چرا از بازی میپره بیرون

وقتی یک بازی جدید می‌خرید، انتظار دارید که خوب کار کند و در بیشتر مواقع این کار را انجام می‌دهد، اما گاهی اوقات بازی شما خراب می‌شود. خروج از بازی یا خرابی ممکن است به دلیل مشکلات مربوط به خود بازی، مشکلات سخت افزاری یا اتصال ضعیف اینترنت باشد. در ادامه این مقاله به راه حل های این مشکل می پردازیم.

چرا بازی ها خراب می شوند؟

اگر مطمئن نیستید که چرا بازی شما از کار می افتد، می توانید با استفاده از ابزار Windows Event Viewer ایده بهتری از آنچه در رایانه شما اتفاق می افتد به دست آورید. این اطلاعات می تواند هنگام عیب یابی بسیار مفید باشد.

در برخی موارد بهتر است در صورت امکان قبل از خرید نسخه کامل بازی، نسخه آزمایشی آن را نصب و اجرا کنید تا از عملکرد صحیح بازی مطمئن شوید. اگر بازی‌هایی مانند Minecraft، Apex Legends و Call of Duty: Warzone همچنان در رایانه شما خراب می‌شوند، دلایل زیر می‌تواند دلیل آن باشد:

سخت افزار کامپیوتر شما ضعیف تر از حداقل مورد نیاز است

سخت افزار خود را بیش از حد اورکلاک کردید

تنظیمات بازی مناسب نیست

کارت گرافیک شما به انرژی زیادی نیاز دارد

سیستم عامل کامپیوتر شما به روز نیست

درایورهای سخت افزار شما به روز نمی شوند

اتصال اینترنت شما ضعیف است

آیا با قفل های حقوق دیجیتال (DRM) مشکلی داشته اید؟

بازی شما در حالت صحیح کار نمی کند

آنتی ویروس شما باعث خرابی می شود

استفاده از VPN اتصالات بازی شما را تا حد خرابی کند می کند

تعداد زیادی برگه مرورگر باز دارید

در مقاله پیش رو قصد داریم دلایل فوق را به تفصیل مورد بررسی قرار دهیم.

سخت افزار کامپیوتر شما ضعیف تر از حداقل مورد نیاز است

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما بسیاری از کاربران مشخصات سیستم خود را با حداقل های مورد نیاز بازی مورد نظر مقایسه نمی کنند یا این مقایسه را به درستی انجام نمی دهند. در صورت خرید بازی از فروشگاه های آنلاین مانند استیم، می توانید مشخصات سخت افزاری مورد نیاز را در صفحه بازی خود بیابید، در صورت خرید نسخه فیزیکی، می توانید مشخصات سخت افزاری مورد نیاز را در پشت جعبه بازی پیدا کنید.

این مطلب را نیز بخوانید: مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟

اگر حداقل شرایط سخت افزاری را ندارید، بهتر است از نصب بازی خودداری کنید زیرا اگر خراب نشود، با نرخ فریم مناسبی اجرا نمی شود.

سخت افزار خود را بیش از حد اورکلاک کردید

برخی از کاربران سخت افزار خود را اورکلاک کرده اند تا قدرت پردازشی خود را افزایش دهند. البته اگر سیستم خنک کننده خوبی دارید، اورکلاک واقعا می تواند قدرت پردازش سخت افزار شما را افزایش دهد.

البته اورکلاک بهترین راه برای افزایش عملکرد نیست و ممکن است بازی‌های شما همچنان خراب شوند. در نهایت، برای رفع عدم خروج از بازی، بهتر است تنظیمات سخت افزاری را به حالت پیش فرض بازگردانید.

تنظیمات بازی مناسب نیست

بازی های امروزی گزینه های هندلینگ مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند. به طور پیش فرض، بازی ها سعی می کنند تنظیمات بهینه را برای سخت افزار شما اعمال کنند. بازی های شما ممکن است حتی با تنظیمات گرافیکی پیش فرض خراب شوند. این مشکل تنها مختص بازی هایی مانند Red Dead Redemption 2 نیست و می تواند در عناوینی مانند Minecraft و A Way Out نیز رخ دهد.

در برخی موارد، کامپیوتر شما به طور کامل از کار می افتد. برای رفع چنین مشکلی باید به صفحه تنظیمات گرافیکی بازی خود مراجعه کنید و هر بار تنظیمات را یک سطح پایین بیاورید و نتیجه را بررسی کنید تا در نهایت ترکیب مناسبی از عملکرد و جلوه های گرافیکی به دست آورید.

کارت گرافیک شما به انرژی زیادی نیاز دارد

یکی از دلایل رایج کرش بازی مربوط به منبع تغذیه ضعیف یا PSU شما است. در چنین مواقعی منبع تغذیه کامپیوتر شما نمی تواند برق مورد نیاز سخت افزار را تامین کند.

تنها راه حل این مشکل ارتقای منبع تغذیه است و البته بهتر است ابتدا سخت افزار را تمیز کنید، زیرا گرد و غبار می تواند گرمای سخت افزار را افزایش دهد و در نتیجه فشار بیشتری به آن وارد کند.

سیستم عامل کامپیوتر شما به روز نیست

یکی از حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی مربوط به سیستم عامل و نسخه آن است. اکثر بازی های فعلی برای اجرا به ویندوز 8.1، Mac OS X 10.4 یا Mojave یا Ubuntu 18.04 LTS نیاز دارند. البته این را هم باید گفت که اکثر بازی ها به خصوص عناوین AAA فقط بر روی ویندوز اجرا می شوند. علاوه بر این، بیشتر بازی ها برای اجرا بر روی سیستم های 64 بیتی طراحی شده اند. رابطه سخت افزار و سیستم عامل بسیار نزدیک است. به عنوان مثال، سخت افزار فعلی را نمی توان با سیستم عامل های قدیمی تر مانند ویندوز XP و بالعکس استفاده کرد.

درایورهای سخت افزار شما به روز نمی شوند

یکی از راه حل های رفع مشکل خروج از بازی ممکن است به روز رسانی درایورها باشد. بازی ها به دلایلی غیر از سخت افزار یا سیستم عامل ممکن است از کار بیفتند و از جمله این دلایل می توان به درایورها اشاره کرد. البته بهتر است فراموش نکنید که خود بازی در حال آپدیت است.

برای دانلود آخرین درایورها، می توانید به وب سایت سازنده کارت گرافیک خود مراجعه کنید. همچنین نصب آپدیت ها و پچ های بازی را فراموش نکنید، این فرآیند در برخی بازی ها (در صورت داشتن اینترنت) به صورت خودکار و در برخی دیگر باید به صورت دستی انجام شود. با به روز رسانی ویندوز می توانید درایورهای مواردی مانند کارت صدا را نیز به روز کنید.

اتصال اینترنت شما ضعیف است

در بازی های آنلاین، گاهی اوقات سرعت پایین اینترنت باعث می شود که بازی شما توسط سرورها به تاخیر بیفتد و در نتیجه از کار بیفتد. بنابراین هنگام انجام بازی های آنلاین باید سرعت اینترنت و وضعیت مودم را بررسی کنید و همچنین سایر برنامه ها را با استفاده از اینترنت ببندید. همچنین بهتر است از وای فای دوری کنید و کامپیوتر خود را تا حد امکان از طریق کابل اترنت به مودم متصل کنید.

آیا با قفل های حقوق دیجیتال (DRM) مشکلی داشته اید؟

به اندازه کافی عجیب، قفل‌های DRM می‌توانند مشکلات عملکردی مختلفی را برای بازی‌ها ایجاد کنند. گاهی اوقات مشکلات اینترنت مانع از عملکرد صحیح قفل DRM می شود و در نتیجه عملکرد بازی مختل می شود و در نتیجه بازی شما از کار می افتد.

مرتبط:  چرا به الرحمن عروس قران میگویند

این مطلب را نیز بخوانید: Denuvo چیست و چرا گیمرها از آن متنفر هستند؟

اگر بازی شما قابلیت آفلاین دارد، بهتر است از آن استفاده کنید. به این ترتیب قفل بازی دیگر برای بررسی فعالیت های مشکوک شما با سرورهای آنلاین ارتباط برقرار نمی کند. البته حذف و نصب مجدد بازی نیز می تواند یکی از راه حل های این موضوع باشد.

بازی شما در حالت صحیح کار نمی کند

بهتر است در حین بازی نرم افزارهای دیگر را در پس زمینه اجرا نکنید. به این ترتیب منابع کامپیوتر شما بهتر می توانند روی اجرای بازی تمرکز کنند.این قانون برای تمامی سیستم عامل ها از ویندوز و مک گرفته تا لینوکس و iOS و اندروید صدق می کند. قبل از اجرای بازی، سایر برنامه ها را ببندید.

در سیستم عامل ویندوز یک گزینه مناسب در این زمینه وجود دارد: حالت بازی که با فعال کردن این گزینه در حین اجرای بازی ها، سایر فعالیت ها محدود می شود، اعلان ها غیر فعال می شوند و همه چیز روی بازی متمرکز می شود. برای فعال کردن حالت بازی. ، شما باید:

به منوی تنظیمات بروید (Win + I)

به «بازی‌ها > حالت بازی» بروید.

گزینه Game Mode را فعال کنید.

آنتی ویروس شما باعث خرابی می شود

نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس نیز می توانند باعث از کار افتادن بازی شما شوند.همانطور که در بالا گفته شد اجرای نرم افزارهای مختلف در پس زمینه می تواند باعث ایجاد مشکل در عملکرد بازی های شما شود. در همین حال، عملکرد آنتی ویروس تا حدودی متفاوت است، زیرا فایل های مشکوک را اسکن می کند. اسکن فایل ها می تواند دو نتیجه داشته باشد:

کامپیوتر شما یخ می زند و سپس به دلیل اسکن های امنیتی از کار می افتد.

یکی از فایل های عادی بازی شما به عنوان فایل خطرناک شناسایی شده، حذف شده یا قرنطینه شده و در نهایت به همین دلیل بازی شما از کار می افتد.

در این زمینه راهکارهای زیر وجود دارد:

سطح اسکن فایل را محدود کنید یا این ویژگی را به طور کامل غیرفعال کنید.

از نرم افزارهای امنیتی که حالت بازی دارند استفاده کنید.

بهتر است هنگام بازی آنتی ویروس خود را غیرفعال کنید.

استفاده از VPN اتصالات بازی شما را تا حد خرابی کند می کند

گاهی اوقات استفاده از VPN باعث خرابی بازی های شما، به خصوص بازی های آنلاین می شود. چنین مشکلاتی معمولاً زمانی رخ می دهد که سرورهای VPN مورد استفاده شما با مشکل مواجه هستند یا برنامه VPN شما قادر به برقراری ارتباط صحیح نیست. حال هر چه فاصله سرور بازی با شما بیشتر باشد احتمال بروز چنین مشکلاتی بیشتر می شود. در این زمینه می توانید از راهکارهای زیر کمک بگیرید:

از VPN بهتر استفاده کنید

از اتصال به اینترنت سریعتر لذت ببرید

اگر می توانید بدون VPN به سرور بازی خود متصل شوید، در این مورد از VPN استفاده نکنید.

تعداد زیادی برگه مرورگر باز دارید

باز کردن برگه‌های مرورگر نیز می‌تواند منابع زیادی از سیستم به خصوص رم را مصرف کند و به همین دلیل یکی از دلایل ترک بازی باشد.بهتر است بازی‌ها را قبل از راه‌اندازی ببندید.

ارسال شده توسط: نیما رمضانی در 9 ژوئن 2019 ساعت 20:40.

اگر به دنبال راه حلی برای مشکل کرش یا پرش ناگهانی بازی در ویندوز هستید، این مقاله می تواند به شما در حل مشکلات کمک کند.

مشکل کرش یا پرش ناگهانی بازی در ویندوز برای تمامی بازی های دوستان شما پیش آمده است که البته بی دلیل نیست و در این مقاله به دلایل احتمالی آن می پردازیم.

وقتی بازی جدیدی را خریداری یا دانلود می کنید، انتظار دارید که کار کند، اما گاهی اوقات بازی ها خراب می شوند. دلیلش ممکن است خود بازی باشد، گاهی مشکل سخت افزاری است و گاهی اینترنت. فهمیدن دلیل خراب شدن بازی مورد علاقه شما (مثلا Minecraft) آسان نیست، اما با کمی دقت و بررسی می توانید این مشکل را برطرف کنید.

اگر نمی دانید چه چیزی باعث از کار افتادن بازی می شود، می توانید از ابزار Windows Event Viewer برای ردیابی اتفاقات روی رایانه خود استفاده کنید. اگر جزو کسانی هستید که بازی می‌خرید، ابتدا نسخه‌های دمو را نصب کنید و مطمئن شوید که عناوین روی کامپیوتر شما کار می‌کنند، سپس اقدام به خرید آن‌ها کنید. برخی از بازی‌ها مشکلاتی دارند، اما اگر بازی‌هایی مانند Minecraft، Apex Legends یا Call of Duty: Warzone در رایانه شما خراب می‌شوند، ۱۰ دلیل مختلف وجود دارد.

– DRM باعث ایجاد مشکلات شما می شود
– باید سیستم عامل خود را به طور کامل به روز کنید
– شبکه اینترنت شما به اندازه کافی سریع نیست 75759998 88 – بازی در حالت صحیح اجرا نمی شود
– شما خیلی اورکلاک شده اید
– تنظیمات بازی صحیح نیست
– درایورها باید آپدیت شوند

رفع خرابی یا پرش ناگهانی بازی در ویندوز

در ادامه هر یک از این دلایل را به تفصیل بررسی خواهیم کرد تا مشکل کرش یا پرش ناگهانی بازی در ویندوز 10 برطرف شود، این نکات برای ویندوز 7 و 8 نیز قابل اجرا هستند.

1- سخت افزار قدیمی

واضح به نظر می رسد، اما بسیاری از مردم هنوز قبل از نصب بازی به سیستم مورد نیاز توجه نمی کنند، قطعات یک ماشین ارزان معمولا با یک ماشین گران قیمت سازگار نیستند، درست است؟ پس چرا یک بازی را بدون اینکه بدانید روی کامپیوتر شما قابل اجراست یا خیر نصب می کنید.

اگر بازی را روی استیم یا هر پلتفرم دیگری خریداری می کنید، ابتدا سیستم مورد نیاز بازی را بررسی کنید، حتی در پشت نسخه های فیزیکی بازی ها، مشخصات سخت افزاری مورد نیاز نوشته شده است. گاهی اوقات ممکن است یک بازی کار کند، اما بیشتر اوقات شما گیر خواهید کرد. سایت های زیادی وجود دارند که می توانید از سیستم مورد نیاز بازی ها مطلع شوید. بنابراین این اولین قدم شما برای رفع مشکل کرش بازی خواهد بود.

2- اورکلاک (Overclock)

حل مشکل کرش کردن بازی

اورکلاک می تواند یکی از دلایل خراب شدن بازی های شما باشد. اورکلاک به معنای افزایش سرعت کلاک واحد پردازش مرکزی (CPU) یا واحد پردازش گرافیکی (GPU) است. شما می توانید این کار را به منظور افزایش کارایی کامپیوتر خود انجام دهید و با یک سیستم تهویه مناسب این کار به نتایج خوبی منجر می شود.

مرتبط:  چرا نباید اشک روی میت بریزد

اورکلاک یک هنر است، اما همیشه به صورت جادویی کار نمی کند. اورکلاک کردن پردازنده اصلی می تواند مفید باشد، اما بهترین راه برای افزایش عملکرد سیستم نیست، به خصوص که باعث از کار افتادن بازی ها می شود. برای عیب یابی یک کامپیوتر اورکلاک شده، باید CPU و GPU خود را به تنظیمات پیش فرض خود بازنشانی کنید. بعد از آن اگر مشکل شما حل نشد باید جای دیگری را جستجو کنید.

3- تنظیمات بازی مهم است

اکثر بازی ها، به ویژه آنهایی که به سخت افزار قدرتمند نیاز دارند، دارای بخش تنظیماتی هستند که به گرافیک و ویدیو اختصاص داده شده است. حتی برخی از بازی ها با سخت افزار شما سازگار هستند و پس از اجرا، پیکربندی خاصی را برای کامپیوتر شما ارائه می دهند. از طرفی بعضی از بازی ها قابلیت تطبیق با سیستم شما و خراب شدن را ندارند. در قسمت تنظیمات گرافیک، گزینه های مختلف را امتحان کنید، گرافیک بازی را کم یا زیاد کنید و این کار را چندین بار تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید و در اجرای بازی مشکلی نداشته باشید، این راه حل ایده آل نیست، اما اگر مشکل از بازی، این روش ممکن است راه حل باشد.

4- کارت گرافیک شما به قدرت بیشتری نیاز دارد

حل مشکل کرش کردن بازی

یکی از دلایل خراب شدن بازی ها می تواند منبع تغذیه باشد. این مشکل معمولا از کارت گرافیکی است که به قدرت بیشتری نیاز دارد و در دسترس نیست. راه حل این مشکل آنقدرها هم سخت نیست، فقط PSU را تعویض و ارتقا دهید تا بتواند قدرت کافی برای اجرای بازی را تامین کند.

قبل از تعویض PSU، مطمئن شوید که کیس و کارت گرافیک شما تمیز و عاری از گرد و غبار است. گرد و غبار می تواند گرمای داخل کیس را افزایش داده و فشار بیشتری به پردازنده و کارت گرافیک وارد کند. پس به یاد داشته باشید که گرد و غبار برابر با گرمای بیشتر است، در این صورت فن ها کافی نخواهند بود و نه تنها طول عمر کامپیوتر شما کوتاه می شود بلکه کارایی آن نیز کاهش می یابد.

5-  سیستم عامل شما به اندازه کافی خوب نیست

حل مشکل کرش کردن بازی

اگر به سیستم مورد نیاز بازی ها نگاه کنید، می بینید که سیستم عامل و نسخه مورد نیاز برای اجرای آنها ذکر شده است. به عنوان مثال، برخی از بازی ها در حال حاضر فقط روی ویندوز 10 کار می کنند و هر چقدر هم که برای اجرای آن ها در ویندوز 7 تلاش کنید، نتیجه ای نخواهید گرفت. علاوه بر این، بیشتر بازی‌های فعلی برای نسخه‌های 64 بیتی ویندوز طراحی شده‌اند و در نسخه‌های 32 بیتی به درستی اجرا نمی‌شوند. برعکس این مشکل نیز وجود دارد، به عنوان مثال Fallout 3 در ویندوز 10 کار نمی کند یا بسیاری از بازی های منتشر شده در ویندوز XP به درستی لود نمی شوند و در ویندوز جدید خراب می شوند.

معمولا ویندوز شما ارتباط مستقیمی با سخت افزار کامپیوتر شما دارد. سیستم قدیمی ای که ویندوز XP روی آن نصب شده است قطعا برای اجرای بازی های امروزی مناسب نیست یا در واقع قابلیت آن را ندارد.

6- زمان آپدیت فرا رسیده است

حل مشکل کرش کردن بازی

ارتقاء سخت افزار گران است، اما به روز رسانی نرم افزار و درایور ارزان است. همیشه سعی کنید سیستم خود را به روز نگه دارید. بازی ها ممکن است به دلیل درایورهای قدیمی از کار بیفتند. مثلاً درایور کارت گرافیک شما باید به روز باشد، فراموش نکنید که خود بازی ها را آپدیت کنید! گاهی اوقات فایل های بازی با مشکل مواجه می شوند یا یک باگ باعث خرابی می شود. سازندگان پس از اطلاع از این مشکل، مشکل شما را با انتشار به‌روزرسانی برطرف می‌کنند.

برای به روز رسانی کارت گرافیک کافی است به وب سایت سازنده مراجعه کنید. همچنین می‌توانید برای رفع مشکل خود به دنبال رفع‌های بازی بگردید. برخی از بازی‌ها به‌طور خودکار به‌روزرسانی‌های جدید را نصب می‌کنند (مانند Borderlands)، اما برای این کار باید نسخه‌های اصلی بازی‌ها را داشته باشید. عناوین کپی شده و کرک شده معمولا با کرش های زیادی مواجه می شوند که در این صورت چاره ای جز دانلود نسخه دیگری از بازی ندارید.

7- مشکل از اینترنت است

حل مشکل کرش کردن بازی

در بازی های آنلاین، پرش از بازی ممکن است به دلیل مشکلات شبکه باشد. زمانی که کلاینت بازی به دلیل قطعی اینترنت یا سرعت پایین به موقع آپدیت نشود، بازی از کار می افتد. همیشه بررسی کنید که آیا سرعت اینترنت شما برای بازی آنلاینی که قصد انجام آن را دارید مناسب است یا خیر. همچنین سایر نرم افزارهایی که از اینترنت شما استفاده می کنند را قطع کنید.

اگر شرایط برای شما مناسب است، هنگام انجام بازی های آنلاین از Wi-Fi دور شوید و رایانه خود را از طریق اترنت به مودم متصل کنید. به عنوان مثال بازی Stronghold: Crusader 2 (Stronghold: Crusader 2) یکی از کارهای آنلاینی است که در صورت بالا نبودن سرعت اینترنت از کار افتاده و شما را آزار می دهد.

8- مشکل از قفل نرم افزاری (DRM) است

حل مشکل کرش کردن بازی

گاهی اوقات DRM یا قفل نرم افزاری است که به بازی ها اجازه نمی دهد به درستی کار کنند (DRM مخفف Digital Rights Management است و برای محافظت از حق چاپ طراحی شده است). بارها DRM باعث از کار افتادن بازی ها می شد. اگر بازی دارای قفل نرم افزاری است، ابتدا بررسی کنید که آیا می توان آن را به صورت آفلاین بازی کرد یا خیر. اگر پاسخ مثبت است، اینترنت را قطع کرده و بازی کنید. زیرا این حرکت باعث می شود DRM به سرور اصلی متصل نشود و باعث خرابی نشود. برخی از بازی های کپی با قفل DRM شکسته نیز ممکن است خراب شوند، در این صورت باید به دنبال کرک یا پچ مناسب باشید.

9- بازی‌ها را در حالت دیگری اجرا کنید

حل مشکل کرش کردن بازی

در حین اجرای بازی همیشه نرم افزارهای اضافی را ببندید. شاید به نرم افزارهای اضافی مانند Discord نیاز داشته باشید، جدا از آنها بقیه نرم افزارهای غیر ضروری را بگذارید تا رایانه شما بتواند روی بازی تمرکز کند. به عنوان یک قانون نانوشته عمل می کند. فرقی نمی کند ویندوز و مک هستید یا لینوکس و اندروید، همیشه قبل از راه اندازی بازی، نرم افزار را ببندید.

مرتبط:  چطور در گروه تلگرام نظرسنجی بگذاریم

ویندوز دارای ویژگی خاصی به نام Game Mode است که اگر آن را فعال کنید سیستم آماده بازی می شود و هیچ نوتیفیکیشنی دریافت نمی کنید. می توانید این حالت را از تنظیمات ویندوز فعال کنید. این بخش می تواند به بهبود عملکرد بازی و نرخ فریم اثر کمک کند.

10- مرورگر را ببندید

حل مشکل کرش کردن بازی

و در نهایت وقتی نرم افزارهای دیگر را می بندید، مرورگر را فراموش نکنید. شاید باز بودن یک صفحه در مرورگر برای سیستم شما مشکلی ایجاد نکند، اما اگر مثلا 20 صفحه باز باشد، بدون شک با مشکل مواجه خواهید شد. بنابراین، تمام صفحه‌های غیرضروری را ببندید و در صورت امکان، با گوشی هوشمند خود اینترنت را مرور کنید تا رایانه بتواند بازی را به درستی بارگذاری کند.

آیا مشکل از کار افتادن بازی یا خروج ناگهانی ویندوز دارید؟ این مشکلات را با ما در میان بگذارید.

یکی از مزیت های سیستم عامل اندروید برنامه ها و بازی های زیاد آن است، گاهی اوقات این برنامه ها یا بازی ها باعث بروز مشکلاتی مانند اختلال در عملکرد سیستم عامل اندروید و مشکلاتی مانند خروج از بازی اندروید می شوند. در این مقاله انزل وب ۷ روش برای رفع مشکل خروج از بازی اندروید را آموزش می دهیم.

رفع خرابی و پرش از بازی های اندروید

نحوه رفع فریز و خرابی برنامه در اندروید

در سال های اخیر با وجود قابلیت خاص تلفن همراه، دانلود و نصب مداوم اپلیکیشن های اندروید از گوگل پلی با حداقل هزینه و یا به صورت رایگان مشکلاتی را ایجاد کرده است که بازی های اندروید از آن در امان نمانده اند.

شاید سوال شما این باشد که چرا برنامه در وسط بازی خارج می شود؟! و تکرار این اتفاق شما را از ادامه بازی منصرف کرده است
در ادامه روش های مناسبی را برای حل مشکل توقف بازی ها پیشنهاد می کنیم.

دلیل اینکه بازی های اندرویدی مثل کلش را کنار می گذارید چیست؟

علل و راه حل هایی که به آنها نگاه خواهیم کرد، ما را راهنمایی می کنند تا از خرابی و پرش همه برنامه های مورد استفاده، از جمله بازی های اندروید، جلوگیری کنیم.
برای اعمال راه حل مناسب فقط به نکات زیر توجه کنید.

اول از همه حافظه گوشی را مدیریت کنید.
به دلیل تعداد زیاد اپلیکیشن های موجود در موبایل، قسمت زیادی از حافظه استفاده می شود که باعث کند شدن عملکرد سیستم می شود. می توانید حافظه را با ترفندهایی مانند پاک کردن حافظه پنهان، داده ها و برنامه های غیر فعال مدیریت کنید.

ثانیا هر نسخه از نرم افزار برای مدت زمان مشخصی توسط سیستم عامل اندروید پشتیبانی می شود و مهم است که به طور مرتب بازی مورد نظر خود را آپدیت کنید تا مشکلی برای آن پیش نیاید خروج یا کرش بازی.

و روش سوم این است که باید شبکه اینترنت را مدیریت کنید.
بازی های آنلاین اندروید با کاهش یا قطع شدن سرعت اینترنت متوقف می شوند. بنابراین مهم است که اینترنت خود را که می تواند 4G، 3G یا حتی 4.5G باشد، کنترل کنید.

چگونه پرش و خراب شدن بازی های اندروید را برطرف کنیم؟

اولین و ساده ترین راه حل برای این مشکل، توقف اجباری اپلیکیشن (Force Stop App)، تمامی اپلیکیشن ها از جمله بازی های اندروید است.
برای متوقف کردن برنامه باید مراحل زیر را دنبال کنید:
ابتدا تنظیمات
را وارد کنید سپس وارد Applications شوید. و برنامه مورد نظر را انتخاب کنید
در نهایت FORCE STOP را فشار دهید تا برنامه متوقف شود.

راه حل دوم راه اندازی مجدد تلفن همراه است.
با ریستارت موبایل برنامه از ابتدا بدون مشکل شروع می شود.
در واقع راه اندازی مجدد تلفن همراه حافظه تلفن شما را از خطاها پاک می کند و به تلفن کمک می کند تا

راه حل دوم به روز رسانی برنامه های موجود در فروشگاه Play تلفن همراه است.
همچنین در آخرین آپدیت اپلیکیشن های اندروید، مشکلات نسخه های قبلی برطرف شده است. بنابراین از آخرین به روز رسانی هر برنامه آگاه باشید.

ابتدا وارد Play Store
شوید سپس My Apps & Games
را انتخاب کنید. در مرحله آخر روی UPDATE ALL ضربه بزنید تا همه برنامه ها به روز شوند.

راه حل سوم پاک کردن کش داده و برنامه است. اینستاگرام، مسنجر یا کروم با خطای «متاسفانه متوقف شده» مواجه شدند. پس فقط آن را حذف کنید.

راه حل چهارم خالی کردن فضای تلفن همراه از برنامه های غیر کاربردی است.
برنامه هایی مانند Nox Cleaner یا Smart Cleaning در این مرحله کمک زیادی می کنند.

راه پنجم نصب مجدد برنامه مورد نظر است. 7575 75999 888 باید برنامه مورد نظر Uninstall باشد و برای رفع مشکل برنامه آن را مجدداً از Play Store نصب کنید.
راه حل ششم آپدیت نرم افزار اندروید موبایل است که باعث افزایش عملکرد کلی موبایل شما می شود.

و راه حل دیگری که می توانیم برای رفع مشکل خرابی کلش و … در Enzel Web به شما پیشنهاد کنیم این است که Factory Reset را انتخاب کنید.
گزینه Factory Data Reset گوشی را به نسخه اول اندروید برمی گرداند.

دلیل بازی اندروید چی میتونه باشه؟

یکی از خطاهای رایج خاموش شدن ناگهانی برنامه است که البته 8 راه حل برای رفع خطای متاسفانه Stopped داده شده است.
البته همیشه موثر نیستند، زیرا برخی از برنامه های اندروید کدنویسی، نصب و استفاده ضعیفی دارند. آنها با مشکلات زیادی همراه است.

دلایل دیگر برای خراب شدن و خروج از بازی اندروید

راه حل هایی که در بالا به شما پیشنهاد شده است در رفع مشکلات نرم افزاری تلفن همراه شما موثر خواهد بود.
گاهی اوقات مشکل خراب شدن گوشی ناشی از مشکلات سخت افزاری کوچک اما مهم است. مثلا:

باتری گوشی کم در حین بازی و چیپست ضعیف نصب شده در گوشی شما ممکن است دلیل ترک بازی باشد.

حتی مشکلات پوستی سفارشی اندروید که منجر به تفاوت در جنبه های مختلف رابط کاربری (UI)، از طراحی منو گرفته تا کلیدهای میانبر گوشی می شود. آنها می توانند باعث از کار افتادن گوشی شما در حین بازی شوند.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مقاله Enzel Web روشی را برای رفع مشکل منتشر نشدن بازی های اندروید معرفی کرده ایم. می توانید نظرات و پیشنهادات خود و یا مشکلی که در مورد کرش یا پرش بازی اندروید با آن مواجه هستید را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا