چرا اپل واچ وصل نمیشه

یکی از مشکلاتی که دارندگان ساعت های هوشمند در برخی موارد با آن مواجه می شوند این است که گاهی اوقات هنگام اتصال ساعت هوشمند به گوشی خطایی رخ می دهد. در این مقاله به طور خاص در مورد مشکل عدم اتصال اپل واچ به آیفون صحبت خواهیم کرد. اگر نمی دانید دلیل قطع شدن اپل واچ چیست، در ادامه این مقاله دلایل وصل نشدن اپل واچ را برای شما شرح می دهیم و همچنین جفت شدن مجدد اپل واچ را بررسی می کنیم. تماشا کردن.

چرا اپل واچ به آیفون وصل نمی شود؟

در این قسمت دلایل عدم اتصال اپل واچ به آیفون و راهکارهای موجود برای این امر را به شما خواهیم گفت. خوبی این است که این مشکل احتمالا به راحتی حل خواهد شد و به همین دلیل ما مراحل زیر را به ترتیب از آسان به دشوار تنظیم کرده ایم.

آیفون را به ساعت اپل نزدیک کنید

فاصله اپل واچ تا گوشی چقدر است؟ یکی از دلایل قطع ارتباط آیفون و اپل واچ فاصله زیاد بین آنهاست. همچنین ممکن است گوشی شما در کیف یا کیفی باشد که درب آن مسیر سیگنال را برای ارتباط مسدود کرده است.

دلیل آن این است که اپل واچ و آیفون از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل می شوند و بلوتوث نیز برد مشخصی دارد و اگر از این محدوده فراتر بروید، ارتباط قطع می شود و ارتباط این دو دستگاه با یکدیگر قطع می شود. . دیگر.

تنظیمات گوشی و اپل واچ را بررسی کنید

مطمئن شوید که بلوتوث گوشی شما روشن است و گوشی در حالت هواپیما نیست. در واقع، باید مطمئن شوید که تمام تنظیمات آیفون و اپل واچ به درستی انجام شده است تا اتصال به خوبی برقرار شود.

اگر بلوتوث فعال شده است و مشکل همچنان ادامه دارد، می توانید بلوتوث را غیرفعال کرده و دوباره فعال کنید. برای این کار به تنظیمات و سپس به قسمت بلوتوث رفته و آن را خاموش و دوباره روشن کنید تا اتصال به درستی برقرار شود.

آیفون و اپل واچ را به روز کنید

هر دستگاهی برای به روز ماندن و عملکرد صحیح نیاز به به روز رسانی نرم افزاری دارد. اپل واچ و آیفون دقیقا یکسان هستند و باید آنها را به روز نگه دارید. برای آپدیت آیفون کافیست به Settings رفته و سپس General را بزنید و در نهایت Software Update را انتخاب کنید.

اکنون می توانید به راحتی آپدیت را در صورت موجود بودن دانلود و نصب کنید. برای آپدیت اپل واچ ابتدا از اتصال آن به وای فای مطمئن شوید.حالا به اپلیکیشن Watch در آیفون رفته و به قسمت General رفته و بر روی گزینه Update Software update کلیک کنید. در این مرحله آپدیت در صورت وجود نمایش داده می شود و می توانید آن را نصب کنید.

اگر اپل واچ شما دارای watchOS 6 یا بالاتر است، می توانید بدون نیاز به آیفون آن را به روز کنید. برای این کار با اپل واچ به Settings سپس قسمت General رفته و گزینه Software Update را انتخاب کنید.

آیفون و اپل واچ را ریستارت کنید

راه‌اندازی مجدد یا خاموش کردن هر دستگاهی یکی از بهترین راه‌ها برای رفع باگ‌ها و مشکلات است. با توجه به این موضوع ابتدا آیفون خود را ریستارت کنید و اگر باز هم مشکل حل نشد، اپل واچ را ریستارت کنید.

برای راه اندازی مجدد آیفون، باید دکمه پاور را نگه دارید تا گزینه slide to power off در بالا ظاهر شود. حالا دست خود را از چپ به راست بکشید تا آیفون خاموش شود. پس از خاموش شدن مجدد، می توانید آیفون را با نگه داشتن دکمه پاور روشن کنید.

برای راه اندازی مجدد اپل واچ، باید دکمه کناری را نگه دارید تا گزینه خاموش کردن ظاهر شود و اکنون می توانید با کشیدن دست خود اپل واچ را خاموش کنید. برای روشن کردن مجدد آن، باید دست خود را روی همان دکمه نگه دارید.

تنظیمات شبکه آیفون را بازنشانی کنید

گاهی اوقات بازنشانی تنظیمات مربوط به قسمت شبکه آیفون این مشکل را حل کرده و در واقع باگ را برطرف می کند. برای این کار به Settings سپس به قسمت General رفته و گزینه Reset را انتخاب کنید.

مرتبط:  چطور با تلگرام کار کنیم

حال بر روی گزینه Reset Network Settings کلیک کرده و با وارد کردن رمز خود عملیات را کامل کنید. توجه داشته باشید که تمامی تنظیمات مربوط به قسمت شبکه حذف خواهد شد و باید مجددا تنظیمات را در این قسمت وارد کنید.

بازنشانی اپل واچ

اگر با وجود روش های ذکر شده در بالا، مشکل همچنان حل نشد، پیشنهاد می کنیم اپل واچ خود را ریست کنید. ریست کردن اپل واچ به احتمال زیاد مشکل موجود را برطرف می کند، اما توجه داشته باشید که اطلاعات اپل واچ از بین می رود و در صورت لزوم، قبل از تنظیم مجدد، باید از اپل واچ خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

در خود اپل واچ، به تنظیمات بروید، سپس به بخش عمومی بروید. حال روی Reset کلیک کنید و گزینه Erase all content and settings را انتخاب کنید. حالا به آیفون بروید و به اپلیکیشن Apple Watch بروید.

در این برنامه بر روی ساعت من کلیک کرده و دکمه اطلاعات موجود را انتخاب کنید. اکنون بر روی Unpair Apple Watch کلیک کنید تا Apple Watch و iPhone کاملاً جدا شوند و می توانید دوباره Apple Watch را جفت کنید.

اگر اپل آیدی اپل واچ را فراموش کردید چه باید کرد؟

هنگامی که می خواهید دستگاه های اپل را ریست کنید، از شما خواسته می شود رمز عبور اپل آیدی را وارد کنید. این موضوع در مورد اپل واچ نیز صدق می کند، اما چگونه اپل واچ را بدون وارد کردن رمز عبور بازنشانی کنیم؟ در ادامه روش های موجود را شرح می دهیم.

بازنشانی اپل واچ بدون رمز اپل آیدی از طریق آیفون

می توانید اپل واچ را از طریق آیفون بدون وارد کردن رمز اپل آیدی بازنشانی کنید. در ادامه نحوه انجام کار را برای شما توضیح می دهیم و باید مراحل را به ترتیب انجام دهید.

مطمئن شوید که آیفون و اپل واچ به هم نزدیک هستند و ارتباط بین آنها به خوبی برقرار است.

حال وارد اپلیکیشن اپل واچ آیفون خود شده و به قسمت My Watch رفته و گزینه General را انتخاب کنید.

در این مرحله گزینه Reset را انتخاب کرده و گزینه Erase Apple Watch content and settings را بزنید.

حالا منتظر بمانید تا اپل واچ شما به طور کامل ریست شود.

بازنشانی اپل واچ از طریق رمز عبور بدون اپل آیدی

پسورد اپل واچ و اپل آیدی شما دو مفهوم کاملا مجزا هستند و با کمک Apple Watch Passcode می توانید اپل واچ خود را بدون نیاز به رمز اپل آیدی ریست کنید. مراحل ذکر شده را دنبال کنید.

به تنظیمات اپل واچ بروید و General را انتخاب کنید.

حالا گزینه Reset را انتخاب کنید و سپس روی Erase all content and settings ضربه بزنید.

در این مرحله باید کد اپل واچ خود را وارد کرده و سپس روی Continue کلیک کنید.

در نهایت گزینه Erase Everything را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا فرآیند روت اپل واچ به پایان برسد.

خطای اتصال اپل واچ

هر بار که برنامه Watch را در آیفون خود باز می کنید، یک صفحه پاپ آپ Get Connected دریافت می کنید؟ این مشکل را می توان یک باگ نرم افزاری دانست و به شما آموزش می دهیم که برای رفع آن چه کاری انجام دهید.

حالت هواپیما را خاموش و دوباره روشن کنید. برای این کار باید مرکز کنترل آیفون را باز کرده و حالت پرواز را انتخاب کنید. برای اپل واچ، باید انگشت خود را به سمت بالا بکشید تا Control Center را باز کنید و اکنون حالت پرواز را انتخاب کنید.

اپل واچ و آیفون را ریستارت کنید. برای راه اندازی مجدد آیفون، باید دکمه پاور را نگه دارید تا گزینه slide to power off در بالا ظاهر شود. حالا دست خود را از چپ به راست بکشید تا آیفون خاموش شود. پس از خاموش شدن مجدد، می توانید آیفون را با نگه داشتن دکمه پاور روشن کنید. برای راه اندازی مجدد اپل واچ، باید دکمه کناری را نگه دارید تا گزینه خاموش کردن ظاهر شود و اکنون می توانید با کشیدن دست خود اپل واچ را خاموش کنید. برای روشن کردن مجدد آن، باید دست خود را روی همان دکمه نگه دارید.

مرتبط:  چرا به مخلوط رس و کود ماسه اضافه می کنند

بازنشانی اپل واچ. در خود اپل واچ، به تنظیمات بروید، سپس به بخش عمومی بروید. حال روی Reset کلیک کنید و گزینه Erase all content and settings را انتخاب کنید. حالا به آیفون بروید و به اپلیکیشن Apple Watch بروید. در این برنامه بر روی ساعت من کلیک کرده و دکمه اطلاعات موجود را انتخاب کنید. اکنون بر روی Unpair Apple Watch کلیک کنید تا Apple Watch و iPhone کاملاً جدا شوند و می توانید دوباره Apple Watch را جفت کنید.

سوالات رایج

چرا اپل واچ به آیفون وصل نمی شود؟ این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در مقاله به آن پرداخته شده است. به عنوان یکی از راه حل ها، گاهی اوقات ریست تنظیمات مربوط به قسمت شبکه آیفون این مشکل را حل کرده و در واقع باگ را برطرف می کند.

گزینه شروع جفت شدن در اپل واچ چه می کند؟ این گزینه به شما کمک می کند اپل واچ خود را به آیفون متصل کنید. در واقع، Start Pairing به معنای شروع اتصال اپل واچ و آیفون به یکدیگر است.

بررسی Huawei P60 Pro با تست بازی و کیفیت دوربین

بررسی هواوی p60 pro

شعبه امیرآباد (اکسپرس): بزرگراه جلال الاحمد – روبروی دانشگاه تربیت مدرس – نرسیده به چمران شمالی – خیابان حبیب الله زنجانی (پروانه) – کوچه چهارم – پلاک 9

یکی از مشکلاتی که ممکن است دارندگان اپل واچ با آن مواجه شوند، عدم اتصال اپل واچ به آیفون است. اگر این مشکل شماست، راه حل اینجاست.

اما اگر به اطلاعاتی در مورد نحوه رفع مشکل شارژ نشدن اپل واچ نیاز دارید، به صفحه پیوندها بروید. همچنین اگر به اشتباه وارد این صفحه شده اید و به تازگی یک ساعت هوشمند خریداری کرده اید، می توانید مرحله به مرحله کامل مراحل را مطالعه کنید. آموزش گام به گام راه اندازی اپل واچ جدید.

اپل واچ یکی از محبوب ترین گجت های پوشیدنی در جهان است. به جز خانواده گلکسی واچ سامسونگ و شاید فیت بیت، تقریبا هیچ رقابتی برای اپل واچ وجود ندارد. اگرچه Fitbit توسط گوگل خریداری شد، اما هیچ چیز در مورد این ساعت هوشمند/گجت پوشیدنی جدید از گوگل تغییر نکرده است.

اپل واچ با چنین کیفیت و راحتی این شانس را دارد که روی بهبود کیفیت زندگی تمرکز کند، اما گاهی اوقات ممکن است با مشکل جفت شدن آن با آیفون مواجه شوید. با این مشکل چه کنیم؟

رفع مشکل جفت شدن اپل واچ و آیفون

نحوه رفع عدم اتصال اپل واچ به آیفون

اگرچه اپل واچ از همه نظر عالی در نظر گرفته می شود، اما گاهی اوقات اشکالات و مشکلات مختلفی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، ممکن است هنگام اتصال اپل واچ و آیفون با پیام جفت نشدن مواجه شوید. این پیام در آیفون یا اپل واچ شما ظاهر می شود و می تواند کمی خسته کننده باشد. اما خوشبختانه، مراحل مختلفی وجود دارد که می توانید برای رفع این مشکل دنبال کنید.

1- دوباره اتصالات را چک کنید

مانند سایر لوازم جانبی، اپل واچ از طریق بلوتوث با آیفون شما جفت می شود. اما گاهی اوقات ممکن است با پیام جفت شدن ناموفق مواجه شوید زیرا Wi-Fi و بلوتوث آیفون خاموش یا غیرفعال هستند.

برای بررسی این موضوع، می توانید از پایین صفحه اصلی آیفون خود به سمت بالا بکشید و مطمئن شوید که وای فای و بلوتوث گوشی روشن هستند. همچنین می‌توانید از طریق تنظیمات، اتصال بین گوشی و اپل واچ را دوباره بررسی کنید. برای این کار به تنظیمات بروید سپس قسمت بلوتوث و وای فای را تیک بزنید در صورت فعال بودن این موارد از منوی اصلی بدون نیاز به رفتن به صفحه های دیگر آنها را مشاهده خواهید کرد.

مشکل پیر نشدن اپل واچ با آیفون

مرتبط:  چرا یهو میپره تو تلگرام

2- هر دو دستگاه خود را ریستارت کنید

ری استارت کردن اپل واچ:

دکمه کناری و دستگیره چرخشی اپل واچ را فشار داده و نگه دارید تا زمانی که نوار لغزنده ظاهر شود.

نوار لغزنده Power off را روی Off قرار دهید.

هنگامی که ساعت خاموش است، دکمه کناری اپل واچ را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شود.

مشکل جفت نشدن اپل واچ و آیفون را برطرف کنید

ری استارت کردن آیفون:

دکمه کناری و دکمه افزایش یا کاهش صدا را همزمان فشار دهید و نگه دارید تا نوار لغزنده روی صفحه ظاهر شود.

نوار لغزنده را روی Off بکشید.

پس از خاموش شدن آیفون، دکمه Side را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شود.

3- آیا اپل واچ شما در حالت جفت شدن است؟

هنگامی که می خواهید اپل واچ و آیفون را جفت کنید، بهتر است صفحه نمایش آن را به نمایش بگذارید. در این صفحه از شما خواسته می شود که آیفون و اپل واچ خود را با هم بیاورید.

از تجربیات خود دریافتیم که قرار دادن و قرار دادن اپل واچ و آیفون در کنار یکدیگر روی یک میز می تواند این مشکل را حل کند. گاهی اوقات تداخل در فرآیند راه اندازی مانع از اتصال این دو گجت به یکدیگر می شود.

4- به روز رسانی نرم افزار را بررسی کنید

از زمان انتشار iOS 13، مجموعه ای از باگ ها وجود داشته است که همچنان مشکلاتی را ایجاد می کند. اگر می خواهید دستگاه های خود را جفت کنید، مطمئن شوید که آخرین نرم افزار را روی آنها نصب کرده اید. در برخی موارد ممکن است آیفون شما آپدیت شده باشد اما اپل واچ شما مشکل داشته باشد یا برعکس.

مشکل جفت نشدن اپل واچ و آیفون را برطرف کنید

به‌روزرسانی آیفون:

تنظیمات آیفون خود را وارد کنید.

روی گزینه General ضربه بزنید.

سپس گزینه Software Update را انتخاب کنید.

به‌روزرسانی اپل واچ:

به تنظیمات ساعت خود بروید.

روی گزینه General ضربه بزنید.

به پایین بروید و Software Update را انتخاب کنید.

5- تنظیمات شبکه آیفون خود را ریست کنید

اگرچه مودم و سنسورهای آیفون پیشرفته هستند، اما شبکه آن گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی روبرو شود. بنابراین بهتر است اگر بدانید که چگونه تنظیمات شبکه را بازنشانی کنید.

تنظیمات آیفون خود را وارد کنید.

روی گزینه General ضربه بزنید.

به پایین اسکرول کنید و روی Reset ضربه بزنید.

گزینه Reset network settings را انتخاب کنید.

رمز عبور خود را تایپ کنید

آموزش ریست شبکه آیفون – 1

آموزش ریست شبکه آیفون – ۲

بازنشانی تنظیمات شبکه هیچ داده یا برنامه ای را از تلفن شما حذف نمی کند. کافی است دوباره به شبکه Wi-Fi و دستگاه های بلوتوث متصل شوید.

6- اپل واچ خود را ریست کنید

اگر هنوز نمی توانید اپل واچ و آیفون را جفت کنید، آخرین راه حل این است که اپل واچ خود را ریست کنید. بازنشانی به تنظیمات کارخانه کمک می‌کند تا فرآیند راه‌اندازی به آرامی پیش برود.

به تنظیمات اپل واچ خود بروید.

روی گزینه General ضربه بزنید.

به پایین اسکرول کنید و روی Reset ضربه بزنید.

گزینه Erase all content and settings را انتخاب کنید.

وقتی از شما خواسته شد رمز عبور خود را وارد کنید.

روی گزینه Clear All ضربه بزنید.

مشکل جفت نشدن اپل واچ و آیفون را برطرف کنید

*برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحات زیر مراجعه کنید.

بررسی سلامت باتری اپل واچ

درباره Watch OS 9

لرزش های اپل واچ به درستی کار نمی کند

اپل واچ را با گوشی پیدا کنید

اشتراک Apple Arcade

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا