چرا من نمیتونم عاشق بشم

برخی از افراد شکایت دارند که هرگز نتوانسته اند عاشق کسی شوند و هرگز نتوانسته اند کسی را از ته دل دوست داشته باشند. آیا این یک مشکل روانی است یا طبیعی است؟ این افراد باید چه کار کنند؟ عشق یک احساس طبیعی و غریزی است که بدون استثنا در همه انسان ها وجود دارد، اما متأسفانه یک سری اتفاقات و ناکامی ها یا تجربه های تلخ باعث می شود که انسان دیگر احساسات خود را نشان ندهد، آن را انکار کند یا به عبارتی دیگر نتواند در آن بیفتد. عشق. با کسی در این مقاله سعی می کنیم با راه حل هایی شما را در این زمینه راهنمایی کنیم تا بتوانید دل خود را به روی عشق باز کنید، البته منظور ما عشق سالم است نه عشق مضر.

چرا نمیتونم عاشق بشم؟

تو از بچگی صدمه دیده ای

درست است که عشق یک احساس غریزی است، اما یک سری اتفاقات تلخ و آسیب های روحی در دوران کودکی می تواند ما را از عشق عمیق حتی شریک عاطفی خود که او را انسان خوبی می دانیم ناتوان کند. چه اتفاقاتی می تواند باعث این مشکل شود:

نمی خواهید از شما انتظار داشته باشد که در رابطه تلاش کنید

برخی از افراد دوست ندارند که از آنها انتظار تلاش برای یک رابطه داشته باشند. مثلاً از خودشان توقع ندارند که به اندازه شریک عاشقانه شان در رابطه تلاش کنند یا وقت بگذارند و … به همین دلیل وقتی تلاش نمی کنند عشق در دلشان رشد نمی کند.

از وابسته شدن می ترسید

وقتی انسان خیلی می ترسد که اگر عاشق شود، وابسته شود و صدمه ببیند، شما سعی کنید اصلاً عاشق نشوید و کسی را دوست نداشته باشید تا آسیب نبیند. این افراد برای اجتناب از مشکل انتخاب می کنند. یعنی معتقدند زود معتاد می شوند، به جای اینکه روی این مشکل کار کنند و اعتماد به نفس خود را ایجاد کنند تا زود معتاد نشوند و عشق سالم را تجربه کنند، از مشکل دوری می کنند و از وارد شدن به رابطه و افتادن در یک رابطه اجتناب می کنند. ارتباط. کاملا عشق بورز

شما می ترسید مورد آزار دیگران قرار بگیرید

افرادی که در اعتماد کردن به دیگران مشکل دارند و از سوء استفاده از آنها می ترسند، به جای حل مشکل یا افزایش آگاهی ارتباطی خود، از مشکل اجتناب کنند تا بتوانند تشخیص دهند که چه کسی قابل اعتماد است و چه کسی نیست. یعنی مانند مورد بالا برای اینکه کسی مورد آزار و بدرفتاری قرار نگیرد ترجیح می دهد اصلا وارد رابطه نشود.

شما اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید

ممکن است این جمله را شنیده باشید که «قبل از اینکه بتوانید دیگران را دوست داشته باشید، ابتدا باید خودتان را دوست داشته باشید»، این درست است. اگر خودتان را بی ارزش و پوچ ببینید، محبتی که دیگران به شما می کنند را رد می کنید و نمی پذیرید، پس وقتی احساس می کنید دوست داشتنی نیستید و هر ابراز محبتی که او می کند دروغ است، درخواست محبت نکنید. در عوض. بنابراین قلب شما به محبت دیگران بسته می شود زیرا خود را شایسته دریافت این محبت و احترام نمی دانید.

شما یک کمال گرا هستید

برخی افراد حتی در زمینه روابط عاطفی نیز کمال گرا هستند. یعنی انتظار دارند یک فرد کامل به سراغشان بیاید و با آنها وارد رابطه شود. آنها نگاهی رویایی و کمال گرا به عشق و روابط دارند. در واقع چون هیچ کمالی وجود ندارد و هیچ فرد یا رابطه ای کامل و بدون مشکل در دنیا وجود ندارد، این افراد به تدریج کنار می کشند زیرا در مواجهه با این واقعیت نمی توانند انجام دهند.

شما اختلالات شخصیتی دارید

به عنوان مثال، فرد مبتلا به اختلال شخصیت اسکیزوئید نمی تواند با دیگران ارتباط برقرار کند، صمیمی باشد و عاشق باشد. فرد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی نمی تواند رابطه سالمی برقرار کند و به دیگران عشق سالم داشته باشد. بنابراین این افراد مدام در روابط عاطفی خود شکست می خورند.

در صورت مشاهده موارد فوق در منزل، توصیه می کنیم برای درمان با روانشناس مشورت کنید. در این زمینه روانشناسان عشق می توانند به شما کمک کنند. با برخورد با این مسائل، توانایی و مهارت های ایجاد یک رابطه سالم و عشق عمیق به شخصی را کشف خواهید کرد.

عشق چیست؟

قبل از اینکه به سراغ راه حل ها برویم، ابتدا کمی در مورد عشق صحبت کنیم و به درک صحیح و علمی از عشق دست یابیم. عشق یعنی دوست داشتن عمیق یک نفر که به طرق مختلف مثل کلامی و رفتاری نشان می دهیم. عشق هم اسم است و هم فعل. از آنجایی که عشق انواع مختلفی دارد، اگر مسیر شما با مسیر شریک عاشقانه تان یکی نباشد، دچار مشکل و درگیری خواهید شد، اما اگر مسیرتان یکی باشد، در کنار هم راضی و شاد خواهید بود. عشق وابستگی یا شهوت نیست و کاملا متفاوت است.

چگونه از ته دل عاشق شویم؟

به صحبت های شریک زندگی خود گوش دهید

گوش دادن به کسی که شما را دوست دارد به شما کمک می کند تا او را بشناسید، به او اعتماد کنید و احساسش نسبت به شما چیست. وقتی احساس مثبت او را می شنوید. عمیقا بپذیرید، این احساس را در مقابل او خواهید داشت.

از کلمات زیبا استفاده کنید

حتی اگر برای شما سخت است، باید استفاده از کلمات زیبا را تمرین کنید. با خودتان فکر کنید، موقعیت شریک عاشقانه شما در زندگی شما چیست؟ چه احساسی نسبت به او دارید؟ احساسات خود را با کلمات زیبا توصیف کنید، به او بگویید یا این کلمات را در ذهن خود بگویید یا آنها را یادداشت کنید. اگر لغات عاشقانه و زیبا را نمی دانید و دایره لغات شما در این زمینه محدود است، توصیه می کنیم از رمان یا فیلم های عاشقانه استفاده کنید. آهنگ های عاشقانه نیز می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

با تشکر

استفاده از کلمات زیبا متشکرم، متشکرم و… باعث می شود عشق و احساسات خوب بیشتری را به سمت خود جذب کنید. مطمئن شوید که در ارتباطات خود از دیگران سپاسگزار و قدردان باشید.

به نیازهای آنها توجه کنید

یک رابطه مانند یک خیابان دو طرفه است و باید خود را طوری تربیت کنید که به نیازهایتان توجه کرده و تا حد امکان آنها را برآورده کنید. اگر نمی دانید همسرتان به چه چیزی نیاز دارد، می توانید از او بپرسید.

تماس فیزیکی برقرار کنید

برای اینکه عمیقاً کسی را دوست داشته باشید، اگر رابطه شما در مرحله ای است که می توانید با او تماس فیزیکی داشته باشید، تا زمانی که آزاردهنده نباشد این کار را انجام دهید. مثلاً دستش را بگیرید و نوازشش کنید یا بغلش کنید. سپس از او بپرسید که چه احساسی دارد. با انجام این کار و دریافت بازخورد مثبت از او، انگیزه بیشتری پیدا می کنید که او را دوست داشته باشید و در آن مهارت پیدا کنید.

مرتبط:  چرا گوشی من فیلتر شکن باز نمیکند

زمان با کیفیتی را با او بگذرانید

راه دیگری برای ایجاد و احساس عشق از ته دل این است که زمان با کیفیتی را با شریک زندگی خود بگذرانید. قرار ملاقات بگذارید، خوش بگذرانید و با او وقت بگذرانید.

به او هدیه بدهید

حتی گاهی بدون مناسبت به او هدیه بدهید. وقتی این کار را انجام دهید، او قطعا خوشحال می شود و آن انرژی مثبت را به شما منتقل می کند. بنابراین وقتی بارها و بارها می بینید که وقتی به او هدیه می دهید چقدر خوشحال می شود، ذهنتان انگیزه بیشتری برای دوست داشتن طرف مقابل پیدا می کند تا این انرژی مثبت بیشتر به او منتقل شود.

از آموزش بهره مند شوید

عشق و روابط عاطفی آنقدر موضوعات گسترده ای هستند که باید کم کم یاد بگیرید و تمرین کنید تا بتوانید عاشق شوید. همانطور که در دوران کودکی حتی ساده ترین و ابتدایی ترین چیزها مانند راه رفتن، غذا خوردن، توالت رفتن، صحبت کردن و … را یاد گرفتیم و تمرین کردیم، باید مهارت های ارتباطی را به موقع یاد بگیریم تا شکست بخوریم و آسیبی به ما وارد نشود. ما این دوره های آموزشی را برای جذب عشق از آشنایی تا ازدواج آماده کرده ایم که به شما کمک می کند فرد قابل اعتماد مناسبی را جذب کنید و بتوانید به درستی در رابطه رو به جلو حرکت کنید. حتی اگر در یک رابطه هستید، این دوره برای شما مفید خواهد بود و به شما کمک می کند تا در رابطه درست رفتار کنید و آن را به یک ازدواج موفق سوق دهید.

مرهم زخم های گذشته ات

بسیاری از مردم به اشتباه بر این باورند که اگر در کودکی صدمه دیده اند، تجربه های تلخی در روابط گذشته داشته اند و غیره، می توانند خود درمانی کنند یا به سادگی مشکلات را به مرور زمان فراموش کنند. اگرچه این اتفاق هرگز نمی افتد، زیرا حتی اگر به نظر می رسد که این اتفاقات را فراموش کرده اید، شک نکنید که اثرات آنها در ناخودآگاه شما باقی می ماند و تنها با درمان، یعنی مشاوره روانشناسی، می توانید این زخم ها را درمان کنید و از ذهن خود پاک کنید. . بنابراین برای ریشه یابی و درمان این مشکلات که شما را از عشق ورزیدن و عاشق شدن باز داشته است، حتما از مشاوران مشاور عشق کمک بگیرید.

آخرین کلمه

زخم های دوران کودکی، روابط عاطفی شکست خورده و غیره. شما را در دوست داشتن دیگران و ایجاد یک رابطه عاطفی سالم ناتوان می کند. این یک احساس آزاردهنده است که نتوانی کسی را از صمیم قلب دوست داشته باشی، زیرا انسان برای دوست داشتن و دریافت عشق آفریده شده است. اگر این چرخه سالم و طبیعی مختل شود، احساس غم، ناراحتی، نگرانی و آسیب های دیگر خواهید داشت. ما در این مقاله راه حل هایی برای شما ارائه کرده ایم، اما برای مقابله عمیق با این مشکل و داشتن یک رابطه سالم و موفق، حتما از مشاوران همیار عشق کمک بگیرید. وقتی درمان کامل شد و توانستید قلب خود را به روی افراد مناسب باز کنید و پذیرای عشق باشید، توصیه می کنیم با شرکت در دوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج، آموزش های لازم برای داشتن یک رابطه خوب و هدفمند را بیاموزید. .

چرا نمیتونم عاشق بشم؟

چرا بعضی ها هرگز عاشق نمی شوند؟

معمولا افرادی که با من در جلسات مشاوره شرکت می کنند از من می پرسند که چرا نمی توانند عاشق شوند با وجود اینکه شریک زندگی آنها عاشق آنهاست؟

مانند همه رفتارهای عجیب و غریب دیگر، درک ریشه دلایل اصلی پشت پرده از منظر روانشناسی می تواند همه این رفتارها را کاملاً منطقی توضیح دهد.

در این مقاله حقایقی در مورد روانشناسی عاشق شدن به شما می گویم که به شما کمک می کند بفهمید چرا به ندرت عاشق می شوید.

دلایلی که به ندرت عاشق می شوید

هیچ وابستگی خارجی ندارید: عدم وابستگی بیرونی به این معنی است که برای شاد بودن یا رهایی از احساسات بد به عوامل دیگر وابستگی یا نیاز ندارید. همانطور که برای احساس سرخوشی به مواد مخدر پناه می برند، برخی از افراد نیز برای رهایی از احساسات بد به عشق پناه می برند. اگر به راحتی عاشق نمی‌شوید، احتمالاً به این معناست که وقتی زندگی‌تان برایتان خوب نیست، به یک رابطه پناه نمی‌برید و فقط زمانی عاشق می‌شوید که واقعاً آن شخص را بخواهید.

شما یک فرد بصری هستید: طبق قوانین روانشناسی عشق، افراد مختلف زمانی عاشق کسی می شوند که معیارهای خاصی که در ناخودآگاه خود دارند با آن شخص مطابقت داشته باشد. اگر فردی ظاهر گرا یا فردی هستید که بر اساس آنچه می بیند قضاوت می کنید، احتمالاً نمی توانید عاشق کسی شوید مگر اینکه آن شخص برای شما زیبا و جذاب باشد. (توجه داشته باشید که من در اینجا در مورد یک فرد سطحی صحبت نمی کنم، بلکه شخصی است که به آنچه می بیند و هر چیزی که مربوط به ظاهر است اهمیت می دهد)

معیارهای ناخودآگاه شما بسیار سخت گیرانه است: افراد مختلف بدون اینکه دلیل آن را بفهمند عاشق می شوند، اما در واقع این عشق تنها زمانی رخ می دهد که فرد معیارهای ناخودآگاه خود را برآورده کند. اگر استانداردهای شما خیلی سخت گیرانه باشد یا از شریک آینده خود انتظارات غیرواقع بینانه ای داشته باشید، به سختی می توانید فردی را پیدا کنید که بتوانید جذب او شوید.

قدرت تنهایی: برخی افراد نمی توانند تنها بودن را تحمل کنند و همیشه نیاز دارند که توسط مردم احاطه شوند. از طرفی افرادی هستند که قدرت تحمل تنهایی را دارند و حتی می توانند از تنهایی لذت ببرند و به همین دلیل به ندرت عاشق می شوند.

ارتباط محدود: گاهی اوقات ارتباطات یک فرد در جامعه به قدری محدود و کمتر آفتابی است که به ندرت ملاقات های پشت سر هم با فردی برای شناختن یکدیگر برگزار می شود. البته، تا زمانی که ارتباطات اجتماعی کمی دارید، احتمال تطبیق معیارهای ناخودآگاه خود با کسی بسیار کم است.

مرتبط:  چرا نباید اب جوش را روی زمین بریزیم

نکات نهایی برای عاشق نشدن

هر رفتاری که عجیب به نظر می رسد، بسته به اینکه به درک کافی از خودشناسی دست یافته اید، علت آن به راحتی قابل تفسیر است.

یکی از مواردی که برام جالب بود خانمی بود که همیشه عاشق پسرهای ضعیف و ناامن بود و نمیدونست چرا! هنگام بررسی سوابق او، متوجه شدم که او در خانواده ای بسیار مادرسالار بزرگ شده است. به همین دلیل این خانم به این باور تربیت شد که تنها راه برای داشتن یک خانواده موفق، کنترل کامل و بی چون و چرا بر شوهرش است.

سامان گرانمهر – محقق

کتاب «چگونه یک نفر را عاشق خود کنیم» توسط سامان گرانمهر در سایت نوین روان منتشر شد. این کتاب به طور قابل توجهی شانس شما را برای عاشق شدن به فردی که دوستش دارید افزایش می دهد. بدون اغراق تنها سایت فارسی زبانی که روانشناسی عشق را به صورت جدید و جامع بررسی می کند و به زبانی ساده و قابل فهم در اختیار خوانندگان خود قرار می دهد، سایت نوین روان است.

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت نوین روان در کانال تلگرام نوین روان عضو شوید: Subscribe

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد؟ این سوالی است که از همه ما حداقل یک بار در زندگی پرسیده می شود، زیرا افرادی مانند والدین، دوستان، همکلاسی ها و آشنایان به ما توجه ویژه ای دارند و می خواهیم بدانیم که این شخص به ما علاقه دارد و به دنبال نشان دادن این موضوع است عشق خودش است یا نه، این روش همیشگی و همیشگی او در برخورد با اطرافیانش است و شامل همه می شود.

یا حتی گاهی می خواهیم نظر خانم یا مردی را در مورد خود بدانیم زیرا به او علاقه مندیم. برای تشخیص همه اینها، وقتی خودمان جرات سوال پرسیدن مستقیم را نداریم، تنها راه این است که به نشانه هایی در رفتار و گفتار خود توجه کنیم. زبان بدن یک زبان جهانی است که بسیاری از چیزها را بدون معنی آشکار می کند.

این مقاله به شما کمک می کند تا پاسخ این 7 سوال و سوالات مشابه را درک کنید:

آیا او به من علاقه مند است؟ »

“آیا او مرا دوست دارد”

“آیا او مرا دوست دارد؟” »

“آیا او می خواهد به من نزدیک شود؟ »

“آیا این کسی است که او در مورد آن صحبت می کند تا با من رابطه برقرار کند؟” »

“آیا او می خواهد با من ملاقات کند؟” »

آیا دلیل خاصی برای توجه او به من وجود دارد؟ »

دانستن اینکه آیا کسی به شما علاقه دارد یا نه، کار دشواری است. اگر می ترسید از این شخص بپرسید، در اینجا چند راه برای تشخیص یک سری نشانه وجود دارد.

روش اول – به زبان بدن توجه کنید

۱- زبان بدن را درک کنید.

93 درصد ارتباطات، ارتباط غیرکلامی است. این مطلب در لحن صدا، بیان چهره و بدن و در نهایت در کلام خلاصه می شود. زن و مرد هر کدام یک سری حالت های بدنی از خود نشان می دهند، اما اگر کسی را دوست داشته باشند، ناخودآگاه یک سری علائم و نشانه های خاص را نشان می دهند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد؟

۲- نشانه های زنان را بشناسید.

زنان می توانند بیش از 50 سیگنال را از طریق زبان بدن خود نشان دهند.

اگرچه تشخیص و درک همه این سیگنال ها ممکن نیست، اما می توانید برخی از ویژگی ها را درک کنید. واضح ترین شاخص هایی که ممکن است در طول یک جلسه یا مکالمه متوجه شوید عبارتند از:

آستین‌هایش را بالا می‌زند و مچ‌هایش را نشان می‌دهد. این نشانه خوبی است و اکثر زنان آن را نمی دانند. این یکی از حساس ترین قسمت های بدن را نشان می دهد.

او سعی می کند به نوعی فاصله بین شما و خودش را ببندد و به شما نزدیک شود. او می تواند این کار را به روش های مختلفی انجام دهد، مثلاً نوشیدنی خود را جابجا کند یا منو را به خانه شما نزدیک کند.

راهی برای لمس کردنت پیدا کن برخی از زنان این کار را به آرامی انجام می دهند.

مثلاً می‌گوید «بیا اینجا» و برنامه‌ای را در تلفنش به شما نشان می‌دهد و وقتی به او نزدیک می‌شوید، می‌تواند شما را لمس کند.

چگونه بفهمیم که کسی به ما علاقه دارد و ما را دوست دارد

۳- سیگنال و نشانه های مردان را بشناسید.

آقایان از نظر زبان بدن دامنه و برد کمتری دارند.

یکی از نشانه ها این است که شانه هایش را عقب می کشد و سینه اش را جلو می برد. نشانه دیگر این است که شخص انگشتان خود را مانند یک گاوچران از حلقه کمربند خود عبور می دهد.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا نه؟

۴- تماس چشمی برقرار کنید.

تماس چشمی یک نشانه جهانی زبان بدن است

که می تواند ارتباط گسترده ای برقرار کند. هم مرد و هم زن وقتی از شخصی خوششان می آید تماس چشمی برقرار می کنند. زیاد به آن خیره نشوید وگرنه ممکن است جنبه عرفانی آن را خراب کنید. بهترین راه برای نشان دادن این موضوع این است که وقتی او به شما نگاه می کند چند لحظه به او نگاه کنید، سپس ناگهان از او دور شوید.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا فقط می خواهد با ما صحبت کند

روش دوم – شناخت احساسات دوستانه

۱- بدانید که دو دوست برای هم می توانند چیزی «فراتر از یک دوست» باشند.

این یک الگوی رایج است که رخ می دهد.

مردم اغلب فکر می کنند که تنها زمانی دوست هستند که یکی از آنها احساسات قوی تری نسبت به دیگری داشته باشد.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد و عاشق ما شده است یا نه؟

۲- به یک سری از نشانه های واضح توجه کنید.

در اینجا چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد شریک زندگی شما عاشق شما شده است:

او شانه های شما را می مالد و از شما می خواهد که او را در آغوش بگیرید.

از روی جوانمردی کت و کاپشنش را به شما پیشنهاد می کند.

درباره افرادی که با آنها قرار ملاقات دارید جوک بگویید.

او اغلب شما را دعوت می کند.

او گونه شما را می بوسد یا از شما می خواهد که او را ببوسید.

او از شما سوالات زیادی در مورد کسی که دوستش دارید می پرسد.

مرتبط:  چطور در داروخانه کار کنیم

چگونه بفهمیم کسی به ازدواج علاقه مند است؟

۳-به خجالت زدگی و دستپاچگی اش توجه کنید.

این مشکل ممکن است با هر نوع تنشی به وجود بیاید، اما در دوستی ها بیشتر دیده می شود. می تواند به طور مداوم واکنش شما را نسبت به چیزهای مختلف اندازه گیری کند. مثلا جک به شما نگاه می کند تا ببیند می خندید یا نه.

هنگامی که آنها در مورد سردرگمی خود صحبت می کنند، به خوبی توجه کنید.

آنها ممکن است از وضعیت خود ناراضی باشند و خود را با فرد مورد علاقه شما مقایسه کنند.

چگونه متوجه علاقه یک دختر یا پسر به خود شویم

۴- با یکدیگر صحبت کنید.

اگر احساس می کنید دوستشان دارید، عالی است و باید به آنها بگویید. از طرف دیگر، اگر فقط می خواهید با او دوست شوید، باید بسیار مراقب باشید.

صداقت بهترین راه است. دنبال دردسر و آزار نباشید.

در مورد احساس خود صادق باشید و نشان دهید که دوستی شما چقدر برای شما ارزش دارد.

چگونه بفهمیم پسری به ما علاقه دارد یا نه؟

روش سوم – شناخت افراد خجالتی و بی دست و پا

۱- افراد خجالتی را بشناسید.

این افراد نمی خواهند شما آنها را بشناسید و اعتراف کنید که شما را دوست دارند.

اینها دقیقاً کسانی هستند که به ندرت با شما صحبت می کنند.

شما حتی ممکن است متوجه نگاه آنها به شما نشوید.

این افراد قرار نیست اگر این کار را انجام دهند، تمایل دارند برای مدتی رابطه خود را با شما حفظ کنند.

با نوع ارتباطی که با دوستانشان دارند در مقابل کسانی که دوست دارند.

به راحتی می توانید متوجه این تیپ شخصیتی شوید.

چگونه بفهمیم یک پسر شما را دوست دارد یا نه

۲- به نشانه هایی که نشان دهنده ی دوست داشتنشان است نگاه کنید.

این افراد عمدا خجالتی نیستند.

آنها اعتماد کافی به خود ندارند. به این دلیل نباید آنها را رد یا نادیده بگیرید. افراد خجالتی می توانند با علائم زیر علاقه خود را به شما نشان دهند:

گاهی اوقات سلام می کنند، اما صدایشان آنقدر آرام است که به سختی می توانی آنها را بشنوی.

وقتی با آنها صحبت می کنید یا آنها را لمس می کنید، ممکن است از خجالت سرخ شوند.

ممکن است متوجه شوید که آنها به شما نگاه می کنند

اگر آنها از شما نگاه کنند، وقتی متوجه شوند که شما به آنها نگاه می کنید، آنها نیز به شما نگاه می کنند.

آنها ممکن است در مورد چیزهایی که پاسخ آنها را می دانند از شما کمک بخواهند.

چگونه بفهمیم کسی شما را دوست دارد یا نه

۳- اگر به دنبال توجه شما هستند، متوجه این موضوع باشید.

شخصی که شما را دوست دارد ممکن است کارهایی انجام دهد که توجه شما را جلب کند. اگر وقتی در نزدیکی آنها هستید همچنان با صدای بلند با شما صحبت می کنند یا وقتی در نزدیکی آنها هستید با صدای بلند می خندند.

آنها ممکن است در شبکه های اجتماعی با شما صحبت نکنند، اما کاری که آنلاین انجام می دهید را دوست دارند.

چگونه با استفاده از زبان بدن بفهمیم که کسی به شما علاقه مند است؟

۴- بدانید که بعضی از افراد از رد شدن می ترسند.

برخی افراد به شما علاقه ای ندارند زیرا از طرد شدن و شکست می ترسند.

این به ویژه در مورد جوانانی که نمی دانند طرد شدن بخشی از زندگی است صادق است.

چگونه بفهمیم کسی ما را دوست دارد؟

۵- نشانه ها را ببینید.

حتی اگر این افراد نمی خواهند با شما شفاف باشند، باز هم یک سری کارها را انجام می دهند که نشان می دهد شما را دوست دارند. به علائم زیر توجه کنید:

آنها به آرامی به شما ضربه می زنند تا شما را لمس کنند.

حتی اگر صندلی های دیگری برای نشستن وجود داشته باشد، آنها نزدیک ترین صندلی را به شما انتخاب می کنند.

اگر آنها شجاع باشند، حتی ممکن است هر بار به شما نزدیکتر شوند.

وقتی ناراحت یا غمگین هستید، تمام توجه خود را به شما معطوف می کنند.

چگونه بفهمیم کسی شما را دوست دارد یا نه

روش 4 – عشق خشن و پر سر و صدا را بشناسید

۱- این نوع را بشناسید.

برخی از مردم بازی “آنچه را که دوست داری انجام بده” را انجام نمی دهند و منصفانه ضربه می زنند. بعضیا اصلا اذیت نمیشن این شخص ممکن است بازیکنی باشد که فقط در گفتن آنچه می خواهید بشنوید به شما خوب باشد.

مراقب افرادی باشید که سعی در آزار و اذیت شما دارند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد؟

۲- نشانه ها را کشف کنید.

چه بخواهید آنها شما را دوست داشته باشند یا نه، باید با احترام با آن رفتار کنید. هیچ کس افراد احمق و نادان را دوست ندارد. در اینجا نشانه هایی وجود دارد که عشق و علاقه شما را نشان می دهد:

آنها مدام به گونه ای با شما صحبت می کنند که نقطه شروع آزار و اذیت شما باشد.

با کوچکترین کاری که انجام می دهید یا می گویید سرخ می شوند.

متوجه نگاه های آنها به شما می شوید

وقتی به آن ها توجه می کنید، لبخند می زنند یا چهره می سازند.

آنها نشان می دهند که از شروع گفتگو نمی ترسند.

آنها می توانند با شما قرار ملاقات بگذارند یا شماره تلفن شما را بگیرند.

چگونه بفهمیم کسی به ما علاقه دارد یا نه؟

۳- تصمیم بگیرید که چه کسی حرکت کند.

اگر کسی را دوست دارید هرگز منتظر نمانید.

انتظار برای کسی که از شما به عنوان دوست درخواست کند خیلی زیاد است. از فرصتی که برای زندگی کردن دارید استفاده کنید. آنها را به تماشای فیلم یا نوشیدن قهوه دعوت کنید.

اگر می دانید که آنها شما را دوست دارند اما به این رابطه علاقه ای ندارید، آنها را رد نکنید! در مورد احساس خود صادق باشید و باز باشید. با احترام با آنها صحبت کنید و آنها را گمراه نکنید.

منبع: wikihow

مقالات مشابه:

در انتخاب زن و در برخورد با خواستگار + راه حل وسواس و سخت گیری دارم

دخترا چه جور مردا و پسرایی دوست دارن + دلیل

دلیل نگاه مردان به زنان چرا مردان به زنان نگاه می کنند؟

برای دوست داشتن خانواده شوهرم چه کنم؟ + راه های محبوب شدن در بین عزیزان همسرتان

استخاره برای ازدواج استخاره قبل از ازدواج خوب است یا بد؟

صحبت کردن با دختر یاد بگیرید چگونه با دختران صحبت کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا