چرا تو اینستا نمیتونم تصویری زنگ بزنم

اینستاگرام اخیرا قابلیت تماس تصویری را اضافه کرده است؟ برای کاربرانش منتشر شده است. این ویژگی جدید در دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است و کاربران می توانند از طریق این سرویس جدید با دوستان و اعضای خانواده خود تماس تصویری برقرار کنند. اگر شما هم مشکل تماس تصویری اینستاگرام دارید و می خواهید بدانید که چرا تماس تصویری اینستاگرام فعال نیست، این مقاله را در انزل وب دنبال کنید.

فعال کردن و رفع مشکل تماس تصویری اینستاگرام

نحوه فعال کردن و رفع مشکلات تماس ویدیویی اینستاگرام

برای برقراری تماس ویدیویی در اینستاگرام، باید به صفحه دایرکت بروید، سپس فردی را که می‌خواهید با آن تماس بگیرید انتخاب کنید، سپس روی نماد دوربین ویدیویی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا تماس شروع شود.

می توانید همزمان با حداکثر چهار نفر در اینستاگرام چت تصویری گروهی داشته باشید. چت فعلی خود را به حداقل برسانید تا افراد بیشتری را به مکالمه جاری خود اضافه کنید. صفحه شخص بعدی را از منوی پیام ها باز کنید و روی نماد دوربین فیلمبرداری ضربه بزنید تا او را به چت فعلی خود اضافه کنید.

برای مشکل تماس تصویری اینستاگرام چه کنیم؟

اگر با چیزهای جدید اینستاگرام، از جمله تماس مجازی، برای تماس ویدیویی با شخصی در اینستاگرام آشنا هستید، هر دو باید یکدیگر را فالو کنید. شما نمی توانید با فردی که فالو نکرده اید تماس صوتی برقرار کنید، اما اگر آن شخص قبلاً پیامی برای شما ارسال کرده باشد و شما آن را پذیرفته باشید، می توانید تماس صوتی برقرار کنید.

با استفاده از قابلیت Push Notification Chat ویدیویی اینستاگرام را فعال کنید

برای یادگیری نحوه فعال کردن چت تصویری در اینستاگرام، به صفحه خود بروید و روی منوی با نماد سه خط کلیک کنید.

وارد قسمت تنظیمات شوید.

روی Push notification کلیک کنید.

به پایین صفحه بروید، سپس در بخش گفتگوهای ویدیویی، از همه افراد را علامت بزنید. اگر می خواهید فقط فالوورهایتان با شما تماس بگیرند، می توانید گزینه From people I follow را فعال کنید.

برای بی‌صدا کردن تماس ویدیویی فردی یا گروهی، مراحل زیر را دنبال کنید.

به پیام ها بروید.

فرد یا گروه مورد نظر را انتخاب کنید.

روی نام فرد یا گروهی که در بالا انتخاب کرده اید کلیک کنید.

گزینه Mute video chat را فعال کنید.

با بررسی به‌روزرسانی نرم‌افزار، تماس ویدیویی اینستاگرام را فعال کنید

اگر قابلیت به روز رسانی خودکار برای شما فعال نیست، باید به صورت دستی این کار را انجام دهید تا تماس تصویری اینستاگرام برای شما فعال شود. مطمئن شوید که از آخرین نسخه نرم افزار استفاده می کنید. این ویژگی برای نسخه های 51.0 و بالاتر فعال است.

مشکل تماس تصویری اینستاگرام را با خروج از حساب کاربری و ورود مجدد برطرف کنید

گاهی اوقات برای رفع مشکل تماس ویدیویی نیاز به تنظیم مجدد داده های اینستاگرام است. برای این کار یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید و سپس دوباره وارد شوید.

مشکل تماس تصویری اینستاگرام را با نصب مجدد برنامه برطرف کنید

اگر مطمئن هستید که از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده می‌کنید و از حساب خود خارج شده‌اید و دوباره وارد شده‌اید، اما همچنان مشکل تماس ویدیویی اینستاگرام را دارید، یک بار برنامه را حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید.

چرا تماس تصویری اینستاگرام فعال نیست؟

اگر همه این کارها را انجام داده اید اما همچنان با مشکل تماس تصویری اینستاگرام روبرو هستید، نگران نباشید. این شرکت قصد دارد مشکلات نرم افزاری خود را کم کم برطرف کند.اگر هنوز قابلیت تماس تصویری اینستاگرام برای شما فعال نشده است کافیست کمی صبر کنید. اما برای شما مفید است که بعداً این ویژگی را فعال کنید زیرا از نسخه ایمن و بدون خطا آن استفاده خواهید کرد.

با تنظیم مجوزها، مشکل عدم دسترسی به تماس های ویدیویی اینستاگرام را برطرف کنید

اولین قدمی که باید دنبال کنید، تأیید تغییر در مجوزها است. همانطور که می دانید، هر برنامه برای دسترسی به دوربین، فضای ذخیره سازی، مخاطبین و غیره نیاز به مجوزهای خاصی دارد. اکثر اوقات پس از دانلود و نصب برنامه، این مجوزها به صورت خودکار فعال می شوند. با این حال، اگر سیستم عامل خود را به روز کنید یا ابزارهای خاصی را اجرا کنید، ممکن است همه چیز تغییر کند. به همین دلیل، مجوزهای فعال در برنامه اینستاگرام را بررسی کنید.

برای این کار تنظیمات را باز کنید.

روی Apps کلیک کنید.

به برنامه اینستاگرام بروید.

مجوزها را باز کنید.

دوربین را روشن کن.

با پاک کردن کش، تماس‌های ویدیویی اینستاگرام را فعال کنید

روی تنظیمات کلیک کنید.

برنامه ها را باز کنید

روی اینستاگرام کلیک کنید و Storage را باز کنید.

روی Clear Cache and Clear Data ضربه بزنید.

دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

اینستاگرام را باز کنید (ممکن است لازم باشد دوباره وارد شوید).

با کشیدن انگشت به سمت چپ به دوربین دسترسی پیدا کنید.

رفع مشکل تماس تصویری اینستاگرام با آپدیت سیستم

گاهی اوقات بسیاری از مشکلات با به روز رسانی سیستم حل می شود. برای رفع مشکل تصویر کامل اینستاگرام، می توانید گزینه به روز رسانی سیستم را نیز امتحان کنید.

رفع مشکل تماس ویدیویی اینستاگرام با استفاده از دوربین اصلی

گاهی اوقات به جای دوربین اصلی گوشی از برنامه های مختلفی استفاده می کنید که می تواند دلیل مشکل تماس تصویری اینستاگرام باشد.

روی تنظیمات کلیک کنید.

به Apps بروید.

تنظیمات را باز کنید.

تنظیمات برنامه های پیش فرض را باز کنید.

مرتبط:  چرا تا چیزی میخورم معده درد میگیرم

روی دوربین کلیک کنید.

دوربین اصلی تلفن را به طور پیش فرض تنظیم کنید.

تماس های ویدیویی اینستاگرام را با پاک کردن پارتیشن کش فعال کنید

مطمئن شوید که باتری دستگاه حداقل 20 درصد است و دستگاه را خاموش کنید.

ترکیبی از کلیدهای افزایش صدا، خانه و پاور را فشار داده و نگه دارید.

صبر کنید تا صفحه بازیابی سیستم عامل اندروید ظاهر شود و همه کلیدها را رها کنید.

برای رفتن به “Wipe cache partition” از کلید کاهش صدا استفاده کنید.

“Wipe Cache Partition” را با دکمه پاور انتخاب کنید.

از کلید کاهش صدا برای انتخاب “Yes” استفاده کنید و دکمه پاور را فشار دهید.

پس از انجام مراحل، با دکمه پاور “Reboot system now” را تایید کنید.

مشکل تماس ویدیویی اینستاگرام را با بازگرداندن گوشی به تنظیمات اصلی کارخانه برطرف کنید

توجه داشته باشید که در این روش تمام اطلاعات شما از بین می رود. پس حتما قبل از انجام این کار از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

روی تنظیمات کلیک کنید.

Backup and Restore را باز کنید.

تنظیم مجدد داده های کارخانه را انتخاب کنید.

روی Reset Device کلیک کنید.

پاک کردن همه چیز را انتخاب کنید.

رمز عبور یا پین خود را وارد کنید.

این فرآیند باید حدود 5-10 دقیقه طول بکشد.

نظرات و نظرات شما؟

اگر از کاربران اینستاگرام هستید، مطمئناً دوست دارید از جدیدترین ویژگی آن یعنی تماس تصویری اینستاگرام استفاده کنید. امروز پاسخ نحوه فعال کردن تماس تصویری اینستاگرام را بررسی کرده ایم و مشکل تماس تصویری اینستاگرام را حل کرده ایم. اگر نظر یا پیشنهادی دارید، لطفا در قسمت نظرات همین مقاله با ما در میان بگذارید.

اکثر مشکلات اینستاگرام دو دلیل اصلی دارند. اول از همه، اینستاگرام خراب است یا در اتصال به اینترنت مشکل دارید. دوم اینکه برنامه اینستاگرام شما مشکلی دارد که باعث می شود این برنامه کار نکند یا نمی توانید چیزی در اینستاگرام پست کنید. ما به شما کمک می کنیم تا بفهمید کدهای خطا در اینستاگرام به چه معناست و چگونه مشکلات دیگر را برطرف کنید.

چگونه مشکلات عمومی اینستاگرام را برطرف کنیم؟

وقتی با اینستاگرام مشکل دارید اولین کاری که باید انجام دهید چیست؟ سه کار وجود دارد که می توانید برای رفع مشکلات اینستاگرام در کمتر از 5 دقیقه انجام دهید.

مرحله 1 – آیفون، اندروید یا تبلت خود را ریستارت کنید. دکمه پاور را نگه دارید و خاموش کنید. قبل از روشن کردن مجدد دستگاه، حداقل 15 ثانیه برای آیفون و یک دقیقه برای گوشی های اندرویدی صبر کنید.

با این برنامه ساده، تنها با گوش دادن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز تقویت حافظه همزمان آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

مرحله 2 – اینستاگرام را نصب و دوباره نصب کنید. شما باید رمز عبور خود را بدانید زیرا برای این کار باید دوباره وارد شوید. عکس ها و نمایه شما در اینستاگرام محافظت می شود. در iPhone یا iPad، انگشت خود را روی برنامه نگه دارید تا یک ضربدر کوچک ظاهر شود. برای نصب برنامه روی ضربدر ضربه بزنید. در اندروید باید موارد زیر را انجام دهید:

تنظیمات -> برنامه ها -> مدیریت برنامه ها -> اینستاگرام.

سپس روی install ضربه بزنید و به فروشگاه گوگل پلی بروید، اینستاگرام را جستجو کرده و دوباره نصب کنید.

مرحله 3 – اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. باید دیتا و وای فای رو امتحان کنی حتی می توانید حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید. این ممکن است مشکلات اتصال شما را بازنشانی کند. ممکن است بخواهید این کار را قبل از نصب برنامه انجام دهید.

چگونه مشکلات پست اینستاگرام را برطرف کنیم؟

ممکن است برای ارسال عکس در اینستاگرام یا کامنت گذاشتن یا لایک کردن عکس ها مشکل داشته باشید. هنگامی که دانلود می کنید، لایک می کنید یا نظر می دهید، ممکن است با هرزنامه هایی روبرو شوید که سعی در محافظت از انجمن دارند.

سیگنال را بررسی کنید تا ببینید آیا می توانید کارهای دیگری را به صورت آنلاین انجام دهید. اگر می توانید به وب سایت ها و برنامه های دیگر دسترسی داشته باشید، سیگنال مشکلی ندارد و باید مشکل را در اینستاگرام پیدا کنید. اگر با سرویس‌های دیگر مشکل دارید یا کند هستند، می‌توانید دوباره به Wi-Fi متصل شوید یا حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید.

کار بعدی این است که ببینید آیا می توانید از یک اکانت اینستاگرام دوم دانلود کنید یا خیر. اگر حساب دوم ندارید، باید با استفاده از مرورگر گوشی یا رایانه خود به اینستاگرام دسترسی داشته باشید و بخش کوچکی از بیو خود را ویرایش کنید. این ممکن است مشکل شما را حل کند و به شما اجازه دهد دوباره در اینستاگرام پست بگذارید.

اگر اینستاگرام هنگام آپلود عکس از کار افتاد، باید گوشی خود را ریستارت کنید و ببینید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. اگر کار نکرد، می توانید وارد اینستاگرام شوید و ببینید آیا مشکلی در حساب کاربری شما وجود دارد یا خیر.

چگونه مشکلات قطع ارتباط اینستاگرام را برطرف کنم؟

عدم ورود به اینستاگرام مشکل بزرگی است، اما به راحتی قابل حل است. اولین کاری که باید انجام دهید این است که نام کاربری و رمز عبور خود را دوباره وارد کنید و سعی کنید دوباره وارد شوید. شما همچنین می توانید این کار را در رایانه خود انجام دهید.

در اندروید می‌توانید پیامک ارسال کنید یا وارد فیس‌بوک شوید و در آیفون می‌توانید لینک ورود را ارسال کنید. این به شما کمک می کند تا به راحتی با این اعتبارنامه وارد شوید.

مرتبط:  چرا وقتی به میت دست میزنیم باید غسل کنیم

هنگامی که رمز عبور اینستاگرام خود را بازنشانی می کنید، یکی از مشکلات رایجی که با آن مواجه می شوید این است که شما یک حساب کاربری مستقیم لینک شده ندارید. اگر فیس بوک و اینستاگرام دارید، می توانید رمز عبور خود را با فیس بوک بازنشانی کنید.

اگر ایمیل بازنشانی رمز عبور اینستاگرام کار نکرد، می‌توانید آن را دوباره ارسال کنید، سپس مطمئن شوید که پس از کپی و پیست کردن، فضای اضافی ندارید.

چگونه مشکلات اینستاگرام را با قدرت های فیس بوک برطرف کنیم؟

اگر به طور تصادفی اینستاگرام را از حساب فیس بوک خود حذف کنید، دیگر نمی توانید چیزی از اینستاگرام به فیس بوک ارسال کنید. برای اتصال مجدد اینستاگرام و فیس بوک، می توانید موارد زیر را انجام دهید:

1- فیسبوک و اینستاگرام را از گوشی خود حذف کنید.

2- به تنظیمات فیسبوک بروید و گزینه های اینستاگرام را حذف کنید.

3- اینستاگرام و فیسبوک را نصب کنید.

اگر عکس‌های شما در News Feed ظاهر می‌شوند، فیسبوک و اینستاگرام از این مشکل آگاه هستند و در تلاش برای رفع آن هستند.

اگر دوستان شما نمی توانند پست های اینستاگرام شما را در فیس بوک ببینند، ممکن است لازم باشد گزینه های فیس بوک اینستاگرام خود را تغییر دهید.

هنگامی که در فیسبوک با این خطا مواجه شدید که آلبوم عکس اینستاگرام شما پر است، می توانید نام فعلی آلبوم اینستاگرام خود را به فیس بوک تغییر دهید و با بازگشت به فیس بوک، آلبوم جدیدی در آنجا ظاهر می شود.

چگونه مشکلات تگ اینستاگرام را برطرف کنم؟

در اینستاگرام ممکن است مشکلات برچسب‌گذاری پیش بیاید، مثلاً نمی‌توانید عکسی را برای دوستان خود تگ کنید یا این که هشتگ‌های مسدود شده اینستاگرام اجازه نمی‌دهند عکس شما در جستجو ظاهر شود.

اگر می‌توانید فردی را در یک عکس تگ کنید، اما دیگر نمی‌توانید، ممکن است آن تگ را حذف کرده باشند. شما می توانید با کلیک بر روی آن عکس، خود را از یک عکس تگ کنید، سپس نام خود، سپس گزینه های بیشتر، و در آنجا این گزینه را مشاهده خواهید کرد:

منو از عکس حذف کن

وقتی نمی‌توانید هشتگ‌های بیشتری به یک پست اضافه کنید یا نمی‌توانید هشتگ‌های زیادی بچسبانید، شاید باید هشتگ‌ها را به 25 یا کمتر در هر پست یا نظر محدود کنید. استفاده بیش از حد از هشتگ ها می تواند به عنوان اسپم علامت گذاری شود و اینستاگرام می تواند آن را مسدود کند.

چگونه مشکلات کامنت گذاری اینستاگرام را برطرف کنم؟

برای رفع برخی مشکلات ممکن است نیاز باشد پروفایل اینستاگرام خود را به روز کنید. ممکن است نتوانید با اکانت جدیدتر روی اکانت های محبوب اینستاگرام نظر بدهید یا نتوانید چند کاربر را در یک نظر تگ کنید.

همه اینها به این دلیل است که اینستاگرام در حال سرکوب اسپمرها است. اگر نمایه شما به دلیل عکس پروفایل یا لینک بیو شما شبیه یک اسپمر به نظر می رسد و دائماً افراد را تگ می کنید یا فقط روی حساب های معروف نظر می دهید، ممکن است با این مشکل مواجه شوید.

شما نمی توانید نظراتی را که شامل موارد زیر باشد بگذارید:

بیش از پنج @ منشن داشته باشید.

بیش از 30 هشتگ داشته باشید.

یک نظر را چندین بار ارسال کنید (اموجی یا کاراکتر تصویر یکسان)

اگر خطای نظر در اینستاگرام دارید، هشتگ‌ها یا منشن‌های @ را حذف کنید.

راهی برای بازگرداندن این توانایی به تفسیر وجود دارد. این روش مانند استفاده از اینستاگرام مانند یک کاربر عادی است، نه مانند یک اسپمر. این اطلاعات را در انتهای مقاله بررسی کنید، اما نکاتی را برای بازنشانی تنظیمات شبکه آیفون خود نادیده بگیرید.

اگر کسی تهدید کند که عکس‌ها و ویدیوهای شما را به اشتراک می‌گذارد چه؟

این یک مشکل جدی است که باید فوراً از سه طریق با آن مقابله کنید.

با مراجع قانونی تماس بگیرید و مشکل را گزارش دهید.

آن شخص را به اینستاگرام معرفی کنید.

این شخص را بلاک کنید. بسته به تنظیمات حریم خصوصی شما، افراد در اینستاگرام می توانند فالوورهای شما و افرادی را که شما دنبال می کنید مشاهده کنند. وقتی شخصی را مسدود می کنید، دیگر نمی تواند به نمایه شما دسترسی داشته باشد.

اینستاگرام راه‌حل‌های بیشتری برای این مشکل دارد، به عنوان مثال اتصال با ConnectSafely تا بتوانید بدون این تهدید از اینستاگرام استفاده کنید.

چگونه مشکلات اینستاگرام را گزارش کنم؟

اگر مشکلات دیگری در اینستاگرام دارید که نمی توانید آنها را حل کنید، می توانید از طریق برنامه به اینستاگرام پیامک ارسال کنید. به نمایه خود بروید و انگشت خود را روی تنظیمات نگه دارید، در اندروید روی سه نقطه و در آیفون روی چرخ دنده ضربه بزنید. به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Report a problem کلیک کنید سپس روی گزینه Something is not working کلیک کنید و مشکل اینستاگرام خود را تایپ کنید.

همه در مورد ویژگی استوری اینستاگرام اطلاعات کافی دارند. روزانه هزاران استوری مختلف از کاربران در این شبکه اجتماعی منتشر می شود که نشان از محبوبیت زیاد این قابلیت در اینستاگرام دارد. اما گاهی اوقات همین کار ساده می تواند مشکل ساز باشد، آپلود نکردن ویدیو در استوری اینستاگرام یکی از این مشکلات است.

ارسال استوری در اینستاگرام کار سختی نیست، کافی است روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید و یک ویدیو از گالری خود انتخاب کنید یا در لحظه یک ویدیو ضبط کنید و آن را پست کنید.

مرتبط:  چطور در اینستا گذرواژه را پیدا کنیم

اما گاهی اوقات به این سادگی هم نیست، حتما گاهی هنگام آپلود ویدیو برای استوری اینستاگرام خود با خطا مواجه شده اید. با انتخاب گزینه سعی مجدد چندین بار اقدام به دانلود می کنید اما نتیجه تغییر نمی کند. در این مقاله می خواهیم نحوه رفع آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

برای رفع مشکل آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام مواردی که در ادامه توضیح دادیم را دنبال کنید، با آی تی رسان همراه باشید:

1- اکانت شما دیسیبل شده

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بدانید آیا مشکل از طرف شما است یا اینستاگرام؟ ابتدا بررسی کنید ویدیویی که می گذارید با قوانین اینستاگرام مشکلی ایجاد نکرده و باعث غیرفعال شدن اکانت شما نشده باشد. اگر اکانت شما بسته شده است ما یک مقاله کامل برای بازگردانی اکانت اینستاگرام خود آماده کرده ایم که می توانید با استفاده از روش های ذکر شده در آنجا اکانت خود را مجددا فعال کنید. البته مطلب دیگری نیز در مورد قوانین و محدودیت های اینستاگرام نوشته شد که برای جلوگیری از مشکلات احتمالی بهتر است مطالعه کنید.

حالا که متوجه شدید همه رویدادهای صفحه شما عادی است و تنها مشکل شما آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام است، مراحل بعدی را ادامه دهید.

2-اینستاگرام را یک بار ببندید

شاید این راه حل بسیار ساده به نظر برسد، اما گاهی اوقات با یک بار بستن و باز کردن برنامه ها به عملکرد عادی خود باز می گردند و می توانید بدون مشکل از آنها استفاده کنید.

3-اتصال اینترنت را چک کنید

احتمال دوم قطعی موقت در اتصال به اینترنت است که گاهی به دلیل ضعیف بودن آنتن یا قطع موقت در دیتای اینترنت یا وای فای می بینیم که روند آپلود ویدیو در استوری کند شده یا در هنگام دانلود با پیغام خطا مواجه می شویم. ویدیو. به این ترتیب ابتدا مطمئن شوید که اتصال اینترنت شما برقرار است.

4-وی‌پی‌ان خود را قطع کنید

یکی از دلایل خرابی اتصال به اینترنت مشکل در اجرای VPN است. مخصوصاً برای کاربران ایرانی که عمدتاً از VPN های رایگان استفاده می کنند و با قطع ارتباط مکرر مواجه می شوند، ممکن است مشکل آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام به دلیل VPN شما باشد، VPN خود را قطع کنید.

5-تنظیم تاریخ و ساعت گوشی

یکی دیگر از دلایل ساده و اساسی عدم آپلود ویدیو در استوری اینستاگرام این است که ساعت یا تاریخ گوشی شما به درستی تنظیم نشده است. این اتفاق باعث اختلال در عملکرد بسیاری از برنامه ها به خصوص برنامه های آنلاین مانند اینستاگرام می شود. بنابراین تاریخ و ساعت گوشی خود را بررسی کنید.

6-آپلود همزمان چند ویدیو

گاهی اوقات وقتی چندین ویدیو را پشت سر هم در اینستاگرام آپلود می کنید یا قصد بارگذاری یک ویدیوی طولانی به چند استوری را دارید، مشکل آپلود نشدن ویدیو در استوری در این شبکه اجتماعی به وجود می آید. در این صورت یک بار برنامه را ببندید و باز کنید، اگر مشکل حل نشد راه حل نهم را انجام دهید.

7- اینستاگرام را آپدیت کنید

شاید باور نکنید، اما بسیاری از مشکلات اینستاگرام را می توان با نصب آخرین نسخه آن برطرف کرد. اگر مشکلی در آپلود ویدیو در بخش استوری خود دارید و مدام پیام خطای آپلود دریافت می کنید، مطمئن شوید که اینستاگرام شما به روز شده است. اگر از نسخه قدیمی استفاده می کنید، حتما برنامه را به روز کنید.

8- فرمت ویدیو مشکل دارد

اگر مشکل شما هنوز حل نشده است، به احتمال زیاد مشکل از فرمت ویدیوی شماست. فرمت MKV یکی از فرمت های اصلی است که اینستاگرام از آن پشتیبانی نمی کند، بنابراین فرمت ویدیو را بررسی کرده و آن را به MP4 یا MOV تغییر دهید.

9- کش برنامه را پاک کنید

تعداد زیاد فایل‌های کش اینستاگرام معمولاً برای شما دردسرهای زیادی ایجاد می‌کند و یکی از آنها می‌تواند در دانلود ویدیوهای استوری اختلال ایجاد کند. دقت کنید پس از مواجه شدن با پیغام خطا در حین دانلود بر روی گزینه Remove کلیک کنید تا تلاش برای دانلود برنامه متوقف شود. پس از آن، کل برنامه را ببندید و در منوی تنظیمات به برنامه ها بروید. اینستاگرام را در این صفحه پیدا کنید و روی Clear Cash and Clear Data ضربه بزنید.

10-گوشی را ریستارت  کنید

اگر هیچ یک از این روش ها مشکل آپلود نشدن ویدیوی استوری اینستاگرام را حل نکرد، بهتر است یک بار گوشی خود را ریستارت کنید، این کار ساده مشکلات شما را برای چندمین بار حل می کند.

11- مشکل از اینستاگرام است

گاهی اوقات اینستاگرام در مناطق خاصی با قطعی مواجه می شود. اغلب اتفاق می افتد که سرورهای اینستاگرام در منطقه ای به خوبی کار نمی کنند و به عنوان مثال اینستاگرام در منطقه خاورمیانه به مدت 30 دقیقه از کار افتاده است. در این صورت شما نمی توانید کاری انجام دهید. بررسی کنید که آیا دیگران همین مشکل را دارند یا خیر، اگر مشکل سازگاری بود، منتظر بمانید تا اینستاگرام مشکل را برطرف کند.

به احتمال 99.9 درصد مشکل آپلود نشدن ویدیو در استوری اینستاگرام با روش های بالا حل می شود، اگر همچنان این مشکل را دارید ابتدا از فایل های خود بک آپ بگیرید و سپس گوشی را ریست کنید، شاید با این کار مشکل دانلود فایل حل شود. ویدیو در استوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا