چرا بعد از عمل بینی نباید سر را پایین انداخت

بینی یکی از اجزای صورت است که نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره دارد. بنابراین، زنان و مردان زیادی هستند که مایلند برای زیبایی چهره خود جراحی بینی انجام دهند. به دست آوردن نتیجه مطلوب و خوشایند برای جراحی بینی تنها به یافتن یک جراح مجرب و مجرب بستگی ندارد. علاوه بر این، پیروی از توصیه های بعد از عمل نیز نقش مهمی در به دست آوردن نتیجه رضایت بخش از عمل زیبایی دارد. یکی از مهم ترین نکاتی که بعد از عمل باید به آن توجه کرد، پایین نیاوردن سر بعد از عمل بینی است. ممکن است تعجب کنید که چگونه باید سر خود را بعد از جراحی بینی بالا نگه دارید یا چگونه باید سر خود را تا چند روز پس از جراحی بالا نگه دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات شما را مرور کنیم و در این زمینه گامی در جهت راهنمایی داوطلبان جراحی زیبایی بینی برداریم.

افتادگی نوک بینی بعد از جراحی

یکی از شایع ترین شکایات افرادی که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند این است که نوک بینی بعد از مدتی افتادگی دارد. این مشکل در افراد مختلف می تواند به اشکال مختلف ظاهر شود، زیرا زاویه لب و بینی در افراد مختلف متفاوت است و بسته به شدت زاویه بین لب و بینی، این مشکل می تواند محسوس یا نامرئی باشد.

نحوه نگه داشتن سر بعد از جراحی بینی

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در پیشگیری نقش داشته باشد، مهارت جراح بینی و روش های مورد استفاده برای عمل است. زیرا افتادگی بینی معمولا بین عمل های مربوط به لیفت یا کاهش و برداشتن بافت بینی اتفاق می افتد. زیرا در این نوع عمل ها معمولا نوک بینی به دلیل ضعیف شدن تکیه گاه بینی آویزان می شود.

در هفته های اول بعد از عمل به دلیل تورم و التهاب بافت بینی ممکن است متوجه این عارضه نشوید اما با کاهش التهاب ممکن است این مشکل به وضوح قابل مشاهده باشد و باعث شود که نتیجه جراحی بینی شما در حد مطلوب باشد. پایین ترین آن مخالف هدف شما از جراحی رینوپلاستی که به معنای زیبایی بیشتر صورت است. به همین دلیل در عمل هایی که از روش های نوین جراحی استفاده می شود، همواره تلاش می شود به جای کاهش بینی، روی تقویت بینی تمرکز شود. به این ترتیب در این عمل‌ها سعی می‌شود حداقل بافت‌های بینی برداشته شود و برعکس به تقویت بینی توجه زیادی می‌شود.

به گفته دکتر رجب پور از روش های نوین استفاده می کند و در این روش ها خم کردن مثل قبل نیست و موردی ندارد.

جدا از فاکتور مهارت جراح، خودمراقبتی بعد از جراحی زیبایی نیز در پیشگیری از این عارضه بسیار موثر است. همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین نکاتی که بعد از عمل باید به آن توجه کرد، پایین نیاوردن سر بعد از عمل بینی است. رعایت این نکته می تواند تاثیر زیادی در فرم نهایی بینی شما بعد از جراحی بینی داشته باشد. پزشک شما مطمئناً به شما توصیه می کند.

چند روز بعد از جراحی بینی باید از پایین آوردن سر خودداری کرد؟

پایین آوردن سر بعد از عمل بینی ممنوع!! حتی در هنگام خواب نیز می توانید این نکته را رعایت کنید. برای این کار کافی است از دو بالش برای قرار دادن سر در هنگام خواب استفاده کنید. به این ترتیب سر شما بالاتر از بدن شما خواهد بود.

به طور کلی، در طول روز باید همیشه سر خود را بالا نگه دارید. در روز اول ممکن است مدام این نکته را به خاطر بسپارید، اما بعد از دو یا سه روز همیشه به یاد خواهید داشت که سر خود را بالا بگیرید.

مرتبط:  چرا از زمین شناسان برای پیداکردن فسیل هالایه های رسوبی را مطالعه می کنند

در واقع، باید بتوانید پس از جراحی بینی، سر خود را بالا نگه دارید و سر خود را پایین نیاورید، عادت همیشگی خود را ایجاد کنید. ممکن است این کار برای شما خسته کننده و طاقت فرسا باشد و ممکن است فکر کنید که عمل بینی باید برای چند روز وارونه باشد. پاسخ این است که بسته به نوع جراحی بینی شما و همچنین بسته به بافت بینی شما، این مدت زمان ممکن است متفاوت باشد. بنابراین باید تمام جزئیات در مورد آن را از پزشک خود بپرسید تا دچار اشتباه نشوید و بعد از عمل بینی به نتیجه مطلوب برسید.

یکی از چالش های افرادی که قصد انجام جراحی بینی را دارند شغل آنهاست. برخی از افراد برای کار خود مجبورند مسافت های طولانی را طی کنند. این

پایین آوردن سر بعد از جراحی بینی چه تاثیری بر نتیجه عمل دارد؟
برای گرفتن نتیجه مطلوب و ایده آل از جراحی بینی، علاوه بر لزوم انتخاب جراح بینی خوب در تهران، رعایت نکات و مراقبت های بعد از جراحی بینی نیز ضروری است، یکی از آن نکات مهم پایین نیاوردن سر بعد از بینی است. عمل جراحی.

با توجه به اهمیت این مشکل، در این مقاله قصد داریم این مشکل و عوارض ناشی از عدم رعایت آن را به تفصیل توضیح دهیم.

یکی از مهم ترین عوارض پایین آوردن سر بعد از جراحی بینی بدتر شدن تورم در بینی است. به همین دلیل، توصیه می شود حداقل یک هفته بعد از جراحی بینی سر خود را بالا نگه دارید تا از تورم بیشتر جلوگیری شود.

ورم بیشتر بعد عمل بینی

در قدیم می گفتند پایین آوردن سر بعد از جراحی بینی باعث افتادن نوک بینی می شود. اما باید بدانید که امروزه با تکنیک های جدید جراحی بینی و تقویت نوک بینی با غضروف، دیگر امکان افتادن نوک بینی به دلیل پایین آمدن بینی وجود ندارد.سر بعد از جراحی بینی . .
معمولا در روزهای اول بعد از جراحی به دلیل تورم و التهاب بینی نوک بینی بالاتر می رود اما به محض پایین آمدن ورم می توانید فرم نهایی بینی خود را مشاهده کنید.

اگر بعد از جراحی بینی برای مدت طولانی سر خود را پایین بیاندازید، احتمال تورم بینی وجود دارد، بدیهی است که هر چه تورم و کبودی بیشتر باشد، دوره نقاهت طولانی‌تر می‌شود و بیمار نتیجه نهایی را بیشتر می‌بیند. عملیات

طولانی‌تر شدن دوره نقاهت بعد عمل بینی

پایین آوردن مداوم سر بعد از جراحی بینی و قبل از اتمام دوره نقاهت می تواند باعث بروز عوارضی مانند خونریزی بینی، ایجاد تورم بیشتر، طولانی شدن دوره نقاهت و در نهایت نارضایتی بیمار از نتیجه عمل شود.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام! مقاله خیلی خوبی بود. واقعا کمک کرد تا بفهمم چرا نباید سرمو پایین انداخته بشه بعد از عمل بینی. دست مریزاد به نویسنده!

  2. مرسی از مقاله خوبت! من خودم هم چند ماه پیش عمل بینی کردم و دکترم هم بهم گفت که سرم رو پایین نندازم. البته دلیلش رو به این خوبی توضیح نداد. حالا با خوندن این مطلب، دلایلش رو بهتر فهمیدم. دستت درد نکنه!

  3. خیلی خوب بود دوست عزیز. من تازه عمل کردم و دکتر هم بهم گفته بود سرمو پایین نندازم اما دلیلشو نمی‌دونستم. با خوندن مقاله‌تون حالا متوجه شدم چرا باید این کارو انجام ندم. مرسی که به اشتراک گذاشتید.

  4. واییی چه مقاله جالبی بود! من که خودم عمل بینی کردم ولی نمی‌دونستم که نباید سرمو پایین بیارم. حتما این مطلب رو به دوستام هم میفرستم تا آگاه بشن. ممنون از شما!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا