرگرم کننده و سرگرم کننده باشد. اما برای برخی افراد این مورد می تواند کاملاً متفاوت و جدی باشد. چون اکثر افراد از این راه کسب درآمد می کنند و کارشان کاملا حرفه ای است. به عنوان مثال، یک هنرمند می تواند یک صفحه عکاسی داشته باشد و نمونه کارهای خود را در آنجا پست کند.

اگر کمی دانش کلی در زمینه عکاسی داشته باشید، به خوبی می دانید که ویرایش عکس توسط اپلیکیشن های گوشی نتیجه حرفه ای نخواهد داشت. این بدان معناست که هیچ یک از برنامه های اندروید یا iOS نمی توانند کار فتوشاپ یا لایت روم را انجام دهند. به همین دلیل است که عکاسان حرفه ای اغلب به دنبال راه هایی برای نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر خود هستند.

بیشتر بخوانید: نحوه رفع مشکل کپی رایت در اینستاگرام; از پریودها چه می دانیم؟

6 راه برای نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر

با استفاده از روش نصب اینستاگرام بر روی رایانه، هنرمندان می توانند پس از ویرایش عکس ها یا ویدیوهای خود با استفاده از لپ تاپ یا رایانه شخصی، عکس ها و ویدیوهای خود را مستقیماً از آنجا در صفحه شخصی خود بارگذاری کنند. در چنین شرایطی برای دانلود تصاویر و ویدیوهای خود دیگر نیازی به کپی و پیست کردن آن ها در گوشی خود و سپس تکمیل مراحل دانلود نخواهند داشت.

این می تواند زمان بر و بسیار خسته کننده باشد. زیرا هر روز باید زمان زیادی را صرف کپی و چسباندن محتوای تصویر کنید. اما با استفاده از نرم افزار اینستاگرام در سیستم عامل ویندوز این کارها ضروری نیست و همه چیز به راحتی انجام خواهد شد.

1. اینستاگرام را از طریق مایکروسافت استور بر روی کامپیوتر نصب کنید

یکی از رایج ترین راه های نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر، نصب آن از طریق فروشگاه مایکروسافت است. همانطور که می دانید مانند اپ استور و پلی استور که به ترتیب مختص سیستم عامل های iOS و اندروید هستند، مایکروسافت استور نیز مختص برنامه های سیستم عامل ویندوز است.

یعنی اگر قصد دارید یکی از برنامه های کاملا رایگان و اورجینال ویندوز را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید و سپس آن را نصب کنید، بهتر است از طریق فروشگاه مایکروسافت این کار را انجام دهید. زیرا از این طریق می توانید بهترین نرم افزارها و بازی ها را دانلود کنید. اما این می تواند مشکل ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: نحوه قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام (ساده و کاربردی)

از آنجایی که اکثر ما از ویندوز هک شده استفاده می کنیم، ممکن است فروشگاه مایکروسافت برای ما فعال نباشد. نصب مایکروسافت استور به دردسرهای زیادی نیاز دارد که خیلی هم ساده نیست و البته غیر ممکن هم نیست! یعنی می توانید با کمی تلاش این کار را انجام دهید و شروع به اجرای فروشگاه مایکروسافت کنید.

با نصب مایکروسافت استور آخرین نسخه و به روز اینستاگرام را روی سیستم خود دریافت خواهید کرد. در صورتی که فروشگاه مایکروسافت را با موفقیت فعال کرده اید، پس از نصب آن باید مراحلی را که در ادامه توضیح می دهیم انجام دهید تا بتوانید نرم افزار اینستاگرام را روی سیستم خود نصب کنید.

وارد فروشگاه مایکروسافت شوید.

اپلیکیشن اینستاگرام را در آن جستجو کنید.

برای دانلود اپلیکیشن اینستاگرام روی گزینه Get کلیک کنید.

حالا برای نصب روی گزینه Install کلیک کنید و سپس روی Login کلیک کنید تا به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید.

از برنامه اینستاگرام خود در سیستم عامل ویندوز خود لذت ببرید.

2. دانلود از سایت های داخلی

راه حل و روش دیگر برای نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر استفاده از وب سایت هایی است که این نرم افزار را برای دانلود در صفحات خود قرار می دهند. این بدان معناست که می توانید اینستاگرام را به راحتی با مراجعه به این وب سایت ها دانلود کرده و سپس آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

مرتبط:  چرا با تسخیر لانه جاسوسی دشمنی با آمریکا را شروع کردیم

این برای افرادی که به فروشگاه مایکروسافت دسترسی ندارند بسیار ساده تر از روش فوق است زیرا می توانند به راحتی آن را نصب و استفاده کنند. اما یک مشکل اساسی در این روش ها وجود دارد و آن بحث به روز رسانی نرم افزار است.

بیشتر بخوانید: تغییر تم دایرکت اینستاگرام با لوازم جانبی اضافی

معمولا وب سایت هایی که چنین خدمات رایگانی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، این نرم افزارها را به صورت جداگانه دریافت کرده و سپس فایل نصبی را برای دانلود در اختیار کاربران خود قرار می دهند. این یکی از ساده ترین راه حل ها و بهترین راه برای نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر است.

اما از آنجایی که آخرین نسخه اینستاگرام ممکن است با کمی تاخیر وارد این سایت ها شود، ممکن است نتوانید از نسخه به روز آن بهره مند شوید. اما به طور کلی برای نصب یا اجرای اینستاگرام از این طریق مشکلی نخواهید داشت. می توانید بهترین سایت های داخلی ما را جستجو کنید و نرم افزار اینستاگرام را از این طریق پیدا کنید.

3. نحوه نصب اینستاگرام روی کامپیوتر با شبیه سازی اندروید

نرم افزار شبیه ساز اندروید یکی از بهترین ابزارها برای نصب انواع اپلیکیشن هایی است که قابل اجرا بر روی گوشی هوشمند ما نیستند. به عنوان مثال، ممکن است گوشی شما آیفون باشد و به شدت به یک برنامه اندروید نیاز داشته باشید.

برای این کار نیازی به صرف هزینه زیاد یا خرید گوشی اندرویدی نخواهید داشت. در عوض، فقط یکی از بهترین نرم افزارهای شبیه ساز اندروید را روی سیستم ویندوز خود نصب کنید. با این کار شما یک گوشی اندرویدی در سیستم خود خواهید داشت که می توانید از آن برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید. برای مثال می توانید چندین اپلیکیشن را نصب کنید و بدون کوچکترین مشکلی از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه حذف اکانت اینستاگرام; ارائه بهترین راه حل ها

نرم افزارهای شبیه ساز اندروید زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. یکی از این نرم افزارها BlueStacks یا Droid4X است. با نصب این نرم افزارها بر روی سیستم عامل ویندوز خود می توانید اینستاگرام را بدون مشکل اجرا کنید. به این ترتیب ابتدا هر یک از این نرم افزارها را بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب کنید. سپس در داخل، برنامه Play Store را نصب کرده و اینستاگرام را جستجو کنید.

اکنون باید آن را دانلود و سپس نصب کنید. این فرآیند هیچ تفاوتی با نصب اینستاگرام روی گوشی هوشمند شما نخواهد داشت. پس از نصب، می توانید به اینستاگرام دسترسی پیدا کنید، تصاویر موجود در سیستم خود را دانلود کرده و با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

4. استفاده از افزونه های شبیه ساز اندروید در مرورگر گوگل

همانطور که در بالا توضیح دادیم، یکی از بهترین راه حل ها و روش ها برای نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر، نرم افزار شبیه ساز اندروید است. اما این تنها راه برای شبیه سازی اندروید در سیستم شما نیست. امروزه افزونه های بسیار قدرتمندی در مرورگر گوگل کروم وجود دارد که عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهند.

یکی از این افزونه ها ARC Welder است. این افزونه منحصر به فرد می تواند بسیاری از اپلیکیشن های اندروید را به خوبی شبیه سازی کند. یکی از آنها اینستاگرام است که توسط ARC Weld قابل شبیه سازی است. پس از آن بدون هیچ مشکلی قادر خواهید بود از اینستاگرام در مرورگر خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه نصب واتس اپ بر روی کامپیوتر + مزیت های جذاب آن

اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت این روش با نحوه استفاده مستقیم از اینستاگرام در مرورگر گوگل کروم چیست؟ در واقع وقتی مستقیما وارد مرورگر وب می شوید، از اینستاگرام به صورت آنلاین استفاده می کنید.

امکانات در وب نیز بسیار محدود است و مشکلات پیش آمده را توضیح داده ایم. اما ARC Welder نوعی شبیه سازی نرم افزاری مبتنی بر وب را انجام می دهد. به عبارت دیگر، با وجود اینکه این روش در وب است، شما از نرم افزارهای مستقل در وب استفاده خواهید کرد که هیچ محدودیتی برای شما نخواهد داشت.

5. استفاده از برنامه افزودنی کروم اینستاگرام

هنوز نمی دانید چگونه اینستاگرام را روی رایانه خود نصب کنید؟ اگر چنین است، باید گفت که باید افزونه اینستاگرام کروم را در مرورگر گوگل کروم خود امتحان کنید. در بالا در مورد استفاده از یک افزونه بسیار مفید صحبت کردیم که می توانید از اینستاگرام در سیستم خود استفاده کنید. سلایق و ترجیحات کاربران در این مورد بسیار متفاوت است.

برخی از افراد ممکن است از این افزونه استفاده کنند و برخی دیگر ممکن است از نرم افزار خود اینستاگرام استفاده کنند. اما نصب این افزونه زیاد سخت نیست و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. نکته جالب در مورد افزونه های گوگل کروم، مسئله نصب یا حذف آنهاست.

بیشتر بخوانید: آموزش طلایی بازیابی پسورد اینستاگرام

به طور کلی فرآیند نصب و حذف تمامی افزونه های گوگل کروم بسیار ساده است. یعنی می توانید در کمترین زمان و با یک جستجوی ساده انواع پلاگین ها را نصب و سپس حذف کنید. یعنی اگر به دلایلی از افزونه ای که نصب کرده اید خوشتان نمی آید، می توانید آن را حذف کنید. بنابراین، امتحان افزونه اینستاگرام برای کروم خالی از لطف نخواهد بود.

یعنی کافیست آن را در گوگل جستجو کنید تا این افزونه را پیدا کنید. سپس با نصب آن می توانید از ویژگی های اینستاگرام در سیستم خود استفاده کنید. این روش در وب نیز وجود دارد، اما با مرورگر یا خود سایت اینستاگرام بسیار متفاوت خواهد بود.

6. چگونه اینستاگرام را روی کامپیوتر نصب کنیم؟ ارائه نرم افزار Webbygram

آخرین چیزی که می توانیم به عنوان بهترین راه برای نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر ارائه کنیم استفاده از نرم افزار Webbygram است. گاهی ممکن است هنگام نصب نرم افزار اصلی اینستاگرام با مشکلات زیادی مواجه شوید. در چنین شرایطی، همه ما به دنبال نسخه های جایگزین و بهتر برای سیستم خود خواهیم بود. در چنین مواقعی استفاده از نرم افزار Webbygram می تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

زیرا این نرم افزار شباهت زیادی به اینستاگرام دارد. یعنی تقریباً می توانید از تمامی امکانات اینستاگرام در این نرم افزار بهره مند شوید. اگر همچنان به دنبال بهترین راه برای نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر خود هستید، پیشنهاد می کنیم نرم افزار Webbygram را نصب کنید.

بیشتر بخوانید: حذف ویروس گوشی هواوی; ارائه بهترین راه حل ها

با نصب این نرم افزار می توانید به راحتی وارد حساب کاربری خود شوید و پست های دوستان خود را مشاهده کنید. شما همچنین می توانید کارهای دیگری مانند لایک کردن، نظر دادن و غیره را انجام دهید. با استفاده از نرم افزار Webbygram

به همین دلیل این برنامه به عنوان بهترین روش نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر شناخته می شود. زیرا با استفاده از آن می توانیم از اکثر امکانات اینستاگرام در سیستم خود استفاده کنیم. اگر هیچ یک از افزونه های معرفی شده را دوست ندارید، همچنان می توانید از این نرم افزار بهره مند شده و از آن استفاده کنید.

جمع‌بندی

همانطور که در این مقاله خواندید، ما می توانیم بدون نیاز به گوشی هوشمند خود از اینستاگرام در سیستم خود استفاده کنیم. روش های مختلفی برای این کار وجود دارد که در اینجا به چند مورد از رایج ترین نمونه ها اشاره کرده ایم.

بیشتر بخوانید: شماره تلفن های حذف شده هواوی را با بازیابی اطلاعات اندروید بازیابی کنید

با استفاده از این روش ها می توانید به راحتی اینستاگرام را روی سیستم خود نصب کرده و از آن استفاده کنید. اگر شما نیز روش های مفید دیگری را می شناسید، خوشحال می شویم اگر آنها را با ما به اشتراک بگذارید و در مورد تجربیات خود صحبت کنید.

بهترین راه برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر چیست؟

می توان استفاده از نرم افزار Webbygram را به عنوان بهترین راه برای نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر معرفی کرد. با نصب این برنامه می توانید وارد حساب کاربری خود شوید، پست ها را مشاهده کنید و کارهای دیگری مانند لایک کردن، نظر دادن و … را انجام دهید.

آیا برنامه ای برای شبیه سازی اندروید روی کامپیوتر و لپ تاپ وجود دارد؟

بله، شما می توانید از برنامه های شبیه ساز اندروید مانند Bluestacks برای شبیه سازی برنامه های اندروید و نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر خود استفاده کنید.

آیا می توان از این برنامه بدون نصب برنامه اینستاگرام بر روی کامپیوتر استفاده کرد؟

آره! بدون نصب برنامه و با استفاده از مرورگر لپ تاپ یا کامپیوتر می توانید به سایت اینستاگرام دسترسی داشته باشید و از آن استفاده کنید.

برای خرید و مطالعه مقالات بیشتر می توانید به فروشگاه آی تی مقداد و مجله آی تی مقداد مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا