چرا باید تفریح کنیم

دنیای مصرف‌گرای امروزی بیش از هر چیز دیگری به کار علاقه دارد. البته کار چیز خیلی خوبی است که آدم را تعریف می کند، اما کار باید حدی داشته باشد. انسان باید سعی کند از زمان به درستی استفاده کند و لذت را به زندگی بیافزاید. امروز بهترین عبارات با موضوع لذت را در مجله اینترنتی روزانه برای شما می نویسیم.

فهرست موضوعات این مقاله

متن در مورد اهمیت سفر و اوقات فراغت

کار همیشه مهم نیست! گاهی اوقات باید لذت برد؛ لذت به خودی خود نوعی پیشرفت در زندگی است. وقتی یاد می گیرید که باید علاوه بر کار، تفریح ​​هم داشته باشید، آن وقت است که واقعا زندگی را تجربه کرده اید. یادت باشه تو به این دنیا اومدی تا زندگی کنی نه برای کار کردن. پس زندگی را در تمام ابعادش زندگی کنید و علاوه بر کار برای تفریح ​​هم وقت بگذارید.

وقتی لذت را به زندگی خود اضافه کنید، آنگاه می توانید معنای واقعی زندگی را درک کنید. بعضی ها فکر می کنند تنها کاری که باید در زندگی انجام دهند کار کردن است و فقط برای کار ساخته شده اند که این اشتباه است! همه ما باید لذت ببریم تا معنای واقعی زندگی را بفهمیم و معنای زندگی خود را بفهمیم. معنای زندگی فقط در کار نیست.

لذت برای هر فرد معنای متفاوتی دارد. شما می توانید از پیاده روی در طبیعت، انجام یک بازی کامپیوتری و کار لذت ببرید. اگر فردی را دیدیم که مدام کار می‌کند و از کار کردن خسته نمی‌شود، به او نگویید لذت نمی‌برید؟! برای این فرد تفریح ​​به معنای کار است و لذت بخش ترین چیزی است که می تواند در زندگی خود تجربه کند و این چیزی است که اهمیت دارد.

مطالب مشابه: عکس پروفایل لبخند و شادی + دکلمه های شاد و پر انرژی دختر و پسر

بعضی ها به کارشان پایبند هستند و می گویند من فقط باید کار کنم تا بتوانم در این دنیا پیشرفت کنم. اما آنها اهمیت تفریح ​​را نادیده می گیرند. آنها نمی دانند که لذت می تواند آنها را چندین بار پیشرفت کند. وقتی برای تفریح ​​و مسافرت بیرون می روید، ذهنتان باز می شود و می توانید ایده های خلاقانه تری برای کارتان داشته باشید. اگر مدام در حال کار هستید، چون ذهنتان دائما مشغول است، ممکن است نتوانید ایده های خوبی داشته باشید.

لذت و مسافرت کوچکترین چیزی است که برای انسان لذت و شادی می آورد و انسان برای ادامه زندگی نیاز به لذت و شادی دارد. لذت و شادی امید انسان را به زندگی افزایش می دهد و همین امید است که انسان را راست نگه می دارد. بنابراین ما نباید زندگی خود را دائماً صرف کار کنیم و خود را از بیرون رفتن و تفریح ​​منع کنیم. زیرا به این ترتیب ما در خطر از دست دادن امید هستیم.

ما باید دلیل کاری که انجام می دهیم را درک کنیم. چرا کار می کنیم؟ بتوانیم نیازهایمان را برآورده کنیم و در زندگی شادتر و راحت تر باشیم. اما برخی از مردم می توانند تمام زندگی خود را کار کنند. اگر فراموش کردید که چرا آنها کار می کنند. آنها کار می کنند تا بیشتر از زندگی لذت ببرند، اما این تنها کاری است که انجام داده اند، فراموش کرده اند که اصلی ترین چیز در زندگی، لذت بردن از آن است. گاهی لازم است برای یادآوری هدف اصلی زندگی خود به سفر برویم.

مطالب مشابه: جملات شاد + مجموعه متن و شعر شاد شادی و خنده

تفریح ​​بسیار مهم است. فردی که تفریح ​​می کند و گردش می کند از زندگی خود بیشتر لذت می برد و بیشتر از زندگی خود استفاده می کند. اما کسی که این کار را نمی‌کند، نمی‌داند که شانس زندگی‌اش بسیار کوتاه است و شاید چند لحظه هم نباشد. چنین فردی نمی تواند معنای زندگی را درک کند و به طور کلی می توان گفت که از زندگی خود اطلاع چندانی ندارد.

متن در مورد سفر و تفریح ​​خانوادگی

خوش گذرانی با خانواده سرگرم کننده و شیرین است. در ادامه متن سعی کردیم جملاتی با این مضمون جمع آوری کنیم.

شخص باید وقت خود را به خانواده خود اختصاص دهد. او باید با خانواده اش وقت بگذارد! شما همیشه نمی توانید زندگی را با کار مرتبط کنید و همیشه نمی توانید فقط با دوستان خود بنشینید. خانواده جزء جدایی ناپذیر زندگی هر فرد است که همیشه باید با آن وقت بگذراند. گاهی اوقات می تواند با بیرون رفتن برای تفریح ​​این کار را انجام دهد و گاهی اوقات فقط با یک بازدید می تواند این کار را انجام دهد.

خانواده در زندگی هر فردی بسیار مهم است. حتی اگر با صمیمی ترین دوستانت باشی، زمانی می رسد که تو را رها می کنند و می گویند من زندگی خودم را دارم و نمی توانم به خاطر تو آن را خراب کنم. اما خانواده اینطور نیست! آنها تمام تلاش خود را برای کمک به رشد و پیشرفت شما انجام می دهند و همیشه برای شما وقت دارند. گاهی اوقات برای خانواده خود وقت بگذارید و بیرون بروید و با آنها سرگرم شوید تا اهمیت آنها را دوباره به خودتان یادآوری کنید.

مطالب مشابه: متن عاشقانه شاد جملات شاد عاشقانه و پر انرژی برای شادی و شادی

بیرون رفتن و خوش گذرانی با خانواده معنای دیگری دارد. شما می توانید با دوستان خود به سفر بروید، می توانید به تنهایی این کار را انجام دهید، اما وقتی با افرادی که تمام زندگی خود را با آنها گذرانده اید، خوش می گذرانید، سفر شما برای شما معنای دیگری دارد. وقتی تنها می روید چندان لذت نمی برید و وقتی با دوستانتان می روید باید برخی از خصوصیات خود را به رخ بکشید تا آنها شما را قضاوت نکنند. اما خانواده شما اینطور نیستند. آنها شما را کاملاً می شناسند و می توانید خیلی راحت در مقابل آنها عمل کنید و خودتان باشید.

رفتن به مسافرت با کسی که بتوانید به او وفادار باشید بسیار لذت بخش است. این افراد اکثریت خانواده آدم را تشکیل می دهند. چون انسان خودش در مقابل خانواده اش است و نیازی به بازی در فیلم یا نمایش شخصیتی که شخصیت واقعی او نیست را ندارد.

در بین تمام سفرها و گردش‌های دنیا، سفر با خانواده لذت‌بخش‌ترین سفری است که ممکن است برای یک انسان بیفتد. چون خانواده فرد را درک می کند، خانواده در کنار فرد است و خانواده همیشه از او حمایت می کنند و هیچ وقت بدی به او نمی کنند. اما همه اینها ممکن است هنگام سفر با افراد دیگر اتفاق بیفتد. این بدان معناست که آنها ممکن است شما را درک نکنند، ممکن است به شما اعتماد نکنند، ممکن است شما را قضاوت کنند یا هر چیزی که شما را از تجربه طعم واقعی سفر باز دارد.

مطالب مشابه: متن درباره با هم بودن دوستان و جملات شاد با یک دوست

بیرون رفتن و تفریح ​​خانوادگی پایه های آن را محکم می کند و هیچ چیز نمی تواند این پایه ها را از بین ببرد. وقتی به عنوان خانواده بیرون می روید و به تفریح ​​می پردازید، اهمیت یکدیگر را به یاد می آورید و از این طریق اطمینان می دهید که اعضا به جایی غیر از خانواده پناه نمی برند.

خانواده خیلی مهم است و اگر نباشد می توان گفت زندگی لنگ می زند. زیرا انسان بیشتر وقت خود را با خانواده می گذراند و قسمت زیادی از زندگی اش را با خانواده می گذراند. اکنون که خانواده در زندگی هر فرد بسیار مهم است، آن فرد باید زندگی با آنها را آسان کند. یکی از چیزهایی که می تواند این سختی را از زندگی دور کند، رفتن به سفر و تفریح ​​است. وقتی انسان با خانواده اش بیرون می رود و به تفریح ​​می پردازد، مشکلات زندگی مشترک را برطرف می کند و باعث می شود اعضا اهمیت یکدیگر را درک کنند.

مرتبط:  چرا باید از اکسسوری استفاده کنیم

گاهی اوقات لازم است دست از کار بکشید و بیرون بروید و با دوستانتان خوش بگذرانید. خوش گذرانی با دوستان به انسان انگیزه می دهد و به او می فهماند که تنها نیست و می تواند لبخند و شادی خود را با دیگران تقسیم کند. بیرون رفتن و خوش گذرانی با دوستانتان عالی است و انگیزه و امید شما را به زندگی بیشتر از قبل می کند.

گاهی اوقات انسان به چند دوست نیاز دارد تا با آنها بیرون برود و با آنها خوش بگذراند. او به همراهانی نیاز دارد که بتواند با آنها صحبت کند، بخندد و از زندگی لذت ببرد. زندگی همیشه کار نیست و زندگی همیشه نمی تواند طبق روال عادی پیش برود. گاهی اوقات حتی یک سرگرمی ساده با دوستانتان، مانند یک بازی گروهی کوچک، زندگی شما را زیباتر می کند.

قدر دوستان خود را بدانید و برای آنها وقت بگذارید. دوستان شما همیشه آنقدرها که دیگران می گویند بد نیستند. آنها همیشه وقت شما را نمی گیرند و زندگی شما را تلف نمی کنند. وقتی زمان کافی را با آنها بگذرانید و بیرون بروید و با آنها خوش بگذرانید، معنای واقعی زندگی را درک خواهید کرد و می توانید زندگی خود را در تمام جنبه های آن مدیریت کنید.

مطالب مشابه: جملات شاد عاشقانه + متن های عاشقانه جدید احساسی و پر انرژی

اگر دوستانی دارید که با آنها معاشرت می کنید، با آنها خوش می گذرانید و از بودن با آنها لذت می برید، خود را فردی خوش شانس بدانید. داشتن خانه و زندگی خوب همیشه ملاک خوشبختی مردم نیست. گاهی اوقات خوشبختی محض است که انسان چند دوست داشته باشد که در مواقع سخت از او حمایت کنند و آنها را برای تفریح ​​به بیرون ببرند تا روحیه او تغییر کند.

همیشه سعی کنید دوستانی را انتخاب کنید که بتوانید با آنها برای گردش و تفریح ​​برنامه ریزی کنید. به این ترتیب می توانید خود را از افسردگی و بسیاری از مشکلات نجات دهید. بیشتر افسردگی ما به این دلیل است که هیچ دوست و همراهی نداریم و در تنهایی دائمی زندگی می کنیم. اما اگر یاد بگیریم دوستانی پیدا کنیم و بیرون برویم و با آنها خوش بگذرانیم، می‌توانیم خود را از افسردگی خالص که هرگز پایان نمی‌یابد نجات دهیم.

زندگی یک فرد فقط به پول مربوط نمی شود، بلکه بخش بزرگی از زندگی او به دوستانش مربوط می شود و وقتی دوستانی برای گذراندن وقت با آنها دارند، زندگی را به کمال می گذرانند. معنی و به قول معروف می فهمد که زندگی هست.

جملاتی در مورد خوش گذرانی با دوستان

خوش گذرانی با دوستان یکی از خوشایندترین فعالیت های انسان است که می تواند یک ساعت انسان را از مشکلاتش دور کند.

گاهی لازم است دست از کار بکشید و بیرون بروید و با دوستانتان خوش بگذرانید. خوش گذرانی با دوستان به انسان انگیزه می دهد و به او می فهماند که تنها نیست و می تواند لبخند و شادی خود را با دیگران تقسیم کند. بیرون رفتن و خوش گذرانی با دوستانتان عالی است و انگیزه و امید شما را به زندگی بیشتر از قبل می کند.

گاهی اوقات یک فرد به چند دوست نیاز دارد تا با آنها بیرون برود و با آنها خوش بگذراند. او به همراهانی نیاز دارد که بتواند با آنها صحبت کند، بخندد و از زندگی لذت ببرد. زندگی همیشه کار نیست و زندگی همیشه نمی تواند طبق روال عادی پیش برود. گاهی اوقات حتی یک سرگرمی ساده با دوستانتان، مانند یک بازی گروهی کوچک، زندگی شما را زیباتر می کند.

مطلب مرتبط: متن و جملات روانشناسی شادی درباره شاد بودن و شاد زیستن

قدر دوستان خود را بدانید و برای آنها وقت بگذارید. دوستان شما همیشه آنقدرها که دیگران می گویند بد نیستند. آنها همیشه وقت شما را نمی گیرند و زندگی شما را تلف نمی کنند. وقتی زمان کافی را با آنها بگذرانید و بیرون بروید و با آنها خوش بگذرانید، معنای واقعی زندگی را درک خواهید کرد و می توانید زندگی خود را در تمام جنبه های آن مدیریت کنید.

اگر دوستانی دارید که با آنها معاشرت می کنید، با آنها خوش می گذرانید و از بودن با آنها لذت می برید، خود را فردی خوش شانس بدانید. داشتن خانه و زندگی خوب همیشه ملاک خوشبختی مردم نیست. گاهی اوقات خوشبختی محض است که انسان چند دوست داشته باشد که در مواقع سخت از او حمایت کنند و آنها را برای تفریح ​​به بیرون ببرند تا روحیه او تغییر کند.

همیشه سعی کنید دوستانی را انتخاب کنید که بتوانید با آنها برای گردش و تفریح ​​برنامه ریزی کنید. به این ترتیب می توانید خود را از افسردگی و بسیاری از مشکلات نجات دهید. بیشتر افسردگی ما به این دلیل است که هیچ دوست و همراهی نداریم و در تنهایی دائمی زندگی می کنیم. اما اگر یاد بگیریم دوستانی پیدا کنیم و بیرون برویم و با آنها خوش بگذرانیم، می‌توانیم خود را از افسردگی خالص که هرگز پایان نمی‌یابد نجات دهیم.

زندگی یک فرد فقط پول نیست، بلکه بخش بزرگی از زندگی او به دوستانش مربوط می شود و وقتی دوستانی برای گذراندن وقت با آنها دارند، زندگی را به طور کامل تجربه می کنند.

جملاتی با موضوع سفر و سفر به تنهایی

نمی دانم لذت سفر تنهایی را چشیده اید یا نه؟ اما سفر به تنهایی یکی از بهترین و خاص ترین تجربیات انسانی است که به خودشناسی نیز کمک می کند.

همیشه لازم نیست با کسی باشی گاهی نیاز دارد تنها بماند و از تنهایی خود راضی باشد. وقتی انسان تنها راه می‌رود، این خلوت را به وجود می‌آورد و می‌تواند در تنهایی به زندگی خود بیندیشد. کجاست و به کجا خواهد رفت؟

سفر به تنهایی لذتی است که همه مایل به لذت بردن از آن نیستند. زیرا او می ترسد همه از این می ترسند که تنها سفر کنند و از سفر خود لذت نبرند. اما به محض اینکه وابستگی خود را به دیگران از بین ببرید، به محض اینکه پا روی این ترس گذاشتید، به محض اینکه بخواهید به تنهایی سفر کنید و از این سفر لذت ببرید، می توانید درک کنید و درک کنید که این نوع سفر یا گردش و تفریح ​​چقدر اهمیت دارد. … لذتی بود و تا حالا از این لذت غافل بودی.

سفر به تنهایی یکی از لذت بخش ترین چیزهای دنیاست. تنها سفر کردن و امتحان کردن همه چیزهایی که دوست دارید، از رفتن به یک مکان خاص گرفته تا خوردن غذاهای خاص خودتان، لذتی است که هرگز نخواهید توانست با دیگران تجربه کنید.

وقتی به تنهایی به سفر می روید، نیازی نیست مدام به دنبال مخارج این باشید که چه کسی هزینه سفر را پرداخت کرده است و چه کسی نه، نیازی نیست دائماً با دیگران در مورد اینکه کجا بروید و کجا نروید بحث کنید. . ، نیازی نیست دائماً در مورد اینکه چه بخورید یا نخورید مبارزه کنید. وقتی به تنهایی سفر می کنید، می توانید هر کاری که بخواهید انجام دهید. این مزیت بزرگ سفر و تفریح ​​به تنهایی است که می توانید آن را تجربه کنید.

کسی که از تنهایی خود لذت می برد قوی ترین فرد روی کره زمین است. افراد معتاد هرگز نمی توانند از زندگی لذت ببرند. آنها برای هر کاری به یک همراه نیاز دارند. آنها به کسی نیاز دارند که حتی برای بیرون رفتن و تفریح ​​آنها را همراهی کند، زیرا معتقدند تنها بودن سرگرم کننده نیست. اما فردی که احساس راحتی می کند و از تنهایی لذت می برد اینطور نیست. او می تواند به تنهایی سفر کند یا کار دیگری انجام دهد. این تنهایی لذتی وصف ناپذیر به او می دهد.

مرتبط:  چرا بی دلیل استرس دارم

گاهی به تنهایی به سفر بروید. نه برای مدیریت مخارج یا هر چیز دیگری، بلکه برای یادآوری اینکه می توانید از زندگی به تنهایی لذت ببرید و نیازی ندارید که کسی در کنار شما باشد تا از زندگی لذت ببرید. .

وقتی فردی به تنهایی راه می‌رود، می‌تواند برای خود وقت بگذارد و خود را بازسازی کند. این فرد می تواند بیشتر روی خودش کار کند و به فردی قوی تبدیل شود. وقتی تنها سفر می کنی، می توانی با خود و خدایت خلوت کنی و از آن تنهایی لذت ببری.

آیا می خواهید این مقاله را در %% بخوانید؟

بله خیر

مهم نیست که چقدر کار و فعالیت های روزانه خود را دوست داریم. بار دیگر، همه ما مشتاقانه منتظر آخر هفته هستیم تا سرگرمی های سالم مورد علاقه خود را بگذرانیم.

بسیاری از ما دوست نداریم تمام تعطیلات را در رختخواب بمانیم یا فقط با مشکلات عقب مانده کنار بیاییم. بالاخره آخر هفته زمان استراحت و تفریح ​​است.

اما گاهی اوقات هیچ ایده یا فکر جدیدی برای گذراندن اوقات فراغت خود نداریم و بیش از هر زمان دیگری احساس کسالت می کنیم. «من حوصله ام سر رفته» جمله وحشتناکی است که نه جوان و نه پیر آن را نمی دانند و ممکن است برای همه ما اتفاق بیفتد.

در این مقاله مجله بوکاپو سرگرمی هایی را ارائه کرده ایم که می تواند به شما کمک کند با کمترین هزینه و بهترین امکانات اوقات فراغت را با کیفیت بگذرانید. با ما بمان.

اهمیت و تأثیر تفریحات سالم در زندگی شاد و سالم چیست؟

همه ما در زندگی اهدافی داریم و فکر می کنیم برای داشتن یک زندگی رضایت بخش باید از تفریح ​​دست برداریم. اما در مسیر رسیدن به اهداف، اتفاق عجیبی رخ می دهد: هر چه بیشتر تلاش کنیم، کمتر به دست می آوریم!

ما فکر می کنیم تنبل هستیم و خود را به خاطر نشخوار فکری سرزنش می کنیم. هر چند همه اینها دلیل دارد: تفریح ​​سالم نداریم! بر خلاف تصور ما، تفریح ​​باتری ذهن را شارژ می کند و می توانیم با تمرکز بیشتری کار کنیم و سریعتر به اهداف خود برسیم.

اوقات فراغت، مانند نم نم نم نم باران در گرمای سوزان یک روز تابستان، زندگی یکنواخت و مکانیکی روزهای پرتلاطم ما را تازه می کند. سومین نیاز بزرگ انسان برقراری ارتباط موثر با دیگران است.

تفریح ​​و سرگرمی فرصت خوبی برای دور هم جمع شدن و گفتگوی گرم و صمیمی با دیگران فراهم می کند. از سوی دیگر، اختصاص زمان به لذت به حفظ سلامت روان و دستیابی به آرامش ذهنی طولانی مدت کمک می کند.

تحقیقات نشان داده است که اوقات فراغت سالم:

خطر ابتلا به دیابت، فشار خون، اضطراب و افسردگی را کاهش می دهد.

علائم بیماری آلزایمر را بهبود می بخشد.

با بهبود سلامت جسمی و روانی، کیفیت زندگی ما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید در مورد داشتن یک سبک زندگی سالم و شاد بیشتر بدانید، اینجا را کلیک کنید.

چگونه با تفریحات سالم در خانه شادی را به خانواده بازگردانیم؟

بیرون رفتن در شهر با دوستان و خانواده همیشه سرگرم کننده است، اما احتمالا شنیده اید که هیچ جا مثل خانه نیست. خانه جایی است که قلب ما در آن قرار دارد.

یک فضای شخصی که در آن می توانید در آن استراحت کنید، استراحت کنید و از اوقات فراغت خود به دلخواه لذت ببرید. اما گاهی در خانه ماندن خسته کننده می شود.

در زیر به برخی از کارهای سرگرم کننده و جالبی که می توانید در خانه انجام دهید تا اوقات فراغت دلپذیری را سپری کنید اشاره کرده ایم. می توانید این هفته آنها را امتحان کنید و نتایج شگفت انگیز خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ورزش در خانه

همیشه لازم نیست برای ورزش به باشگاه بروید. حتی اگر تردمیل یا دوچرخه ثابت ندارید، یکی از سرگرمی های سالم می تواند تماشای ویدیوهای ورزشی مختلف در یوتیوب و انجام تمریناتی مانند پلانک، شنا و دراز و نشست در خانه باشد.

آشپزی را به یک سرگرمی تبدیل کنید

سرگرمی های سالم شامل آشپزی با خانواده است. حتی کوچکترین عضو خانواده می تواند با ریختن یا هم زدن مواد کمک کند. یادتان باشد از با هم بودن لذت ببرید و نگران نتیجه نهایی نباشید.

در یک بازی رومیزی شیرجه بزنید

تحقیقات نشان داده است که بازی های رومیزی به تسکین اضطراب و مسائل مربوط به سلامت روان کمک می کند. پس یک بازی رومیزی مناسب سن و اعضای خانواده خود انتخاب کنید و از رقابت خانوادگی سالم و هیجان انگیز لذت ببرید.

یک پازل بچینید

ساختن و کنار هم قرار دادن قطعات پازل راهی عالی برای پیوند و تمرین کار تیمی به عنوان یک خانواده است. علاوه بر این، ساختن چیزهای ارزشمند اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و باعث رشد و پیشرفت شخصی شما و همچنین سایر اعضای خانواده، به ویژه افراد جوان تر می شود.

مهارت جدیدی بیاموزید

زمانی که معدل، بررسی عملکرد یا نمرات وجود نداشته باشد، یادگیری می تواند فوق العاده لذت بخش باشد. می توانید زبان جدیدی یاد بگیرید، هنرهای رزمی را تمرین کنید، یا مهارت های نرمی مانند سخنرانی در جمع را در میان سرگرمی های سالم خود به دست آورید.

چگونه می توانیم سرگرمی سالمی را برای نوجوانان خود فراهم کنیم؟

“من و دخترم عاشق خرید هستیم. بعد از خرید به کافه ای می رویم تا قهوه یا آبمیوه بنوشیم و در مورد موضوعات مختلف صحبت کنیم. انجام این کار عجیب به نظر می رسد؛ “اما من آن را دوست دارم.”

سارا، مادر یک دختر 16 ساله

ارائه سرگرمی های سالم و برقراری ارتباط با نوجوانان ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد. اما با کمی صبر می توانید سرگرمی های مورد علاقه نوجوان خود را کشف کنید و صمیمیت بیشتری با آنها ایجاد کنید.

موارد زیر می تواند به شما کمک کند تا سرگرمی های متنوع و سالمی را برای فرزندان خود فراهم کنید:

فیلم تماشا کنید یا به کنسرت مورد علاقه یک نوجوان بروید

یک پیک نیک با دوستان برنامه ریزی کنید

یک بازی یا فعالیت مورد علاقه را در پارک محلی انجام دهید، مانند فوتبال

یک وعده غذایی خاص برنامه ریزی کنید

برای تعطیلات برنامه ریزی کنید

پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید

در کنار همه تفریحات سالم، گاهی اوقات فرزند شما فقط می‌خواهد وقت خود را به‌تنهایی یا با دوستان خود بگذراند و کار خاصی انجام ندهد. این مسئله تا حدودی به شارژ باتری‌های ذهنی او مربوط می‌شود.

گذراندن وقت تنها (چه با دوستان و چه تنها) برای نوجوان شما خوب است، به شرطی که با زمان خانواده ثابت و متعادل نباشد.

نکته مهم: توجه داشته باشید که نوجوانی سن حساسی است و باید با آگاهی و احترام به فضای شخصی فرزندتان نزدیک شوید و در سرگرمی های او شرکت کنید.

معرفی بهترین سرگرمی های سالم برای جوانان

راستش من دوست دارم روی مبل دراز بکشم، یک کتاب خوب بخوانم یا یک فیلم خنده دار ببینم. در شغل فعلی ام، کارهای بدنی زیادی انجام می دهم و معمولا خسته به خانه می آیم. اما من یاد گرفتم که به بدنم گوش دهم و وقتی بدنم نیاز به استراحت دارد، کار را متوقف کنم و لذت ببرم.

مریم، 27 ساله، نایب رئیس دبیرستان

اگر دوست دارید، در اوقات فراغت خود در فعالیت های مفید شرکت کنید. لیست زیر ممکن است ایده های خلاقانه ای برای شما باشد.

با عکاسی درآمد کسب کنید و لذت ببرید

نیازی به صرف هزینه زیاد برای دوربین های گران قیمت نیست. اکنون بسیاری از تلفن های هوشمند می توانند عکس های بسیار خوبی بگیرند و همیشه می توانید بعداً آن را ارتقا دهید.

اگر به عکاسی علاقه دارید، می‌توانید تصاویر خود را در سایت‌هایی مانند iStockphoto بفروشید و جدای از تفریح ​​سالم، می‌توانید از طریق این فرآیند درآمد کسب کنید.

مرتبط:  چرا شاد وقتی شماره را قبول نمیکند

ذهن خود را با بازی شطرنج تمرین دهید

اگر مینی سریال Gumby the وزیر را دیده باشید، احتمالاً وسوسه شده اید که یک ست شطرنج بخرید یا در یک بازی شطرنج آنلاین شرکت کنید. علاوه بر اینکه شطرنج راهی عالی برای به چالش کشیدن خود است، هر دو نیمکره مغز شما را تمرین می دهد.

این سرگرمی سالم می تواند به پیشگیری از بیماری هایی مانند زوال عقل کمک کند و تحقیقات نشان داده است که ضریب هوشی را افزایش می دهد.

مجموعه ای از علایق خود را در Pinterest ایجاد کنید

پینترست یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصاویر و ایده های خلاقانه است. در پینترست، موضوعات مختلف به تابلوهایی با تعداد زیادی تصاویر، محتوا و پیوندها پین می شوند.

شما می توانید از این پلتفرم به عنوان یک مجموعه دیجیتال استفاده کنید. این یک سرگرمی سالم و رایگان است که آنچه را در اینترنت پیدا می کنید به اشتراک بگذارید و افرادی را که با آنها علایق مشترک دارید دنبال کنید.

نواختن سازی مانند گیتار را یاد بگیرید

از بین تمام آلات موسیقی که می توانید بنوازند، نواختن گیتار احتمالا ساده ترین است. وب سایت هایی مانند Justin Guitar و GuitarLessons دروس رایگان برای یادگیری این ساز محبوب ارائه می دهند.

همچنین می توانید دروس عمومی و نت آهنگ های مورد نظر خود را در یوتیوب بیابید و در نهایت می توانید آهنگی را که بسیار دوست دارید به عنوان یکی از سرگرمی های سالم و جذاب در اوقات فراغت خود پخش کنید.

چیزی جدید ایجاد کنید

خلاقیت اغلب به عنوان داشتن ایده های خوب در نظر گرفته می شود. اما اگر به ریشه کلمه creativity به معنای ایجاد نگاه کنید، خلاقیت را می توان صرفاً به عنوان ایجاد چیزی جدید در نظر گرفت. بنابراین چیزی کوچک، اما معنادار را برای ساخت انتخاب کنید.

صرف یک یا دو ساعت کار بر روی یک چیز جدید می تواند فوق العاده رضایت بخش و مفید باشد. اما اگر فکر می کنید خلاق نیستید، نگران نباشید، کتاب هنری، نکاتی که برای خلق یک اثر هنری خاص و متفاوت باید بدانید، به خوبی برای شما توضیح داده شده است.

سرگرمی های سالم را با دوستان معرفی کنید

گفتگو و تعامل با دوستان یکی از سرگرمی هایی است که به شما کمک می کند تا از استرس های روزانه خلاص شوید. در ادامه برخی از عناصر سرگرمی دوستانه را ارائه کرده ایم:

دوستان خود را به یک مهمانی دعوت کنید

با دوستان خود تماس بگیرید و آنها را برای یک شام ساده دعوت کنید. برای اینکه سرگرمی تان کمی خلاقانه تر شود، می توانید یک پتوی کوچک از کمد بیرون بیاورید و یک شام به سبک پیک نیک را بیرون از خانه ترتیب دهید و از یک شب آرام و به یاد ماندنی با دوستان خود لذت ببرید.

در خلاصه کتاب Reclaiming Conversation in Bokapo می خوانیم که چگونه یک گفتگوی چهره به چهره در هیاهوی دنیای دیجیتال و ارتباطات مجازی باعث ایجاد همدلی و ارتباط عاطفی قوی تری می شود.

با دوستان خود به اسپا بروید

چه کسانی دوست ندارند ماساژ دهند و از پوست خود مراقبت کنند؟ می توانید با بهترین دوستتان وقت خود را صرف مراقبت از بدن خود کنید.

محصولات جدید صورت را امتحان کنید و از رایحه درمانی لذت ببرید. پس از دریافت ماساژ، به عنوان بخشی از یک تفریح ​​سالم، خود را به یک چای خوشمزه در یک کافه دعوت کنید و از گفتگو با دوست خود لذت ببرید.

از پخت با دوستان خود لذت ببرید

دوستان خود را به چالش درست کردن خوشمزه ترین خوراکی ها دعوت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در اینترنت برای دستور پخت یک کوکی خانگی یا دسر خوشمزه جستجو کنید، مواد را جمع آوری کنید، در آشپزخانه جمع کنید و شروع کنید. در پایان به بهترین شاهکار شیرینی پزی جایزه بدهید.

با دوستان خود پلی استیشن بازی کنید

بازی‌ها خیلی قبل از نینتندو وجود داشتند. محبوبیت بازی ها در بیشتر فرهنگ ها محتمل است زیرا انجام یک بازی یک کار ذهنی دشوار است.

یادگیری و انجام یک بازی ویدیویی در پلی استیشن با دوستان می تواند محیطی جذاب و رقابت سالم را برای شما فراهم کند.

با دوستان خود به ماجراجویی بروید

هیجان سفر باعث ایجاد انگیزه، نشاط و روحیه شما می شود. پس با دوستان خود یک برنامه سفر چند روزه تهیه کنید و از گشت و گذار در مکان های جدید لذت ببرید.

با سفر با دوستان، علاوه بر کسب تجربیات فراوان، سطح استرس و اضطراب شما کاهش می یابد و قوی تر و پرانرژی تر به کار و زندگی باز می گردید.

5 تفریح ​​سالم در تهران که در هیچ شهر دیگری پیدا نمی کنید

پایتخت مثل پای سیب است، خوشمزه و سیرکننده. برای هر سلیقه ای می توانید در تهران سرگرمی های دلپذیر و خاطره انگیزی پیدا کنید.

بام تهران:

تماشای تهران از ارتفاعات یکی از مناظر وصف ناپذیری است که می تواند لذت و ورزش را به شما هدیه دهد.

بام لند:

اگر از علاقه مندان به فضاهای شهری مدرن هستید، رفتن به بام لند سرگرمی جالبی برای شما خواهد بود.

باغ پرندگان:

مشاهده مجموعه ای از پرندگان از سراسر جهان تجربه جالبی است که می توانید در باغ پرندگان تهران داشته باشید.

باغ گیاهشناسی:

درست مانند باغ پرندگان، در باغ گیاه شناسی نیز طبیعت کشورهای مختلف را کشف خواهید کرد و از مناظر دیدنی گل ها و درختان لذت خواهید برد.

باغ ملی:

در هیاهوی خیابان‌های شلوغ مرکز تهران، سردر باغ ملی یکی از دروازه‌های باستانی دوران قاجار است که ارزش دیدن را دارد.

سرگرمی سالم در تهران برای خوانندگان حرفه ای

اگر از طرفداران پر و پا قرص بوکاپو هستید، مکان هایی که می توانید به دوستان خود نزدیک شوید، مثلاً کتاب، قطعا برای شما جذاب و جذاب هستند. در لیست زیر از چند مکان جذاب برای دوستداران کتاب و کتابخوانی دیدن کرده ایم:

باغ کتاب تهران:

باغ کتاب تهران با مجموعه ای از بهترین و متنوع ترین کتاب ها و محصولات فرهنگی به بهشتی بزرگ برای دوستداران کتاب تبدیل شده است.

کتابخانه ایران مال:

این کتابخانه بزرگ و مجلل که به کتابخانه جندی شاپور معروف است، لذت قدم زدن در کتابخانه های بزرگ و قدیمی جهان مانند کتابخانه آکسفورد را به یاد می آورد.

کتابخانه مجلس:

این ممکن است عجیب به نظر برسد. اما کتابخانه مجلس با گنجینه ای از سنگ ها، نسخ خطی و مواد چاپی و کتاب یکی از مهم ترین کتابخانه های ایران است و بازدید از آن برای عموم رایگان است.

آخرین کلمه

پس از بررسی تمام صفحات شبکه های اجتماعی خود و خوردن تمام تنقلات خانه! (برای هزارمین بار در یخچال را باز و بسته کردید، چیز جدیدی اضافه نشد) وقت آن است که روی تفریحی که می توانید در اوقات فراغت خود انجام دهید تمرکز کنید.

در این مقاله بهترین و سرگرم کننده ترین فعالیت هایی را ارائه کرده ایم که به بهبود کیفیت زندگی شما در کنار دوستان و خانواده کمک می کند. حالا نوبت شماست سرگرمی سالم مورد علاقه شما چیست؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دوستان خود در میان بگذارید.

سوالات متداول

چگونه تفریحات سالم داشته باشیم؟

می توانید با توجه به لیست علاقه مندی های خود وقت خود را با دوستان یا خانواده خود بگذرانید.

چگونه تفریحات سالم، زندگی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد؟

با صرف زمان برای تفریح ​​و لذت بردن از استرس و فشارهای روزمره دور خواهید شد. به ذهن و بدن خود از زندگی پر استرس این روزها استراحت دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا