چرا اینستای من سوپرزوم نداره

در دنیای رسانه‌های اجتماعی، وقتی اینستاگرام یک ویژگی جالب جدید را معرفی می‌کند، متوجه می‌شوید که اکانت اینستاگرام شما هنوز آن ویژگی را ندارد و از خود می‌پرسید: «چرا من برخی از ویژگی‌ها و گزینه‌های جدید را ندارم؟» اینستاگرام؟ امروز در انزل وب قصد داریم به سوال شما و اینکه چرا استیکر سوال در استوری، استوری هایلایت شده، تماس تصویری، استوری زنده و سایر ویژگی های جدید فعال نیست، پاسخ دهیم.

دلیل فعال نکردن قابلیت و گزینه جدید در پروفایل اینستاگرام چیست؟

چرا ویژگی های جدید اینستاگرام را در حساب کاربری خود ندارم؟

در مطالب قبلی که ویژگی های جدید اینستاگرام مانند استیکر پرسش و پاسخ اینستاگرام، هایلایت استوری و … را معرفی کردیم، تعداد زیادی از کاربران در قسمت نظرات از انزل وب پرسیدند که چرا امکانات و گزینه های جدید را نداریم؟ از اینستاگرام؟ این در حالی است که برای برخی دیگر از کاربران این ویژگی ها به درستی کار می کردند. برای رفع مشکل این دسته از کاربران عزیز تصمیم گرفته ایم تمامی دلایل و روش هایی که می تواند مشکل فعال نبودن پروفایل اینستاگرام را حل کند به همراه گزینه ها و گزینه های جدید بررسی و با شما به اشتراک بگذاریم.

چرا استیکر سوال اینستاگرام را ندارم؟ نسخه برنامه شما خراب است!

با قابلیت استیکر سوالات اینستاگرام می توانید از فالوورهای خود سوال بپرسید و آنها می توانند با تایپ کردن، ضبط ویدیو یا اضافه کردن عکس به سوال شما پاسخ دهند. برای اینکه بفهمید این قابلیت برای شما فعال است یا خیر، یک عکس در استوری خود آپلود کنید و بعد از لیست استیکرها استیکر سوال را انتخاب کنید. اکنون شروع به تایپ سوال خود کنید و آن را در بخشی از استوری خود قرار دهید، سپس روی Done ضربه بزنید.

اگر استیکر سوال اینستاگرام را نمی بینید، چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

ابتدا باید اینستاگرام نسخه 52 را روی گوشی اندروید و آیفون خود نصب کنید. اما هنوز ممکن است هنگام به روز رسانی اینستاگرام، استیکر سوال را نبینید. می توانید از چند تکنیک ساده برای بستن و باز کردن مجدد برنامه یا راه اندازی مجدد گوشی استفاده کنید. یکی از سخنگویان اینستاگرام توصیه می کند که برنامه اینستاگرام خود را به روز کنید، برای انجام این کار، از برنامه خارج شوید، برنامه اینستاگرام را حذف کنید و سپس آن را دوباره نصب کنید. اگر این مراحل برای شما کارساز نبود، باید منتظر بمانید تا اینستاگرام این مشکل را برطرف کند.

جالب است که برخی از کاربران از داشتن دو یا چند اکانت گزارش می دهند که اعلام می کنند استیکر پرسش و پاسخ اینستاگرام در یکی از اکانت های آنها فعال است و در دیگری فعال نیست، بنابراین می توان نتیجه گرفت که مشکل از گوشی و اینستاگرام شما نیست. یکی از آنها به طور اتفاقی است، حساب های شما برای بهره مندی از این ویژگی در لیست انتظار قرار گرفته است. آموزش کامل نحوه اسکن و ایجاد تگ پروفایل Nametag در اینستاگرام را بخوانید.

چرا من یک داستان عالی ندارم؟

اگر ویژگی های جدید اینستاگرام مانند Highlight Story، Live Story، Top Live و غیره را ندارید. در حساب کاربری خود به گوگل پلی استور خود بروید و آخرین نسخه برنامه را نصب کنید (البته کاربران ایرانی برای نصب اینستاگرام در گوگل پلی استور محدودیت دارند و باید از طریق برنامه های تغییر آی پی به سایت اصلی اینستاگرام دسترسی پیدا کنند و دانلود کنند. برنامه اینستاگرام). اگر مشکل عدم نمایش ویژگی های جدید اینستاگرام هنوز برای شما حل نشد، از اینستاگرام خارج شوید و دوباره وارد شوید. اگر باز هم مشکل حل نشد، برنامه را حذف کرده و دوباره نصب کنید. اگر مشکل همچنان حل نشد، ممکن است ویژگی جدید در کشور شما در دسترس نباشد.

شاید بگویید که ویژگی جدید اینستاگرام را در یکی از اکانت های خود دارید و دیگری را ندارید، در این صورت اینستاگرام اکانت های شما را به عنوان دو اکانت مجزا در نظر می گیرد. آخرین کاری که می توانید انجام دهید تماس با اینستاگرام است. برای انجام این کار، به تنظیمات اینستاگرام خود بروید، به پایین اسکرول کنید، سپس روی گزارش مشکل ضربه بزنید. اینستاگرام مطمئناً با تعداد زیادی گزارش کاربران مواجه خواهد شد و سعی خواهد کرد این مشکل را برطرف کند. لطفا توجه داشته باشید که اینستاگرام به درخواست های توهین آمیز پاسخ نخواهد داد.

با 3 روش رفع خطای Too Many Users Have Registered و ایجاد یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام آشنا شوید.

چرا لایو استوری برای اکانت اینستاگرام من فعال نیست؟ شما در حال حاضر از شانس!

اگر لایو استوری، هایلایت استوری، استیکر پرسش و پاسخ، تماس تصویری، تایپ زنده و بسیاری دیگر از امکانات اینستاگرام ندارید، لطفاً بدانید که این مشکل پیش نمی‌آید و فقط به شما محدود نمی‌شود و بسیاری از مردم در سراسر جهان هستند. با آن مواجه شد. و دلیل آن این است که اینستاگرام در بازه های زمانی مشخصی برای گروه خاصی از افراد قابلیت های خود را فعال می کند و ممکن است اکانت اینستاگرام ما در این گروه قرار نگیرد و بنابراین باید منتظر باشیم تا این ویژگی ها در اختیار ما قرار گیرد.

دلایل دیگری برای فعال نشدن گزینه های پروفایل جدید اینستاگرام چیست؟

با توجه به موارد فوق، به طور کلی می توان گفت که ویژگی های جدید اینستاگرام گاهی اوقات عبارتند از:

آنها بر اساس منطقه جغرافیایی فعال می شوند، بنابراین سعی کنید با برنامه های تغییر IP وارد حساب خود شوید، شاید خوشحال شوید و اینستاگرام استیکرهای سؤال، استوری های زنده و غیره را فعال کند. در پروفایل شما.

گاهی اوقات افراد به طور تصادفی فعال می شوند.

گاهی اوقات بر اساس تعداد فالوورها و فعالیت در اینستاگرام فعال می شوند.

مرتبط:  چرا عمده ذخایر نفت ایران در منطقه زاگرس است

برخی از ویژگی‌ها بر اساس دستگاه‌های کاربران فعال هستند، اکیداً توصیه می‌کنیم که سعی کنید در دستگاه دیگری وارد حساب خود شوید. تجربه برخی از کاربران نشان داده است که برخی از گزینه ها مانند Live Story به شدت به نوع و نسخه سیستم عامل در حال به روز رسانی بستگی دارد. نرم افزار بستگی به دوربین گوشی دارد.

نسخه OS در فعال کردن ویژگی‌های جدید مانند تماس ویدیویی اینستاگرام خوب است.

تبدیل پروفایل اینستاگرام به حالت حرفه ای می تواند یک سری ویژگی به پروفایل شما اضافه کند.

گاهی اوقات اینستاگرام کاربران جدید را در اولویت قرار می دهد تا ویژگی های جدیدی را به آنها ارائه دهد.

سابقه گزارش و مسدود کردن عملکرد می تواند تأثیر زیادی در هنگام اضافه شدن ویژگی های جدید به پروفایل اینستاگرام داشته باشد.

در پایان از شما دعوت می کنیم پست 4 روش مخفی برای غیرفعال کردن کامنت یا کامنت هنگام پخش لایو اینستاگرام را مطالعه کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در انزل وب سعی کردیم بیشتر دلایل و پاسخ های فعال نکردن قابلیت های جدید اینستاگرام را به شما بگوییم. اگر پاسخ دیگری برای این سوالات در ذهن دارید، می توانید آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. از این موقعیت

در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل در این خصوص کارشناسان شرکت موبایل کامپیوتر به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود، کافیست با تلفن ثابت بدون پیش شماره شماره زیر را شماره گیری نمایید.
9099070345

در جدیدترین آپدیت منتشر شده توسط اینستاگرام برای اپلیکیشن خود، حالت جدیدی به نام سوپرزوم را ارائه کرده است که منجر به ساخت ویدیوهای کوتاه و بسیار جالب خواهد شد. در ادامه این مقاله با نحوه استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام آشنا می شویم. با کمک موبایل همراه باشید.

مقدمه ای بر قابلیت سوپرزوم اینستاگرام

اینستاگرام مدام آپدیت می شود و امکانات جدیدی به آن اضافه می شود. همین امر باعث شده تا اپلیکیشن مذکور در بین کاربران بسیار محبوب شود. در جدیدترین آپدیت منتشر شده برای اینستاگرام، حالت فیلمبرداری جدیدی به نام سوپرزوم ارائه شده است که منجر به ساخت ویدیوهای کوتاه و بسیار جالبی می شود که در آنها موسیقی پس زمینه خنده دار و ترسناک و در 3 سطح زوم پخش می شود. از تصویر!

بیشتر بخوانید: تعمیر تلفن همراه

سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom) در واقع یکی از سرگرم کننده ترین و جالب ترین ویژگی هایی است که تاکنون در اینستاگرام ارائه شده است. در ادامه این مقاله نحوه استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان تلفن همراه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما بمان.

نحوه استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

استفاده از عملکرد Superzoom به راحتی امکان پذیر است. برای انجام این کار، همانطور که در مقاله زیر توضیح داده شده است، عمل کنید:

اپلیکیشن اینستاگرام را آپدیت و اجرا کنید. به بخش Home بروید و نماد دوربین را در گوشه سمت چپ بالای صفحه انتخاب کنید. حالا گزینه Supezoom را در پایین صفحه انتخاب کنید. این گزینه درست در کنار گزینه بومرنگ قرار دارد.

اکنون می توانید با استفاده از قابلیت Superzoom اینستاگرام و با زدن گزینه ضبط ویدیو، یک ویدیوی 3 ثانیه ای ضبط کنید. توجه داشته باشید که این ویدیو با موسیقی پس زمینه جالب ضبط شده است.

توجه: به طور معمول وقتی دکمه ضبط ویدیو را در حالی که سوپرزوم اینستاگرام فعال است فشار دهید، یک ویدیو 3 ثانیه ای ضبط می شود. اما با نگه داشتن انگشت خود بر روی دکمه ضبط ویدیو، می توانید با تکیه بر عملکرد Superzoom، ویدیوی طولانی تری نیز ضبط کنید. در این شرایط، ویدیوی شما می تواند 15 ثانیه باشد. به خاطر داشته باشید که هر چه در حالت سوپرزوم انگشت خود را روی دکمه ضبط ویدیو نگه دارید، زوم نهایی ویدیو بیشتر طول می کشد.

پس از ضبط ویدیوی مورد نظر خود با استفاده از قابلیت Superzoom اینستاگرام، سه گزینه در پایین صفحه ظاهر می شود. با لمس گزینه ذخیره می توانید این ویدیو را در گالری گوشی خود ذخیره کنید. با زدن گزینه Your Story می توانید ویدیوی ضبط شده را در استوری خود به اشتراک بگذارید. با زدن گزینه Send to نیز می توانید ویدیو را به صورت پیام مستقیم برای دوستان خود ارسال کنید.

ادامه مطلب: تعمیرات اپل با گارانتی اصلی

فیلترهای هالووین در آپدیت جدید اینستاگرام

در آپدیت جدید اینستاگرام به مناسبت هالووین، فیلترها یا افکت های ترسناک جدیدی نیز ارائه شده است، بسیار جالب. شما می توانید با استفاده از این افکت ها خود را به یک خون آشام یا روح تبدیل کنید، فیلم های ترسناک بسازید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، استیکرهای ویژه جدید مناسب برای هالووین در اینستاگرام ارائه شد. البته، فیلترهای شبح وار هالووین ظاهراً به طور موقت در اینستاگرام در دسترس خواهند بود، آنها در تاریخ 2 نوامبر در دسترس نیستند.

نتیجه

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله نحوه استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام را یاد گرفتیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از بخش های شرح داده شده، می توانید با کارشناسان تلفن همراه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بدانید:

قیمت گلس آیفون 8 پلاس

قیمت ال سی دی سامسونگ A20

لوازم یدکی گوشی سامسونگ A51

در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل در این خصوص کارشناسان شرکت موبایل کامپیوتر به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما خواهند بود، کافیست با تلفن ثابت بدون پیش شماره شماره زیر را شماره گیری نمایید.
9099070345

آیا می خواهید صفحه شخصی خود را خصوصی کنید و دوست ندارید صفحه و استوری های شما در معرض دید همه کاربران قرار گیرد؟ آیا به افزایش امنیت و اثربخشی صفحه خود در اینستاگرام فکر می کنید؟ برای انجام تمامی این اقدامات باید در ابتدای کار به قسمت تنظیمات اینستاگرام بروید. گزینه های زیادی در این بخش وجود دارد که نمی توان بدون یافتن آن در تنظیمات به چیزی فکر کرد. اما در این مقاله امکان ورود به قسمت تنظیمات به صورت جزئی وجود ندارد، بنابراین دوره ای را برای شما آماده کرده ایم که در آن تنظیمات و تمامی قسمت های اینستاگرام را به طور کامل توضیح داده ایم. روی لینک زیر کلیک کنید و استاد اینستاگرام شوید.

مرتبط:  چطور با پول کم خونه بخرم

اگر می‌خواهید قبل از آشنایی با بخش تنظیمات، درباره نحوه عملکرد و ویژگی‌های اینستاگرام بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم به مقاله‌های آموزشی کامل نکات اینستاگرام ما مراجعه کنید.

نحوه دسترسی به بخش تنظیمات اینستاگرام

برای دسترسی به بخش تنظیمات اینستاگرام، کافی است پروفایل شخصی خود را در گزینه های پایین صفحه وارد کنید، سپس نماد سه نقطه (در گوشی های اندرویدی) یا نماد چرخ دنده (در آیفون و ویندوز) را انتخاب کنید. در تصویر زیر نماد سه نقطه را مشاهده می کنید.

اکنون که وارد قسمت تنظیمات شده اید با انتخاب های مختلفی روبرو خواهید شد. در ادامه شما را با این تاسیسات آشنا می کنیم و عملکرد هر کدام را توضیح می دهیم. فقط توجه داشته باشید که صفحه تنظیمات اینستاگرام به قسمت های مختلفی تقسیم می شود و طبق آن قسمت پیش می رویم.

دعوت از دوستان – دعوت از دوستان

این بخش به شما کمک می کند دوستان خود را به اینستاگرام دعوت کنید که شامل 2 گزینه است:

دعوت از دوستان فیس بوک – دعوت از دوستان فیس بوک

با انتخاب این گزینه اینستاگرام از شما می خواهد که اکانت فیسبوک خود را به اکانت اینستاگرام خود متصل کنید. به این ترتیب، دوستان خود را در فیس بوک به حضور در اینستاگرام دعوت کنید.

دعوت از دوستان – دعوت از دوستان

این گزینه به شما این امکان را می دهد که با روش های مختلف مانند ایمیل یا اشتراک گذاری اپلیکیشن اینستاگرام از طریق اپلیکیشن های دیگر، دوستان خود را به اینستاگرام دعوت کنید.

مردم را دنبال کنید

در این قسمت می توانید دوستان و آشنایان خود را بیابید و آنها را در اینستاگرام دنبال کنید.

دوستان فیس بوک – دوستان فیس بوک خود را در تنظیمات اینستاگرام دنبال کنید

با انتخاب این گزینه، پس از اتصال اکانت اینستاگرام به اکانت فیسبوک خود، می توانید دوستان فیسبوکی که در اینستاگرام عضو هستند را بیابید و در صورت تمایل آنها را فالو کنید.

مخاطبین – افراد موجود در فهرست تلفن خود را ردیابی کنید

این گزینه شماره تلفن های موجود در گوشی شما را اسکن می کند و افراد عضو اینستاگرام را به شما نشان می دهد. البته به شرطی که دوستان شما شماره تلفن خود را در اینستاگرام ثبت کرده باشند. در غیر این صورت حتی اگر عضو اینستاگرام باشند در این قسمت دیده نمی شوند.

حساب – تنظیمات حساب شما

تنظیمات کلی مربوط به حساب کاربری شما در این قسمت نمایش داده می شود.

عکس های شما – تنظیم عکس های مربوط به شما

در این قسمت می توانید تصاویر و پست هایی را داشته باشید که در آنها از شما نام برده شده یا تگ شده اید. هنگامی که در حالت پیش فرض هستید، این تصاویر و اطلاعات به طور خودکار به صفحه شما اضافه می شوند. اما در قسمت تنظیمات می توانید به صورت دستی فقط عکس های مورد نظر خود را نمایش دهید. علاوه بر این، با گزینه Hide Photos می توانید هر تصویری را که دوست دارید از پروفایل خود حذف کنید. از این بخش می توانید عکس های خود را مدیریت کنید.

تنظیمات استوری – تنظیمات استوری اینستاگرام

بخش داستان شامل تمام تنظیمات مربوط به استوری های شماست. (اگر هنوز با استوری ها آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای استوری اینستاگرام ما را بررسی کنید.) این بخش شامل تنظیمات مختلفی است.

Allow Message Replies – اجازه ارسال پاسخ و نظر

در این بخش، می‌توانید مشخص کنید چه کسی می‌تواند درباره استوری‌های شما نظر دهد: همه، فقط کسانی که دنبال می‌کنید (افرادی که دنبال می‌کنید)، یا هیچ‌کس (خاموش).

Allow Sharing – اجازه به اشتراک گذاری

وقتی فعال باشد، دیگران می توانند داستان شما را به عنوان یک پست به اشتراک بگذارند.

Saving – ذخیره کردن

استوری ها 24 ساعت طول می کشند و پس از آن به طور خودکار حذف می شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید عکس یا ویدیویی که در استوری آپلود می‌کنید در گوشی شما ذخیره شود، می‌توانید گزینه «Saved to archive» (برای ذخیره استوری در آرشیو اینستاگرام) و «Save in gallery/filmstrip» را انتخاب کنید. (برای ذخیره تصاویر و ویدیوهای داستان در گالری) دوربین تلفن را فعال کنید.

ویرایش نمایه – تنظیمات حساب کاربری

با این گزینه می توانید اطلاعات حساب خود را ویرایش کنید که در صفحه اصلی پروفایل شما نیز موجود است. یعنی تصویر پروفایل، نام نمایشی، نام کاربری، آدرس وب سایت و بیو خود را مشخص یا تغییر دهید. همچنین می توانید اطلاعات شخصی و محرمانه خود از جمله آدرس ایمیل، شماره تلفن و جنسیت خود را از طریق این قسمت اضافه کنید.

البته اگر اکانت اینستاگرام شما تجاری باشد، گزینه های دیگری مانند ایجاد صفحه فیس بوک، مشخص کردن موضوع کسب و کار و اطلاعات تماس (گزینه های تماس) خواهید داشت. با وارد شدن به قسمت اطلاعات تماس می توانید ایمیل، شماره تماس و آدرسی که مخاطبان صفحه شما می بینند را تغییر دهید. (برای اطلاعات بیشتر، راهنمای صفحات تجاری اینستاگرام و نحوه ایجاد آنها را ببینید.)

تغییر رمز عبور – تغییر رمز عبور

با کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای برای شما باز می شود که شامل سه جعبه متن است:

مرتبط:  آهنگ چرا قلبمو تو شکستی

رمز عبور فعلی

رمز عبور جدید رمز عبور جدید

رمز جدید را دوباره تایپ کنید

پس از پر کردن کادرهای بالا، روی علامت آبی رنگ یا گزینه ذخیره کلیک کنید. رمز عبور شما اکنون تغییر کرده است.

اطلاعات ورود ذخیره شد – ذخیره اطلاعات ورود

در این قسمت می توانید اطلاعات وارد شده به حساب کاربری خود را ذخیره کنید. برای این کار ابتدا باید تنظیمات اینستاگرام خود را وارد کنید. برای دسترسی به بخش تنظیمات، ابتدا باید نماد سه نقطه را در سمت راست بالای صفحه وارد کنید. پس از آن باید گزینه Saved Login Information را در قسمت account پیدا کنید. پس از ورود به این بخش، گزینه Saved Login Information وجود دارد که به شما امکان می دهد اطلاعات ورود خود را بررسی کنید.

پست هایی که دوست داشتید

در این قسمت تمامی عکس ها یا ویدیوهایی که هنگام استفاده از اینستاگرام لایک کرده اید ذخیره شده اند تا بعدا بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.

احراز هویت دو مرحله ای – ورود دو مرحله ای

با این گزینه می توانید ورود دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کنید. پس از فعال سازی، همیشه هنگام ورود به حساب کاربری، علاوه بر رمز عبور، یک کد فعال سازی نیز به شماره موبایل شما ارسال می شود که برای ورود باید آن را وارد کنید.

کاربران مسدود شده

لیست تمامی کاربرانی که به هر دلیلی مسدود کرده اید را می توانید در این قسمت مشاهده کنید. در آینده در صورت نیاز می توانید این کاربران را از این وضعیت خارج کنید.

حساب های خصوصی

هنگامی که می خواهید حساب خود را خصوصی کنید، این گزینه را فعال می کنید.

به طور معمول، تمام پست ها و ویدیوهایی که در اینستاگرام آپلود می کنید و حتی لیست افرادی که فالو کرده اید می توانند برای همه کاربران اینستاگرام نمایش داده شوند. به علاوه، هر کسی می تواند آزادانه شما را دنبال کند. اما با خصوصی کردن حساب خود، هرکسی که شما را دنبال می‌کند به تأیید شما نیاز دارد و تا آن زمان نمی‌تواند پست‌های شما را ببیند.

تنظیمات

Linked Accounts

این گزینه به شما اجازه می دهد تا حساب های فیس بوک، توییتر و غیره را متصل کنید. به اینستاگرام مزیت انتخاب این گزینه بازیابی رمز عبور و همچنین همگام سازی پست های ارسال شده بین اکانت فیسبوک، توییتر و … می باشد.

انتخاب زبان برنامه در این قسمت انجام می شود برای ساخت اینستاگرام فارسی خود می توانید مقاله فارسی اینستاگرام را در سایت ما مطالعه کنید.

Push Notification

اگر کسی عکس یا کامنت شما را لایک کند، کامنت بگذارد، شما را فالو کند و غیره، اینستاگرام برای شما یک اعلان ارسال می کند تا شما را مطلع کند. با دسترسی به این بخش می توانید به صورت جداگانه بر روی این موارد کنترل کامل داشته باشید و مواردی را که نمی خواهید از آنها مطلع شوید غیرفعال کنید.

به عنوان مثال، دانستن نظرات یا پیام های مستقیم ارسال شده برای ما بسیار مهم است. ممکن است برای ما مهم نباشد که چه کسی ما را دنبال کرده یا عکس های ما را لایک کرده است و می توانیم آنها را خاموش کنیم.

Celluar Data Use

با انتخاب این گزینه می توانید مقداری مصرف اینستاگرام خود را کاهش دهید (استفاده از دیتا کمتر).

توصیه می‌کنم تا حد امکان گزینه Use less data را انتخاب نکنید، زیرا ممکن است زمان بارگذاری طولانی‌تر و حتی کیفیت پایین‌تری را در عکس‌های آپلود شده تجربه کنید.

اینستاگرام امکان بستن کامل کامنت ها برای پست های اینستاگرام را فراهم کرده است و هیچکس نمی تواند در صورت لزوم روی پست شما نظر دهد.

اگر نمی خواهید نظرات را به طور کامل ببندید، می توانید از گزینه فیلتر نظرات استفاده کنید.

فیلتر دستی:

در این قسمت می توانید کلمات خاصی را مشخص کنید تا اگر نظری حاوی این کلمات باشد به صورت خودکار سانسور شده و برای شما و سایر کاربران نمایش داده نمی شود. به عنوان مثال با فیلتر کردن برخی کلمات مبتذل، نژادپرستانه، سیاسی و … می توانید فضای تمیزتر و آرام تری را در نظرات خود داشته باشید.

عکس اصلی را ذخیره کنید

پس از انتشار ویدیو را ذخیره کنید

با فعال کردن این دو گزینه، اینستاگرام خود را طوری پیکربندی کنید که پس از ارسال عکس یا ویدیو، یک کپی از آن نیز در گالری گوشی شما ذخیره شود. اگر هر دوی این گزینه‌ها غیرفعال باشند، پست‌هایی که از طریق دوربین داخلی اینستاگرام (نسخه خام) ضبط می‌کنید در گوشی شما ذخیره نمی‌شوند.

Add Account در بخش تنظیمات اینستاگرام

با انتخاب این گزینه در تنظیمات اینستاگرام می توانید چندین اکانت در اینستاگرام ایجاد کنید.

این قسمت در قالب مقاله ساخت و مدیریت چند اکانت کاربری در اینستاگرام به طور کامل توضیح داده شده است.

آخرین کلمه

این روزها شبکه اجتماعی اینستاگرام نه تنها در بین ایرانیان محبوبیت دارد، بلکه در سراسر جهان نیز محبوبیت دارد. ضمن اینکه این شبکه اجتماعی نه تنها در بین جوانان محبوبیت دارد، بلکه طبق آمار 32 درصد از بزرگسالان نیز از طرفداران پر و پا قرص این اپلیکیشن هستند. بنابراین باید با نحوه عملکرد و تنظیمات اینستاگرام آشنا شوید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

همچنین به افرادی که به تازگی قصد استفاده از این اپلیکیشن را دارند یا می خواهند سطح خود را بالا ببرند نیز توصیه می کنیم تا با نکات آن آشنا شوند. پس با مطالعه مقاله نکات اینستاگرام در وبسایت دیدوگرام، ۲۶ نکته اینستاگرامی را که همه باید بدانند، بیاموزید.

در یک وبینار آموزشی رایگان بیاموزید که چگونه از خانه فقط با یک تلفن همراه 5 تا 20 میلیون دلار در ماه کسب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا