چگونه به بی تی اس رای دهیم

آموزش رای گیری برای BTS در سوریبادا برای جایزه محبوبیت:
• آخرین مهلت این رای گیری تا 2 آگوست است.

برنامه Choeaedol را روی گوشی خود نصب کنید

رای گیری در این اپلیکیشن با ارسال “قلب”
انجام می شود قلب ها به 2 دسته تقسیم می شوند:
1. Ever Hearts
2. قلب های روزانه

نحوه جمع آوری قلب دائمی:

• تماشای فیلم های تبلیغاتی
• اگر بیش از 100 قلب برای پیام های خود دریافت کنید، 10 درصد آنها به آن نوع قلب تبدیل می شوند.
• اگر بیش از 100 قلب را به عنوان رای بفرستید، 10 درصد آنها به آن نوع قلب تبدیل می شود.

نحوه جمع آوری قلب روزانه:

• در اپلیکیشن باشید
• Lollup
• روی کادر قلب روی عکس ها کلیک کنید

از ساعت 18:45 تا 19:45 به وقت ایران نمی توانید قلب ارسال کنید

اگر بین ساعت 15:30 تا 18:30 به وقت ایران وارد شوید، قلب های اضافی دریافت خواهید کرد.

حتما چندین هسته دائمی را برای روزهای پایانی رای گیری ذخیره کنید

قلب بت ها هر روز پاک می شود و بتی که توانسته بود بیشترین روزها مقام اول را کسب کند، برنده جایزه محبوبیت می شود.

لینک دانلود برنامه برای اندروید:
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.ib.mn

لینک دانلود برنامه برای IOS:
https://apps.apple.com/at/app/kpop-idol-choeaedol/id1131995698?l=fa

منبع: @btsir7
************

بچه ها جدی بگیرید و برنامه رو نصب کنید. در کل، کار با آن بسیار جالب است، چیزی شبیه به Viverse یا Twitter است، اما کار با آن لذت بخش تر است، زیرا با آن، می توانید در موفقیت بت خود شرکت کنید.

×

اشتراک گذاری

انصراف دهید

ارسال: 11:24 صبح، 14:00 بعد از ظهر 1 مه، آخرین پیگیری:

:

دنبال کردن


وزارت رهنگ و ارشاد اسلامی/

ملی

وزارت دین و ارشاد اسلامی/


بی تی اس گروهی است که در ایران بسیار معروف شده و طرفداران زیادی دارد و آهنگ های آن ها تاثیر زیادی روی نوجوانان و جوانان گذاشته است و از مسئولان می خواهم که اجازه دهند در ایران کنسرت برگزار کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اتصالات:

اگرچه کمتر از یک دهه از آغاز به کار گروه موسیقی کره ای BTS می گذرد، اما این گروه توانسته است در این مدت کوتاه و با برگزاری کنسرت های مختلف در کشورهای بزرگ دنیا، محبوبیت زیادی در نقاط مختلف جهان کسب کند. ، جایگاه ویژه ای در موسیقی بین المللی دارد زیرا کسب شده است. در این مقاله می خواهیم در مورد BTS در ایران صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید. شارژ انسانی و مرتبط با ارزش های والای زندگی. به یک نماد برجسته در فرهنگ موسیقی کره جنوبی تبدیل شد. این در حالی است که این گروه جدید است و اعضای آن بسیار جوان هستند و این موضوع نوید آن را می دهد که گروه BTS در سال های آینده به موفقیت ها و دستاوردهای بسیار بیشتری دست خواهد یافت.

بی تی اس تا حالا به ایران اومده؟

با وجود اینکه BTS در ایران میلیون ها طرفدار دارد، متاسفانه هیچ یک از اعضای گروه به ایران نیامده اند و تمامی اخبار و عکس های حضور این گروه در ایران شایعه است و هیچ کدام صحت ندارد.

کنسرت BTS در ایران

BTS تاکنون هیچ کنسرتی در ایران برگزار نکرده است، اما هواداران سعی دارند نظر این گروه را به طرفداران ایرانی و کشور ایران جلب کنند. در ادامه نظر تمامی اعضای BTS درباره ایران و طرفداران ایرانی بیان شد که می خوانید.

دیدگاه اعضای گروه در مورد ایران چیست؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید اعضای گروه درباره ایران و فرهنگ و آداب و رسوم کشورمان چه نظری دارند. در این بخش برخی از نظرات اعضای گروه BTS در مورد ایران را ارائه کرده ایم که در ادامه می خوانید:

مرتبط:  چرا به زگیل تناسلی مبتلا می شویم

نامجون:

نامجون در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد ایران چیست، پاسخ داد: من از صمیم قلب به کوروش کبیر، پادشاه ایران احترام می گذارم. قسمت هایی از شاهنامه و همچنین چند قسمت از کتاب پزشکی ابوعلی سینا را هم خواندم.

جوآن:

جین در همین بخش نظر خود را در مورد ایران بیان کرد: بسیاری از غذاهای ایرانی معروف هستند و من از این غذاها که به لذیذ بودن معروف هستند تعریف زیادی شنیده ام. در واقع، من دوست دارم این فرصت را امتحان کنم. اسم چند غذای بسیار خوشمزه ایرانی مثل قورمه سبزی و ته چین را می شناسم و علاقه زیادی به امتحان این غذاها دارم.

جیمین:

جیمین در یکی از کنسرت های اخیرش به سوال یکی از طرفداران گروه پاسخ داد: آیا می دانستی در ایران طرفداران زیادی داری؟ او لبخندی زد و پاسخ داد: بله، ایرانی ها همیشه به من لطف داشته اند و من چندین توئیت جالب که توسط طرفداران ایرانی ام نوشته شده بود را خواندم و چندتا هم گرفتم. به نظر من ایرانی ها مردم بسیار جذابی هستند.

شوگا:

شوگا در یکی از ویدیوهای پشت صحنه موزیک ویدیو روز آگوست که اخیرا پخش شد، درباره ایران می گوید: خیابان تهران در سئول جای بسیار زیبایی است و من دوست دارم این خیابان را در سئول ببینم. و مطمئنم از دیدن و مشاهده زیبایی آن لذت خواهم برد.

جونگ کوک:

جونگ کوک همچنین در مصاحبه ای در برنامه تلویزیونی Weekly Idol Cookie کره جنوبی نظر خود را در مورد ایران بیان کرد: به طور اتفاقی در حین گشت و گذار در اینترنت تصاویر زیبا و جذابی از تخت جمشید دیدم و بعد از آن عاشق تاریخ ایران شدم و امیدوارم که یکی شود. روزی می توانم به ایران به خصوص شهر شیراز سفر کنم.

جی-هوپ:

جی هوپ در پشت صحنه در Bangton Gayo در پاسخ به سوالی در مورد ایران گفت: من واقعا گربه ها را دوست دارم اما واقعا دوست دارم یک گربه ایرانی با کت خاکستری داشته باشم. گربه های ایرانی واقعا زیبا و جذاب هستند.

تهیونگ:

تهیونگ (V) نیز در پاسخ به سوال یکی از هوادارانش در توییتر درباره ایران صحبت کرد. او در پاسخ به یکی از طرفداران BTS نوشت: آیا از لباس هایتان که در آن از طرح ایرانی استفاده شده راضی بودید و آن را دوست داشتید؟ پاسخ داد: بله، آن لباس ها واقعا زیبا، خاص و منحصر به فرد بود. مدل لباس های ایرانی واقعا فوق العاده هستند. در واقع وجود این طرح های زیبا و منحصر به فرد مرا نسبت به ایران و آداب و رسوم آن کنجکاو کرد. در نتیجه تصمیم گرفتم درباره ایران تحقیق کنم و بعد از تحقیقاتم متوجه شدم که این کشور تاریخ و فرهنگ بسیار غنی و زیبایی دارد.

طرفداران بی تی اس در ایران

این گروه در این مدت کوتاه توانسته است جایگاه ویژه ای در بین دوستداران موسیقی ایران کسب کند. در حالی که بسیاری از علاقه مندان به موسیقی پاپ در کشور از طرفداران این گروه و آهنگ ها و آلبوم های آن هستند و در عین حال بسیاری از این افراد خواهان برپایی کنسرت این گروه در ایران و یا در یکی از این گروه ها هستند. کشورهای همسایه تا بتوانند در این کنسرت شرکت کنند. گروه در حال تفریح ​​هستند.

گروه BTS در سال های اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و طرفداران این گروه در ایران امیدوارند روزی فرصت حضور در کنسرت هایشان را پیدا کنند.

Recent search terms:

BTS (6)

BTS چیست (6)

بی تی اس در ایران (2)

BTSD (1)

چند میلیون طرفدار BTS در ایران وجود دارد (1)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا