چرا وقتی در ماینکرافت چگونه به بهشت برویم

بازی Minecraft دنیایی از خلاقیت ها و محدودیت های بی پایان است، شما در دنیای بازی غوطه ور هستید و گذر زمان را احساس نمی کنید، اما چیزهای زیادی وجود دارد که باید در دنیای عمیق این بازی یاد بگیرید، زمانی که از بازی لذت می برید. منظره پیکسلی بازی حتی فکرش را هم نمی کنید یک قسمت مخفی در بازی وجود دارد امروز به شما آموزش ساخت پورتال در ماین کرافت را می دهیم قبل از مطالعه آموزش لطفا نسخه کامل بازی ماین کرافت را از مایکیت دانلود کنید اولین.

لیست این مقاله (با کلیک بر روی هر عنوان به این قسمت منتقل می شوید):

آموزش ساخت پورتال

در بازی اندروید Minecraft درگاه های مختلفی وجود دارد که پورتال Nether یکی از کامل ترین پورتال های بازی است که تصمیم گرفتیم به طور کامل آن را به شما آموزش دهیم، اما اگر می خواهید کمی خودنمایی کنید و به دوستان خود بگویید که شما یک بازیکن بهتر، دست آنها را بگیرید و به پورتال ساخته شده خود بروید، پیشنهاد می کنم آموزش آنلاین ماین کرافت که قبلا برای شما آماده شده است را مطالعه کنید و این بازی را به صورت گروهی تجربه کنید.

برای ایجاد این پورتال باید 4 مرحله اساسی را به طور دقیق دنبال کنید، لطفا به ترتیب مراحل توجه کنید و ادامه دهید، به ابسیدین، سنگ چخماق و استیل نیاز دارید و اگر آنها را ندارید نمی توانید پورتال را انجام دهید. .

بلوک های ابسیدین در ماین کرافت

این بلوک ها ستون اصلی و بیرونی پورتال شما را فراهم می کنند و شما باید آنها را پیدا کنید، برای تهیه ابسیدین به یک سطل آب و یک حوض پر از مواد گدازه نیاز دارید، ابتدا مراحل زیر را دنبال کنید:

سطل آب. پر کردن

حوضچه ای از گدازه پیدا کنید و آن را خوب بشویید.

صبر کنید تا گدازه خنک شود.

با استفاده از کلنگ الماس، ابسیدین را استخراج کنید.

استخراج آهن و سنگ چخماق

در مرحله بعد باید دو نوع سنگ اصلی را جستجو کنید، آهن و سنگ چخماق از جمله منابعی هستند که در این مرحله به آن نیاز خواهید داشت، به کوره بروید و مراحل زیر را انجام دهید:

فر خود را باز کنید

سنگ آهن را در آن بریزید.

سوخت کوره را بگذارید، سوخت شما می تواند هر چیزی قابل اشتعال باشد.

شمش فرفورژه را خارج کرده و از فر خارج کنید.

شما میتوانید بیش از یک سنگ آهن را به طور همزمان در کوره قرار دهید، البته توجه کنید که اگر تعداد شمش ها بالاتر برود، نیاز به سوخت بیشتری دارید. 

با استخراج آهن و استفاده از کمی سنگ چخماق می توانید وسایل لازم برای مرحله بعد را بسازید که برای این کار نیاز دارید:

میز کاردستی را باز کنید.

یک شمش آهن را در مربع سمت چپ میز قرار دهید.

یک سنگ چخماق را در مرکز میز قرار دهید.

سنگ چخماق و فولاد را به موجودی بکشید.

در این بخش ابزارهای لازم را پیدا کرده ایم و باید مستقیماً به پورتال رفته و در سریع ترین زمان ممکن آن را بسازیم.

چهار بلوک ابسیدین را روی زمین قرار دهید.

چهار بلوک دیگر را در کنار بلوک های گوشه دیگر قرار دهید تا 5 بلوک پشت سر هم داشته باشید. (شما باید شکلی شبیه به تصویر زیر بسازید)

دو ستون ساخته شده با دو بلوک را به هم وصل کنید.

سنگ چخماق و آهن خود را از موجودی به پایین هاتبار منتقل کرده و آن را انتخاب کنید.

پورتال را در Minecraft فعال کنید

اگر مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید، مشکلی برای فعال سازی پورتال ندارید، اما در پلتفرم های مختلف چه کاری باید انجام دهیم تا بتوانیم پورتال را فعال کنیم؟

مرتبط:  چرا از مدل گلوله و میله برای نشان دادن اتم استفاده میشود

داخل بلوک های ابسیدین در رایانه شخصی کلیک راست کنید، اما روی داخل بلوک ها در موبایل ضربه بزنید، شما با موفقیت یک پورتال ایجاد کرده اید و آن را فعال کرده اید.

چگونه کامل ترین نسخه Minecraft را برای اندروید دانلود کنیم؟

مایکت دارای نسخه های فرعی زیادی است که اصلا مناسب نیستند، می توانید کامل ترین نسخه این بازی جذاب و پرطرفدار را به صورت رایگان از فروشگاه بزرگ اندروید مایکت دانلود کنید.

چند نوع پورتال در ماین کرافت وجود دارد؟

در این بازی یازده نوع پورتال وجود دارد، اما به دلیل ماهیت بازی که مبتنی بر خلاقیت است، هیچ محدودیتی در بازی مشاهده نمی‌کنیم و بازیکنان می‌توانند هر آنچه را که می‌خواهند به بازی اضافه کنند.

آیا می توانیم در هر دو حالت بازی پورتال ایجاد کنیم؟

برخی از پورتال ها فقط در حالت خلاق موجود هستند و نمی توانید از پورتال ها در حالت بقا استفاده کنید، اگرچه برخی از سرورها از این ویژگی پشتیبانی می کنند.

Minecraft دنیای عجیبی دارد و هر چه بیشتر در بازی پیشرفت می کنید، بیشتر می بینید که بازی هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد، به نظر شما کدام قسمت از Minecraft جذاب ترین است؟ برای آموزش های بعدی چه قسمتی از این بازی را به شما آموزش دهیم؟ شما می توانید نظرات و سوالات خود را برای ما ارسال کنید و ما در اسرع وقت به آنها پاسخ خواهیم داد.

نحوه رسیدن به بهشت ​​در ماین کرافت، نحوه رسیدن به بهشت ​​در ماین کرافت (مستقیم ترین روش نصب مود) در این قسمت به بررسی مود sky 2 می پردازیم و نحوه ساخت دروازه آسمان و نصب مود را به شما آموزش می دهیم. اگر سوالی دارید، کامنت کنید.

چگونه در ماین کرافت به بهشت ​​برسیم

چگونه در ماین کرافت به بهشت ​​برسیم. 1202. آهنگ 12 فالوور. دانلود ویدیو. اشتراک گذاری.

چگونه در Minecraft به بهشت ​​برویم سلام بچه ها، امروز قصد داریم یک ماد بسیار جالب را بررسی کنیم. این مد چیزی نیست جز مود زیبای بهشت ​​در ماین کرافت که اگر نامناسب نباشم احتمالا بزرگترین و محبوب ترین مود در این بازی است.چگونه در ماین کرافت علاوه بر انجام دروازه های جهنم به آنجا نیز بیاموزیم؟ ویدیو را مرحله به مرحله دنبال کنید.

16.0 هزار بازدید

16.0 هزار بازدید

دنبال کردن

آموزش ساخت اژدها در Minecraft – Savanna land در Minecraft – آموزش ساخت دروازه اژدها در Minecraft – آموزش ساخت دروازه بهشت ​​در Minecraft – نحوه رسیدن به Endend در Minecraft

03 سپتامبر 2016

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. خیلی عالی بود! این مقاله واقعا کمک زیادی به من کرد توی رسیدن به بهشت در ماینکرافت. اطلاعات جامع و کاملی ارائه داده بود.

  2. من که این بازی رو خیلی بازی نمی‌کنم ولی با خوندن این مقاله فهمیدم چطوری به بهشت برسم! خیلی خفن بود. ممنون از نویسنده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا