چرا در دعانویسی اسم مادر

صبح بخیر.
در شهری که من زندگی می کنم، یک نفر دعا می نویسد. وقتی برای وصیت و دفع بلا از او دعایی خواستم، نام مادرم را پرسید و برایم دعایی نوشت. حالا این کسی که اسم مادرم را پرسید آیا از جادو استفاده کرده یا نه؟ شخصاً این اولین بار بود که کسی در نماز نام مادر کسی را می پرسید.
ممنون

موضوع

متن شما

گروه بندی

سالن

سوال مورد نظر

گزینه ها

*لطفا قبل از عضویت در ایجاد موضوعات و نظرسنجی دقت کنید زیرا امکان ویرایش یا حذف محتوا پس از انتشار وجود ندارد. علاوه بر این، شما باید قوانین و مقررات Ninisite را رعایت کنید.

صرفه جویی

انصراف دهید

دعایی با نام مادر بنویسید: هفتمین موضوع دعا تسلیم است. ما دعا می کنیم: “زیرا پادشاهی و قدرت و جلال تا ابد از آن توست.” آمین.» ما اعتراف می کنیم که قطب نما ما به سوی ملکوت خدا است.

نصیحت ماندگار: ما بر نیروی او تکیه می کنیم و برای همیشه جلال او را می طلبیم. ما تسلیم خدا می شویم و اول به دنبال پادشاهی او هستیم، زیرا می دانیم که او هر آنچه را که نیاز داریم و بیشتر به ما خواهد داد.

دعایی با نام مادر بنویسید

دعایی با نام مادر بنویسید: تسلیم خدا هستیم و بر قدرت او تکیه می کنیم و می دانیم که بدون او کاری از دست ما بر نمی آید. ما تسلیم خدا هستیم و می خواهیم که او جلال یابد زیرا می دانیم که او ما را برای همین آفریده است.

لینک مفید: نویسنده دعا

در طول موضوع دعای تسلیم بر تسلیم همه چیز به خدا تمرکز کنید. نه برای ساختن پادشاهی خود، بلکه فقط برای جستجو و خدمت به پادشاهی او. بر نیروی خود تکیه نکنید، بلکه به نیروی روح القدس اعتماد کنید.

دعایی با نام مادر بنویسید: نه برای جلال و مقام، بلکه برای جلال او اکنون و همیشه. در حالت کلاسیک با دستانتان بالای سرتان بی صدا دعا کنید.

لینک مفید: نوشتن دعای زعفرانی برای ازدواج

این عبادت فیزیکی به شما حافظه عضلانی معنوی می دهد. خداوند از این عمل ساده برای یادآوری نیاز شما به تسلیم شدن در طول فعالیت های روزانه استفاده خواهد کرد.

دعایی با نام مادرمان بنویس: عیسی به ما هفت چیز خاص داد تا برای هر روز دعا کنیم. هر کجا که هستید، می توانید زمانی را برای دعا اختصاص دهید و با استفاده از دعای خداوند با خدا ارتباط برقرار کنید.

لینک مفید: نوشتن دعای زیبایی

وقتی یک مسیحی جوان بودم، مشتاق دعای خداوند بودم و اغلب آن را می خواندم. با گذشت زمان، خواندن فقط کلمات دعای پروردگار برای من یک مراسم بی معنی شد.

نوشتن دعا با نام مادرم: سپس متوجه شدم که عیسی چیزهایی را به ما داده است که در مورد آنها دعا کنیم و زندگی دعای من دیگر مثل قبل نشد. حال بیایید در مورد چهار روشی که خداوند به دعا پاسخ می دهد صحبت کنیم.

پیوند مفید: هنگام نوشتن دعا چه باید کرد؟

این احتمالاً یکی از مفیدترین چیزهایی است که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم. چهار راه خداوند دعا را اجابت می کند کسی که دعا را یاد گرفته، بزرگترین راز یک زندگی مقدس و پر برکت را آموخته است.

دعایی با نام مادر بنویسید: دعای ویلیام لاو می تواند خسته کننده باشد، به خصوص اگر احساس می کنید خدا به شما گوش نمی دهد. خیلی وقت ها احساس می کردم که نمازهایم سر به فلک می کشد، با اینکه خیلی بالا می رفت.

لینک مفید: برای بازگشت عزیزتان دعا بنویسید

دعا به اندازه کافی سخت است و فکر کردن به آن فرقی نمی کند، تقریباً غیرممکن می شود. امیدوارم با تجربه من مواجه نشده باشید، اما من به عنوان یک کشیش و مبلغ می دانم که بسیاری از مردم این کار را می کنند.

مرتبط:  چطور تو اکسل جمع کنم

دعاها را با نام مادر بنویسید: باید بدانید که خداوند همیشه دعاهای ما را مستجاب می کند، اغلب ما نمی خواهیم جواب او را بشنویم. گاهی اوقات می دانیم که او چه گفته است و باورمان نمی شود که بگوید چه کرده است.

لینک مفید: نویسنده دعا برای شانس

مواقع دیگر از پاسخ او خوشمان نمی آید. گاهی فکر می کردم خداست یا خیال من. از آنجا که نماز یک گفتگو است، هیچ چیز نمی تواند به اندازه ارتباط مخدوش با فرمان بالا برای اتاق موقعیت آسیب زا باشد.

دعایی با نام مادر بنویسید: در این فصل به چگونگی اجابت دعای خداوند می پردازیم. ای کاش کسی در اوایل زندگی مسیحی ام «چگونه خدا به دعا پاسخ می دهد» به من یاد می داد.

لینک مفید: نوشتن دعا به زبان شوهر

این کار از دل درد و زیر سوال بردن عشق خدا جلوگیری می کند. گاهی اوقات هفته ها بدون صحبت با خدا می گذشتم چون نمی فهمیدم او چه می گوید یا چرا. این بخش به شما کمک می کند که از اشتباه مشابه جلوگیری کنید.

دعایی با نام مادرم بنویسید: من اولین بار این چهار پاسخ را در خطبه ای از بیل هیبلز، کشیش کلیسای ویلو کریک شنیدم. در خطبه، بیل به شخص دیگری اعتبار داد. متأسفانه حدود بیست و پنج سال پیش خطبه را شنیدم و مدت زیادی است که نمی توانم خطوط کلی آن را درک کنم.

لینک مفید: نوشتن دعا روی لباس

اگر در حال خواندن این فصل هستید و می دانید چه کسی این حقایق را اول به اشتراک گذاشته است، لطفاً به من ایمیل بزنید تا بتوانم به شما اعتبار مناسب بدهم. پس بیایید به چهار روشی که خداوند به دعا پاسخ می دهد نگاه کنیم.

دعایی با نام مادر بنویسید: نه، وقتی یک مسیحی از همنشینی با مسیحیان دیگر اجتناب می کند، شیطان لبخند می زند، و وقتی که مطالعه کتاب مقدس را متوقف می کند، شیطان می خندد. وقتی نماز را ترک می کند، شیاطین از خوشحالی فریاد می زنند.

لینک مفید: نوشتن دعای ازدواج با عاشق

بیایید با سخت ترین پاسخ شروع کنیم. گاهی وقتی در دعا از او چیزی می خواهیم، ​​خداوند می گوید «نه». عیسی در متی 20:20-22 به ما مثال زد: سپس مادر یعقوب و یوحنا، پسران زبدی، با پسرانش نزد عیسی آمد.

دعایی با نام مادر بنویسید: با احترام زانو زد تا التماس کند. “درخواست شما چیست؟” او درخواست کرد. او پاسخ داد: در پادشاهی خود، دو پسرم را در کنار تو در مکان های افتخاری بگذار، یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ تو. »

لینک مفید: برای بچه دار شدن دعایی با زعفران بنویسید

اما عیسی به آنها پاسخ داد: «شما نمی دانید چه می خواهید! » آیا می توانی از جام تلخ رنجی که من می نوشم بنوشی؟ آنها پاسخ دادند: “اوه بله، ما می توانیم!” (NLT) مادر یعقوب و جان از عیسی خواستند که ممتازترین موقعیت ها را در پادشاهی عیسی به پسرانش بدهد.

دعایی با نام مادر بنویسید: عیسی به او می گوید که نمی داند چه می پرسد. سپس از یعقوب و جان می پرسد که آیا حاضرند مانند او رنج بکشند؟ البته می گویند بله. البته آنها نمی دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنند.

لینک مفید: روی لباس دعا بنویسید تا موفق باشید

واضح است که غرور و قدرت باعث انگیزه مادر جیمز و جان شد. شاگردان دیگر درخواست او را به خوبی نپذیرفتند. با این حال، قبل از اینکه بیش از حد به او سخت گیری کنیم، باید زمان هایی را به یاد بیاوریم که دلایل خودخواهانه را از خدا خواستیم.

دعایی با نام مادر بنویسید: بیایید با خود صادق باشیم و بپذیریم که اگر فرصت داشته باشیم از عیسی چیزی شبیه او می خواهیم. این داستان بینش مهمی در مورد دعا به ما می دهد: وقتی با حرکت اشتباه چیزی را درخواست می کنیم، خداوند می گوید «نه».

مرتبط:  چرا در تریاژ از نبض رادیال استفاده میشود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا