چطوری به صورتم بند بندازم

موضوع

متن شما

گروه بندی

سالن

سوال مورد نظر

گزینه ها

*لطفا قبل از عضویت در ایجاد موضوعات و نظرسنجی دقت کنید زیرا امکان ویرایش یا حذف محتوا پس از انتشار وجود ندارد. علاوه بر این، شما باید قوانین و مقررات Ninisite را رعایت کنید.

صرفه جویی

انصراف دهید

شما اغلب مجبور خواهید بود برای اصلاح ساده صورت زمان زیادی را در سالن های آرایش بگذرانید که البته اگر خودتان یاد بگیرید زمان کمتری می برد. با سه روش ساده ارائه شده در اینجا، می توانید به راحتی این کار را خودتان در خانه انجام دهید…

وسایلی که نیاز دارید عبارتند از یک نخ مخصوص اصلاح، کمی الکل، پنبه تمیز و یک هدبند یا کش موی پهن برای جمع کردن موهای دور صورت.

بهتر است این کار را ابتدا ایستاده انجام دهید تا شروع به تمرین و یادگیری کنید.

روش اول: ساده ترین کار این است که 50-60 سانتی متر از نخ اصلاح را جدا کرده و با پنبه آغشته به الکل ضدعفونی کنید و انتهای نخ را به هم ببندید تا یک خط بسته تشکیل شود، سپس با انگشت شصت علامت با هر دو دست ایجاد کنید. یک مستطیل با این نخ بسته و چون انگشتان هر دو دست در دو عرض مستطیل قرار دارند، نخ را بچرخانید تا وسط آن یک ضربدر ایجاد شود، با این کار پروانه درست کرده اید. در حین باز کردن پوست را بمالید و اصلاح کنید. و بسته شدن ممکن است در ابتدا کمی سخت به نظر برسد، اما با تمرین بسیار آسان و راحت خواهد شد.

روش دوم: یک سر روبان ضدعفونی شده را به پای میزی که آینه روی آن قرار داده اید ببندید و سر دیگر نخ را در دست چپ، تقریباً وسط این نخ را با دست راست بکشید. که باز است و مطمئن شوید که آرایشگاه ها را دیده اید که مثلث می پیچند، حالا با کشیدن نخ سمت چپ و باز و بسته کردن مثلث آن را به آرامی روی صورت پخش کنید تا موها بین پیچش سیم گیر کنند. و خارج از ریشه

روش سوم: بنشینید و پاهای خود را دراز کنید، یک سر سیم را در فاصله شصت فوتی ببندید و بقیه را روی صورت بلغزانید در حالی که قسمت انتهایی آن را در دست چپ و قسمت میانی را با دست راست به شکل مثلثی بگیرید. موهای صورت آرام است

نکته: فقط روش صحیح گرفتن نخ را در دست یاد بگیرید که می توانید با دقت از افرادی که این کار را انجام می دهند یاد بگیرید سپس با دو روش آخر این کار را انجام دهید اما توصیه ما یادگیری روش اول است. ، که برای شما بسیار ساده است و حتی راحت تر خواهد بود.

ستاره | سرویس آرایش و زیبایی – در هنگام لیفت صورت از مواد شیمیایی استفاده نمی شود، این کار برای پوست مفید است، روی پوست های حساس اثر منفی ندارد و به نقاط خاصی مانند ابرو شکل مطلوبی می دهد. در این مقاله طرز تهیه ماسک صورت را یاد می گیریم. برای این منظور آموزش متشکل از اتصال دو نقطه حساس صورت ابرو و لب بالا را برای شما انتخاب کرده ایم.

برای درک بهتر مراحل این مقاله می توانید ابتدا فیلم آموزشی زیر را مشاهده کنید:

روش بستن ابرو در خانه

چه چیزی نیاز دارم؟

مرحله 1 – یک آینه مناسب پیدا کنید

تمام مواد لازم را جمع کنید و در مقابل یک آینه مناسب بایستید. حالت خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید ابروهای خود را به وضوح ببینید.
توجه: از آینه ذره بین استفاده نکنید زیرا خطر خطای دید وجود دارد.

مرحله 2 – خطوط اطراف ابرو را مشخص کنید

پس از اتمام کوتاه کردن ابروها، باید خطوط ابروی مورد نظر را ترسیم کنید. کار را از قسمت داخلی ابرو شروع کنید سپس خطوط را به شکل دلخواه بکشید. این یک مرحله ضروری است و نباید از آن گذشت. توجه داشته باشید که اگر برای اولین بار است که این کار را انجام می دهید، حتما مراحل آموزش طراحی چهره را با جدیت دنبال کنید. شما می خواهید. به عنوان مثال، اگر ابروهای شما نازک هستند، کشیدن یک قوس نازک تر ایده آل است.

مرتبط:  چطور با موتور تک چرخ بزنم

مرحله 3 – ابروها را آماده کنید

با استفاده از شانه ابروها را به سمت بالا شانه کنید. ابروهای خود را کاملا کوتاه کنید و مطمئن شوید که بلندترین موها کوتاه شده اند. سپس ابروها را شانه کنید و روند کوتاه کردن موهای بلند را تکرار کنید.

توجه داشته باشید:

مراقب باشید ابروها را زیاد کوتاه نکنید. پس از اینکه کوتاه کردن هر دو ابروی خود را به پایان رساندید، موها را کوتاه کنید. ابروهای شما باید تمیز و مرتب به نظر برسند.

کوتاه کردن به هنگام کوتاه کردن موهای بلندتر کمک می کند تا ابروهای شما مرتب و مرتب بمانند. به این ترتیب، قرار دادن آنها آسان تر است.

مرحله 4 – سیم
را آماده کنید

در این مرحله از آموزش گره زدن صورت (ابرو) باید نخ خود را آماده کنید. نخ را بردارید، دو سر آن را به هم گره بزنید تا یک حلقه تشکیل شود. مطمئن شوید که گره محکم است.

مرحله پنجم – نخ را بچرخانید

یک گوشه حلقه را با انگشت شست و اشاره باز کنید. انگشت شست و اشاره دست دیگر را بین گوشه دیگر حلقه قرار دهید. یک دست را ثابت نگه دارید و با دست دیگر 4 یا 5 بار سیم را بچرخانید.
نکته: بعد از چرخاندن حلقه باید قسمتی از وسط خم شده باشد.

مرحله 6: حرکت قسمت تاب خورده را تمرین کنید

توجه داشته باشید که با باز و بسته کردن متناوب فاصله بین انگشتان شست و اشاره هر دست، قسمت میانی خم شده به سمت گوشه ها حرکت می کند. دستان خود را به طور متناوب باز و بسته کنید تا قسمت تا شده حرکت کند.

توجه داشته باشید:

این مرحله از آموزش ماسک صورت را تا زمانی که مطمئن شوید بر دستان خود تسلط دارید تکرار کنید.

اگر مشکل دارید، نخ را کمی کوتاه کرده و دوباره امتحان کنید. علاوه بر این، اگر احساس راحتی بیشتری می کنید، می توانید از انگشت وسط و حلقه استفاده کنید.

مرحله 7 – تعیین موقعیت سیم

قسمت پیچ خورده مرکزی نخ را دقیقا بالای موهایی که می خواهید بردارید قرار دهید.

مرحله 8 – Threading را شروع کنید

دستی که حرکت وسط را کنترل می کند را ببندید و دست دیگر را باز کنید. قسمت تغییر شکل یافته را به سمت پوست حرکت دهید. حرکت نخ باید آهسته اما محکم باشد. گوشه های قسمت تاب خورده سیم به شما کمک می کند موهای ناخواسته را بگیرید و از بین ببرید.

توجه داشته باشید:

نخ همیشه باید در جهت مخالف رشد مو حرکت کند.

هنگام پوشیدن آرام باشید. شما نمی خواهید روی پوست خود سخت بگیرید زیرا دردناک خواهد بود.

مرحله 9 – به ابروهای خود فرم دهید

پس از انجام مرحله هشتم آموزش نخ کردن صورت، اکنون باید محل نخ را روی قسمت دیگری از موهای ناخواسته تنظیم کنید. این کار را تا رسیدن به شکل دلخواه ادامه دهید.

توجه داشته باشید:

هنگامی که دست شما به آن عادت کرد، می توانید موهای ناخواسته بیشتری را در یک حرکت حذف کنید.

فراموش نکنید که بین ابروهای خود نخ بکشید.

قدم دهم – مراقبت بعد از کار

اکنون کشیدن ابروهای خود را تمام کرده اید. احتمالا صورت شما قرمز شده و احساس درد می کنید. بنابراین، برای رفع مشکل و جلوگیری از عفونت، روغن آلوئه ورا را روی ابروهای خود بمالید.

توجه: پس از چند ساعت دوباره به ابروهای خود مراجعه کنید. ممکن است مقداری موی اضافی روی صورت شما باقی مانده باشد.

پشت لب ببندید

در این قسمت از آموزش باندینگ صورت شما را با پشت بند لب آشنا می کنیم. به سادگی می توانید موهای مزاحم پشت لب را تا حد امکان از بین ببرید و به طور موقت از شر آنها خلاص شوید. این موها تاثیر مخربی در زیبایی چهره خانم ها دارند.

مرتبط:  چرا نباید گوشت قرمز را شست

بنابراین مراحل زیر را دنبال کنید و موهای صورت خود را بردارید. اگر مراحل قسمت قبل را با دقت خوانده و به خاطر بسپارید، می توانید از مرحله اول و دوم این قسمت صرف نظر کنید.

مرحله اول – تجهیزات لازم

تقریباً 30 سانتی متر سیم نیاز دارید. سپس همان کاری را که در قسمت قبل انجام دادید تکرار کنید. دو سر سیم را به هم گره بزنید و یک حلقه درست کنید. می توانید از انگشت شست و اشاره (یا هر انگشت دیگری که با آن احساس راحتی می کنید) استفاده کنید تا دو گوشه سیم را بگیرید و آنها را از هم جدا کنید.

مرحله دوم – پیچاندن نخ

در این مرحله نحوه پیچاندن سیم را یاد می گیرید. یک دست را بچرخانید و دست دیگر را ثابت نگه دارید. به این ترتیب یک قسمت پیچ خورده در وسط سیم ایجاد می کنید. دست های خود را چندین بار باز و بسته کنید، به یاد داشته باشید که باز و بسته شدن دست ها باید مخالف باشد. خواهید دید که با این کار قسمت مرکزی تحریف شده حرکت می کند. این حرکتی است که برای از بین بردن موهای زائد صورت به آن نیاز دارید.

مرحله سوم – گذاشتن بانداژ پشت لب

به عنوان آخرین مرحله آموزش ماسک صورت، توصیه می‌کنیم لب‌هایتان را کنار هم قرار دهید و لبخند بزنید تا پشت لب‌هایتان باز شود. نخ را بگیرید، قسمت مرکزی نخ را به سمت راست حرکت دهید. سپس قسمت منحنی را به سمت چپ پشت لب خود حرکت دهید. توجه داشته باشید که برای از بین بردن مو، نخ باید با پوست شما تماس داشته باشد.

همچنین می توانید با شمع های اپیلاسیون در ستاره آشنا شوید.

به نظر شما بهترین راه برای چسباندن صورت چیست؟ داروهای خانگی خود را با ما و سایر خوانندگان ستاره در پایین این صفحه در بخش “نظرات” به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا