چرا با صدای الارم بیدار نمیشم

آیا هر روز صبح با خود و افکارتان مبارزه می کنید تا بیدار شوید؟

آیا تنظیم آلارم ها و هشدارها آزاردهنده است و حتی ممکن است گاهی اوقات کار نکند؟

اما در آن لحظه، ممکن است بتوانید مغز خود را فریب دهید تا در زمان مناسب با تغییرات محرک در نور اطرافتان بیدار شود.

اما چگونه؟

با zeitgebers، یا سیگنال های اجتماعی، بیولوژیکی و محیطی که بر ساعت طبیعی و نور روز ما تأثیر می گذارد. اساساً همان نوردهی به مدت 12 ساعت از طلوع تا غروب خورشید.

این شامل قرار گرفتن در معرض نور است، بسته به زمانی که در طول روز غذا می خوریم یا ورزش می کنیم.

این واقعا مهم و درست است، در مورد خواب و بیدار شدن، بدانید که اگر شرایط نوری مناسب را ایجاد کنید، می توانید راحت تر و دلپذیرتر از ساعت زنگ دار بیدار شوید.

چرا بیدار شدن با نور خیلی بهتر است

اگر دیر از خواب بیدار می شوید، کنترل میزان نور طبیعی که بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب در معرض آن قرار می گیرید و می تواند در طول روز شما را روشن کند، می تواند به شما کمک کند زودتر از خواب بیدار شوید.

این به این دلیل است که چشمان شما گیرنده های نوری دارند که روشنایی اطراف شما را اندازه گیری می کنند و اگر نور در اطراف شما وجود داشته باشد به مغز شما می گویند: “هی، روز است” یا “روز است.” شب “. برو بخواب، البته اگر هستی. برای مدتی در تاریکی

وقتی با زنگ هشدار در یک اتاق تاریک از خواب بیدار می شوید، مغز شما هنوز در حالت “خواب” است.

اما اگر بلافاصله پرده ها را بکشید و نور خورشید را ببینید، مغز شما این واقعیت را می پذیرد که وقت بیدار شدن است.

حتی اگر نور به تدریج روشن‌تر می‌شود، مانند هنگام طلوع خورشید، بدن ما پاسخگوتر است و شما احساس شادابی و استراحت بیشتری می‌کنید.

همچنین زمانی که فصل ها تغییر می کنند، زمانی که ما تمایل داریم قبل از روشن شدن هوا به خواب برویم، کمی عجیب می شود.

خوشبختانه، راه‌هایی برای دور زدن این مشکل وجود دارد، در حالی که هنوز از خواب بیدار می‌شوید و احساس سرزندگی و شادابی می‌کنید.

همه چیز درباره چراغ های هوشمند، چرا باید از چراغ های هوشمند استفاده کنیم؟

چگونه با یک لامپ هوشمند از خواب بیدار شویم

اگر باید قبل از آفتاب از خواب بیدار شوید، راه های آسانی برای اضافه کردن نور طبیعی به روال بیداری خود وجود دارد.

فقط چراغ رو روشن کن، باشه؟ اما هی، باید نوع خاصی از نور باشد.

اضافه کردن نور طبیعی روز به برنامه روزانه شما می تواند سیگنال مهمی برای بیدار شدن مغز شما باشد، اما نورپردازی داخل خانه بسیار کمتر از نور طبیعی است.

این باعث سردرگمی بدن ما می شود.

بسیاری از لامپ های روزمره نور طبیعی را برای فریب مغز شما تولید و تقلید می کنند و حتی بسیاری از دستگاه های دیگر از این فناوری استفاده می کنند.

برای مثال، یک ماسک خواب را در نظر بگیرید که می‌توانید آن را برنامه‌ریزی کنید تا روشن شود و شما را بیدار کند و به تدریج روشن‌تر شود، مانند ماسک Sound Oasis Illumy.

همچنین می‌توانید لامپ‌های هوشمند یا چراغ‌های شب مانند ساعت زنگ دار نور فیلیپس یا ساعت زنگ دار hOmeLabs Sunrise را خریداری کنید، که شبیه‌ساز طلوع خورشید است که نور خورشید را شبیه‌سازی می‌کند تا شما را آهسته بیدار کند و طبیعی‌تر از خواب بیدار شوید.

اگر بیشتر از علاقه‌مندان به فناوری هستید، می‌توانید یک لامپ هوشمند مانند Philips Hue، Emberlight، Stack Lighting، Lifx یا WeMo خریداری کنید که می‌تواند به تلفن یا ردیاب تناسب اندام شما متصل شود تا زنگ هشداری مانند طلوع خورشید را به صدا درآورد.

مرتبط:  چرا به منطقه جنوب غربی آسیا استراتژیک است

همچنین می گویند این کار باعث نور درمانی نیز می شود.

زیرا نورهای روشن می تواند به شما کمک کند بهتر بیدار شوید و با افسردگی فصلی مبارزه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، 4 دستگاه و پروژه ویژه برای هوشمند کردن خانه و مبتدیان، یا 4 روش ارزان برای دریافت انرژی خورشیدی به جای برق در خانه یا باغ خود را بررسی کنید.

Alarm یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن ها برای گوشی های هوشمند است. اگر نمی دانید چگونه آلارم آیفون را مدیریت کنید، این مقاله را بخوانید تا بیشتر بدانید.

شما بدون شک از آن دسته افرادی هستید که از زنگ گوشی خود برای بیدار شدن در ساعت مقرر استفاده می کنید. اما برای مدیریت آلارم آیفون، ترفندهایی لازم است که باید بدانید.

خرید اینترنتی آیفون با بهترین قیمت

از جمله قابلیت تنظیم زنگ گوشی برای پخش آهنگ مورد علاقه شما برای بیدار شدن شما. برای این منظور این مقاله را گردآوری کرده ایم تا نحوه صحیح پیکربندی و مدیریت آلارم های آیفون خود را بیاموزید. بنابراین خواندن این مقاله خالی از لطف نیست.

فهرست

نحوه مدیریت و تنظیم ساعت زنگ دار در آیفون

به طور کلی کاربرانی که از گوشی خود برای مدیریت آلارم آیفون استفاده می کنند، مزایای قابل توجه این کار را در نظر می گیرند. برخی از این مزایا شامل قابلیت شخصی سازی صدا، سفارشی کردن میزان صدا و امکان ارسال زنگ هشدار به ساعت اپل است.

یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیریت آلارم‌ها در آیفون این است که می‌توانید از اپلیکیشن ساعت برای تنظیم آسان زنگ استفاده کنید. همچنین می توانید از سیری بخواهید که در پیکربندی این برنامه به شما کمک کند.

از سوی دیگر، سیری همچنین به شما امکان می دهد آلارم ها را خاموش یا لغو کنید. با این برنامه می توانید بررسی کنید که آیا آهنگ زنگ به اندازه ای بلند است که بتوانید به راحتی آن را بشنوید.

نحوه مدیریت آلارم آیفون برای تنظیم آلارم

طبیعتا هر کاربر برای فعال سازی برنامه زنگ آیفون خود به اپلیکیشن ساعت این دستگاه مراجعه می کند. بنابراین، ابتدا باید به این بخش بروید و سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

پس از ورود به برنامه ساعت، بر روی قسمت Alarm در پایین این اپلیکیشن کلیک کنید. سپس روی نماد + در بالای صفحه ضربه بزنید.

در مرحله بعد بسته به ساعتی که قصد بیدار شدن را دارید، قسمت اعداد ساعت را انتخاب کرده و روی ساعت مورد نظر روشن کنید. البته می توانید چهار مورد دیگر را نیز برای ساعت زنگ گوشی خود تنظیم کنید تا در آن زمان ها زنگ هشدار نیز به صدا درآید.

گزینه تکرار نیز یکی از مواردی است که می توانید پیش روی خود انتخاب کنید. در این حالت، می توانید فقط روزهای خاص یا تمام روزهای هفته را برای فعال کردن زنگ تنظیم کنید.

بیشتر بدانید

در مرحله بعدی مدیریت آلارم آیفون، می توانید یک یادآوری تنظیم کنید تا هدفی را که زنگ ساعت را تنظیم کرده اید مشخص کند. در این بخش می توانید مشکلی را که باید به خاطر بسپارید یادداشت کنید. مثلاً ورزش کردن، پیاده روی یا چیز دیگری.

علاوه بر این، مدیریت آلارم آیفون به شما این امکان را می دهد که ساعت زنگ دار گوشی خود را به صورت شخصی تنظیم کنید. سازندگان آیفون آهنگ های مختلفی را برای این کار در نظر گرفته اند.

از طرفی با ثبت نام در اشتراک Apple Music می توانید به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را از این برنامه انتخاب کرده و آن را برای زنگ ساعت خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، آهنگ Eye of the Tiger یکی از محبوب ترین ها به حساب می آید.

می توانید زمان تعویق زنگ هشدار را در آخرین مرحله تنظیم کنید. بطوریکه مثلاً آلارم بعد از 60 ثانیه آلارم را قطع می کند و سپس 60 ثانیه دیگر آن را پخش می کند. به این ترتیب پس از چند مکث و راه اندازی مجدد، از خواب بیدار می شوید تا به کار خود برسید و آلارم را خاموش کنید.

مرتبط:  چطوری تو خونه تست بارداری بدم

در آخرین مرحله مدیریت آلارم های آیفون، می توانید با زدن دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید. البته در مواردی که دیگر نیازی به استفاده از دزدگیر احساس نمی کنید، به راحتی می توانید آن را خاموش و غیرفعال کنید.

با کمک سیری می توانید زنگ هشدار تنظیم کنید

در عین حال، راه بسیار ساده تری برای مدیریت آلارم آیفون دارید. برای تنظیم زنگ تلفن، از سیری کمک بخواهید.

کمک گرفتن از این برنامه ویژه و دستیار شخصی هوشمند آیفون به شما کمک می کند زمان کمتری را در بسیاری از موارد مانند انتخاب آهنگ، کلیک کردن و موارد دیگر صرف کنید. زیرا این برنامه تنها در چند ثانیه و در مدت زمان بسیار کوتاهی این فرآیند را برای شما انجام خواهد داد.

به عبارت دیگر، برنامه مذکور تقریباً هر آنچه را که در رابطه با مدیریت آلارم آیفون با آن به اشتراک می گذارید، درک کرده و انجام می دهد. البته شرط این است که این موارد را با صدای واضح و مناسب با سیری به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال، می توانید به این برنامه بگویید: «سیری، فردا صبح ساعت 9 صبح با روشن کردن زنگ ساعت (یا هر عبارتی که برای این کار در نظر داری، مرا بیدار کن). سپس مشاهده خواهید کرد که پیامی از این برنامه در مورد تنظیم زنگ هشدار بر روی صفحه گوشی نمایش داده می شود.

اگر می خواهید زنگ ساعت را لغو کنید، می توانید این را بگویید: سیری، فردا صبح ساعت 9 صبح زنگ گوشی من را خاموش کنید. در این صورت پیام لغو زنگ هشدار بر روی صفحه گوشی شما نمایش داده می شود.

جالب ترین گزینه این نرم افزار در رابطه با مدیریت آلارم آیفون این است که با به صدا درآمدن آلارم می توانید به سیری بگویید آلارم را خاموش کند: سیری لطفا آلارم گوشی من را خاموش کنید.

مدیریت هشدارهای آیفون و تغییر آهنگ زنگ

در برخی موارد ممکن است گوشی خود را به دلیل قرار گرفتن در مکانی خاص یا شرایط مختلف روی حالت بی صدا یا ویبره تنظیم کرده باشید. در این صورت، اگر زنگ هشدار را تنظیم کرده باشید، همیشه در زمان مشخص شده زنگ می‌زند. البته اگر صدا خیلی کم باشد آن را نمی شنوید. به خصوص اگر خواب شما بسیار سنگین باشد!

از سوی دیگر، می‌توانید صدا را برای مدیریت آلارم‌های آیفون نیز تنظیم کنید. برای اینکه بتوانید میزان صدای زنگ هشدار را به اندازه کافی تنظیم کنید، باید به Settings > Sounds & Haptics در گوشی خود بروید.

در این بخش، در پایین آهنگ زنگ و صدای زنگ؛ امکان تنظیم سطح صدا وجود دارد. بنابراین می توانید با توجه به مقدار مورد نظر در این قسمت میزان و میزان صدا را کاهش یا افزایش دهید. با این حال می توانید از دکمه های واقع در سمت چپ گوشی برای افزایش یا کاهش صدا استفاده کنید.

همچنین می توانید در قسمت Sounds and Haptic Patterns گزینه Ringtone را انتخاب کنید. سپس آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با استفاده از آن بررسی کنید که آیا صدا در سطح مورد نظر است یا خیر. به این ترتیب آهنگ به طور پیش فرض به مدت پنج ثانیه پخش می شود تا بتوانید سطح صدا را بدانید و آن را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنید.

آخرین کلمه

در این مقاله سعی شده است بهترین و ساده ترین روش مدیریت آلارم آیفون را توضیح دهیم تا کاربران آیفون از این ویژگی برتر گوشی مطلع شوند. با انجام این تنظیمات و استفاده از آن می توانید به راحتی آلارم گوشی خود را تنظیم کنید. به این ترتیب این امکان وجود دارد که برای انجام کارهای خود به موقع از خواب بیدار شوید و از کار خود عقب نمانید.

مرتبط:  چطور در تهران من ثبت نام کنیم

از طرفی دیگر با استفاده از سیری که نرم افزار مخصوص اپل است قادر خواهید بود آلارم های آیفون خود را به ساده ترین شکل ممکن مدیریت کنید. بنابراین می توانید مطمئن باشید که هرگز از برنامه روزانه خود عقب نخواهید ماند و به تمام وظایف خود به موقع دست خواهید یافت.

سوالات متداول

در صورت فعال بودن سایلنت صدای آلارم همچنان شنیده خواهد شد؟

مهم نیست تنظیمات صوتی شما چیست. در هر صورت تمام آلارم هایی که تنظیم کرده اید در زمان توافق شده کار می کنند و به صدا در می آیند.

چرا صدای آلارم را نمی‌شنوم؟

ممکن است صدای زنگ را کم کرده باشید. برای حل این مشکل، بخش ولوم را در Settings > Sounds & Haptics انتخاب کنید تا مطمئن شوید که بلند است.

منبع

androidauthority

بسیاری از مردم با صدای زنگ از خواب بیدار می شوند و صبح خود را با آن صدا شروع می کنند، بنابراین احتمالا ترجیح می دهند از آهنگ مورد علاقه خود برای آن صدا استفاده کنند. در این مقاله نحوه تغییر آهنگ زنگ آیفون را به شما آموزش می دهیم.

هیچ چیز بدتر از بیدار شدن با صدای آزاردهنده نیست، زیرا باعث ایجاد حس خوب در شما نمی شود و احتمالاً در بقیه روز روحیه خوبی نخواهید داشت. اما نگران نباشید، زیرا تنها در چند مرحله ساده می توانید صدای زنگ آیفون را تغییر دهید.

نحوه تغییر صدای زنگ آیفون در اپلیکیشن ساعت

آیفون چندین آهنگ زنگ پیش فرض دارد که می توانید برای آلارم از آنها استفاده کنید. تغییر آهنگ زنگ آیفون بسیار ساده و سریع است و برای این کار کافیست مراحل زیر را انجام دهید:

در برنامه ساعت، بخش زنگ هشدار را از منوی پایین انتخاب کنید.

در گوشه بالا سمت چپ ابتدا گزینه ویرایش را انتخاب کرده و سپس آلارم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

روی گزینه Sound در پایین صفحه ضربه بزنید.

از میان صداهای موجود گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید بخشی از هر صدا را با زدن نام آن بشنوید.

در پایان گزینه Save را انتخاب کنید.

همچنین می توانید صدایی را که از فروشگاه iTunes خریداری کرده اید انتخاب کنید. البته بسیاری از آهنگ های زنگ به صورت رایگان در دسترس هستند. حتی می توانید آهنگ خود را بسازید و از آن به عنوان صدای زنگ آیفون خود استفاده کنید.

با انجام مراحل این مقاله به راحتی می توانید صدای آلارم را تغییر دهید و صدای مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب زنگ مورد علاقه خود، بهتر از قبل از خواب بیدار خواهید شد.

اگر استفاده از اپلیکیشن ساعت آیفون برای تغییر صدای زنگ برای شما کافی نیست، می توانید به اپلیکیشن های زنگ ساعت دیگر بروید و از آن برای بیدار کردنتان استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا