چطور از اسنپ کد تخفیف بگیریم

اسنپ ​​آنقدر معروف شده است که همه از پیر و جوان حداقل یک بار از خدمات اسنپ استفاده کرده اند. می توان گفت اسنپ اولین سیستم حمل و نقل هوشمند آنلاین در ایران بوده و هست. این شرکت در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاهی به بزرگترین سامانه آنلاین حمل و نقل مسافر در ایران تبدیل شد.

در واقع می توان گفت اسنپ رابط بین مسافر و راننده است. هنگامی که مسافر مبدا و مقصد سفر خود را مشخص کرد، رانندگان می توانند درخواست خود را مشاهده کرده و در صورت مناسب بودن مبدا و مقصد، سفر مسافر را بپذیرند.

مزیتی که اسنپ توانست در مدت زمان بسیار کوتاهی توسعه دهد، قیمت پایین سفر در مقایسه با آژانس ها و تاکسی ها بود. از سوی دیگر، زمانی که از آژانس تاکسی تلفنی استفاده می‌کردید، باید هزینه‌های حمل خودرو به مبدا و هزینه‌های بازگرداندن خودرو به دفتر آژانس را بپردازید، حتی اگر در آن زمان واقعاً داخل خودرو نباشید. ، این همان چیزی است که باعث هزینه شد. آژانس باید مداخله کند.

در ادامه این آموزش وبلاگ تخفیف می خواهم نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ را بررسی کنم. پس تا پایان آموزش همراه ما باشید.

کوپن تخفیف اسنپ را از کجا بگیریم؟

در شرایط کرونا که نباید از مترو یا اتوبوس استفاده کنیم، تنها راه حلی که برایمان باقی می‌ماند استفاده از خودروی شخصی یا اسنیپ است.

بیایید با هم روراست باشیم، اگر در شهر تهران زندگی می کنید و قصد دارید با ماشین شخصی به جایی بروید، اولین چیزی که باید نگران آن باشیم پیدا کردن جای پارک است. نگرانی بعدی ما ترافیک اتفاقی است، حتی اگر در نزدیکی ما تصادفی رخ ندهد به هر شکلی با ترافیک مواجه خواهیم شد و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک و صف طولانی ماشین ها منتظر بمانیم.

استهلاک خودرو و تاخیر در پروژه های ما هم جای خود را دارد…

بنابراین تنها گزینه ای که برای ما باقی مانده است و بهتر است از آن استفاده کنیم این است که هر روز راهی برای رفتن به سر کار بخواهیم، ​​شاید بیشتر از حقوق دریافتی ما باشد. پس پیشنهاد می کنم اگر مجبور به استفاده از اسنپ برای سفرهای خود هستید، بهتر است در این شرایط بد اقتصادی از کد تخفیفی که این شرکت داده است استفاده کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

ولی خیلی سخته که کد تخفیفی که پیدا میکنی معتبر باشه و تاریخ مصرفش تموم نشده!!!

معمولا جستجو و یافتن کد تخفیف معتبر در سایت های ارائه کننده کد تخفیف، راه درستی برای جستجو است. خوشبختانه در سایت تخفیفان سعی داریم با به روز رسانی کد تخفیف برندهای مختلف هر روز به شما کمک کنیم.

دقیقا مانند تصویر زیر ابتدا به سایت تخفیف مراجعه کنید. سپس عبارت “snap” را در کادر جستجو وارد کنید. همانطور که مشاهده می کنید لیستی از سایر برندهای این شرکت و کدهای تخفیف را مشاهده می کنید که در اینجا باید بر روی نتیجه مربوط به برند کلیک کنید.

در این صورت وارد صفحه اسنپ می شوید که در آن می توانید کدهای تخفیف جدید این برند را مشاهده کنید. البته برای رفتن مستقیم به صفحه اسنپ می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

کد تخفیف فوری

حالا، برای مثال، اگر می‌خواهید یکی از کدها را بازخرید کنید، فقط روی دکمه «نمایش» کلیک کنید. در این صورت پنجره ای مانند تصویر زیر ظاهر می شود، کافی است بر روی دکمه خرید کلیک کنید و کد تخفیف به صورت خودکار برای شما کپی می شود.

در این صورت شما وارد برنامه اسنپ در موبایل یا نسخه تحت وب می شوید که در قسمت کد تخفیف می توانید کد را وارد کنید و بقیه این مراحل را با هم بررسی می کنیم.

نکته ای که قبل از بررسی نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ باید به آن توجه کنیم این است که می توانید با عضویت در سایت تخفیف و افزودن آنها به لیست علاقه مندی های خود، آخرین کوپن های اسنپ را کشف کنید. برای دسترسی سریعتر پیشنهاد می کنیم با عضویت در خبرنامه از کدهای تخفیف جدید به محض انتشار مطلع شوید.

جدیدترین کدهای تخفیف اسنپ

اکنون که می دانید کجا کد تخفیف را پیدا کنید، در ادامه این مقاله قدم به قدم نحوه استفاده از کوپن تخفیف اسنپ را بررسی خواهیم کرد.

چگونه از کوپن تخفیف اسنپ استفاده کنیم؟

قبل از هر کاری، اپلیکیشن اسنپ را دانلود و نصب کنید تا قدم به قدم با هم پیش برویم و یاد بگیریم که چگونه کد تخفیف را ذخیره کنیم. با صفحه بعدی اپلیکیشنی که دانلود کرده اید روبرو می شوید و اگر قبلا عضو شده اید، نیازی به تکمیل مراحل ثبت نام مجدد و کلیک روی “ورود به سیستم” ندارید.

شماره موبایل خود را در کادر مشخص شده وارد کرده و منتظر بمانید تا به صفحه بعدی بروید. روی دکمه مرحله بعدی کلیک کنید.

کدی که از طریق پیامک برای شما ارسال می شود را در کادر مربوطه وارد کنید. اگر به هر دلیلی کد برای شما ارسال نشد، می توانید دوباره درخواست کد فعال سازی کنید.

وارد صفحه اصلی اسنپ می شود و می توانید خدماتی مانند درخواست خودرو، سفارش غذا، رزرو هتل و … را انجام دهید. از طریق این اپلیکیشن

در این مقاله می خواهیم نحوه ذخیره کد تخفیف اسنپ برای سفارش خودرو را به شما آموزش دهیم پس روی اسنپی که با کادر قرمز رنگ در تصویر زیر می بینید کلیک کنید.

با کلیک بر روی snap نرم افزار از شما اجازه فعال سازی موقعیت مکانی شما را می خواهد و با روشن کردن GPS در هر کجا که هستید روی نقشه نشان داده می شود و می توانید مبدا خود را مشخص کنید و اگر اگر بخواهید یک اسنپ برای دیگران بگیرید، می توانید مبدا را روی نقشه علامت بزنید، مقصد را مشخص کنید و روی درخواست اسنپ کلیک کنید.

پس از تعیین مبدا باید مقصد خود را نیز مشخص کنید، به محض اینکه مقصد را مشخص کردید هزینه سفر به شما نشان داده می شود.

برای رسیدن به اینجا کل مقاله را بخوانید. اگر کد تخفیف Snappy را پیدا کردید که فعال بوده و منقضی نشده است، می توانید با کلیک بر روی “کد تخفیف” کد مربوطه را در کادر باز شده وارد کنید.

با زدن دکمه “ثبت نام” کوپن تخفیف اسنپ برای شما اعمال می شود و از کل مبلغ کسر می شود و در نهایت می توانید برای رانندگانی که در نزدیکی شما هستند روی “درخواست شرکت اسنپ” کلیک کنید تا درخواست شما و سفر شما را مشاهده کنند. آغاز خواهد شد.

نتیجه گیری نهایی

خب، به پایان یک آموزش وبلاگ تخفیف دیگر رسیدیم و اکنون وقت آن است که آن را خلاصه کنیم.

در این آموزش به زبان بسیار ساده نحوه یافتن کد تخفیف اسنپ و سپس استفاده از این کد را برای شما توضیح داده ایم. برای مثال مراحل گرفتن اسنپ را توضیح دادیم و مرحله به مرحله تا زمانی که مبدا و مقصد را مشخص کنید، کد تخفیف را وارد کنید و در نهایت درخواست تاکسی را ذخیره کنید.

برای مشاهده تخفیف های جدید با درصدهای مختلف کافیست روی دکمه ای که در ابتدای آموزش قرار دادیم کلیک کنید تا کدهای آن برند را در سایت تخفیف مشاهده کنید.

در نهایت اگر تا به حال از اسنپ برای گرفتن تاکسی اینترنتی استفاده کرده اید، می توانید نظرات و تجربیات خود را با کلیک بر روی دکمه زیر و رفتن به صفحه نظرات با ما در میان بگذارید.

مرتبط:  چرا از کشت گلخانه ای استفاده می کنیم

اوضاع چطوره

5.5 – (1 امتیاز)

فرقی نمی کند چه چیزی بخریم و چه مقدار برای خرید خود هزینه کنیم، تخفیف گرفتن همیشه برای ما ایرانی ها بسیار خوب است. افزایش روزافزون قیمت تاکسی های اینترنتی نیز باعث شده تا بیشتر به فکر راه های تخفیف در این خدمات باشیم. در این مقاله به بررسی این موضوع در سرویس اسنپ می پردازیم و تمامی روش های تخفیف اسنپ را معرفی می کنیم.

اکنون که محدودیت‌های خدمات حمل‌ونقل عمومی و شیوع ویروس کرونا در سال‌های اخیر ما را مجبور می‌کند تا با تاکسی‌های اینترنتی مانند اسنپ سفر کنیم، چگونه می‌توانیم هزینه آن‌ها را کاهش دهیم؟ آیا راهی برای تخفیف از اسنپ وجود دارد؟ کدهای تخفیف را از کجا پیدا کنیم و چگونه از آنها استفاده کنیم؟

اگر می خواهید بدانید اسنپ چقدر درآمد دارد و نسبت به کار به عنوان کارمند چقدر است، حتما مقاله ما را بخوانید.

روند تخفیف های فوری و نکاتی در مورد آنها

اسنپ ​​برای تشویق کاربران به استفاده بیشتر از خدمات مختلف خود کدهای تخفیف مختلفی را به مشتریان خود ارائه می دهد. سازمان های مختلف نیز می توانند با عقد قرارداد با اسنپ از تخفیف های مختلفی برای کارکنان خود بهره مند شوند.

روال کلی این تخفیف ها به این صورت است که هنگام پرداخت نهایی قبض خود، کد تخفیف خود را در قسمت مشخص وارد می کنید تا هزینه پرداخت نهایی شما کمتر شود. در تاکسی سرویس حتی اگر پرداخت شما نقدی باشد با انتخاب گزینه تخفیف اسنپ پول کمتری به راننده پرداخت می کنید و مابقی مبلغ توسط خود اسنپ به راننده پرداخت می شود.

این کدها مختص یک سرویس خاص هستند. به عنوان مثال، اگر پیامکی حاوی کد تخفیف برای سرویس سوپرمارکت اسنپ دریافت کرده اید، نمی توانید از آن برای سرویس اسنپ فود استفاده کنید.

نکته دیگر در مورد استفاده از این کدها تاریخ انقضا است. اکثر کدهای تخفیف اسنپ تاریخ انقضا دارند و شما مهلت خاصی برای استفاده از آنها دارید. پس حتما قبل از انقضا از آنها استفاده کنید.

کدهای تخفیف منحصربفردی که دریافت می کنید معمولا دارای محدودیت مقدار مشخصی هستند. به عنوان مثال، تخفیف 25 درصدی شما تا سقف 15000 یورو قابل اعمال است. یعنی اگر باید 80000 تومان پرداخت کنید نمی توانید 20000 تومان تخفیف دریافت کنید و تخفیف فقط تا سقف تعیین شده برای شما محاسبه می شود.

سرویس تاکسی اسنپ گاهی تخفیف های کوچکی را برای مناسبت ها و مقاصد خاص ارائه می دهد. به عنوان مثال، برای نمایشگاه کتاب امسال، 20 درصد تخفیف فقط برای بازدید از نمایشگاه در نظر گرفته شده بود. بنابراین، اگر پیامکی در مورد تخفیف دریافت کردید، شرایط خدمات را با دقت بخوانید.

دریافت تخفیف از اسنپ چقدر امکان پذیر است و چه روش هایی برای این کار وجود دارد؟

به روز رسانی در هر زمینه ای سختی های خاص خود را دارد و نمی توان انتظار داشت که یک راه ثابت و دائمی برای به روز رسانی چیزی وجود داشته باشد. این جمله در مورد اسنپ نیز صادق است. ما روش های مختلف این مشکل را به شما می گوییم و شما را راهنمایی می کنیم تا تخفیف های بیشتری از اسنپ بگیرید. با این حال، بدیهی است که استفاده از این روش ها همیشه تضمین نمی شود.

کسب امتیاز در اسنپ کلاب

اگر از خدمات اسنپ استفاده می کنید، اسنپ! “باشگاه” قسمت جالبی برای شما خواهد بود. این بخش در واقع باشگاه مشتریان اسنپ است که می توانید امتیازات خود را در تخفیف ها و خدمات مختلف خرج کنید یا در قرعه کشی های مختلف مانند PS5 شرکت کنید.

چگونه در اسنپ کلاب امتیاز بگیریم؟

با هر بار استفاده از خودرو، ون، موتور سیکلت، خرید پولی، بسته اینترنت، رزرو هتل و خدمات پرواز امتیاز کسب می کنید و می توانید امتیاز را پس از کسب امتیاز سفر یا پس از انجام تراکنش مشاهده کنید. همه این خدمات از بخش “خانه” برنامه اسنپ در دسترس هستند.

نحوه محاسبه امتیاز Snapclub:

شروع به استفاده از Snap = 500 امتیاز کنید

هر 1000 تومان هزینه در اپلیکیشن خودرو، خرید اینترنتی و قسمت شارژ سیم کارت = 10 امتیاز

هر تراکنش پرواز داخلی و خدمات هتل = 600 امتیاز

هر تراکنش برای یک پرواز خارجی = 1200 امتیاز

هر تراکنش برای قطار = 150 امتیاز

هر تراکنش در سرویس اتوبوس = 100 امتیاز

چگونه از امتیاز Snapclub استفاده کنیم؟

برای استفاده از امتیازات خود برای تخفیف در اسنپ و خدمات یا شرکت در قرعه کشی، آموزش ویدیویی زیر را دنبال کنید:

ابتدا به بخش “صفحه اصلی” بروید.

برو به اسنپ! برو باشگاه

تخفیف ها و سایر موارد و امتیازات مورد نیاز هر کدام را بررسی کنید.

تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کنید.

روی «دریافت پاداش» ضربه بزنید.

کد تخفیف خود را کپی کنید

تخفیف های خود را در تب “تخفیف ها” و بخش “Snap!” پیدا کنید. میتوانی ببینی.

در سفر بعدی خود، قبل از پرداخت، کد تخفیف خود را در قسمت ارائه شده وارد کنید.

دریافت ای‌میل یا پیامک‌های حاوی کد تخفیف

این روش راه اصلی و رایگان برای گرفتن تخفیف است. فقط باید منتظر بمانید تا پیامکی حاوی کد تخفیف سرویس و شرایط ویژه ای که در ابتدای مقاله توضیح دادیم برای شما ارسال شود. با مراجعه به قسمت تخفیف ها (آموزش در تصاویر) می توانید در هر بار سفر با تاکسی اسنپ از تخفیف فعال بهره مند شوید.

برای مشاهده سایر تخفیف های فعال برای کلیه خدمات اسنپ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

با کلیک بر روی نماد “صفحه اصلی” به منوی اصلی برنامه بروید.

به تب “تخفیفات” بروید.

انتخاب همه”.

لیست کامل تخفیف ها را مرور کنید و کد تخفیف مورد نظر را کپی کنید و در پرداخت نهایی از آن استفاده کنید.

شما می توانید تمام خدمات را در بخش “صفحه اصلی” برنامه پیدا کنید.

لطفا توجه داشته باشید، برخی از تخفیف های اسنپ محدود نیز به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. همچنین پوشه اسپم خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید هیچ تخفیفی را از دست ندهید.

تخفیف سفر با دعوت از شماره‌ای دیگر

یکی دیگر از راه های تخفیف در اسنپ این است که از دوستان خود برای نصب اپلیکیشن دعوت کنید. خبر خوب این است که در اینجا دوست شما می تواند شماره دیگر شما باشد! اگر شماره دیگری دارید که هنوز با آن وارد برنامه اسنپ نشده اید، این آموزش ویدیویی را به طور کامل دنبال کنید:

از عکس، بین منوهای قسمت تاکسی برنامه، «سفر رایگان» را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده کد شناسایی خود را می بینید که می توانید آن را کپی کنید.

روی دکمه دعوت از دوستان کلیک کنید.

پیوند دعوت خود را برای شخصی از برنامه مورد علاقه خود ارسال کنید.

اگر می خواهید شماره دیگر خود را دعوت کنید، روی لینک دعوت خود کلیک کنید و شماره دیگر خود را در صفحه باز شده (طبق تصویر سمت چپ) وارد کنید.

روی دکمه آبی «Get the Snap app…» کلیک کنید.

برنامه Snap را باز کنید.

سپس بر روی آیکون نشان داده شده در تصویر وسط کلیک کنید.

با کلیک بر روی فلش در عکس سمت راست، تنظیمات حساب خود را وارد کنید.

روی آخرین گزینه یعنی «خروج از حساب کاربری» کلیک کنید.

اکنون که با شماره فعلی خود از سیستم خارج شده اید، دوباره وارد شوید و با شماره ای که به تازگی به اسنپ دعوت کرده اید وارد شوید. شما هم اکنون با شماره جدید خود از 10000 تومان تخفیف برای اولین سفر خود بهره مند می شوید. پس از اتمام سفر اول به شماره قبلی شما (مرجع) نیز برای سفر بعدی 10000 تومان تخفیف تعلق می گیرد.

مرتبط:  چرا وضو با آب گرم کراهت دارد

دریافت کد تخفیف از سایت‌های جانبی

مدتی است که سایت ها یا اپلیکیشن هایی که به تبلیغات و ارائه خدمات مختلف اختصاص دارند با ارائه تخفیف ها به مدیریت هزینه های کاربران کمک می کنند. این سایت ها در درجه اول برای سرویس های مختلف اسنپ تخفیف های «اولین بار استفاده» ارائه می دهند که می توانید آن ها را از قسمت «تخفیفات» خود اپلیکیشن اسنپ مشاهده و دریافت کنید.

علاوه بر آن ها می توانید کدهای تخفیف دیگری نیز مختص این سایت ها پیدا کنید. برخی از سایت ها به کاربران اجازه می دهند تا کد تخفیف اسنپ یا اپلیکیشن های مشابه را به اشتراک بگذارند که از این طریق می توانید به کد تخفیف مشترک دسترسی داشته باشید یا کد تخفیف خود را به اشتراک بگذارید! البته برخی از کدهای تخفیف شماره خاصی هستند و قابل اشتراک گذاری نیستند.

با جستجو در گوگل می توانید سایت های مختلفی را پیدا کنید که این ویژگی را دارند.

فوری

اسنپ ​​یک سامانه تاکسی آنلاین است که در سال 1392 فعالیت خود را با نام تاکسی یاب در تهران آغاز کرد. این پلتفرم امکان درخواست تاکسی را برای مسافران از طریق اپلیکیشن یا نسخه تحت وب ارائه می دهد. مشتری می تواند با تعیین مبدا و مقصد روی نقشه و درج کد تخفیف اسنپ برای اولین سفر درون شهری و سایر سفرهای بعدی در اسرع وقت با قیمت مناسب و ارزان به راحتی سفر کند. با گسترش روزافزون و استقبال شهروندان، حوزه کاری این شرکت نیز گسترش یافته و خدمات جابجایی، جابجایی و باربری اسنپ وانت، پیک خودکار و اسنپ باکس نیز راه اندازی شده است. برای داشتن تجربه ای پایدارتر و لذت بخش تر، می توانید با کدهای تخفیف فوق العاده اپلیکیشن اسنپ در پول خود صرفه جویی کنید و خود را از نگرانی ترافیک، مشکلات آلودگی هوا و جای پارک رها کنید.

در ادامه مزایای استفاده از این سیستم، روش گرفتن اسنپ تلفنی، درخواست اسنپ رایگان با وارد کردن کد تخفیف برای اولین سفر مسافران جدید و سفرهای بعدی (تخفیف اسنپ کد بدون محدودیت در سفر اول)، سایر امکانات و شهرهای فعال مورد بررسی قرار می گیرند.

تاکسی آنلاین اسنپ چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

رفت و آمد با درخواست تاکسی از این اپلیکیشن پیشرفته نسبت به مدل سنتی تماس با آژانس تلفنی، تاکسی گرفتن، استفاده از خودروی شخصی یا وسایل نقلیه عمومی دارای مزایای متعددی است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. با ارسال بسته ها و بسته ها با استفاده از این سرویس هوشمند هیچ جعبه ای روی زمین باقی نمی ماند و می توانید بسته های خود را با سرعت بالا و با قیمتی مقرون به صرفه جابه جا کنید!

رابط کاربری کاربرپسند با قابلیت تعیین دقیق مبدا و مکان مقصد روی نقشه در اپلیکیشن اسنپ و امکان ذخیره مقصد دوم و انجام چند مقصد و رفت و برگشت رفت و برگشت از مزایای این برنامه است. . این ویژگی استفاده از آن را برای همه آسان می کند. با هر سفر، شما همچنین می توانید قبل از درخواست ماشین یا در مسیر، زمان توقف را در طول سفر اسنپ تاکسی خود اضافه کنید. هزینه یا کرایه سفر را نیز می توان به صورت نقدی یا از طریق درگاه پرداخت آنلاین به حساب راننده واریز کرد. امکان پرداخت کرایه با کیف پول اپلیکیشن نیز وجود دارد. احساس امنیت قبل از سوار شدن از طریق مشاهده و کنترل شماره پلاک خودرو، عکس و مشخصات راننده یکی از مزایای اسنپ است. برای اطمینان بیشتر و سفر ایمن‌تر، می‌توانید مکان زندگی خود را در طول سفر برای خانواده یا دوستانتان ارسال کنید. قبل از تایید درخواست خودرو توسط سفیر، مبلغ کرایه مشخص می شود. با این روش دیگر نیازی به صحبت با رانندگان ندارید و با مشکل نامشخص بودن کرایه ها مواجه نخواهید شد. با ثبت کد تخفیف اسنپ برای سواری اول و غیر اول 100% رایگان، از سواری ارزان تری با این تاکسی اینترنتی برخوردار خواهید شد.

رانندگان و کاربران موتورسوار نیز می توانند در قرعه کشی های ویژه شرکت کرده و شانس خود را برای کسب جوایز ارزنده امتحان کنند. کار به عنوان راننده در این سیستم محدودیت زمانی ندارد و می توانید از ساعات کاری منعطف و درآمد نامحدود لذت ببرید. برای افزایش درآمد خود می توانید از طرح های تشویقی ارائه شده یا جشنواره های مختلف یونجه نیز استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید از امکانات و خدمات مختلف بهره مند شوید. به عنوان مثال در اسنپ کارفیکس برخی خدمات و امکانات خودرو برای تعمیر خودرو و تعویض قطعات آن و یا حتی ارائه لوازم ضروری به رانندگان خودرو و موتور سیکلت در این سایت با شرایط خاص ارائه می شود. علاوه بر این خدمات مختلف پزشکی، اجتماعی یا آموزشی نیز به این افراد ارائه می شود.

خدمات خرید اعتباری این اپلیکیشن نیز از ویژگی های جدید آن است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد که محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از اسنپ دریافت کنید و مبلغ آن را در پایان ماه پرداخت کنید. استفاده از این قابلیت نیازی به سپرده یا ضامن ندارد و هیچ هزینه ای بابت آن از شما دریافت نخواهد شد. در مواقعی که پول کافی ندارید، زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید و یا هنگام دریافت رمز عبور پویا مشکلی وجود دارد می توانید از این سرویس استفاده کنید. لازم به ذکر است که این برنامه برای آیفون قابل دانلود و استفاده می باشد. همچنین می توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل پلی، کافه بازار و سایر مارکت های ایرانی دانلود کنید.

حمل و نقل اسنپ شامل چه خدماتی است؟

تاکسی آنلاین اسنپ دارای بخش های مختلفی است که از نظر قیمت، نوع کاربری و کیفیت خدمات در دسته بندی های مختلفی دسته بندی می شوند. رایج ترین سرویس اسنپ اکو یا قسمت اکونومی است که شبیه تاکسی های شهری است و به مسافران خودروهای سواری معمولی مانند پراید، پژو و … خدمات رسانی می کند. تاکسی اینترنتی در تمامی 31 استان فعال کشور موجود است. استفاده از این سرویس حمل و نقل و سفر در سطح شهر را راحت تر و ارزان تر از همیشه کرده است. پس از نصب اپلیکیشن و تعیین مبدا و مقصد مورد نظر، کرایه مشخص می شود و راننده شما ظرف چند دقیقه به مبدأ می رسد. علاوه بر این، امنیت این سرویس از تاکسی های معمولی بالاتر است. علاوه بر قابل مشاهده بودن اطلاعات راننده و خودرو، با استفاده از بخش امنیت سفر می‌توانید با تیم امنیتی ویژه تماس بگیرید، مستقیماً با اورژانس تماس بگیرید یا مکان دقیق خود را برای دیگران ارسال کنید.

در برخی شهرها خدمات دیگری مانند تاکسی موتوری و پیک موتوری (اسنپ بایک و اسنپ باکس)، سرویس وانت سبک و سنگین اسنپ (برای حمل بار و اثاثیه)، اسنپ رز (تاکسی ویژه بانوان) با راننده خانم و اسنپ وجود دارد. پلاس (خودروها مدل برتر را نیز می توان در این قسمت انتخاب کرد. پیک های موتوری هم برای سفرهای درون شهری و هم برای ارسال بسته ها و مرسولات مختلف استفاده می شوند. اگر عجله دارید می توانید با سرعت بالا و بدون تاخیر در ترافیک به مقصد مورد نظر خود برسید. با تشکر از موتورهای اسنپ بسته های شما در اسرع وقت و با خیال راحت ارسال می شود، علاوه بر این، قیمت خدمات مقرون به صرفه و شفاف است و می توان آن را به صورت آنلاین یا نقدی پرداخت کرد، تعداد زیاد پیک ها امکان ارسال بسته ها را فراهم می کند. در اسرع وقت ارسال می شود و هنگام تحویل مرسوله به شما اطلاع داده می شود.کارباکس نیز مخصوص حمل مرسوله با ماشین است که با شیوع همه گیر کرونا در جهت افزایش سطح درآمد رانندگان شروع به کار کرده است. هر کدام از این خدمات کد تخفیف مخصوص به خود را دارند که در وب سایت زنجیره تخفیف خارج از زنجیره موجود است.

مرتبط:  چرا وقتی اینستاگرام را نصب میکنم روی صفحه نمیاد

جابجایی اثاثیه دشوار و خسته کننده است. اما گروه اسنپ کار را برای شما آسان کرده است. با استفاده از این خدمات، خودروها و وسایل نقلیه همیشه در دسترس هستند و نیازی به صرف زمان زیادی برای یافتن و هماهنگی خودرو ندارید. قیمت ها نیز کاملا شفاف بود و قبل از ثبت درخواست قابل مشاهده است. همچنین جابجایی وسایل شما توسط پرسنل مجرب و با رعایت احتیاطات لازم و در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. اگر سوال یا مشکلی دارید، می توانید از پشتیبانی 24 ساعته اسنپ کمک بگیرید. علاوه بر این، برای اطمینان از دسترسی آسان و زمان‌بندی، می‌توانید این خدمات را از قبل رزرو کنید.

اسنپ ​​در کدام شهرهای ایران فعالیت می کند؟

این سامانه اینترنتی پس از گذشت بیش از 8 سال از راه اندازی، هم اکنون در 31 استان کشور و بیش از 120 شهر از جمله تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، جزیره زیبای کیش، چابهار، قم، کرج، ساری، سمنان، در تبریز، یزد، اهواز، بوشهر، قشم و … فعالیت می کند. و روز به روز دامنه خدمات خود را گسترش می دهد. کاربران این اپلیکیشن می توانند با وارد کردن کد تخفیف اسنپ و بدون نیاز به هک، از کد تخفیف اسنپ کارت برای سفر ارزان استفاده کنند. شایان ذکر است سرویس اکو یا تاکسی اینترنتی بزرگترین و فعال ترین سرویس این ناوگان در سراسر ایران می باشد. برخی از خدمات Snapbox و Snapbike یا موتور سیکلت برای مسافران (حرکت در شهر با استفاده از موتور سیکلت به دور از ترافیک شهری به ویژه برای مردان) و Snapvant در شهرهای کمتری خدمات ارائه می دهند. به زودی مناطق دیگری نیز به مناطق تحت پوشش این سرویس اضافه خواهند شد.

شهرهای فعال اسنپ باکس

اسنپ ​​باکس هم اکنون در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، قم، کرج، اهواز، تبریز، کرمان، یزد، گیلان، هرمزگان، ارومیه، بیرجند، زنجان، اردبیل، خرم آباد، سنندج، بجنورد، ارومیه، همدان موجود است. ، کرمانشاه، گرگان، استان مازندران (شامل ساری، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، قائم شهر، نوشهر، چالوس) که هموطنان می توانند از کد اسنپ باکس برای پرداخت هزینه حمل و نقل و ارسال بسته های خود به تعداد زیاد استفاده کنند. پست بدون جعبه و جعبه پلاس با جعبه انواع مختلفی دارند.

شهرهای فعال وانت سبک اسنپ

درخواست آنلاین اسنپ وانت (ون پراید و وان پیکان) در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، قم، کرج، اهواز، تبریز، کرمان، رشت، ارومیه، همدان، کرمانشاه، گرگان، شهرهای استان مازندران (ساری، آمل، بابل، قائمشهر) امکان پذیر است. لطفا توجه داشته باشید که برای محافظت از محموله در برابر آفتاب یا باران باید از ون سبک سقف دار استفاده کنید و برای جلوگیری از آسیب به اثاثیه و اثاثیه بهتر است از وانت سبک با کف استفاده کنید.

شهرهای فعال وانت سنگین اسنپ

هم اکنون امکان درخواست آنلاین وانت سنگین (نیسان) جهت حمل وسایل نقلیه بزرگ و سنگین در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز، قم، کرج، اهواز و تبریز وجود دارد.

اپلیکیشن Super Snap چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

خدمات این شرکت محدود به ارائه تاکسی اینترنتی یا سایر خدمات حمل و نقل نیست و حوزه های مختلفی را پوشش می دهد. در ابتدای فعالیت این شرکت، برای هر سرویس تاکسی اسنپ، سفارش غذای اسنپ فود و … اپلیکیشن جداگانه ای وجود داشت. در ادامه اپلیکیشن تاکسی به عنوان برنامه فوق العاده تغییر نام داده یا تغییر نام یافته و تمامی خدمات ارائه شده در سایر اپلیکیشن ها به این اپلیکیشن اضافه شده است. در نسخه جدید این ابر اپلیکیشن، علاوه بر امکان سفارش آنلاین تاکسی و پیک موتوری، از دیگر امکانات این گروه می توان به سفارش آنلاین غذا، رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما از طریق اسنپ تریپ، خدمات پزشکی و مشاوره پزشکی آنلاین اشاره کرد. اسنپ ​​داکتر، خرید از فروشگاه های اسنپ در سطح شهر امکان خرید، رزرو اقامتگاه اسنپ روم ارزان، خرید بلیط قطار و اتوبوس، سرمایه گذاری، خرید بلیط سینما، شهربازی و سایر مراکز تفریحی با اسنپ تیکت و حتی خرید شارژ سیم کارت و پرداخت وجود دارد. صورتحساب. کلیه خدمات ذکر شده دارای کد تخفیف برای سفر اول و سفر دوم و … جهت کاهش هزینه برای شهروندان می باشد.

چگونه با اسنپ سفر رایگان یا تخفیف دار دریافت کنم؟

این سامانه در مناسبت های مختلف سفر با تخفیف و رایگان را به کاربران جدید و قدیمی خود ارائه می دهد. به عنوان مثال پس از راه اندازی سرویس تاکسی اینترنتی در شهرهای جدید، برای مدت کوتاهی کد تخفیف رایگان سفر اسنپ در اختیار ساکنان آن شهر قرار می گیرد تا بتوانند اولین سفر خود را به صورت رایگان انجام دهند. به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب، کد تخفیف ویژه سفر به نمایشگاه بین المللی کتاب، به مناسبت روز جهانی اهدای خون، کوپن تخفیف برای سفر به مراکز انتقال خون استان های مختلف و … را به کاربران خود ارائه می دهد.

علاوه بر این، کدهای تخفیف شگفت انگیز به طور خاص برای استفاده توسط کاربران Offchannel برای خدمات مختلف است. با استعلام به موقع تخفیف‌ها، طرح‌ها و کمپین‌های اسنپ می‌توانید سفر ارزان‌تر و رایگان‌تری را با این تاکسی آنلاین تجربه کنید.

درخواست اسنپ از طریق تلفن

امکان جدید درخواست تلفن اسنپ است. وقتی به برنامه یا اینترنت دسترسی ندارید می توانید از این ویژگی جدید استفاده کنید. با شماره تلفن 1551 تماس بگیرید و پس از ثبت مبدا و مقصد و اطلاع از هزینه سفر در صورت تمایل اسنپ تاکسی برای شما ارسال می شود. علاوه بر این، اطلاعات راننده و پلاک به تلفن همراه شما ارسال می شود. این مرکز به صورت آزمایشی در شهرهای اردبیل و اراک، سمنان، گرگان، ساوه، کاشان، فریدون کنار، بهشهر، بجنورد، گنبد، آمل، نور و محمود آباد ایجاد شده و به زودی در سایر مراکز نیز راه اندازی خواهد شد. .

آخرین کد تخفیف اسنپ را از کجا می توانیم دریافت کنیم؟

یکی از سوالات رایج این است که چگونه کد تخفیف دریافت کنیم؟ پاسخ ساده است. وب سایت زنجیره ای تخفیف آخرین کوپن ها و جشنواره ها، معاملات و کمپین های نامحدود را در این اپلیکیشن به اطلاع کاربران خود می رساند. با مراجعه به سایت خارج از زنجیره و یا عضویت در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام از کد تخفیف اولین سفر رایگان اسنپ بدون نیاز به هک سیستم استفاده کنید. با عضویت در خبرنامه و دسترسی به کدهای تخفیف اسنپ (اسنپ کد رایگان)، سفرهای مرکز شهر خود را با قیمتی ارزان و اقتصادی تجربه کنید.

راه های ارتباطی و ارتباط با پشتیبانی اسنپ

تلفن پشتیانی اسنپ: 02189774788 – 02191039000

ایمیل سازمانی: [email protected]

آدرس شرکت: تهران، خیابان آفریقا، خیابان شهید عاطفی غربی، خیابان مهرداد، پلاک 1، طبقه 4 جنوبی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا