چگونه وقتی از گروه شاد حذف شدیم برگردیم

برای راهنمایی در مورد نحوه بازگشت گروه حذف شده در شاد؟

چگونه گروه حذف شده را در شاد برگردانیم؟

بسیاری از دانش آموزان به طور ناخواسته برنامه شاد را ترک می کنند و نحوه حل مشکل خروج دانش آموز از برنامه شاد را به تفصیل توضیح خواهیم داد.

اوراق بهادار

چگونه گروه حذف شده را در شاد برگردانیم؟

بسیاری از دانش آموزان عمدا یا تصادفی کلاس خود را ترک می کنند و نمی دانند چگونه به کلاس برگردند.

ابتدا وارد برنامه شاد شوید .

سپس ورود به مدرسه من را انتخاب کنید .

  گزینه حذف دانش آموز را انتخاب کنید .

  پرسشی برای شما به نمایش در می آید که ” آیا از حذف دانش آموز اطمینان دارید؟ “

   سپس گزینه تایید را انتخاب کنید .

   سپس افزودن کاربر ررا نتخاب کنید .

   سپس کادر سبز رنگ ” گروه کلاس های من ” را انتخاب کنید .

  نقش خود را انتخاب کنید .

   در این مراحل اطلاعاتی همچون ” کد ملی ” سال تولد ” روز تولد ” ماه تولد ” خود را انتخاب کنید .

اکنون به کلاس خود برگشته اید.

همچنین چگونه می توانیم در این مواقع در اپلیکیشن شاد ثبت نام و احراز هویت مجدد انجام دهیم؟ انجام دهید .

می توانید با شماره های زیر با مشاوران سیستم صوتی تماس بگیرید.

از تلفن ثابت بدون کد 9099071613 تماس بگیرید

شماره ویژه استان تهران 9099071613

تماس از تلفن ثابت بدون کد / از ساعت 8 صبح تا 12 بعد از ظهر / حتی در روزهای تعطیل

3.8/5 – (58 امتیاز)

در این مقاله نحوه خروج از گروه در اپلیکیشن شاد به تفصیل توضیح داده شده است. با توجه به اینکه کلاس های درس بسیاری از مدارس به صورت آفلاین برگزار می شود و تمامی دروس ضبط شده دروس در سامانه شاد بارگذاری می شود، سازندگان این برنامه در صورت نیاز این نرم افزار را به روز رسانی و به روز رسانی کرده اند.دانش آموزان و معلمان. . در نسخه به روز شده این نرم افزار امکانات زیادی اضافه شده است که سوالات بی شماری را در بین کاربران این برنامه ایجاد کرده است. سوالی که این روزها زیاد پرسیده می شود این است که اگر از گروه شاد خارج شوید یا نرم افزار شاد را از تلفن همراه خود حذف کنید، امکان بازگشت وجود دارد؟ در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم.

اوراق بهادار

برنامه شاد را حذف کنید

در صورت ترک یا حذف گروه در برنامه شاد نگران نباشید. برنامه شاد قابلیت ذخیره اطلاعات کاربران را دارد و این قابلیت به شما این امکان را می دهد که با هر دستگاهی به برنامه دسترسی داشته باشید و یا حتی اگر از طریق مرورگر به نسخه تحت وب شاد دسترسی داشته باشید اطلاعات شما در پایگاه داده شاد موجود است و به راحتی می توانید وارد شوید. به حساب شما

اگر گوشی موبایل جدیدی خریده اید و می خواهید اپلیکیشن شاد را روی آن نصب کنید، لطفا مطمئن شوید که ابتدا باید اپلیکیشن شاد را روی گوشی جدید نصب کنید، سپس از گروه شاد خارج شوید و اپلیکیشن شاد را لغو یا حذف کنید. زیرا در صورت لغو این برنامه در تلفن همراه دانش آموز، نام فرد از لیست آموزشی حذف خواهد شد. بنابراین قبل از حذف برنامه Shad از تلفن همراه خود، مطمئن شوید که برنامه Shad را در گوشی جدید خود نصب کرده و وارد آن شوید.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان حتی پس از پایان سال تحصیلی و پس از دریافت گزارش نهایی مدرسه (گزارش پیشرفت مدرسه) نباید برنامه شاد را از گوشی خود حذف کنند و سعی کنند گروه را در شاد ترک کنند. ممکن است در شرایطی مانند عدم توانایی دانش آموز در رعایت استانداردهای مورد نیاز در کارنامه یا ارائه آموزش و دوره های فوق برنامه در فصل تابستان استفاده از این برنامه را ضروری کند.

مرتبط:  چرا در هنگام برخورد ورقه اقیانوسی با ورقه قاره ای ورقه اقیانوسی به زیر ورقه قاره ای فرو رانده می شود

اگر به دلایلی ناگهان نیاز به ترک گروه شاد یا حذف برنامه شاد از تلفن همراه خود داشتید، با کارشناسان گروه صدای مشاوران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

زمان پخش مدرسه تلویزیون برای دانش آموزان

حذف گروه در برنامه شاد

پس از ورود مدیر مدرسه و احراز هویت در برنامه Shaad، تمام گروه های کلاس به طور خودکار در این برنامه ایجاد می شوند. (اطلاعات وارد شده توسط مدیر باید همان اطلاعات ثبت شده در سامانه سناد باشد.) مالک کلیه گروه ها مدیر مدرسه می باشد و نمی تواند از هیچ یک از گروه ها خارج شود.

هیچ یک از دانش‌آموزان یا معلمان نمی‌توانند گروه‌های درسی را از برنامه شاد حذف کنند یا گروه‌ها را از برنامه شاد ترک کنند، زیرا گروه‌بندی در برنامه شاد بر اساس رتبه‌بندی مدارس است. بنابراین دانش آموزان نمی توانند در گروه های کلاسی یکدیگر عضویت داشته باشند و فقط در گروه های مطالعاتی خود عضویت دارند. اگر مدیر به طور عمدی یا اشتباه یکی از گروه های کلاس را حذف کند، مثلاً دانش آموز با خوشحالی گروه خود را در برنامه ترک کند، همه دانش آموزان و معلمان از آن کلاس حذف می شوند. در این شرایط حتی خود مدیر نیز قادر به بازگردانی کلاس حذف شده نیست.

گروه را در برنامه شاد ترک کنید

از آنجایی که سازنده گروه های کلاسی در برنامه شاد مدیر مدرسه نیست و این گروه ها به صورت خودکار با توجه به رتبه بندی دانش آموزان تشکیل می شوند، در صورت انصراف دانش آموزان از یکی از این کلاس های گروهی، دانش بیشتری خواهند داشت. دانش آموزان، نه معلمان، قادر به بازگرداندن دانش آموز به گروه نیستند. در این شرایط دانش آموز باید با مدیر مدرسه صحبت کند و شرایط را توضیح دهد زیرا فقط مدیر مدرسه توانایی اضافه کردن اعضا به گروه را دارد.

سعی کنید گروه های کلاس را در نرم افزار شاد حذف نکنید و آنها را رها کنید زیرا اطلاعات کلاس مورد نظر برای شما قابل بازیابی نیست. حضور دانش آموز در کلاس های درس برنامه شاد حکایت از تحصیل دانش آموز مورد نظر در این کلاس دارد.

اگر به هر دلیلی نیاز به ترک گروه در شاد داشتید، می توانید با درخواست کمک از مدیر مدرسه یا معلم و انجام مراحل نشان داده شده در تصویر زیر، به گروه بازگردید.

ورود مجدد به گروه کلاسی شاد که دانش آموز ناخواسته ترک کرده است (خروج ناخواسته از کلاس)

اتصال به بخش *اتصال به مدرسه من*

گزینه *حذف دانش آموز* را انتخاب کنید که در دایره قرمز رنگ علامت ضربدر دارد

نام دانش آموزی که مشکل دارد را در بالا انتخاب کنید

تایید انصراف دانشجو

دوباره وارد بخش *اتصال به مدرسه من* شوید

گزینه *کاربر جدید* را انتخاب کنید

شماره ملی را وارد کنید

سال تولد را چهار رقمی وارد کنید (مثلا 2013)

ماه تولد را دو رقمی وارد کنید (مثلاً جولای باید 04 نوشته شود)

تاریخ تولد دو رقمی را وارد کنید (مثلاً 7 را 07 بنویسید)

تایید *احراز هویت*

دوباره وارد بخش *اتصال به مدرسه من* شوید

نام دانش آموز را انتخاب کنید

کلاس معلم مربوطه را انتخاب کنید

ورود به کلاس

کلاس تربیت بدنی را انتخاب کنید

ورود به کلاس تربیت بدنی

این مقالات را در مورد ترک شاد گروه بخوانید

رکورد احراز هویت در سیستم شاد

برنامه Shad را دانلود و نصب کنید

خروج از زنجیره برنامه شاد

قابلیت جدیدی که به برنامه شاد اضافه شده امکان ایجاد کانال های یک طرفه بین معلمان و دانش آموزان است. این کانال ها توسط معلمان یا مدیران مدرسه ایجاد می شوند و امکان افزودن و حذف اعضا در کانال فقط در اختیار سازندگان آن است. اگر بنا به دلایلی نیاز به ترک کانال های برنامه شاد دارید، همکلاسی هایتان نمی توانند به شما کمک کنند زیرا به قسمت افزودن عضو کانال دسترسی ندارند. پس حتما از سازنده کانال بخواهید که دوباره شما را به کانال اضافه کند.

مرتبط:  چرا گوشی از حالت فست شارژ خارج شده

کانال های نرم افزار شاد برای ارتباط یک طرفه بین معلمان یا مدیران و دانش آموزان در نظر گرفته شده است. فایل های دانلود دروس ضبط شده یا pdf جزوات دروس را می توانید در کانال ها قرار دهید. همچنین اطلاعیه های نحوه برگزاری کلاس ها در این کانال ها درج می شود، بنابراین سعی کنید کانال های نرم افزار شاد را ترک نکنید.

برای جلوگیری از حذف مجدد از گروه کلاس خود در شاد چه کاری باید انجام دهیم؟

اگر گروه بسته است و پیامی مبنی بر عدم امکان ارسال پیام در قسمت ارسال پیام (در پایین برنامه) وجود دارد، سعی نکنید پیامی را وارد کنید یا پیامی مبنی بر عدم امکان را فشار دهید. برای ارسال پیام؛ در این صورت یک پیام هشدار برای ترک کلاس و ترک کلاس خواهید دید. در صورت تایید (گزینه OK را انتخاب کنید)، دوباره از گروه کلاس خارج خواهید شد.

اینترنت ایرانسل رایگان برنامه شاد

نتیجه

در این مقاله در نرم افزار شاد در مورد خروج از گروه صحبت کردیم و راه حل بازگشت دانش آموزی که گروه را ترک کرد به گروه توضیح دادیم. قابلیت جدیدی به عنوان ایجاد کانال در اپلیکیشن شاد ارائه شده است تا معلمان و مدیران مدارس بتوانند با دانش آموزان کلاس ارتباط یک طرفه داشته باشند. این ویژگی در این مقاله به تفصیل توضیح داده شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با مراجعه به اینستاگرام مجموعه به نشانی moshaver_24 و یا تماس با مشاورین ما پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

اگر تلفن همراه را عوض کنیم، آیا می توانیم با تلفن همراه جدید وارد حساب کاربری خود شویم؟

آره. تمام اطلاعات حساب کاربری دانش آموز، معلم و مدیر در پایگاه داده این برنامه ذخیره می شود.

در صورت نیاز به خروج یا حذف گروه یا کانال های شاد از این نرم افزار چگونه می توانیم برگردیم؟

در این شرایط با مدیر مدرسه خود تماس بگیرید. اگر نتوانستید مشکل را برطرف کنید، با کارشناسان گروه صدای مشاوران تماس بگیرید.

چگونه یک گروه مطالعاتی در شاد ایجاد کنم؟

گروه های این برنامه پس از احراز هویت مدیر مدرسه در سیستم شاد به صورت خودکار ایجاد می شوند.

برنامه شاد را از کجا دانلود کنیم؟

از طریق وب سایت رسمی اپلیکیشن shad.ir

نحوه بازگشت به گروه حذف شده در تلگرام بسیار ساده است که در این مقاله به آموزش آن می پردازیم.

گاهی اوقات کاربران به دلایلی با مدیر گروه مشکل دارند و از یک گروه حذف می شوند و می خواهند بدانند چگونه به گروهی که از آن حذف شده اند برگردند و تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند در آن گروه یا سوپر گروه بمانند. عضو است، اما امکان پذیر نیست. اکنون نحوه بازگشت به گروه را به شما آموزش می دهیم.

نکته ای که در ابتدا به شما می گوییم این است که وقتی از گروهی حذف می شوید و از آن گروه بیرون می شوید، وقتی وارد آن گروه می شوید، در پایین صفحه تلگرام خود پیام Delete this group را مشاهده می کنید که به شما می گوید. شما می گویید این گروه را حذف کنید، اما تا زمانی که روی آن کلیک نکنید، می توانید مطالب و پست های قبلی برای خود داشته باشید، درست است که پست های جدید به دست شما نمی رسد و همچنین نمی توانید وارد این گروه شوید و پیام بگذارید، اما حداقل شما محتوای قبلی را از دست نخواهید داد.

وقتی شما را از گروهی اخراج می کنند، تنها کسی که می تواند شما را به خاطر بسپارد، ادمین است. برای شما بسیار مهم است، می توانید برای ساخت شماره مجازی به مدارکی که در این سایت دادیم مراجعه کنید و برای خود یک شماره مجازی بسازید و با آن وارد گروه شوید. با این حالت به راحتی از حد مدیریت عبور می کنید. شما فقط می توانید با شماره دیگری وارد شوید زیرا این حساب توسط سرپرست محدود شده است.

مرتبط:  چرا نباید از گرانیت در نمای ساختمان استفاده کرد

آموزش تصویری حذف گروه تلگرام را ببینید.

نحوه بازگشت به گروه حذف شده در تلگرام: آموزش

این وضعیتی که برای شما توضیح می دهیم مربوط به زمانی است که خودتان از گروهی خارج شدید و گروه را حذف کردید و اکنون پشیمان شده اید. به راحتی به اکانت وب تلگرام خود دسترسی داشته باشید سپس به لیست گروه و چت بروید و گروهی را که حذف کرده اید پیدا کنید و با کلیک بر روی گزینه Return to group دوباره گروه خارج می شود.

فقط با روش ذکر شده می توانید به گروهی که از آن خارج شده اید برگردید و به تبلیغات در مورد وجود برنامه ها در این زمینه توجه نکنید زیرا این برنامه ها هیچ کاری برای شما انجام نداده اند و حتی امکان نفوذ به اطلاعات شما وجود دارد. آیا او دارد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. منم از دست گروه شادم در اومده بود ولی خوشبختانه با این مقاله تونستم دوباره عضو گروه بشم. توضیحات خیلی روان و قابل فهم بودن واقعا ممنونم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا