چرا جیلین ایلگاز رو کشت

چندی پیش اولین تیزر قسمت نوزدهم سریال قضاوت منتشر شد. در حالی که ایلگاز و جیلین در این مسیر با شگفتی های زیادی روبرو می شوند، پارس در آستانه تصمیم گیری مهم است.

ایلگاز و جیلین وقتی متوجه می شوند که موهای داخل دستکش با نمونه گرفته شده از ایلگاز مطابقت دارد، شوکه می شوند. وقتی جیلین به دفتر یکتا هجوم می‌آورد و فکر می‌کند چیزی اشتباه است و نمی‌تواند عصبانیت خود را پنهان کند، وقتی جیلین از یکتا توضیح می‌خواهد اوضاع سرعت می‌گیرد.

از آنجایی که پارس برای نوشتن کیفرخواست تحت فشار شدید قرار می گیرد، او در خطر جدی قرار دارد. اگرچه آنچه در کیفرخواست نوشته شده بود کنجکاوی بود، اما چهره جیلین هنگام خواندن کیفرخواست همه را گیج کرد.

کان اورگانچاوغلو و پینار دنیز نقش‌های اصلی «قضاوت» را بازی می‌کنند، جایی که قلم سما ارگنکون با کارگردان علی بیلگین ملاقات می‌کند.

قسمت نوزدهم سریال «قضاوت» یکشنبه 26 بهمن ماه ساعت 20 از شبکه دی پخش می شود. اولین تیزر قسمت نوزدهم را از این لینک تماشا کنید.

قسمت 73 سریال قضاوت یک درام مهیج و موفق با بازیگران زبردست پینار دنیز و کان ارگانجی اوغلو نوشته نویسنده چیره دست ساما ارگانیکون آیا ایلگاز می تواند به جیلین کمک کند؟

قسمت 73 سریال قضاوت که تیزر آن به صورت کامل از این لینک قابل مشاهده است؛ جیلین می خواهد بداند مرجان چگونه ایلگاز را “پدر” خطاب کرده است. در این هنگام مرجان دوباره ایلگاز را پدر خطاب می کند. جیلین با ایلگاز تماس می گیرد تا به کمک تولین بشتابد. ایلگاز سعی می کند مکان جیلین را پیدا کند تا بتواند به او کمک کند. ایلگاز با دانستن اینکه جیلین یک قاتل در همان محیط است از یکتا می خواهد که به جیلین برود. بنابراین، آیا ایلگاز می تواند به جیلین کمک کند؟ قسمت 73 یکشنبه 5 دی 1402 ساعت 20 به وقت محلی از شبکه دی پخش می شود.

تیزر قسمت 73 از این لینک قابل مشاهده است

.:: جایزه بین المللی امی به «قضاوت» رسید ::.

هفته گذشته این سریال در رتبه هشتم قرار گرفت. (بررسی رتبه بندی روزانه)

اما آنچه در قسمت قبل (72) دیدیم.

جیلین، که پس از پیوستن مجدد به مرجان و ماندن در خانه، نفس راحتی کشید، با سنگینی این روند و احساسی که دارد، خود را در یک جستجوی روحی بزرگ می بیند. اتفاقی که در سال سوم دانشگاه برایش افتاد و می‌خواهد برگردد و درستش کند، کافی است دوباره او را گیج کند و روحیه‌اش را خراب کند.

جیلین مسیرهایی را که در گذشته پیموده است را بازگو می کند. او همچنین کسانی را که دیگر زنده نیستند، مانند انگین، ظفر، اینجی به یاد خواهد آورد. او با سمت قدیمی و تاریک اکتا روبرو خواهد شد. از سوی دیگر ماجرای مرگبار جدیدی که پلیس را به لرزه درآورده است مانند بمب به دستور کار همه خواهد رسید.

مرگ جان نشان داد که عزم و قساوت کادیر چقدر بزرگ بود. یکتا عثمان و چینار را کاملا ترساند. این تاریکی که به وضوح در حال افزایش است، به نظر می رسد هر لحظه آنها را می بلعد. در پایان، شگفتی‌های تکان‌دهنده‌ای در انتظار عثمان در مورد آنچه که به دست آورده است.

زوج ایلگاز و جیلین که به عشق یکدیگر و شکست یکی بدون دیگری اعتقاد دارند، باید با ارواح گذشته روبرو شوند و متحد شوند. اما جیلین نمی‌داند که در این سفر پایانی غیرمنتظره و تکان‌دهنده در انتظار او است، جایی که او به گذشته‌اش می‌کاود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در متنی به قلم حبیب احمدزاده آمده است: «روز شنبه 18 اردیبهشت ماه، سنگ قبر کیومرث پوراحمد به طرح و خواسته خودش در وصیت نامه اش طراحی و نصب شد. اعداد ساده

مرتبط:  چرا در کرونا سطح اکسیژن خون پایین میاد

چند روز پیش دیدم که با اصرار شدید آقای پرویز پرستویی در بازدید از خانم مهرانه ربی (همسر کیومرث) ایشان شخصاً نظارت کامل بر این کار را بر عهده گرفتند.

خداوند پرویزخان را اجر دهد و به کیومرث و همه رفتگان آرامش معنوی و ابدی عطا فرماید.

الهی آمین”

زنده‌یاد کیومرث پوراحمد در روز چهارشنبه 25 فروردین 1402 در سن 74 سالگی درگذشت.

«تیغ و ترمه»، «کفش من کجاست؟»، «پنجاه قدم»، «اتوبوس شب»، «نوک برج»، «گل یخ»، «خواهران غریب»، «شب یلدا»، «به خاطر هانیه» و «بی‌بی» چلچله یکی از فیلم‌های این کارگردان است که مجموعه‌های تلویزیونی قدیمی «قصه‌های مجید» و «سرنخ» را نیز ساخته است.

این فیلمساز متولد 1328 در نجف آباد استان اصفهان است و سال گذشته فیلم «پرونده باز است» را کارگردانی کرد که در جشنواره فجر حضور داشت.

57245

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا