چرا واتساپ من تماس تصویری نمیگیره

در این مقاله ۲۱ روش برای رفع تماس های واتساپ از اهمیت بالا به کم اهمیت را آموزش می دهیم. احتمالاً با 4-5 مرحله اول مشکل حل می شود، اما اگر نه، باید مراحل بعدی را نیز دنبال کنید.

1- دستگاه ها را ریستارت کنید

شما باید با راه حل معمول راه اندازی مجدد اندروید یا آیفون خود شروع کنید. برای انجام این کار، دستگاه را خاموش کنید و سپس آن را دوباره روشن کنید یا از گزینه راه اندازی مجدد محلی استفاده کنید. در صورت امکان، روتر خود را به مدت 20 ثانیه از برق بکشید و سپس آن را دوباره وصل کنید.

2- مطمئن شوید که اینترنت خوبی دارید

واتس اپ برای کار به اینترنت نیاز دارد. پیام بفرستید یا تماس بگیرید اما برای تماس ها به یک اتصال پایدار و اگر از داده های تلفن همراه استفاده می کنید، حداقل به یک شبکه 3G نیاز دارید. بررسی کنید که آیا اتصال اینترنتی قوی دارید یا خیر. همچنین باید اتصال شبکه خود (Wi-Fi و داده تلفن همراه) را غیرفعال و دوباره فعال کنید.

با این برنامه ساده، فقط با گوش دادن به آن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز ضمن تقویت حافظه آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

3- تغییر شبکه

گاهی اوقات این مشکل فقط در شبکه شما وجود دارد. بنابراین سعی کنید به شبکه دیگری متصل شوید. به عبارت دیگر، اگر از Wi-Fi استفاده می کنید، از طریق داده تلفن همراه و بالعکس متصل شوید.

4- حالت هواپیما را فعال کنید

حالت هواپیما در شرایط خاص به عنوان یک نجات دهنده عمل می کند. اگرچه برای مسدود کردن تمام ارتباطات طراحی شده است، اما به رفع مشکلات شبکه در تلفن نیز کمک می کند. بنابراین، آن را به مدت 20 ثانیه در تلفن خود فعال کنید و سپس آن را غیرفعال کنید. سپس سعی کنید از طریق واتس اپ با افراد تماس بگیرید.

حالت هواپیما را با تنظیمات سریع در اندروید خواهید یافت.

همچنین در تنظیمات > شبکه قابل دسترسی است

حالت هواپیما را در آیفون فعال کنید

5- باتری بیکار را ذخیره کنید

حالت صرفه جویی در باتری، اجرای برنامه ها در پس زمینه را متوقف می کند. بررسی کنید که آیا حالت صرفه جویی در باتری گوشی خود را فعال کرده اید یا خیر. در این صورت آن را غیرفعال یا واتس اپ را حذف کنید. معمولاً حالت را در قسمت تنظیمات باتری پیدا خواهید کرد.

6- بلوتوث را غیرفعال کنید

گاهی اوقات حتی بلوتوث مسئول رفتار نامنظم تماس های واتس اپ است. به خصوص اگر به یک تلفن بی سیم یا بلندگو متصل هستید. اگرچه اینطور نیست، اما برای رفع مشکلات می توانید واتس اپ را برای مدتی خاموش کنید.

7- مجوزهای لازم را برای واتس اپ اعطا کنید

دلیل اصلی مشکل تماس های واتس اپ عدم دسترسی مناسب است. WhatsApp برای برقراری تماس به میکروفون و سایر مجوزها نیاز دارد. بنابراین باید بررسی کنید که آیا این مجوزها را دارد یا خیر.

مجوزهای WhatsApp را در اندروید بررسی کنید

مرحله 1: تنظیمات را در تلفن خود باز کنید و به Apps یا Apps & Nonfiction بروید.

مرحله 2: روی WhatsApp در زیر همه برنامه ها ضربه بزنید.

نکته 3: روی Permissions ضربه بزنید. اجازه دوربین و میکروفون را بدهید. برای انجام این کار، روی نام مجوز ضربه بزنید و وضعیت را فعال یا فعال کنید.

مجوزهای WhatsApp را در آیفون بررسی کنید

مرحله 1: برنامه تنظیمات را باز کنید و به Privacy بروید.

مرحله 2: روی Microphone ضربه بزنید. سوئیچ حالت در کنار WhatsApp را فعال کنید. اگر از قبل روشن است، آن را خاموش و دوباره روشن کنید.

چگونه شماره خود را در واتس اپ مخفی کنیم؟ (3 روش ساده)

8- غیرفعال کردن حالت ذخیره اطلاعات

هدف از حالت ذخیره داده مصرف کمتر داده است. انجام این کار برخی از ویژگی های برنامه هایی مانند WhatsApp را مسدود می کند. ذخیره داده یا حالت کم داده را در اندروید و آیفون خود خاموش کنید. برای این کار حالت جستجوی داده را در جستجو در تنظیمات وارد کنید. سپس آن را خاموش کنید.

9- محدودیت های واتس اپ (فقط آیفون) را بررسی کنید

مرحله 1: تنظیمات را باز کنید و روی Screen Time ضربه بزنید.

مرحله 2: روی Content Restrictions & Privacy ضربه بزنید. روی میکروفون ضربه بزنید.

مرحله 3: وضعیت کنار WhatsApp را بررسی کنید.

باید سبز باشد. در غیر این صورت، روی Allow changes ضربه بزنید و کلید را فعال کنید.

10- پارامترهای پایین داده را اصلاح کنید

واتس اپ یک تنظیمات بومی برای کاهش مصرف داده ارائه می دهد. باید سعی کنید آن را فعال یا غیرفعال کنید تا بررسی کنید که آیا این مشکل را برای شما برطرف می کند یا خیر.

برای تغییر آن، تنظیمات WhatsApp را از برنامه باز کنید. روی داده و استفاده از حافظه ضربه بزنید. وضعیت کنار «مصرف کم داده» را غیرفعال کنید.

ارسال پیام در واتس اپ بدون اضافه کردن طرف مقابل

11- استفاده از داده های متنی را فعال کنید

برای انجام این کار در اندروید، تنظیمات را باز کنید و به Apps > WhatsApp بروید. روی «Data usage» یا «Mobile data» و «Wi-Fi» ضربه بزنید. داده های پس زمینه را فعال کنید.

در آیفون، تنظیمات را باز کنید و به WhatsApp بروید. وضعیت را در کنار بازخوانی برنامه پس‌زمینه فعال کنید.

12- تمام واتس اپ برای استفاده از داده های تلفن همراه (IPHONE)

در iPhone، می‌توانید برنامه‌ها را روی داده تلفن همراه محدود کنید. اگر تنظیمات مربوط به واتس اپ فعال باشد، با مشکل مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل، تنظیمات را در آیفون باز کنید. به پایین اسکرول کنید و روی WhatsApp ضربه بزنید. کلید کنار داده موبایل را فعال کنید. همچنین باید ترفندهای دیگری را برای تعمیر برنامه‌هایی که فقط روی Wi-Fi کار می‌کنند و نه داده‌های تلفن همراه امتحان کنید.

مرتبط:  چگونه به پک استیکر خود استیکر اضافه کنیم

13- حذف غیرفعال نویز (IPHONE)

اگر مشکل صوتی در تماس های واتس اپ وجود دارد، حذف نویز را در آیفون غیرفعال کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه تنظیمات را باز کنید و روی General ضربه بزنید.

مرحله 2: روی Accessibility ضربه بزنید. سوئیچ حذف نویز کنار گوشی را خاموش کنید.

14- دستیار وای فای (آیفون) را خاموش کنید

برای انجام این کار، تنظیمات را باز کنید و به داده موبایل بروید. به پایین بروید و با خاموش کردن سوئیچ وضعیت، Wi-Fi Assist را غیرفعال کنید.

15- پاک کردن کش (اندروید)

پاک کردن حافظه نهان هیچ گونه اطلاعات شخصی را از تلفن شما حذف نمی کند. این فقط فایل های موقت را حذف می کند. با این حال، روی Clear Storage یا Clear Data ضربه بزنید زیرا با این کار تمام چت های WhatsApp شما پاک می شود.

برای پاک کردن کش واتس اپ، تنظیمات را در گوشی خود باز کنید و به Apps یا Apps & Notifications بروید. روی WhatsApp زیر همه برنامه ها ضربه بزنید. روی Storage و سپس Clear cache ضربه بزنید.

16- بازنشانی تنظیمات برگزیده برنامه (ANDROID)

در تلفن‌های اندرویدی نیز باید تنظیمات برگزیده برنامه را بازنشانی کنید. مانند بازنشانی تنظیمات شبکه، هیچ داده ای را حذف نمی کند، اما تمام تنظیمات گوشی شما را به تنظیمات اصلی (کارخانه) باز می گرداند.

برای انجام این کار، تنظیمات را باز کنید و به سیستم بروید. روی Reset ضربه بزنید، سپس روی Reset app preferences ضربه بزنید. همچنین می توانید از نوار جستجو در تنظیمات برای یافتن تنظیمات برگزیده برنامه استفاده کنید.

17- برنامه های شخص ثالث را بررسی کنید

آیا اخیراً یک برنامه تماس یا VPN نصب کرده اید؟ به برنامه های اخیراً نصب شده خود نگاهی بیندازید. یکی از آنها می تواند در تماس واتس اپ اختلال ایجاد کند.

در تلفن های اندرویدی، باید برنامه های امنیتی از پیش نصب شده یا پاک کننده حافظه پنهان را بررسی کنید. گاهی اوقات آنها برخی از مجوزهای مربوط به برنامه ها را تغییر می دهند و در نتیجه باعث ایجاد مشکل می شوند.

علامت بلاک شدن در واتس اپ چیست؟ 5 نشانه واضح

18- واتس اپ را به روز کنید

گاهی اوقات مشکل از خود برنامه است و آخرین نسخه آن را برطرف می کند. بنابراین، واتس اپ را در اپ استور (آیفون) و فروشگاه گوگل پلی (اندروید) برای به روز رسانی باز کنید. همچنین یاد بگیرید که چگونه بفهمید یک برنامه به به‌روزرسانی نیاز دارد یا خیر.

19- ریست شبکه را ریست کنید

هر دو اندروید و آیفون یک تنظیم بومی برای بازگرداندن تنظیمات شبکه به مقادیر اصلی خود ارائه می دهند. با انجام این کار، مشکلات مربوط به شبکه برطرف خواهد شد. بنابراین اگر تماس واتساپ کار نمی کند، آن را امتحان کنید. بازنشانی تنظیمات شبکه هیچ داده ای را از تلفن شما پاک نمی کند. با بازنشانی تنظیمات شبکه خود متوجه شوید دقیقا چه اتفاقی می افتد.

برای بازنشانی تنظیمات شبکه در اندروید، تنظیمات را باز کنید و به سیستم بروید. روی Reset ضربه بزنید، سپس روی Reset Wi-Fi, Cellular & Bluetooth ضربه بزنید. همچنین می توانید از نوار جستجو برای یافتن تنظیمات بازنشانی استفاده کنید.

در آیفون، به Settings > General > Reset > Reset Network بروید.

20- واتس اپ را مجددا نصب کنید

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، واتس اپ را از گوشی خود حذف نصب کنید. قبل از حذف نصب برنامه، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا با این کار چت های شما حذف می شود. پس از نصب، برنامه را دوباره نصب کنید.

21- میکروفون را تعویض کنید

آیا اخیراً صفحه نمایش گوشی خود را تغییر داده اید؟ این می تواند باعث مشکلات میکروفون شود. آن را به تعمیرگاه گوشی ببرید و آن را تعمیر کنید.

نتیجه

اگر برای تماس‌های واتس‌اپ اعلان دریافت نمی‌کنید، ممکن است تنظیمات اعلان تغییر کرده باشد.

برای رفع این مشکل در اندروید، Settings > Applications > WhatsApp را باز کنید. روی Notifications ضربه بزنید. اعلان ها را فعال کنید همچنین اعلان تماس ها را خواهید دید. آن را فعال کنید، برای سفارشی‌سازی بیشتر، روی انواع اعلان ضربه بزنید.

در iPhone، Settings > WhatsApp > Notifications را باز کنید. نوع اعلان مورد نیاز را فعال کنید.

مشکل از شما نیست

اگر بعد از امتحان کردن همه چیز، تماس‌های واتس‌اپ به تاخیر افتاد یا صدای طرف مقابل را نشنید، ممکن است بازی تمام شده باشد. سعی کنید با شخص دیگری تماس بگیرید و ببینید اوضاع چگونه پیش می رود. تماس های واتس اپ نیز در برخی از کشورها مانند امارات متحده عربی مسدود شده است. بنابراین اگر می‌خواهید با افراد آنجا تماس بگیرید، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

چرا پیام واتس اپ زنگ نمی خورد؟ 7 پاسخ

واتس اپ یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در جهان است. بسیاری از ویژگی ها و توابع در این برنامه محبوب گنجانده شده است. یکی از این قابلیت ها امکان برقراری تماس صوتی یا تصویری تنها از طریق اتصال به اینترنت است. در این مقاله انزل وب قصد داریم به مشکلاتی که گاهی در استفاده از این قابلیت واتس اپ ایجاد می شود بپردازیم و نحوه رفع تماس صوتی و تصویری واتس اپ در آیفون و اندروید را با روش های مختلف بررسی کنیم.

رفع مشکل تماس های صوتی و تصویری واتس اپ در آیفون و اندروید

نحوه رفع مشکلات تماس تصویری و صوتی واتساپ

پیش از این، 14 روش برای رفع خرابی تماس و عدم برقراری تماس در آیفون در Enzel Web مورد بحث قرار گرفته است. در این مقاله انزل وب می خواهیم روش های رفع مشکل تماس تصویری و صوتی واتس اپ در اندروید و آیفون را به صورت گام به گام و تصویری تحلیل کنیم.

در صورت بروز مشکل اتصال اینترنت را بررسی کنید و با واتساپ تماس بگیرید

تماس‌های ویدیویی به یک اتصال اینترنتی قوی نیاز دارند. بنابراین اتصال ضعیف به اینترنت می تواند دلیل عدم اتصال تماس WhatsApp باشد. Wi-Fi تلفن همراه یا تلفن همراه را خاموش کنید. سپس موبایل را ریستارت کرده و پس از روشن کردن آن دوباره اینترنت را برقرار کنید. برای این کار ابتدا به Settings و سپس Cellular/Wi-Fi در آیفون بروید و آن را خاموش کنید. اکنون دستگاه را خاموش کرده و پس از مدت کوتاهی دوباره آن را روشن کنید.

مرتبط:  چرا کسر ها با هم مساوی هستند کلاس سوم

در گوشی های اندرویدی پس از وارد شدن به تنظیمات، گزینه Cellular/Wi-Fi را خاموش کنید. پس از راه اندازی مجدد گوشی، اتصال اینترنت را بازیابی کنید و واتس اپ را چک کنید.

در همین راستا می توانید مقاله 6 راه حل مشکل دسترسی به اینترنت و ورود به واتس اپ را نیز مطالعه کنید.

تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید

اگر با روش قبلی نتوانستید به اینترنت وصل شوید و مشکل تماس ویدیویی WhatsApp را در آیفون و اندروید برطرف کنید، ممکن است لازم باشد تنظیمات شبکه تلفن همراه را به حالت اولیه بازگردانید. برای انجام این کار در اپل، باید به قسمت General رفته و سپس از طریق تنظیمات ریست کنید.

در اندروید با وارد شدن به تنظیمات گوشی باید به قسمت Find سپس Backup رفته و ریست کنید.

با به روز رسانی واتس اپ مشکل تماس صوتی واتس اپ را برطرف کنید

شما باید همیشه برنامه های تلفن همراه خود را به روز نگه دارید. برنامه هایی که به روز نمی شوند همیشه در معرض مشکلاتی مانند مشکلات صدا در واتس اپ هستند. مشکلاتی مانند کار با سرعت کم، هدر رفتن باتری یا خطاهایی که باعث از کار افتادن برنامه می شود. بنابراین، همیشه برنامه ها را به آخرین نسخه به روز کنید. برای به روز رسانی واتس اپ در آیفون، کافی است اپ استور را باز کرده و گزینه Updates را انتخاب کنید. سپس WhatsApp را انتخاب کرده و دکمه Update را فشار دهید.

شما همچنین می توانید این کار را در اندروید با استفاده از فروشگاه Play انجام دهید. برنامه‌ها و بازی‌های من را از منو انتخاب کنید، سپس روی دکمه Update در برنامه WhatsApp ضربه بزنید.

ایجاد دسترسی به دوربین و میکروفون برای رفع مشکل تماس های صوتی و تصویری WhatsApp

WhatsApp برای برقراری ارتباطات صوتی و تصویری به دوربین و میکروفون شما نیاز دارد. اگر این پورت ها برقرار نباشند، تماس صوتی یا تصویری به درستی برقرار نخواهد شد. برای ایجاد این دسترسی ابتدا به Settings رفته و سپس قسمت Permissions را انتخاب کنید. در اینجا باید واتس اپ را از لیست اپلیکیشن ها انتخاب کنید و در تنظیماتش به آن دسترسی لازم را بدهید تا مشکل تماس صوتی واتس اپ شما برطرف شود.

کش واتس اپ را پاک کنید

گاهی اوقات، پاک کردن کش WhatsApp و راه اندازی مجدد تلفن همراه، مشکل تماس صوتی یا تصویری را برطرف می کند. برای این کار می توانید به مسیر Settings > Applications > WhatsApp > Storage رفته و در نهایت گزینه Clear cache را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در حال حاضر این کار فقط در دستگاه های اندرویدی امکان پذیر است.

واتس اپ را روی تلفن همراه حذف یا دوباره نصب کنید

اغلب مشکلات گوشی با حذف و نصب مجدد یک برنامه حل شده است. بنابراین می توان از این روش برای رفع مشکل واتس اپ استفاده کرد. به یاد داشته باشید که قبل از حذف از چت های خود از آنها نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای انجام این کار در آیفون، پس از ورود به واتس اپ به مسیر Settings → Chats → Chat Backup بروید.

در اندروید، برای پشتیبان‌گیری از چت‌های واتس‌اپ، باید پس از ضربه زدن روی دکمه منو در سمت راست برنامه، به Settings → Chats → Chat Backup بروید.

پس از آن نوبت به حذف این نرم افزار از گوشی می رسد. برای انجام این کار در آیفون کافی است اپلیکیشن مورد نظر را لمس کرده و دکمه X را انتخاب کنید.سپس برای تایید حذف اپلیکیشن، Remove را انتخاب کنید.

در اندروید هم تقریبا همینطور است. پس از انتخاب برنامه، Uninstall را لمس کنید، سپس دکمه OK را در پیام ظاهر شده انتخاب کنید.

برای رفع مشکل تماس ویدیویی واتس اپ، سیستم عامل را به روز کنید

اگر مشکل شما با تماس های صوتی و تصویری واتس اپ در اندروید و آیفون با اتخاذ روش های قبلی حل نشد، می توانید سیستم عامل تلفن همراه خود را به روز کنید. برای آپدیت آیفون، پس از وارد شدن به تنظیمات، به مسیر General → Software Update → دانلود کنید و در صورت نیاز سیستم عامل اپل را به روز کنید.

برای به روز رسانی سیستم عامل اندروید، پس از وارد کردن تنظیمات، به مسیر درباره دستگاه ← به روز رسانی ← بررسی به روز رسانی ← دانلود و نصب فایل به روز رسانی در صورت وجود مراجعه کنید.

مشکل نمایش خطای Video Paused در حین تماس ویدیویی واتس اپ

اگر در حین تماس ویدیویی با خطای Video Paused مواجه شدید، به احتمال زیاد دوست شما که با شما در حال چت تصویری است، در آن زمان با تلفن همراه خود کار دیگری انجام می دهد. مثلا ممکن است پیامکی دریافت کرده باشد و در حال خواندن آن باشد. در این صورت پیغام Video paused نمایش داده می شود. در این مواقع فقط باید چند لحظه صبر کنید یا منتظر بمانید تا دوستتان با بستن تماس تصویری واتس اپ با شما تماس بگیرد. وقتی دوست شما به واتس اپ برگردد، این پیغام خطا برطرف می شود.

اگر در حین کار با اپلیکیشن واتس اپ با مشکل دیگری مواجه شدید، می توانید مقاله 10 راه حل مشکل اتصال و کار نکردن واتس اپ وب (واتساپ وب) را در انزل وب مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مقاله امروز به 8 روش برای رفع مشکل تماس تصویری و صوتی واتس اپ در اندروید و آیفون پرداخته ایم. همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در این زمینه در قسمت نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.

مرتبط:  چطور از سونو بفهمیم جنسیت جنین چیه

اگر سوالی در مورد نحوه دریافت کد واتساپ دارید

اگر سوالی در مورد نحوه دریافت کد واتساپ دارید

واتس اپ یک برنامه رایگان و محبوب در بین کاربران فضای مجازی است که در دو نسخه اندروید و iOS موجود است. این برنامه به کاربران امکان ارسال پیام، پیام صوتی، عکس، فیلم، تماس تصویری، تماس تلفنی و … را می دهد. به کاربرانی که پس از دریافت کد شش رقمی واتس اپ این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کرده اند.

گاهی اوقات هنگام نصب اپلیکیشن واتس اپ ممکن است کد کشور ایران به واتس اپ شما ارسال نشود. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران در دریافت کد واتس اپ با مشکل مواجه هستند، در ادامه این مقاله اطلاعاتی در مورد چرایی نیامدن کد واتس اپ، عدم ارسال کد واتس اپ به ایران و راه حل مشکل ارائه شده است. مشکل عدم دریافت کد برنامه واتساپ

کد واتساپ چیست؟

اپلیکیشن واتس اپ یکی از بهترین پیام رسان های خارجی است. برای دسترسی به آن ابتدا باید شماره موبایل خود را وارد کرده و سپس منتظر بمانید تا کد شش رقمی کشور ایران به شماره تلفنی که وارد کرده اید ارسال شود.

کد یکبار مصرف چهار یا شش رقمی واتس اپ یکی از ویژگی های مهم و برتر این برنامه نسبت به سایر برنامه ها مانند اینستاگرام و … است.

یکی دیگر از راه های دریافت کد واتس اپ ایران این است که کد واتس اپ علاوه بر پیامک از طریق تماس صوتی نیز قابل دریافت است و برای این کار ابتدا باید گزینه تماس با من را انتخاب کرده و پس از صدور تماس صوتی، کد تماس را دریافت کنید. کد شش رقمی فعال سازی واتس اپ در اختیار شما خواهد بود.

برای دانلود و نصب برنامه واتس اپ برای گوشی های اندروید و iOS می توانید مقاله ای را که لینک آن را در قسمت زیر قرار داده ایم مطالعه کنید.

نحوه دریافت کد نصب واتس اپ

برای استفاده از اپلیکیشن واتس اپ ابتدا باید این برنامه را از طریق گوگل پلی، اپ استور، وب سایت واتس اپ و … دانلود و نصب کنید. پس از نصب این برنامه باید با وارد کردن شماره تلفن همراه و کد شش رقمی واتس اپ کشور ایران و در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت کد واتس اپ به این برنامه دسترسی داشته باشید.

پس از نصب اپلیکیشن واتس اپ و ورود به این برنامه، صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما باز می شود که می توانید روی گزینه پذیرش و ادامه کلیک کنید.

در مرحله بعد باید کشور ایران (98+) را انتخاب کنید و شماره تلفن حمران خود را بدون صفر اول وارد کنید تا کد شش رقمی واتساپ کشور ایران برای شما ارسال شود.

در مرحله آخر کد واتس اپ برای شما ارسال می شود و پس از وارد کردن این کد در برنامه می توانید از اپلیکیشن واتس اپ و امکانات آن استفاده کنید.

پس از ساخت و ارائه نسخه ویندوزی اپلیکیشن واتس اپ، امکان نصب واتس اپ بر روی ویندوز برای کاربران این برنامه وجود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود واتس اپ برای کامپیوتر، مقاله زیر را مطالعه کنید.

چرا کد واتس اپ نمیاد؟

شاید برای بسیاری از کاربران پیش آمده باشد که پس از دانلود و نصب برنامه واتس اپ، کد شش رقمی فعال سازی و ورود به اپلیکیشن واتس اپ در ایران برایشان ارسال نشود. در زیر چند راه حل برای رفع مشکل ارسال نشدن کد WhatsApp آورده شده است.

ابتدا توجه داشته باشید که نصب واتس اپ با یک شماره تنها بر روی یک تلفن همراه امکان پذیر است و در صورتی که شماره شما در واتس اپ روی گوشی های دیگر فعال باشد، این کد برای شما ارسال نمی شود. برای حل این مشکل ابتدا باید از اکانت واتس اپ خود در گوشی موبایل دیگری خارج شوید، سپس با موبایل خود به اپلیکیشن واتس اپ دسترسی پیدا کرده و مراحل نصب را دنبال کنید.

اگر از راهنمای ویدیویی برای دریافت کد واتس اپ در عنوان قبلی پیروی کردید و این کد برای شما ارسال نشد، ابتدا شماره موبایل خود را بررسی کنید تا ببینید آیا آن را درست وارد کرده اید و مطمئن شوید که صفر اول موبایل خود را وارد نکرده اید. عدد. همچنین توجه داشته باشید که کد کشور ایران 98+ است.

اگر پس از انجام مراحل ذکر شده همچنان کد واتس اپ برای شما ارسال نشد، می توانید این اپلیکیشن را در گوشی همراه خود به روز کنید.

در صورتی که همچنان کد واتس اپ ایران برای شما ارسال نشده است مانند تصویر زیر می توانید برای دریافت کد شش رقمی واتس اپ از طریق تماس صوتی با من تماس بگیرید.

یکی از پرکاربردترین قابلیت های واتس اپ پس از دانلود و نصب واتس اپ، امکان ارسال موقعیت مکانی است که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال موقعیت مکانی در واتس اپ، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

دریافت کد واتساپ از طریق ایمیل

گاهی اوقات به دلایل مختلف ممکن است هنگام ورود به واتس اپ کد به شماره تماس کاربر ارسال نشود، بنابراین کاربران به دنبال راه های دیگری برای دریافت کد واتس اپ هستند. راهی که کاربران معمولاً به عنوان جایگزینی برای شماره تلفن برای ورود به آن فکر می کنند، دریافت کد واتس اپ از طریق ایمیل است، برخی از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام چنین قابلیت ورود به ایمیل را دارند، در صورتی که در حال حاضر چنین قابلیتی به پیام رسان واتس اپ اضافه نشده است. بوده

پس از مطالعه این مقاله، در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در مورد دریافت کد واتس اپ می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره سیستم تماس حاصل فرمایید. کارشناسان سیستم تا حد امکان به تمام سوالات شما پاسخ می دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا