چرا بی تی اس بد است

Bangtan Sonyeondan که اکنون با نام bts شناخته می شود، یکی از معروف ترین و محبوب ترین گروه های موسیقی کره ای (K-Pop) است که از هفت عضو مرد تشکیل شده است. این گروه از سه خواننده رپ و چهار خواننده اصلی تشکیل شده است.

گروه BTS ابتدا زیر نظر کمپانی Big Hit که زیرمجموعه HYBE است تشکیل شد و با تولید و انتشار آلبوم cool 4 skool2 رسما کار خود را آغاز کرد. در ادامه بیوگرافی BTS را ارائه می دهیم.

در ابتدا مانند هر گروه دیگری، اعضای گروه کره ای BTS طرفداران زیادی نداشتند و از طرفی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کردند. چندین شرکت به سینه آنها مشت زدند و حتی کار آنها را به سخره گرفتند. این گروه در جوانی نیز در دنیای مجازی مورد آزار و اذیت قرار می گرفتند. اما با وجود همه اینها، اعضای BTS هرگز امید خود را از دست ندادند.

با وجود اینکه مشکلات زیادی بر سر راه آنها قرار داشت و شرکت مسئول آنها در آستانه ورشکستگی قرار داشت، این گروه راهی برای برقراری ارتباط مستقیم با طرفداران معدود خود پیدا کردند. همه این مشکلات و سختی ها باعث شده است که BTS به بزرگترین و موفق ترین گروه موسیقی کره ای و حتی در جهان امروز تبدیل شود.

اعضای این گروه به مراسم و مراسم بسیاری دعوت شده اند و سخنان مهمی از سوی آنان ایراد شده است. از جمله این اتفاقات می توان به سخنرانی گروه BTS در کاخ سفید آمریکا در حضور رئیس جمهور وقت اشاره کرد.

در ادامه به شرح کامل اسامی اعضای گروه BTS، ارائه و دستاوردهای آنها می پردازیم.

بیوگرافی کیم نام جون – Kim Nam Joon از BTS

کیم نامجون با نام هنری RM متولد 12 سپتامبر 1994 رهبر گروه کره ای BTS و رپر اصلی این گروه است. او به عنوان هیولای رپ شناخته می شد. همه اعضای گروه BTS دارای نام مستعار هستند. اما بنا به دلایلی، امروزه طرفداران ترجیح می دهند بیشتر اوقات آنها را با نام واقعی خود صدا کنند. کیم نامجون در سئول کره به دنیا آمد. اما در چهار سالگی مجبور به مهاجرت به شهر ایلسان شد. او یک خواهر کوچکتر به نام کیم کیونگ مین دارد.

BTS در واقع در سال 2010 تشکیل شد. اما به دلیل تغییر اعضا و حذف افراد از سال 2013 کار خود را شروع کرد، در بین همه اعضا تنها کیم نامجون است که از سال 2010 و انتخاب اولیه به عضویت BTS درآمده است.

نامجون علاوه بر آهنگ های گروه، آهنگ های مستقل زیادی را نیز منتشر کرده است. اولین آهنگ مستقل او RM mixtape نام دارد که در سال 2015 منتشر شد. او تاکنون بیش از 160 آهنگ مستقل را به تنهایی یا با همکاری سایر خوانندگان خارج از گروه ساخته و منتشر کرده است.

کیم نامجون در یک رویداد در سال 2017 اعلام کرد که نام مستعار هیولای رپ خود را به RM تغییر داده است. او همچنین گفت که RM نمایانگر خود واقعی من است.

چند واقعیت جالب در مورد نامجون: او عاشق بازدید از موزه ها و آثار باستانی است. به طوری که تمام اوقات فراغت خود را در موزه ها یا مطالعه کتاب می گذراند. همچنین نام جون برای طراحی خانه خود از فضای موزه ها الهام گرفته است. وسیله نقلیه مورد علاقه او دوچرخه است و هنوز گواهینامه نگرفته است.

نامجون تنها عضوی است که به زبان انگلیسی مسلط است. به گفته خودش با دیدن سریال Friends این زبان را یاد می گرفت. کیم نامجون در جوانی علاقه شدیدی به رپ داشت و به همین دلیل کار خود را به صورت زیرزمینی آغاز کرد. نامجون بعد از مدتی با اینکه وسایلش توسط مادرش از بین رفت، دست از آرزوهایش برنداشت و راه خوانندگی را در پیش گرفت.

(به صفحه اینستاگرام کیم نامجون وصل شوید)

بیوگرافی کیم سوک جین – کیم سوک جین از BTS

کیم سوک جین با نام هنری جین در 4 دسامبر 1992 به دنیا آمد. جین در شهر آنیانگ متولد شد. اما زمانی که تنها یک سال داشت به همراه خانواده اش به گواچون مهاجرت کرد. او یک برادر بزرگتر به نام کیم سوک جونگ دارد که دو سال از جین بزرگتر است.

کیم سوک جین در حال حاضر خواننده گروه ساپ است. او قبل از پیوستن به BTS در دانشگاه کنکوک در رشته سینما و تئاتر تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی ارشد در این رشته است. او قبلا تصمیم گرفته بود وارد عرصه بازیگری و سینما شود. تا اینکه یک شرکت بزرگ به او پیشنهاد پیوستن به گروه BTS را داد.

جین در سی سالگی، مسن‌ترین فرد گروه است. او آهنگ مستقل خود را با عنوان “ماه” در سال 2020 منتشر کرد. این آهنگ که در چارت آلبوم روح قرار دارد به محبوب ترین آهنگ این آلبوم تبدیل شد. همچنین ترک ماه موفق شد در ۱۰۹ کشور رتبه یک آیتونز را به خود اختصاص دهد و تا کنون بالاترین رتبه اول آیتونز این آلبوم متعلق به آهنگ ماه است.

چند واقعیت جالب در مورد کیم سوک جین: جین فکر می کند که در هنر آشپزی بسیار با استعداد است و بقیه اعضای گروه کاملاً با او موافق هستند. سرگرمی های جین شامل آشپزی، خواندن دستور العمل ها و بازی های رایانه ای است. طبق مصاحبه ای با Buzzfeed، کیم سوک جین احساس می کند که رنگ موهای صورتی بیشتر از رنگ های دیگر به او می آید.

کیم سوک جین احساس می کند که در مقایسه با بقیه اعضای گروه، در رقص و رقص ضعیف است. جین در ابتدای کارش با مشکلات و چالش های بیشتری روبرو بود و هنوز هم با این مشکل دست و پنجه نرم می کند.

(به صفحه اینستاگرام کیم سوک جین متصل شوید)

بیوگرافی Min Yoon Gi – Min Yoon Gi از BTS

مین یون گی با نام هنری شوگا در 9 مارس 1993 به دنیا آمد. او در حال حاضر خواننده اصلی BTS است. علاوه بر نام هنری سوگا، مین یون گی نام مستعار دیگری به نام آگوست دی دارد که از آن برای آهنگ های مستقل یا به اصطلاح آهنگ های انفرادی استفاده می کند. حرف D مخفف زادگاه او و کلمه معکوس آگوست نام اصلی اوست.

شوگا در بوک گو به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر به نام مین گوم جی دارد. مین یون گی دارای مدرک لیسانس در رشته های هنر و علوم انسانی است. او اغلب توسط اعضای گروه به عنوان مین بی احساس یاد می شود. چون برخلاف بقیه اعضا که پسرهای پرانرژی هستند، خیلی پرانرژی نیست.

مین یون گی در اوقات فراغت هیچ کاری انجام نمی دهد و ترجیح می دهد اوقات فراغت خود را به خوابیدن و هیچ کاری بگذراند. هنرمندان مورد ستایش یون گی شامل لیل وین، کانیه وست و لوپ فیاسکو هستند. گفته می شود رنگ مورد علاقه شوگا سفید است.

شوگا تاکنون در کنار فعالیت های گروه BTS آهنگ های زیادی را به صورت مستقل تولید و منتشر کرده است. تخمین زده می شود که مین یون گی در تولید و انتشار بیش از صد و بیست آهنگ با هنرمندان دیگر همکاری داشته است.

از جمله این آهنگ ها می توان به آهنگ شراب از سوران اشاره کرد. این آهنگ برنده بهترین آهنگ R&B در جشنواره ملون 2017 شد. او همچنین یک میکس با عنوان August D در سال 2016 منتشر کرد و دومین آهنگ مستقل خود را در سال 2020 با نام D-2 منتشر کرد. این آهنگ در رتبه یازده بیلبورد 200 قرار گرفت. جالب اینجاست که بیشتر آهنگ های این گروه توسط یون گی و نام جون نوشته شده است.

(به صفحه اینستاگرام Min Yun Gi متصل شوید)

بیوگرافی جونگ هو سوک – جونگ هو سوک از BTS

جانگ هو سوک، که اغلب با نام هنری جی-هوپ شناخته می شود، در 18 فوریه 1994 به دنیا آمد. هوسوک در گوانگجو به دنیا آمد و یک خواهر بزرگتر به نام می جی وو دارد. او در حال حاضر رقصنده، رپر و خواننده اصلی گروه ساپ است.

J-Hope سومین عضوی است که بعد از Nam Joon و Yoon Gi به BTS پیوست. جانگ هو سوک قبلاً ادعا کرده بود که دلیل اصلی انتخاب نام J-Hope این است که می خواهد منبع الهام و امید برای دیگران باشد. همچنین رنگ مورد علاقه او سبز است زیرا سبز نشان دهنده امید است.

مرتبط:  چرا با ظهور اینترنت استفاده از شیوه های اقناعی

قبل از پیوستن به گروه کره ای BTS، جی هوپ یک رقصنده زیرزمینی و مستقل بود. این تمرینات در نهایت باعث می شود که او برای شرکت بیگ هیت بازی کند و در آن گروه پذیرفته شود. او همچنین در یک مسابقه سرگرمی JYP با Yongji از B.A.P شرکت کرد. و برنده جایزه این برنامه شد.

J-Hope تاکنون بیش از 110 آهنگ مستقل منتشر کرده است. در 2 مارس 2018، هو سوک یک میکس با عنوان Hope World را منتشر کرد که در رتبه 38 بیلبورد 200 قرار گرفت. او اولین آهنگ مستقل خود را در سال 2022 در آلبوم جک در جعبه با نام آتش سوزی منتشر کرد.

برخی از حقایق جالب در مورد J-Hope: بر اساس buzzfeed در سال 2018، هو سوک فکر می کند رنگ موهای قرمز برای او بهتر از رنگ های دیگر به نظر می رسد. سرگرمی های جی هوپ گوش دادن به موسیقی و خرید است. عدد مورد علاقه او هفت و فصل مورد علاقه او بهار است. در سال 2019، جونگ هو سوک آهنگی با عنوان سوپ نودل مرغ با همکاری بکی جی منتشر کرد.

(به صفحه اینستاگرام جانگ هو سوک وصل شوید)

بیوگرافی پارک جیمین – پارک جیمین از BTS

پارک جی مین که اغلب با نام هنری جیمین شناخته می شود، در 13 اکتبر 1995 در بوسان به دنیا آمد. جیمین یک برادر کوچکتر به نام پارک جیهیون دارد. او در دانشگاه بوسان سیتی در رشته سینما و تئاتر تحصیل کرد و با مدرک فوق دیپلم فارغ التحصیل شد. او آخرین عضوی بود که به BTS پیوست. مانند سایر اعضای گروه، جیمین نیز رقصنده، ترانه سرا و خواننده است.

جیمین از دوران کودکی و نوجوانی رقصیده است و موقعیت های رقص زیادی در مدرسه داشته است. سرانجام در سال 2012 به اصرار استادش برای کمپانی Big Hit به اجرای برنامه پرداخت و در سال 2013 توانست به گروه موسیقی BTS بپیوندد.

در سال 2013، جی مین آهنگ مستقلی با عنوان “قول” منتشر کرد و توانست رکورد بیشترین استریم را در یک روز بشکند. یکی از هنرمندانی که جیمین به او نگاه می کند ته یانگ بیگ بنگ است.

چند واقعیت جالب در مورد جیمین: رنگ های مورد علاقه او آبی و مشکی است. او بیشتر اوقات فراغت خود را مانند شوگا به چرت زدن و استراحت می گذراند.

(به صفحه اینستاگرام پارک جیمین متصل شوید)

بیوگرافی BTS Kim Tae Hyung – Kim tea hyung

کیم تهیونگ یکی دیگر از رقصندگان اصلی BTS است که در 30 دسامبر 1995 در داگو به دنیا آمد. او یک خواهر کوچکتر به نام کیم یون جین و یک برادر کوچکتر به نام کیم جونگ گیو دارد. کیم تهیونگ در کالج هنر خوانده است.

تهیونگ در نوجوانی علاقه زیادی به نواختن آلات موسیقی به خصوص ساکسیفون داشت. داستان ورود او به گروه از این قرار است که یک روز تهیونگ و دوستش به شرکت بیگ هیت می روند، او در ابتدا قصد امتحان دادن نداشت. تا اینکه یکی از کارمندان او را تشویق کرد که باعث شد هیونگ در گروه BTS پذیرفته شود.

جالب است بدانید که تهیونگ در سریالی به نام هوارنگ که در سال 2017 منتشر شد ایفای نقش کرده است.او تاکنون موفق به انتشار آهنگ های مستقل زیادی شده است. یکی از آنها موسیقی از سری کلاس Itaewon به نام Shab Shirin است که در سال 2020 منتشر شد و توانست در بیش از 117 کشور در جدول بالای جدول iTunes قرار گیرد و رکورد ادل را بشکند.

برخی از حقایق جالب در مورد کیم تهیونگ: کیم تهیونگ قبل از اولین حضورش برای طرفداران BTS شناخته شده نبود. رنگ مورد علاقه تهیونگ خاکستری و عدد مورد علاقه او ده است. سرگرمی های او گوش دادن به آهنگ های عجیب و غریب و کار با کامپیوتر است. به گفته اعضای گروه، تهیونگ در آشپزی خوب نیست.

(به صفحه اینستاگرام کیم تهیونگ وصل شوید)

بیوگرافی Jeon Jung Kook – Jeon Jung Kook از BTS

جئون جونگ کوک که اغلب با نام جونگ کوک شناخته می شود، جوان ترین عضو BTS است. او در اول سپتامبر 1997 در بوسان به دنیا آمد. او در حال حاضر خواننده گروه است.

در کودکی، جونگ کوک آرزو داشت که یک حرفه ورزشی را آغاز کند و یک بازیکن بدمینتون شود. اما پس از دیدن اجرای جی دراگون، نظرش تغییر کرد و از سال های نوجوانی به دنبال حرفه خوانندگی رفت. او در رشته هنرهای نمایشی از دانشگاه ملی سئول فارغ التحصیل شد.

جونگ کوک برای اولین بار در سال 2011 در یک برنامه استعدادیابی در Daegu شرکت کرد و توانست از هفت شرکت بزرگ موسیقی دعوت نامه دریافت کند. در نهایت پس از دیدن و گذراندن وقت با نامجون تصمیم گرفت دعوت بیگ هیت را بپذیرد و به BTS بپیوندد.

چند واقعیت جالب در مورد جئون جونگ کوک: به گفته خود جونگ کوک، رنگ مورد علاقه او مشکی است. از جمله سرگرمی های او در اوقات فراغت، نقاشی و آشپزی است. جونگ کوک به عنوان خوش تیپ ترین مرد سال 2019 تی سی کندلر انتخاب شد.

(به صفحه اینستاگرام جئون جونگ کوک وصل شوید)

آلبوم های گروه کره ای BTS

در ادامه این مقاله به معرفی بهترین آلبوم ها و آهنگ های BTS می پردازیم.

2 باحال 4 مدرسه

همانطور که گفتیم، BTS در سال 2013 شروع به کار کرد و اولین آلبوم آنها با عنوان 2 Cool 4 Skool در همان سال منتشر شد. محتوای کلی To Cool for School در واقع نقدی بر سیستم آموزشی مدارس در کره است.

این آلبوم در زمان انتشار توانست رتبه پنجم جدول آلبوم های کره ای و رتبه دهم جدول آلبوم های آمریکا را به خود اختصاص دهد. این آلبوم تاکنون بیش از 430000 نسخه در سراسر جهان فروخته است.

در ابتدا، اشعار آهنگ های این آلبوم به شدت مورد انتقاد منتقدان و جامعه قرار گرفت و مردم آن زمان نمی توانستند معنای آهنگ ها را درک کنند. تمام مشکلات در آن زمان کار گروه را برای نوشتن برخی از آهنگ ها دشوار کرد. آنقدر که سوگا و نامجون مجبور شدند بیش از بیست بار متن آهنگ را بازنویسی کنند تا از رویاپردازی دست بردارند.

زیباترین لحظه زندگی

آلبوم The Beautiful Moments in Life سومین آلبوم گروه کره ای BTS است که در سه قسمت منتشر شده است. قسمت اول و دوم آن در سال 2015 و قسمت سوم آن در سال 2016 منتشر شد. دو آلبوم اول با هم شامل 9 قطعه است. در آلبوم اول دو تک آهنگ به نام های I need you و dope وجود دارد.

پس از انتشار دو آلبوم، گروه BTS تصمیم گرفتند سبک خود را تغییر دهند و می خواستند این تصویر خشک و خشن مردانه را به تصویری آرام و صمیمی تبدیل کنند. به همین منظور اعضا شروع به ساخت آلبومی بر اساس شادی ها و غم های دوران جوانی کردند. اعضای گروه با انتخاب نام «زیباترین لحظات زندگی» سعی کردند بگویند زیباترین لحظات زندگی در جوانی رخ می دهد.

تمامی اعضای گروه در نگارش آهنگ های این آلبوم شرکت داشتند. این آلبوم بیش از 616000 نسخه در سراسر جهان فروخته است. آلبوم زیباترین لحظات زندگی pt. 1 موفق شد در هفته اول خود در چارت آلبوم های کره ای و نمودار آلبوم های مستقل ایالات متحده صدرنشین شود. بخش دوم آن توانست در هر چهار آلبوم مستقل، آلبوم های کره ای و آلبوم های بیلبورد ایالات متحده در صدر جدول قرار بگیرد.

قسمت سوم این آلبوم با نام mbmil جوان برای همیشه منتشر شد. آلبوم Young Forever اولین آلبوم ترکیبی گروه BTS است که شامل 23 قطعه موسیقی است. این آلبوم شامل ریمیکس، آهنگ های آلبوم های قبلی و تک آهنگ های جدید است که در دو نسخه روزانه و شبانه به فروش می رسد.

آلبوم زیباترین لحظات زندگی: تا عابد جوان توانست در هفته اول پخش آلبوم کره ای را در صدر جدول قرار دهد و رتبه دوم جدول آلبوم بیلبورد را به خود اختصاص دهد. این آلبوم موفقیت بزرگی داشت و در هفته اول پیش فروش بیش از 300000 نسخه فروخت.

بال ها

آلبوم Wings در سال 2016 توسط کمپانی بیگ هیت منتشر شد. این آلبوم در چهار نسخه و شامل پانزده قطعه منتشر شده است.

مرتبط:  چرا با ارزش ترین نوع اقتدار در حوزه فرهنگ است دفاعی دهم

آلبوم BTS “Wings” به وضوح از آلبوم رمان بلوغ الهام گرفته شده است. این اثر اولین آلبوم BTS بود که توانست بیش از یک میلیون نسخه بفروشد و عنوان میلیون ها فروشنده را از آن خود کند. آلبوم Wings همچنین پرفروش ترین آلبوم کره ای سال 2016 در نمودار Gaon شد.

نقشه روح: 7

موفق ترین آلبوم گروه کره ای BTS تا به امروز Soul Map: Seven است که پس از حدود یک سال وقفه توسط کمپانی Big Hit در سال 2020 منتشر شد. این آلبوم در واقع یک نسخه بازسازی شده از آلبوم map of the soul: persona است و شامل چند آهنگ از آن آلبوم است.

آلبوم Seven پرفروش‌ترین آلبوم کره‌ای در سال 2020 و اولین آلبوم آسیایی شد که رتبه 1 را در هر پنج نمودار بازار موسیقی کسب کرد. جالب اینجاست که یکی از قطعات این آلبوم با عنوان boy with luv حاصل همکاری BTS و یک خواننده آمریکایی به نام Halsey است.

آلبوم Soul Map برنده جوایز بسیاری از جمله Genie Awards 2020، Melon Music Awards 2020، بهترین آهنگ کره ای برای موسیقی، بهترین رقص و بهترین موزیک ویدیو شد. این آلبوم تا به امروز بیش از چهار میلیون نسخه فیزیکی فروخته است.

دینامیت

Dynamite یکی از اولین تک آهنگ های BTS است که در آگوست 2020 توسط Big Hit و Sony منتشر شد. Dynamite اولین آهنگ تمام انگلیسی این گروه کره ای است. این آهنگ توسط دیوید استوهارت و جسیکا آگومبار نوشته شده است. آهنگ “Dynamite” نامزد جوایز گرمی شد و BTS را به اولین گروه کره ای تبدیل کرد که در جوایز گرمی شرکت کرد.

آهنگ “Dynamite” در زمان همه گیری کرونا منتشر شد و هدف آن شاد کردن مردم و بالا بردن روحیه آنها در سراسر جهان بود. مفهوم کلی ترانه این است که چیزهای کوچک زندگی، حتی اگر به چشم نیایند، ضروری هستند و ارزش زیادی دارند.

این آهنگ با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد و بسیاری آن را به دلیل مفهوم زیبا و ریتم شاد آن تحسین کردند. Dynamite موفق شد رتبه 1 را در لیست 100 هات بیلبورد به دست آورد و اولین آهنگ BTS شد که به چنین جایگاهی رسید.

جوایز گروه BTS

در این قسمت به برخی از مهم ترین جوایز گروه کره ای BTS می پردازیم. BTS تاکنون بیش از چهارصد جایزه دریافت کرده است که بسیاری از آنها جوایزی از جشنواره های بزرگی مانند Melon و Grammy بوده اند.

از اولین جوایز BTS، جایزه بهترین آلبوم سال 2016 برای آلبوم Wings در بیست و ششمین دوره جوایز موسیقی سئول برگزار شد. علاوه بر این، آهنگ “You Never Walk Alone” از آلبوم Wings برنده جایزه نهمین جشنواره خربزه در سال 2017 شد. در سال 2017، تک آهنگ DNA برنده جایزه بهترین ترانه سرا سال پانزدهمین جوایز موسیقی کره شد.

در سال 2018، آلبوم love yourself: tear توانست جایزه بهترین آلبوم سال را در جوایز موسیقی آسیایی Melon و mnet دریافت کند. در سال های 2019 و 2020، Soul map و song boy با آلبوم های luv توانستند تمامی جوایز جشنواره های Melon و Mnet را از آن خود کنند و در پایان سال 2021، BTS با دریافت 63 جایزه به پر جایزه ترین گروه کره ای تبدیل شد.

در سال 2022، گروه کره ای BTS عنوان پر جایزه ترین گروه خارجی جشنواره موسیقی ژاپن را از آن خود کرد. علاوه بر این، این گروه موفق به ثبت بیش از 26 رکورد گینس از جمله پرپیوندترین کلیپ در توییتر و پربیننده ترین کلیپ در یوتیوب در بیست و چهار ساعت شده است.

از سال 2017، BTS به طور مداوم رتبه 1 جدول بیلبورد را کسب کرده و جایزه موسیقی بیلبورد را برای هنرمند برتر اجتماعی دریافت کرده است. BTS اولین گروه کره ای است که برنده جایزه گرمی شده است.

در سال 2021، BTS و آهنگ Butter برنده بهترین آهنگ پاپ سال در جوایز موسیقی آمریکا شدند. همچنین این گروه در سال های 2021 و 2022 توانسته است جوایز مختلفی از جمله پرفروش ترین آهنگ سال، بهترین همکاری گروهی با خوانندگان خارجی، بهترین هنرمند و … را در جشنواره بیلبورد دریافت کند.

BTS در رویدادهای مختلف سخنرانی کرد. از جمله این اتفاقات می توان به سخنرانی BTS در سازمان یونیسف اشاره کرد که با موضوع عشق به خود و خودشناسی انجام شد. بی تی اس در این مراسم همه مردم دنیا به خصوص نظامیان را تشویق کرد که در مقابل ظلم سکوت نکنند و خود را دوست بدارند. در ادامه قسمت کوچکی از متن آهنگ کیم نامجون را مشاهده خواهید کرد.

ما یاد گرفتیم که همدیگر را دوست داشته باشیم، بنابراین اکنون از شما می‌خواهم که خودتان صحبت کنید.

همچنین در سال 2022 رئیس جمهور ایالات متحده از BTS برای سخنرانی در کاخ سفید دعوت کرد. کل سخنرانی در مورد نژادپرستی و رفتارهای نژادپرستانه علیه آمریکایی های آسیایی و مهاجران آسیایی بود. به گفته یکی از اعضای این گروه، هدف از این رویداد تلاش برای پایان دادن به جنایات علیه مهاجران و کاهش نژادپرستی بوده است.

بی تی اس برای اجرای مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر دعوت شد و جونگ کوک آهنگ Dreamers را اجرا کرد که با استقبال تماشاگران مواجه شد. این اجرای جالب را در ویدیوی زیر مشاهده می کنید.

20 حقیقت جالب در مورد BTS

BTS بزرگترین و متحدترین گروه هواداران در جهان را دارد که با نام ARMY شناخته می شود. تخمین زده می شود که در حال حاضر بیش از نود میلیون ارتش در جهان وجود دارد.

گفته می شود درآمد و سود گروه BTS برای کره از سود دو غول دنیای فناوری و صنعت یعنی هیوندای و سامسونگ بیشتر است.

تهیونگ می تواند همزمان با دست چپ و راست بنویسد.

شوگا یک پیانیست حرفه ای است و به گفته خودش حتی اگر عضو BTS نشده بود باز هم در صنعت موسیقی و آهنگسازی کار می کرد.

جی هوپ تنها عضو گروه است که پیرسینگ انجام نمی دهد. به گفته برخی، دلیل اینکه جی هوپ این کار را انجام می دهد این است که او درد را دوست ندارد.

قبل از پیوستن به گروه، نام هنری شوگا در واقع Gloss بود.

جیمین تنها عضوی است که نام مستعار خاصی ندارد و از نام واقعی خود استفاده می کند. اگرچه در ابتدای کار تصمیم گرفته شد که نام او بچه جی باشد، اما بعداً نظر خود را تغییر داد.

در ابتدا تصمیم بر این شد که نام این گروه کره ای بیگ کیدز یا یانگ نشن باشد.

جونگ کوک از جوانی آرزوی کار در زمینه خالکوبی را داشت و هنوز هم این آرزو را دارد و امیدوار است روزی سالن خالکوبی خود را باز کند.

شوگا روزانه ترانه سرایی را تمرین می کند.

به گفته وی، اگر به او قدرت جادویی داده شود، این قدرت جادویی خواهد بود تا بتواند با اعضای بیشتری از خانواده اش ملاقات کند.

گروه BTS توانست رکورد سریع ترین زمان برای رسیدن به یک میلیون فالوور در تیک توک را به دست آورد.

ضریب هوشی کیم نامجون بالای 145 است.

شوگا عادت دارد ناخن هایش را بجود.

قبل از پیوستن به BTS، جی هوپ عضو یک گروه رقص خیابانی به نام نوترون بود.

BTS اولین گروه کره ای است که ایموجی های خود را در توییتر دریافت کرده و پست می کند.

شوگا از فیلم های ترسناک متنفر است.

اعضای گروه BTS در مراسم دورهمی دوستان حضور داشتند.

تمام مراحل ترانه سرایی شامل متن، ویرایش، ضبط آهنگ، تنظیم صدا و سایر مراحل توسط خود اعضای گروه انجام می شود.

شهرت این گروه بر فروش برخی کتاب ها و محصولات از جمله کتاب به مغازه جادویی نیز تأثیر گذاشت تا این کتاب به پرفروش ترین کتاب تبدیل شود.

خدمات نظامی اعضای BTS

کیم سوک جین، بلند قدترین عضو گروه کره ای BTS، بلافاصله پس از انتشار آلبوم خود برای خدمت سربازی ثبت نام کرد. اعضای گروه که تا کنون عملیات را به تعویق انداخته بودند، تصمیم گرفتند برای خدمت سربازی ثبت نام کنند و جین اولین عضو گروه بود که اعزام شد.

یک نظرسنجی خصوصی که در اوایل سال جاری انجام شد نشان داد که 60 درصد از مردم کره جنوبی موافق معافیت BTS هستند و حتی قانونگذاران به دلیل سهم قابل توجه این گروه در فرهنگ و اقتصاد کره جنوبی تلاش هایی برای معافیت این گروه انجام داده اند. می توان گفت گروه BTS سالانه بیش از 3.6 میلیارد دلار درآمد دارد.

مرتبط:  چرا دیوار آگهی رو رد میکنه

طبق قوانین فعلی دولت کره جنوبی، قهرمانان المپیک، موسیقیدانان و غیره. کسانی که جوایزی را کسب کردند از خدمت سربازی معاف خواهند شد، برخی از هواداران کمپین اینترنتی راه اندازی کردند و خواستار ورود اعضای گروه موسیقی BTS به این قانون شدند. و از خدمت وظیفه معاف شوند.

علاوه بر این، اعضای BTS اعلام کردند که پس از خدمت سربازی، در سال 2025 به صورت گروهی برمی‌گردند و خدمت سربازی پایانی بر مسیر گروه نخواهد بود و این مایه تسلی برای طرفداران آنها بود که فکر می‌کردند خدمت سربازی پایان است. . از سفر گروه .

بیوگرافی BTS سوالات متداول

1) چگونه BTS را تشخیص دهیم؟

در این مقاله تایم سیتی توضیحات کاملی در مورد تمامی اعضای گروه bts داده ایم که بدون شک پاسخگوی تمامی سوالات شما در این مورد خواهد بود.

2) نقش اعضای BTS در گروه چیست؟

این گروه 7 نفره متشکل از 3 خواننده رپ و 4 خواننده است و تمامی مراحل تولید آثار از آهنگسازی تا ترانه سرایی و غیره توسط این هفت پسر انجام می شود. جزئیات بیشتر و نقش هر یک از اعضا در بالا ذکر شده است.

3) اعضای BTS در سال 2022 چند ساله هستند؟

1- جین 30 ساله 2- سوگا 29 ساله 3- جی هوپ 28 ساله 4- آر ام 28 ساله 5- جیمین 27 ساله 6- وی 27 ساله 7- جونگ کوک 26 ساله

4) چرا BTS بد است؟

به اعتقاد برخی، شهرت و محبوبیت بیش از حد این گروه در کشورهای مختلف به ویژه در ایران باعث گسترش فرهنگ کره ای، انحرافات جنسی و مواردی می شود که شاید در بسیاری از فرهنگ ها و جوامع مورد تایید نباشد.

5) گروه خونی BTS چیست؟

به گفته اعضای گروه: 4 نفر دارای گروه خونی A، دو عضو دارای گروه خونی O و فقط او دارای گروه خونی AB نسبت به سایر اعضا می باشد.

6) مذهب اعضای BTS چیست؟

بحث مذهب اعضای BTS همیشه یکی از بحث برانگیزترین موضوعات بوده است، اما چیزی که تاکنون مشخص شده این است که اکثر اعضای گروه مذهب خاصی ندارند یا نمی خواهند در مورد آن صحبت کنند. خیلی دور. اما بر اساس حدس و گمان می توان شک کرد که برخی از اعضا مسیحی هستند.

کاربران سایت شهر تایم نیز این مطالب را می خوانند:

بی تی اس بد ترین است | بی تی اس بهترین است را در همیارخاص ببینید

چرا BTS بدترین است؟

بی‌تی‌اِس (به انگلیسی: BTS، به کره‌ای: 방탄소년단) که با نام بَنگتَن بویز (به انگلیسی: Bangtan Boys) نیز شناخته می‌شود، گروه پسرانهٔ هفت نفرهٔ اهل کرهٔ جنوبی است. تشکیل این گروه از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و در سال ۲۰۱۳، زیر نظر بیگ هیت اینترتینمنت شروع به کار کرد.

اعضای گروه – جین، سوگا، جی-هوپ، آرام، جیمین، وی و جونگ کوک – در نوشتن و تولید بیشتر آثار خود سهیم هستند. BTS به عنوان یک گروه هیپ هاپ شروع به کار کرد، اما با گذشت زمان آنها سبک های مختلفی را پوشش دادند. اشعار او اغلب به نگرانی های شخصی و اجتماعی، سلامت روان، مسائل مدرسه، از دست دادن، عزت نفس و فردگرایی می پردازد.



آثار این گروه اقتباسی از ادبیات و مفاهیم روان‌شناختی و شامل یک خط داستانی مربوط به جهانی جایگزین است. بی‌تی‌اس تاکنون چندین آلبوم منتشر و چند تور جهانی برگزار کرده‌است.

پس از اولین حضور در سال 2013 با تک آهنگ Too Cool for School، BTS اولین آلبوم استودیویی کره ای خود را با نام Dark and Wild و اولین آلبوم استودیویی ژاپنی خود به نام Wake Up را در سال 2014 منتشر کرد.

دومین آلبوم استودیویی کره ای آنها Wings (2016) اولین آلبوم گروه بود که یک میلیون نسخه در کره جنوبی فروخت. در سال 2017، BTS به عنوان پیشرو موج کره ای وارد بازار موسیقی جهانی شد و رکوردهای فروش بسیاری را شکست.

BTS اولین گروه کره ای شد که توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA) برای تک آهنگ “Mike Drop” گواهینامه دریافت کرد و همچنین اولین هنرمند کره ای بود که با آلبوم استودیویی Love Yourself: Tears (2018) در صدر جدول قرار گرفت. در بیلبورد 200 قرار گرفت. بی تی اس اولین گروه پس از بیتلز بود که در کمتر از دو سال چهار آلبوم شماره یک داشت.

Love Yourself: The Answer (2018) اولین آلبوم کره ای بود که گواهی پلاتین را در ایالات متحده دریافت کرد. در سال 2020، BTS اولین هنرمند کره ای شد که با تک آهنگ “Dynamite” و ریمیکس “Wild Love” در صدر جدول های بیلبورد Hot 100 و Global 200 قرار گرفت. Hot 100 درست پس از انتشارشان.

منبع تصویر: Getty Images

گروه محبوب کی پاپ (پاپ کره ای) BTS اعلام کرد که برای مدتی فعالیت گروهی نخواهند داشت تا همه بتوانند به آثار فردی خود دسترسی داشته باشند.

هفت نفر از اعضای این گروه که میلیاردها دلار به اقتصاد کره جنوبی کمک کردند، در ضیافت شام سالانه که به مناسبت سالگرد تأسیس این گروه برگزار شد، خبر غافلگیرکننده جدایی موقت را اعلام کردند.

آنها گفتند که فقط در کار گروه “مشکلات” ایجاد می کنند.

با این شات ها یاد لحظات خاطره انگیز این گروه می افتیم.

منبع تصویر: Getty Images

اولین تک آهنگ

BTS که امروزه معروف ترین و معروف ترین گروه موسیقی کی پاپ است، شروعی ساده و بی زرق و برق داشت. قبل از اینکه نام گروه در زمره معروف ترین گروه های موسیقی جهان قرار گیرد، این گروه پسرانه کار خود را با آهنگ No More Dream (No More Dreaming) آغاز کردند که در 12 ژوئن 2013 منتشر شد. که در رده بندی کره جنوبی در رتبه 124 قرار گرفت. قرار گرفت و شاید 50000 نسخه فروخته شد.

منبع تصویر: Getty Images

دینامیت

گروه BTS به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و به موفقیت های بزرگی دست یافت.

اگرچه آنها در سال 2020 و در زمان شیوع بیماری همه گیر هیچ کنسرتی برگزار نکردند، اما تنها یک آهنگ به نام Dynamite توانست رتبه اول موسیقی کی پاپ (موسیقی کره ای) را در نمودارهای موسیقی آمریکا کسب کند.

این گروه دو بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده است اما هنوز موفق به کسب آن نشده است.

منبع تصویر: Getty Images

BTS ARMY

این گروه هفت نفره دارای طرفداران وفادار آنلاین است که به نام ARMY شناخته می شود که مخفف عبارت Admirable Representatives of Youth است.

این انبوه طرفداران را نمی توان نادیده گرفت.

زمانی که دونالد ترامپ در کمپین انتخاباتی خود در تولسا، اوکلاهاما کمتر از حد انتظار بود، آنها ادعا می کنند که به این دلیل بود که طرفداران کی پاپ و کاربران TikTok مردم را تشویق کردند که ثبت نام کنند و در این رویداد شرکت نکنند.

منبع تصویر: Getty Images

تصادف جونگ کوک

در سال 2019، زمانی که جونگ کوک 22 ساله در تصادف با تاکسی مقصر شناخته شد، طرفداران BTS به سرعت از او حمایت کردند.

یکی از ستاره های یوتیوب در توییتر اعلام کرده است که طرفداران کی پاپ از هشتگ هایی استفاده می کنند که باعث می شود نتایج مثبت (در مورد گروه) زودتر در صفحات جستجوی رسانه های اجتماعی ظاهر شود و اخبار را نادیده بگیرند. این ادعا تایید نشده است، اما در مورد آن بحث هایی صورت گرفته است.

منبع تصویر: Getty Images

سازمان ملل متحد سازمان ملل متحد

مجمع عمومی سازمان ملل در سال 2021 یک مراسم افتتاحیه غیرعادی داشت و BTS یک اجرای از پیش ضبط شده را در سالن مجمع عمومی سازمان ملل اجرا کرد.

این گروه فرستاده ویژه مون جائه این، رئیس جمهور سابق کره جنوبی به عنوان سفیران ویژه نسل و فرهنگ آینده بود.

کاخ سفید

BTS در سال 2022 به کاخ سفید رفت تا به جو بایدن در مبارزه با نفرت ضد آسیایی و ضد آسیایی کمک کند. در سال های اخیر، حملات علیه آسیایی ها افزایش یافته است که بیشتر آنها به دلیل همه گیری کووید-19 بوده است.

سال گذشته، جو بایدن قانون جرایم نفرت ناشی از کووید-19 را تصویب کرد که مقامات را ملزم به تحقیق در مورد جنایات ناشی از نفرت علیه آمریکایی های آسیایی، بومیان هاوایی و ساکنان جزایر اقیانوس آرام می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا