چطور با توییتر کار کنیم

توییتر یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین شبکه های اجتماعی است که جدا از جنبه سرگرمی، در موارد دیگری از جمله برندسازی و کارهای تبلیغاتی، ارتباط با دیگران و فروش محصولات نیز موثر است. اما نحوه عضویت در توییتر و استفاده از آن. در این مقاله سلام دنیا، با ایجاد پروفایل، ارسال اولین توییت و تصمیم گیری در مورد نحوه استفاده از این شبکه اجتماعی در 15 دقیقه یا کمتر، اصول اولیه استفاده از توییتر را خواهید آموخت.

آموزش تصویری استفاده از توییتر

در توییتر، ثبت نام کنید > فرم را پر کنید > موارد دلخواه خود را انتخاب کنید. > ثبت نام کنید. کد را وارد کن. یک رمز عبور انتخاب کنید. یک عکس پروفایل آپلود کنید در قسمت بیو بیوگرافی مختصری از خود بنویسید. به توییتر خوش آمدید.

برای ویرایش نام کاربری خود: به
صفحه اصلی > بیشتر > تنظیمات و حریم خصوصی > اطلاعات حساب > نام کاربری
برای به روز رسانی نمایه خود: صفحه اصلی > نمایه > ویرایش نمایه بروید.

مرحله اول آموزش توییتر به زبان ساده: پر کردن فرم ثبت نام توییتر

1. فرم ثبت نام را در صفحه اصلی توییتر تکمیل کنید. به توییتر بروید و روی دکمه Subscribe ضربه بزنید.

حتما بخوانید: لینک دانلود توییتر

2. توییتر فرم ثبت نام اولیه را به شما نشان می دهد. نام، شماره تلفن یا ایمیل خود را برای تأیید، همراه با تاریخ تولد وارد کنید. برای ادامه روی Next ضربه بزنید.

3. سپس توییتر چندین سوال در مورد تنظیمات پیام رسانی و تبلیغات شما می پرسد. هر چیزی را که می خواهید بررسی کنید و Next.
4 را فشار دهید. در مرحله بعد اطلاعاتی را که قبلا وارد کرده اید مشاهده خواهید کرد. اگر همه اطلاعات درست به نظر می رسند، روی ثبت ضربه بزنید.

5. توییتر یک کد تأیید را به شماره تلفن یا آدرس ایمیلی که ارائه می کنید برای شما ارسال می کند. کد را بازیابی کرده و در فضای مشخص شده وارد کنید. روی Next ضربه بزنید.
6. اکنون توییتر از شما می خواهد که یک پاس را انتخاب کنید. مطمئن شوید که یک رمز عبور قوی و ایمن انتخاب کرده اید، سپس دکمه Next را فشار دهید.

حتما بخوانید: چگونه یک حساب توییتر بدون شماره تلفن ایجاد کنیم

7. روی نماد عکس پروفایل کلیک کنید و یک عکس نمایه را برای آپلود انتخاب کنید. همیشه بهترین کار این است که یک عکس واضح از خود بدون حضور افراد دیگر به عنوان عکس پروفایل خود انتخاب کنید.

8. توییتر به شما اجازه می دهد تا کمی عکس پروفایلی را که آپلود می کنید تغییر دهید. پس از تنظیم آن به روشی که می خواهید، دکمه Apply را فشار دهید. عکس نمایه شما به عنوان پیش نمایش نمایش داده می شود. اگر ظاهر آن را دوست دارید، روی Next ضربه بزنید.
10. یک بیوگرافی کوتاه در مورد خود در کادر Bio بنویسید و دوباره روی Next ضربه بزنید.

11. سپس توییتر از شما می پرسد که آیا می خواهید مخاطبین خود را وارد کنید. این انتخاب کاملا به شما بستگی دارد. برای رد این گزینه روی گزینه Not Now ضربه بزنید.
12. هر موضوع مورد علاقه ای را که می خواهید توییت های آن را ببینید انتخاب کنید، یا می توانید فعلاً نادیده گرفتن را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: نحوه یافتن مخاطبین در توییتر به روش آسان

13. در نهایت توییتر به مردم پیشنهاد می‌کند که دنبال کنند. برای اینکه بتوانید مطالب را از هر کسی که می خواهید بخوانید و بشنوید، روی گزینه Follow ضربه بزنید.

14. وقتی کارتان تمام شد، توییتر شما را در صفحه اصلی و فید (صفحه اول شما) در وسط قرار می دهد.

مرحله دوم آموزش توییتر به زبان ساده: نام کاربری توییتر خود را انتخاب کنید

شاید متوجه شده باشید که توییتر اصلاً نام کاربری شما را نخواسته است. این به این دلیل است که توییتر به طور خودکار یک نام کاربری بر اساس نام شما ایجاد می کند. می توانید نام کاربری توییتر خود را با علامت @ در زیر نام خود در کنار عکس نمایه خود در سمت چپ پایین صفحه پیدا کنید.

حتما بخوانید: نحوه ورود به توییتر از طریق وب، ایمیل و موبایل

اگر نام کاربری که توییتر به طور پیش فرض به شما می دهد را دوست دارید، عالی است! چون مجبور نیستی کاری بکنی در غیر این صورت، اگر نام کاربری خود را دوست ندارید، باید آن را تغییر دهید، البته تغییر نام کاربری اصلا کار سختی نیست.

1. از صفحه اصلی، گزینه More در سمت چپ را انتخاب کنید.
2. تنظیمات و حریم خصوصی را از منو انتخاب کنید.

3. اطلاعات حساب را انتخاب کنید. توییتر از شما می خواهد رمز عبور خود را برای پردازش تایید کنید. وارد شده و Confirm.
4 را انتخاب کنید. نام کاربری خود را انتخاب کنید

5. نام کاربری جدید خود را بدون @ وارد کنید. اگر این نام کاربری قابل استفاده باشد، کادر اطراف آن آبی باقی می ماند و می توانید ذخیره را فشار دهید تا تغییر رسمی شود.

مرحله سوم آموزش توییتر: نمایه خود را پر کنید.

1. نمایه سمت چپ فید خود را در صفحه اصلی انتخاب کنید.
2. این بخش شما را به صفحه نمایه خود می برد. صفحه ای که افراد هنگام مشاهده نمایه شما خواهند دید. روی Edit Profile در جلوی تصویر نمایه خود ضربه بزنید.

3. پنجره ای با اطلاعات نمایه شما ظاهر می شود. شما قبلاً برخی از اطلاعات را اضافه کرده اید، بنابراین کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد. در آینده می توانید اطلاعات پروفایل خود را از این قسمت به روز کنید. با انتخاب نماد دوربین در مستطیل خاکستری بزرگ در بالا شروع کنید.

حتما بخوانید: نحوه حذف اکانت توییتر

4. یک تصویر را به عنوان تصویر بنر انتخاب کنید. بنر تصویری است که در بالای عکس پروفایل شما قرار داده شده است. معمولاً بهتر است از تصویری که توییت می کنید یا دنبال می کنید به جای تصویر خودتان استفاده کنید. برای مثال، اگر در مورد سفر توییت می‌کنید، تصویر مکانی را که بازدید کرده‌اید انتخاب کنید. توییتر تصاویری با ابعاد 1500 در 500 را برای بنر توصیه می کند.
5. مکان خود را پر کنید. شما می توانید به همان اندازه که می خواهید خاص یا مبهم باشید. حتی می توانید از یک مکان ساختگی استفاده کنید. هیچ کس صحت آن را تأیید نمی کند.
6. در نهایت اگر وب سایت دارید آدرس وب سایت را اضافه کنید.
7. دکمه Save را فشار دهید.

مرحله آخر آموزش تصویری توییتر: ارسال اولین توییت

پس از اتمام وارد کردن اطلاعات نمایه خود، اولین توییت خود را ارسال کنید. این کمی شبیه به‌روزرسانی وضعیت فیس‌بوک است، فقط پیام‌های توییتری که ارسال می‌کنید به‌طور پیش‌فرض عمومی هستند و باید کوتاه باشند.

برای ارسال توییت، پیامی با 280 کاراکتر یا کمتر در کادر متن وارد کنید. اگر علامت منفی ظاهر شد، شما تعداد زیادی کاراکتر نوشته اید. چند کلمه را کوتاه کنید و وقتی از پیام خود راضی بودید، روی دکمه توییت کلیک کنید.

توییت شما هنوز برای کسی ارسال نشده است زیرا هیچ کس شما را دنبال نمی کند و برای دریافت توییت های شما مشترک نمی شود. اما توییت شما برای افرادی که در صفحه توییتر شما فعال نیستند، چه در حال حاضر و چه در آینده قابل مشاهده خواهد بود. وقتی با آن کار می کنید، اصطلاحات تخصصی را یاد خواهید گرفت.

هدف استفاده از توییتر خود را مشخص کنید

تصمیم بگیرید که می خواهید از توییتر برای چه کاری استفاده کنید، کاری یا شخصی. پس از تکمیل این آموزش ابتدایی توییتر، قدم بعدی شما این است که تصمیم بگیرید چه کسی را دنبال کنید و چه نوع دنبال کننده ای را جذب کنید. تجربه شما در توییتر بسته به نحوه استفاده از توییتر، از جمله اینکه چه موضوعی را دنبال می کنید، چه کسانی را دنبال می کنید و چه چیزی توییت می کنید، متفاوت است.

سخن آخر

در این مقاله مراحل تک تک ثبت نام و استفاده از توییتر را به صورت تصویری و به زبان ساده شرح داده ایم. خوب، این تنها کاری است که برای پیوستن به توییتر، ارسال پست و دنبال کردن دیگران باید انجام دهید. شما اکنون یک کاربر توییتر هستید! البته هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، اما شما اکنون در منحنی یادگیری هستید.

مقالات مرتبط:

تایم لاین توییتر چیست و به چه معناست؟

مهمترین و رایج ترین اصطلاحات توییتر، معنی و کاربرد آنها

در نظر گرفتن پیوستن به توییتر، اما کمی ترسیده؟ نترس. این شبکه اجتماعی منحصر به فرد مزایای زیادی دارد و باید بگویم که راه اندازی و استفاده از توییتر برای مبتدیان آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. پس از خواندن مقاله Hello World ما، آماده استفاده از توییتر خواهید بود که انگار برای آن متولد شده اید.

آموزش ساده و گام به گام نحوه کار با توییتر برای مبتدیان

مرحله 1: پروفایل خود را ایجاد کنید

نام پروفایل خود را انتخاب کنید

به این ترتیب در توییتر دیده خواهید شد، پس یک حساب کاربری در آنجا باز کنید و عاقلانه انتخاب کنید! پیشنهاد می کنیم نام خود را کوتاه نگه دارید تا خاطره انگیز باشد. نام کاربری توییتر Wix Wix است – اما نام کاربری شما ممکن است بیشتر شبیه @cupcakecrazy یا @JimDoe باشد. برای تاکید بصری از تمام حروف بزرگ استفاده کنید، اما توجه داشته باشید که مردم می‌توانند از حروف کوچک استفاده کنند و همچنان می‌توانند شما را پیدا کنند (و این چیز خوبی است.)

بارگذاری تصویر در توییتر

توییتر دو فضا برای تأثیرگذاری در اختیار شما قرار می دهد: جلد و عکس نمایه شما. هیچ چیز بدتر از دیدن اکانتی نیست که هنوز یک تصویر تخم مرغ به عنوان عکس نمایه خود دارد. برای جلوگیری از این وضعیت، عکسی از خود آپلود کنید یا از لوگوی مورد نظر برای عکس پروفایل خود استفاده کنید. در مورد عکس روی جلد شما، این یک فضای عالی برای نشان دادن آنچه شما یا کسب و کارتان است. برای اطلاعات سایز به دفترچه راهنما مراجعه کنید.

حتما بخوانید: توییتر چیست و چه کاربردهایی دارد

یک پالت رنگ برای اکانت توییتر خود انتخاب کنید. 

نیازی به تنظیم نمایه توییتر خود نیست، اما می تواند راهی عالی برای شخصی سازی حساب شما و ایجاد رنگ های شرکت شما باشد. به سادگی روی “Edit Profile” کلیک کنید و سپس روی دکمه “Theme Color” در سمت چپ کلیک کنید. از آنجا، می توانید رنگ های مختلف را انتخاب کنید یا الگوی خود را برای مطابقت با برند خود اضافه کنید.

بیو توییتر خود را تکمیل کنید

این بخش از نمایه شما به شما این امکان را می دهد که کمی در مورد خود به دیگران بگویید و وقتی می گوییم کمی منظورمان این است که شما فقط مجاز به نوشتن 160 حرف یا کاراکتر برای این کار هستید. همه چیز را با قرار دادن تنها مهم ترین و جالب ترین جزئیات در این بخش وارد کنید. پس از انجام این کار، تاریخ تولد (یا روز کاری) و همچنین مکان خود را در صورت تمایل مشخص کنید.

در توییتر خود وب سایت شخصی یا کاری را اضافه کنید

توییتر فضای بسیار خوبی برای نمایش وب سایت خود در اختیار شما قرار می دهد. پس این فرصت (وب سایت) را از دست ندهید! شما هنوز وب سایت ندارید؟ یک وب سایت خیره کننده ایجاد کنید که می خواهید هر کاربر توییتر درباره آن بداند.

مرحله 2: افراد را در توییتر دنبال کنید

این به دو دلیل اهمیت دارد. اول، شما می توانید با دنبال کردن داستان های افراد دیگری مانند شما چیزهای زیادی بیاموزید (در اینجا فقط در مورد افراد مشهور صحبت نمی کنیم). دوم، برای دنبال کردن، باید دنبال کنید. مهارت؟ این یک راه عالی برای خروج از توییتر است، و به احتمال زیاد برخی از حساب‌هایی که دوست داشتید پاسخ خواهند داد و شما را دنبال می‌کنند. خجالت نکش، سلام کن!

مرتبط:  چرا کسر با مخرج صفر تعریف نشده است

مرحله 3: زبان توییتر را یاد بگیرید

این شبکه اجتماعی خاص دارای نکات اصلی است که می خواهید در مورد آنها بدانید. بیا بریم:

هشتگ در توییتر

آن چیزهایی که با نماد پوند استرلینگ شروع می شود؟ هشتگ ها یک راه عالی برای استفاده از مکالمات در توییتر هستند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). نام کاربری ما در بالا در مورد این صحبت کردیم، اما در اینجا یک تجدید نظر وجود دارد: این نام نمایه شما است. به عنوان مثال، برای ما @Wix است.

حتما بخوانید: رایج ترین اصطلاحات توییتر، معانی آنها و نحوه استفاده از آنها.

ریتوییت یا ریتویت کنید

درست مانند اشتراک‌گذاری‌های FB، ریتوییت‌ها برای محتوای شما مانند طلا هستند. می‌توانید محتوایی را که در توییتر می‌بینید با کلیک کردن روی دکمه زیر متن بازنویسی کنید. هنگامی که شروع به توییت کردن می کنید، به زودی امیدوار خواهید بود که افراد محتوای شخصی شما را بازتوییت کنند.

اشاره در توییتر

وقتی شخصی در توییتر در مورد شما یا در مورد شما صحبت می کند، به آن اشاره می شود. این چیزی است که هنگام نگهداری کانال خود باید بررسی کنید (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح دهید).

مرحله 4: موضوع محتوای توییتر خود را پیدا کنید

در توییتر چطور؟ آیا از آن برای تبلیغ محصولات و خدمات خود یا توضیح مواردی در مورد برند خود استفاده خواهید کرد؟ همه موارد فوق؟ این محتوا ممکن است در طول زمان تکامل یابد، اما تصمیم گیری در مورد آنچه در این کانال اجتماعی می گویید یکی از اولین گام های مهم است. برای تعیین اینکه چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد، مقداری آزمون و خطا لازم است، اما داشتن برخی ایده های اولیه کمک می کند.

وقتی توییت کردن را شروع می کنید، حتما از گزینه Pinned Tweet استفاده کنید. اساساً به شما این امکان را می‌دهد که تصمیم بگیرید کدام توییت‌ها را بیشتر مردم ببینند. بنابراین وقتی از نمایه شما بازدید می کنند، ابتدا آن را می بینند و ایده خوبی از آنچه در مورد شما هستید دارند. به عنوان مثال، این توییت به @Wix پین شده است.

حتما بخوانید: نحوه دسترسی به توییتر

مرحله 5: به هشتگ های پرطرفدار در صفحه توییتر خود بپیوندید

یکی از بهترین چیزهای توییتر این است که برای پیوستن به مکالمه نیازی به پرداخت هزینه ندارید و به طور بالقوه ویروسی می شوید. هر روز، هر ساعت، مردم در موضوعات پرطرفدار شرکت می کنند – بنابراین شما هم می توانید. این می تواند یک راه بسیار موثر برای معرفی برند خود در توییتر به افرادی باشد که ممکن است با آنها در تماس نباشید. بسته به کسب و کارتان، ممکن است بخواهید با تنظیمات موقعیت مکانی خود بازی کنید یا از جستجوی پیشرفته توییتر استفاده کنید تا ببینید کدام هشتگ بیشترین تعامل را دارد. اگر برند شما محصولی در سراسر کشور دارد، می توانید نام کشور خود را انتخاب کنید. اگر فقط به یک استان خدمت می کنید، ممکن است بخواهید در آن منطقه جغرافیایی خاص قرار بگیرید.

برای انجام این کار، به سادگی بر روی متن “ویرایش” در کنار بنر هشتگ مورد علاقه خود در سمت راست نمایه خود کلیک کنید.

مرحله 6: کانال توییتر خود را فعال نگه دارید

مصاحبه مصاحبه مصاحبه ارائه یک برنامه توییت به شما کمک می کند تا با پای درست شروع کنید. قسمت دوم هر چند دیدن آن است. اگر افراد از نمایه شما بازدید کنند و ببینند آخرین باری که توییت کرده‌اید 4 ماه پیش است، احتمالاً تصمیم می‌گیرند شما را لغو فالو کنند و شما را نادیده بگیرند. برای جلوگیری از این امر، نیازی نیست 20 بار در روز توییت کنید – این فرکانس می تواند به خوبی یک بار در هفته کار کند، فقط مطمئن شوید که به آن پایبند هستید. برای بهترین نتیجه؟ پیشنهاد می کنیم حداقل یک روز در میان محتوای خود را توییت کرده و ویرایش کنید. از ارسال توییت های خنده دار نترسید: عشق را در ریتوییت ها خواهید دید.

سخن آخر؛ چرا یادگیری روش استفاده از توییتر مهم است؟

حتی اگر جنبه سرگرمی را کنار بگذارید، توییتر می تواند یک ابزار تبلیغاتی عالی برای وب سایت تجاری شما باشد. این شبکه اجتماعی مکانی عالی برای ارتباط با مخاطبان است و ایجاد محتوای مناسب برای آنها می تواند هدف تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتری باشد.

مطالب مرتبط:

روش حذف اکانت توییتر و حذف اکانت توییتر با کامپیوتر و گوشی

اپلیکیشن تیک توک چیست و چه کاربردی دارد؟

در مورد آموزش توییتر از 0 تا 100 چطور؟ توییتر یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان است. صرف نظر از جنبه سرگرم کننده آن، می توان به موارد زیر از توییتر اشاره کرد:

نام تجاری،

فروش محصول،

برقراری ارتباط تجاری،

و…

در این مقاله آموزشی توییتر هر آنچه که برای کار با این اپلیکیشن در موبایل خود نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهم. از توضیح خود برنامه و عملکرد آن، نحوه نصب بصری آن، تکنیک‌ها، برنامه‌ها، بایدها و نبایدها و ده‌ها نکته دیگر. پس با من باش:

توییتر چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که کلمه توییتر به معنای «توئیت کردن» است! شاید جالبتر باشد اگر بدانید دلیل نامگذاری این برنامه به این صورت مقایسه پیام های کاربران این شبکه اجتماعی با آواز پرندگان است… حال بهتر است کمی از تاریخچه توییتر بدانید. :

حدود سال 2006 بود که جک دورسی از شبکه اجتماعی توییتر رونمایی کرد و اولین توییت خود را در 21 مارس همان سال منتشر کرد. کمتر از یک سال بعد، این اپلیکیشن به لطف برگزاری یک کنفرانس برای عموم مردم کمتر شناخته شد و آغاز موفقیت و محبوبیت توییتر را می توان به همین نکته برگزاری کنفرانس نسبت داد. در یک جمله:

توییتر اپلیکیشنی برای به اشتراک گذاری پیامک های کوتاه (کمتر از 200 کاراکتر) است!

بله، دقیقاً، شما باید همه چیزهایی را که قرار است بگویید در کمتر از 140 تا 200 کاراکتر خلاصه کنید. مثل همین توییت تک کلمه ای جنجالی وزیر ارتباطات! 🙂

خب، در نگاه اول ممکن است سخت باشد که بخواهید در این شبکه اجتماعی با چنین محدودیت متنی کار کنید. اما وقتی وارد فضای آن شوید و پیام های کوتاه کاربران را که بیشتر شبیه پیامک است ببینید، به جذابیت این سخنرانی ساده و کوتاه پی خواهید برد. به هر حال، تا کنون متوجه شده ایم که توییتر چه نوع برنامه ای است. اما ما هنوز واقعاً نمی دانیم که چه کاربردهایی دارد.

توییتر برای چیست؟

صادقانه بگویم، استفاده از توییتر برای من به عنوان یک سئو ممکن است با شما، رئیس، کارمند یا شاید یک متخصص و هر کس دیگری متفاوت باشد. البته اولین نکته ای که تفاوت را مشخص می کند; آیا نصب توییتر بر روی تلفن همراه خود را برای سرگرمی انتخاب می کنید یا برای بهبود فعالیت و رشد کسب و کار خود؟

اگر هدف سرگرمی است، پس نیاز به توضیح زیادی ندارد، می توانید به راحتی توییت های کاربران کمدین، افراد مشهور، شبکه های خبری و غیره را مرور کنید. و مطالب جالب آنها را بخوانید و لذت ببرید. اما اگر دیدگاه شما کمی گسترده تر است و از منظر تجاری به آن نگاه می کنید، در اینجا موارد استفاده از توییتر آورده شده است:

1_ راه اندازی برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی

توییتر قابلیت های ویژه ای دارد که به ما اجازه می دهد از آن به عنوان یک پلتفرم بازاریابی مناسب (البته در حد اعتدال و بدون افراط) استفاده کنیم. از جمله این قابلیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

هشتگ ها: هشتگ ها برای اولین بار در توییتر مورد استفاده قرار گرفتند و امروزه نیز به طور گسترده در این شبکه اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرند. با کمک آنها می توانید محتوای مورد نظر را برای مخاطبان هدف به نمایش بگذارید و افراد بیشتری را به صفحه خود جذب کنید.

اگرچه امروز بحث پربازدیدترین هشتگ های فارسی اینستاگرام بیشتر به زبان های مختلف است، اما به هر حال شروع این ماجرا با توییتر بود.

جستجوی حرفه ای: توییتر قابلیت جستجوی حرفه ای برای مکان ها، کلمات و موارد دیگر را برای عموم فراهم کرده است. با کمک آن می توانید مخاطب یا ساکنان منطقه و شهر خود را پیدا کنید و طرح بازاریابی را به صورت هدفمندتری پیش ببرید.

ارائه آمار شفاف: توییتر آمار شفاف فعالیت در اپلیکیشن را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. به این ترتیب میزان تعامل با توییت های منتشر شده (پست ها)، توییت های داغ روز و غیره را خواهید دانست.

2_ بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا شامل انتشار محتوای مورد نیاز و مورد علاقه کاربران با هدف جذب آنها و سپس فروش محصولات و خدمات به همان مخاطبان است. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید، توصیه می کنم دوره بازاریابی محتوایی آکادمی فرین را از دست ندهید!

فکر نکنید که محدودیت کاراکتر پیام متنی توییتر شما را از انجام خوب بازاریابی محتوا باز می دارد. علاوه بر این، برعکس، با کمی خلاقیت می توانید محتوای کوتاه و جذاب مرتبط با تخصص یا مجموعه خود منتشر کنید و به این ترتیب مخاطبان مورد نظر را در توییتر جمع آوری کنید.

3_ ارائه اخبار

به دلیل محدودیت فضا و متن، توییتر یک فید خبری کوتاه است. بسیاری از سازمان های خبری از این فضا برای انتشار اخبار استفاده می کنند، اما اگر کسب و کاری دارید یا در زمینه تخصصی خود مطالبی را منتشر می کنید، گاهی می توانید اخبار مرتبط با حوزه فعالیت خود را در توییتر خود منتشر کنید.

4_ برندسازی

تمام فعالیت‌هایی که در توییتر انجام می‌دهید، اگر در جهت درست باشند، می‌توانند برندسازی را برای شما ایجاد کنند. تولید محتوا، بازاریابی مستقیم، تبلیغات، ارائه تجربه کاری و صحبت در مورد فعالیت های تخصصی روزانه و … شما را به یک برند در ذهن مخاطب تبدیل می کند.

علاوه بر این کاربردها، توییتر بر روی سئوی سایت ها (رقابت بر روی کلمات کلیدی مختلف در نتایج گوگل) نیز تاثیراتی دارد که در انتهای مقاله کمی بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد.

آموزش اصطلاحات در توییتر

تمام شرایطی که برای کار با توییتر باید بدانید در زیر ذکر شده است:

توییت کردن یا توییت کردن: پیام‌هایی که در توییتر ارسال می‌شوند توییت نامیده می‌شوند و فرآیند ارسال را «توئیت» می‌گویند.

Fave یا Favorite: مانند لایک کردن پست‌ها در اینستاگرام است که در توییتر به آن‌ها برگزیده می‌گویند. توجه کنید؛ توییت هایی که دوست دارید توسط مخاطبان شما قابل مشاهده است!

ریتوییت و نقل قول: وقتی توییتی را دوست دارید، می توانید با استفاده از تابع ریتوییت آن را در صفحه خود به اشتراک بگذارید و نظر خود را اضافه کنید (نقل قول). این ویژگی بیشترین استفاده در توییتر است.

منشن: منشن در توییتر با نوشتن شناسه شخص مورد نظر و همچنین علامت @ در توییت شما انجام می شود. به این ترتیب شما یک پیام خطاب به او را به اشتراک گذاشته اید و دیگران می توانند آن را ببینند و نظر خود را به اشتراک بگذارند.

پاسخ: اگر شخصی از شما در توییتر نام برد، می‌توانید با استفاده از ویژگی «پاسخ» به ذکر نام او پاسخ دهید. پاسخ شما با توییت شخص نمایش داده می شود.

مرتبط:  چرا باید طبیعت را دوست داشته باشیم

پیام مستقیم: توییتر قابلیت ارسال پیام های شخصی را دارد. درست مثل دایرکت اینستاگرام. در قسمت بعدی تصویر فضای چت تصویری توییتر را در قسمت نصب توییتر به شما نشان خواهم داد.

هشتگ: احتمالاً با هشتگ ها آشنایی دارید. به طور خلاصه، هشتگ ها می توانند پست ها و توییت ها را دسته بندی کنند. اگر هشتگ ((#زیبا)) را در پایین توییت خود قرار دهید، بقیه مخاطبان با جستجوی این هشتگ، توییت شما و سایر کاربرانی که توییت های خود را با این هشتگ ارسال کرده اند، خواهند دید.

تبلیغ: تبلیغ ویژگی تبلیغاتی توییتر است که در اینستاگرام و فیس بوک دیده ایم. در این قابلیت می توانید با پرداخت هزینه ای به شرکت توییتر، توییت های خود را در معرض دید هزاران نفر قرار دهید.

آواتار: آواتار تصویر پروفایل شماست.

سربرگ: اگر با برنامه «خط» کار کرده باشید، احتمالا بنرهای نمایش داده شده در بالای عکس پروفایل افراد را به خاطر دارید. همین گزینه است. تصویری که در پشت نمایه شما با همان تصویر پس زمینه قرار داده شده است.

قفل: توییتر نسبت به برخی فعالیت های کاربر بسیار حساس است. اگر هر گونه فعالیت غیرقانونی در توییتر انجام دهید، با قفل یا قفل حساب مواجه خواهید شد. این مشکل احتمالا ظرف یک تا دو هفته حل خواهد شد.

مسدود کردن: با استفاده از ویژگی مسدود کردن، می‌توانید از دیدن توییت‌ها، ارسال پیام و غیره توسط کاربرانی که دوست ندارید جلوگیری کنید.

پین کردن توییت ها (پین کردن): اگر تعداد زیادی توییت ارسال کرده اید اما می خواهید یکی از آنها در بالای همه آنها و در نمایه شما برای مخاطبان شما نمایش داده شود، باید از گزینه پین ​​کردن استفاده کنید.

نشانک: با استفاده از گزینه نشانه گذاری یا ذخیره، می توانید توییت های مورد علاقه خود را ذخیره کرده و هر زمان که بخواهید مشاهده کنید.

ستاره مورد علاقه: این یک اصطلاح است. توییت هایی که بیش از 1000 لایک می گیرند، فیواستار نامیده می شوند.

لحظه: لحظه(ها) شبیه یک استوری اینستاگرام است. با استفاده از این قابلیت می توانید توییت هایی را از نمایه خود برای مخاطبان خود نمایش دهید. البته، لحظاتی مانند استوری ها محدودیت زمانی ندارند و تا زمانی که خودتان آن ها را حذف نکنید، باقی خواهند ماند.

غیرفعال کردن: غیرفعال کردن به معنای غیرفعال کردن حساب کاربری است. البته مراقب باشید، اگر اکانت خود را غیرفعال کنید و ظرف 14 روز آن را بازیابی نکنید، احتمالاً حساب شما به طور کامل حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آموزش نوشتن با مثال واقعی

ترول ها: ترول هم یک اصطلاح است. افرادی که توییت، نظر و غیره ارسال می کنند. افراد نامناسب با هدف از بین بردن آنها ترول نامیده می شوند.

طوفان توییتر: طوفان های توییتر مجموعه ای از تماس ها هستند. در این شرایط، مردم برای اعتراض به یک موضوع سیاسی از دیگران می خواهند که پیام های خود را بازتوییت کنند. به این ترتیب طوفان توییتری حول یک توییت یا هشتگ و … اتفاق می افتد که هدف اغلب اعتراض و شنیده شدن است.

ترند: هنگامی که یک هشتگ به طور ناگهانی توسط همه کاربران به دلیل موضوعی خاص استفاده می شود، وارد صفحه ترند توییتر می شود. در این مورد، اصطلاح “روند” برای این مورد استفاده می شود.

رشتو: این یکی از امکانات جدید توییتر است. با کمک آن می توانید یک سری توییت را به صورت متوالی و بدون سردرگمی در یک رشته توییت یا در همان تاپیک ارسال کنید.

تایم لاین: همان بخشی که در ابتدای ورود به توییتر (نماد خانه) با آن مواجه می شوید، تایم لاین نام دارد. در این صفحه توییت ها، دیگران و غیره خود را خواهید دید.

آموزش توییتر در موبایل

خوب، تا به حال احتمالاً می دانید توییتر چیست، برای چه استفاده می شود، و اصطلاحات آن را می دانید. در ادامه به شما آموزش می دهم که چگونه این اپلیکیشن را روی گوشی موبایل خود راه اندازی کنید و حساب کاربری خود را در آنجا فعال کنید. این بخش یک فیلم آموزشی است. علاوه بر این، من یک ویدیو در مورد نحوه توییت کردن در اختیار شما قرار خواهم داد. پس از اتمام آن، به نکات آموزشی می پردازم که می توانید برای تبدیل شدن به یک کاربر حرفه ای توییتر دنبال کنید!

بیایید ببینیم چگونه با توییتر کار کنیم.

آموزش گام به گام توییتر نحوه نصب توییتر

خب حالا بریم سراغ روش نصب و استفاده از توییتر، اما قبل از یادگیری ثبت نام در توییتر، چون این برنامه یک فیلتر است، نیاز به فیلتر شکن دارید! پس از نصب، توییتر را از گوگل پلی یا یکی از مارکت های معتبر دیگر دانلود کنید.

پس از آن وارد برنامه شوید. در ابتدا این تصویر را مشاهده خواهید کرد:

اگر قبلا با ایمیل یا شماره تلفن در این برنامه ثبت نام کرده اید، می توانید از دکمه پایین با متن “ورود” استفاده کنید. در غیر این صورت، دکمه آبی بزرگ وسط صفحه را انتخاب کنید.

نام خود را در این صفحه وارد کنید و شماره موبایل یا ایمیل خود را برای ثبت نام وارد کنید. سپس بر روی گزینه “Next” کلیک کنید.

در این صفحه نام و شماره موبایل شما مجددا نمایش داده می شود که با انتخاب دکمه آبی رنگ “ثبت نام” صحت اطلاعات و همچنین قوانین توییتر را پذیرفته اید.

یک رمز عبور امن برای حساب توییتر خود ایجاد کنید و آن را به خاطر بسپارید. سپس دوباره دکمه next را فشار دهید.

در این مرحله، توییتر از شما می خواهد که به شماره مخاطبان دسترسی داشته باشید. به این ترتیب توییتر مخاطبانی را که در این اپلیکیشن ثبت نام کرده اند و شماره آنها در موبایل شما ذخیره شده است را به شما نشان می دهد. اگر روی دکمه آبی رنگ “Sync Contacts” کلیک کنید، صفحه زیر ظاهر می شود:

به برنامه اجازه دهید دوباره به مخاطبان دسترسی پیدا کند. خوب، تا اینجا تنظیمات اولیه توییتر تنظیم شده است و شما وارد برنامه شده اید. در ادامه آموزش نصب و کار با توییتر با منوها و سایر قسمت های اپلیکیشن آشنا می شویم:

آموزش استفاده از توییتر (منوهای برتر)

فضای منوی توییتر بسیار شبیه به فضای اینستاگرام است. بنابراین اگر تا به حال با اپلیکیشن اینستا کار کرده اید، کار با این برنامه برای شما بسیار آسان است. تصویر بالا اولین قسمت از برنامه است که به شما ارائه می شود و نام این منو “Timeline” است. با استفاده از آیکون پایین صفحه که تصویری از “قلم و +” است، می توانید یک توییت ایجاد کنید.

با انتخاب دکمه آبی «پیدا کردن افراد برای دنبال کردن» وارد صفحه جستجو می‌شوید و با وارد کردن نام، نام کاربری و … می‌توانید افراد و حساب‌های کاربری آنها را پیدا کنید.

منوی بعدی ذره بین یا منوی جستجو است. در این قسمت همچنین می توانید با وارد کردن شناسه و … به جستجوی حساب های کاربری بپردازید و همچنین با نوشتن هشتگ و کلیک بر روی آن می توانید هشتگ مورد نظر را در قسمت جستجوی حرفه ای توییتر و در دسته بندی های مختلف از جمله: برترین ها، جدیدترین ها، عکس ها، فیلم ها، اخبار و غیره

همانطور که در متن وسط صفحه گفته شد، در این بخش قرار است با توییت های جدید، رویدادهای جدید در رابطه با توییت خود، توییت هایی که در آن از شما نام برده شده، فعالیت فالوور و غیره مواجه شوید. اگر دکمه پایین صفحه را از “همه” به “منشن” منتقل کنید، به این ترتیب فقط توییت هایی که در آنها ذکر شده است (منشن) نمایش داده می شود.

و بخش چهارم دستورالعمل های توییتر است. با انتخاب دکمه «یافتن دوستان» به قسمت مخاطبان رفته و مخاطبین شما با اپلیکیشن توییتر نصب شده برای شما نمایش داده می شود. با کلیک بر روی نماد پیام در گوشه سمت چپ پایین صفحه، به صفحه جستجو منتقل می شوید. در این صفحه می توانید یک کاربر را جستجو کنید و مستقیماً برای آنها پیام ارسال کنید. می توانید منطقه چت خصوصی توییتر را در پایین صفحه مشاهده کنید:

حالا بیایید به منوهای جانبی و تنظیمات پروفایل در توییتر برویم:

آموزش تنظیمات توییتر موبایل

اگر روی نماد “3 خط” در گوشه سمت چپ برنامه کلیک کنید، منوهای کناری نمایش داده می شوند:

همانطور که مشاهده می کنید در این قسمت نام و نام خانوادگی شما (که از تصویر حذف شده اند)، تعداد فالوورها و تعداد فالوورها نمایش داده می شود. مهمترین بخش از 6 گزینه این منو، قسمت پروفایل است. با کلیک بر روی آن وارد صفحه ای می شوید که در تصویر زیر نشان داده شده است:

در این قسمت تمامی فعالیت های قبلی شما نمایش داده می شود. از توییت هایی که به اشتراک گذاشتید تا پاسخ های آن ها و… با کلیک بر روی گزینه “Profile Settings” در وسط صفحه یا در بالای صفحه وارد صفحه جدیدی می شوید که باید عکس پروفایل خود را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید تصویر جلد نمایه خود را در این مرحله انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه “بعدی” وارد صفحه زندگی نامه می شوید:

می توانید در اینجا توضیحی در مورد خودتان، فعالیت ها و … بنویسید. در کمتر از 160 کاراکتر برای دسترسی به این صفحه دوباره گزینه زیر را انتخاب کنید:

در این بخش باید تاریخ تولد خود را با استفاده از تقویم میلادی مشخص کنید. علاوه بر این، از میان گزینه های موجود در پایین صفحه، می توانید انتخاب کنید که چه کسی حق دارد تاریخ تولد شما را ببیند.

و در نهایت در این قسمت محل زندگی (کشور) خود را انتخاب کنید. خوب، این از آموزش توییتر است. اکنون که با تنظیمات توییتر آشنا شدید.

در ادامه به شما یاد خواهم داد که چگونه یک توییت را در این برنامه ذخیره کنید:

چگونه در توییتر موبایل توییت کنیم

قبل از رفتن به آموزش تصویری و نحوه توییت کردن در توییتر، بهتر است با انواع محتوای قابل اشتراک گذاری در این شبکه آشنا شوید. انواع این محتوا عبارتند از:

متن: متن رایج ترین نوع محتوا در توییتر است. همانطور که در ابتدای مقاله گفتم، توییتر برای اشتراک‌گذاری متن محدودیت‌هایی در نظر گرفته است تا عموم نتوانند متن‌های بزرگ و بیش از حد طولانی را ارسال کنند.

پیوند: می توانید پیوندی به یک مقاله، صفحه وب و هر چیز دیگری در توییت خود ارسال کنید. این مشکل روی سئوی سایت ها تاثیر داره که بعدا براتون توضیح میدم.

تصویر و ویدیو: علاوه بر متن هایی که توییت می کنید، می توانید تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارید.

نظرسنجی: می‌توانید با استفاده از قابلیت‌هایی که در توییتر وجود دارد، حتی در توییت‌های خود از مخاطبان خود نظرسنجی کنید.

خب حالا می‌توانیم به آموزش ساخت توییت برویم: ابتدا وارد صفحه اصلی برنامه شوید:

سپس نماد پایین سمت چپ (قلم و +) را انتخاب کنید. حالا وارد این صفحه می شوید:

در این صفحه می توانید متن خود را بنویسید، تصویر یا گیف را از طریق گزینه های پایین صفحه اضافه کنید، مکان را ذخیره کنید و حتی نظرسنجی ارسال کنید. در نهایت گزینه “Tweet” را در بالای صفحه انتخاب کنید.

همانطور که می بینید، توییت منتشر شده شما در صفحه اصلی یا در همان تایم لاین نمایش داده می شود. همچنین آمار آن در قسمت «پروفایل» از طریق منوی کناری قابل دسترسی است. اگر روی توییت خود کلیک کنید وارد این صفحه می شوید:

مرتبط:  چرا با ورود توده هوای سرد قطبی به کشور ما، میزان بارش در سواحل دریای خزر، افزایش پیدا میکند؟

از این صفحه می توان برای لایک کردن توییت، اشتراک گذاری و غیره استفاده کرد. اگر نماد کوچک بالای توییت را که شبیه فلش رو به پایین است انتخاب کنید، صفحه مدیریت توییت برای شما باز می شود:

شما می توانید توییت خود را از طریق این گزینه ها مدیریت کنید. بخش نظرات را غیرفعال کنید و حتی آن را به طور کامل حذف کنید. خوب، من فکر می کنم شما به اندازه کافی با محیط توییتر آشنا هستید و یاد گرفته اید که از آن در سطح یک کاربر معمولی استفاده کنید. البته این کافی نیست و برای یادگیری حرفه ای بیشتر باید زمانی را صرف کار با آن کنید. از آنجایی که توییتر از زبان فارسی پشتیبانی می کند، یادگیری بخش های مختلف آن کار سختی نیست. در ادامه با هم نکات و ترفندهای توییتر را یاد خواهیم گرفت:

نکات و ترفندهای توییتر

در ادامه آموزش توییتر به سراغ نکات توییتر می رویم و نکاتی را به شما یادآوری و آموزش می دهم تا با رعایت آن ها بتوانید یک کاربر حرفه ای توییتر شوید و از خطرات احتمالی دور بمانید:

1_ پروفایل جذاب

نه تنها در توییتر، بلکه در تمامی شبکه های اجتماعی داشتن پروفایل جذاب شرط موفقیت و حرفه ای بودن است. شما باید با ایجاد یک پروفایل استاندارد بسیار آشنا باشید. برای داشتن چنین پروفایلی:

از عکس نمایه ای استفاده کنید که به وضوح چهره یا لوگوی شما را نشان می دهد. توجه داشته باشید که وجود متن در عکس پروفایل انتخاب چندان مناسبی نیست!

متن بیو باید به وضوح به مخاطب بگوید که اگر شما را دنبال کند چه ارزشی به دست خواهد آورد. مطالب جالب؟ اخبار، آموزش، سرگرمی و…

شناسه شما باید تا حد امکان تصادفی باشد و به سرعت به خاطر سپرده شود.

2_ مخاطبان خود را بشناسید

لطفا بدون شناخت مخاطب محتوا تولید نکنید. قبل از ارسال اولین توییت خود، یک یا چند مقاله در مورد “شخصیت های مخاطب”، درک نیازهای مخاطب و حتی تحقیق در مورد کلمات کلیدی بخوانید. این به شما کمک زیادی می کند تا محتوای هدفمند تولید کنید.

3- تداوم در تولید محتوا

محتوا پادشاه است! اما اگر به تولید آن ادامه ندهید، ارزش پادشاه خود را تا سطح یک رهبر دربار پایین می آورید… توجه داشته باشید که تداوم و داشتن برنامه تولید محتوای روزانه رمز موفقیت بسیاری از برندهای مطرح کنونی وب، ایرانی و خارجی. پیشنهاد می کنم حداقل یک توییت در روز برای مخاطبان خود ارسال کنید. در واقع این یکی از اصلی ترین ترفندهای توییتر است که باید به آن توجه کنید.

4_ از روندها آگاه باشید

برای اینکه بتوانید علاوه بر بهبود تجربه کاربری، پست های جذابی منتشر کنید و مخاطبان جدیدی پیدا کنید، باید از روندهای فعلی آگاه باشید! این بدان معنی است که بدانید امروز چه موضوعی بر سر زبان ها است و چگونه می توانید از آن برای تولید محتوای جذاب (نه زرد و بی فایده) استفاده کنید.

5_ هشتگ ها را فراموش نکنید

هشتگ ها یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطبان جدید به صورت رایگان است. ایجاد محتوا اما استفاده نکردن از هشتگ مانند دور انداختن نیمی از وقت، پول و غیره است. که به تولید آن اختصاص داده اید. پیشنهاد می کنم قبل از استفاده از هشتگ ها کمی در مورد نحوه استفاده صحیح از آنها مطالعه کنید.

6_ تبلیغات در توییتر

علاوه بر تبلیغات توییتر خود، می توانید تبلیغات خوبی را با کمک اینفلوئنسرها اجرا کنید و بازخورد خوبی دریافت کنید. اگر قصد دارید با صرف هزینه، مخاطبان و مخاطبان خود را افزایش دهید، از این دو روش تبلیغاتی ذکر شده بهره ببرید.

7_ بررسی آمار

شما باید به طور مداوم آمار حساب خود را بررسی کنید. شما باید دریابید که کدام یک از توییت‌های شما بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته است، چه نوع محتوایی بیشتر بازتوییت می‌شود و کدام یک بیشترین لایک را جذب کرده است. علاوه بر آمار ارائه شده توسط توییتر در اپلیکیشن، ابزار تحلیل سایت توییتر مشاوره بسیار حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد.

8_ ارسال به فیس بوک

اگر مخاطبان زیادی در فیس بوک دارید و می دانید که دیدن توییت های شما می تواند مخاطبان شما را در توییتر افزایش دهد، پس حتما توییت های خود را به فیس بوک ارسال کنید.

9_ در مقابل تظاهرات درست رفتار کن!

در تمام شبکه های اجتماعی افراد زیادی هستند که همیشه سعی می کنند مشکلات زندگی خود را برای شما بازگو کنند! خواه فعالیت شما در حوزه فعالیت های اقتصادی و مالی باشد یا جنبه های دیگر. شما باید یاد بگیرید که با آنها خوب رفتار کنید. اول از همه این را بدانید که مردم معترض پتانسیل بسیار بالایی دارند تا طرفدار شما شوند. پس از آن، مطمئن شوید که رفتار شما نسبت به مخاطبان تهاجمی بر بقیه اعضا و کاربران شما تأثیر می گذارد.

10_ لینک را منتشر کنید

اگر قصد دارید یک لینک در توییتر پست کنید و لینک مورد نظر شما دارای کاراکترهای زیادی است، ممکن است به دلیل محدودیت کاراکتر در توییتر مشکل ایجاد کند. برای حل این مشکل و همچنین جلوگیری از ارسال مقالات نامناسب، از ابزارهای کوتاه کننده لینک رایگان در وب استفاده کنید.

11_ در انتشار محتوا زیاده روی نکنید

یادتان باشد که انتشار محتوا به تعداد زیاد، نتیجه خوبی روی تجربه کاربران شما ندارد. پس در عین فعالیت مناسب و مداوم، مراقب باشید که زیاده روی نکرده و آنها را از دنبال کردن خودتان پشیمان نکنید.

13_ در توییتر تعامل داشته باشید

یک موضوع مهم: تولید محتوا در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. اما برای اینکه بتوانید این محتوا را به دیگران نشان دهید و به یک برند تبدیل شوید، باید با حساب های کاربری دیگر تعامل خوبی داشته باشید. پس مواردی که در قسمت شرایط توییتر توضیح دادم را لایک کنید، پاسخ دهید، ریتوئیت کنید و … برای تعامل بیشتر از آنها استفاده کنید.

14_ کپی و جنجال ممنوع

کپی مطالب و تولید محتوای زرد جنجالی ممنوع! اگر حتی به جنبه اخلاقی و انسانی این موضوع هم فکر نکنیم، خوشبختانه توییتر روی این دو مورد بسیار حساس است. این بدان معنی است که کپی کردن یا ایجاد جنجال از شما ممکن است منجر به قفل شدن حساب شما شود.

15_ روی عکس تیک آبی نزنید!

در توییتر، مانند اینستاگرام، حساب‌های خاص مرتبط با افراد مشهور با علامت آبی مشخص می‌شوند. در اینستاگرام برخی افراد از این نماد در کنار عکس پروفایل خود برای گمراه کردن عموم استفاده می کنند. اما مراقب باشید، این می تواند باعث مسدود شدن صفحه در توییتر شود. در ادامه کمی در مورد نحوه دریافت تیک آبی توییتر صحبت خواهم کرد.

16_ امنیت در توییتر

و در نهایت، باید نگران امنیت توییتر باشید. پیشنهاد می کنم اگر هدف بلند مدتی دارید و می خواهید در توییتر فعالیت خوبی داشته باشید، از ابتدا به فکر امنیت توییتر باشید. اولین قدم برای حل این مشکل، تایید شماره تلفن همراه و تعیین رمز عبور چند رقمی دشوار است.

نحوه حذف اکانت و حذف حساب کاربری در توییتر

یکی از موضوعاتی که برای فعالیت حرفه ای در توییتر باید بدانید، حذف اکانت و حذف حساب کاربری توییتر است. برای اینکه حساب کاربری شما به طور کامل حذف شود و دیگر در دسترس نباشد، باید وارد سایت توییتر شوید و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. پس از ورود با اطلاعات حساب کاربری:

تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.

به منوی پروفایل مراجعه کنید،

به گزینه Account بروید و روی غیرفعال کردن حساب خود کلیک کنید.

بر روی گزینه Disable @username کلیک راست کنید (نام کاربری شما در جلو نوشته شده است)

و پاس را پاس می کند.

به این ترتیب اکانت توییتر شما حذف خواهد شد.

نکات آموزشی برای گرفتن علامت آبی توییتر

روند گرفتن تیک آبی توییتر به 2 صورت درخواستی و خودکار است. یعنی یا باید برای دریافت آن درخواست کنید یا اینکه منتظر باشید تا خود توییتر اقدام کند. به طور کلی، توییتر اغلب تیک آبی خودش را به افراد و برندهای بزرگ و معتبر میدهد. اما اگر قصد دارید شانس خودتان را برای دریافت تیک آبی توییتر امتحان کنید، باید این نکات را مد نظر داشته باشید:

فعالیت مستمر و تولید محتوا بسیار مهم است. روزانه دو تا سه توییت مناسب ارسال کنید.

توییتر علاوه بر ایجاد محتوا، حساب‌هایی را که با حساب‌های دیگر تعامل دارند، دوست دارد. بنابراین شما نیز باید با ذکر کردن، ریتوییت کردن و غیره فعال باشید.

هر حساب کاربری دیگر رسانه های اجتماعی، وبلاگ، وب سایت و غیره، می توانید حساب توییتر خود را به آن متصل کنید تا اعتبار خود را با آن شرکت ثابت کنید.

اتصال، دنبال کردن و تعامل با حساب‌هایی که علامت آبی دارند.

نام تجاری یا حساب کاربری خود را با جزئیات در توضیحات شرح دهید. به طور کلی شرکت های خارجی به شفافیت اطلاعات اهمیت زیادی می دهند.

در نهایت، وقتی آماده شدید، فالوورهای زیادی دارید و فکر می کنید که به عنوان یک صفحه تایید شده کار می کنید، اکنون حساب تایید شده @ را توییت کنید و از آنها بخواهید که یک علامت آبی توییتر دریافت کنند. پس از آن، ممکن است تعدادی سوال از شما پرسیده شود، به آنها پاسخ دقیق دهید و چند هفته صبر کنید.

نقش توییتر در سئو سایت

در مقاله آموزش سوشیال سیگنال به اهمیت فعالیت در شبکه های اجتماعی اشاره شد. گوگل به دو شبکه اجتماعی توییتر و لینکدین به شدت برای سئو وب سایت اهمیت میدهد. با توجه به همین موضوع، بهتر است تکنیک های سوشیال سیگنال در سئو سایت را یاد گرفته و از آنها برای وب سایت خودتان استفاده کنید. مقاله سوشیال سیگنال فرین آکادمی در این زمینه منبع خوبی است.

توجه: زمانی که ما سئوکاران می خواهیم محتوای وب سایت خود به سرعت در صفحات گوگل ایندکس شود، لینک آن را در توییتر منتشر می کنیم. این یکی از ویژگی های این شبکه اجتماعی است که به ما کمک می کند تا مطالب را به سرعت ایندکس کنیم، که از کپی کردن مطالب توسط سایر رقبا نیز جلوگیری می کند.

آخرین کلمه

امیدوارم از خواندن آموزش توییتر لذت برده باشید. در این مقاله سعی کردم ابتدا شما را با شبکه اجتماعی توییتر آشنا کنم. در ادامه به معرفی اصطلاحات مهم و کاربرد آنها و آموزش نصب و استفاده از توییتر و توییت روی آن می پردازم. بعد از آن ۱۶ نکته برای یک فعالیت حرفه ای در توییتر را برای شما توضیح دادم و در نهایت نکاتی را برای دریافت تیک آبی رنگ توییتر و حذف اکانت به شما ارائه کردم.

اگر باز هم سوالی در مورد این شبکه اجتماعی دارید در قسمت نظرات بپرسید. من سعی می کنم به سوالات شما در مورد تخصصی که داریم پاسخ دهم. با خوش شانسی.

چند سوال رایج

توییتر چیست؟

توییتر اپلیکیشنی برای به اشتراک گذاری پیامک های کوتاه (کمتر از 200 کاراکتر) است.

توییتر برای چیست؟

اجرای برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی

بازاریابی محتوا

اخبار ارائه کنید

نام تجاری

توییت کردن به چه معناست؟

به پیام‌هایی که در توییتر ارسال می‌شود، توییت و فرآیند ارسال را «توئیت» می‌گویند.

آیا هشتگ ها نقش مهمی در توییتر دارند؟

بله، هشتگ ها یکی از بهترین راه ها برای جذب رایگان مخاطبان جدید هستند. ایجاد محتوا اما استفاده نکردن از هشتگ مانند دور انداختن نیمی از وقت، پول و غیره است. که به تولید آن اختصاص داده اید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا