چرا به یکی زیاد فکر میکنیم

چگونه به فردی که به ما فکر می کند توجه کنیم؟

آیا تا به حال تصویر کسی به ذهن شما خطور کرده است؟ قبل از اینکه این فکر را از سر خود بیرون کنید، به این احتمال فکر کنید که در آن لحظه شخصی که به ذهن شما خطور کرده است به شما فکر می کند. هر دوی شما از چنین چیزی آگاه نیستید، اما روح شما در تلاش است تا شما را به چیزی عمیق درک کند.

به جای اینکه توجه خود را به چیزهایی مانند تلویزیون، بازی های ویدیویی و غیره منحرف کنید، فقط باید نحوه ارتباط او را درک کنید. می توانم به شما بگویم که ارتباط تله پاتیک بین دو ذهن واقعی است و وجود آن غیرقابل انکار است.

همه ما این را مکرر احساس می کنیم، حتی زمانی که منزوی هستیم: آیا این چیزی است که ما را به مکان ها و افرادی که دور از دسترس ما هستند متصل می کند؟ شما باید به وحشیانه ترین شهود خود اعتماد کنید.

این خطوط ارتباطی می تواند بین دو عاشق، دو دوست یا هر گروه دیگری از افراد که رابطه نزدیکی دارند ایجاد شود. زمانی که به فردی کاملا متمرکز فکر می کنید، می توانید با او ارتباط برقرار کنید. فقط یک احمق می تواند قدرت استثنایی ذهن انسان را انکار کند.

اکنون به موضوع اصلی خود بازگردیم.

چگونه بفهمیم کسی به فکر ماست؟

خوب، می توانم بگویم که نشانه های قطعی برای تشخیص چنین چیزی وجود دارد.

اگر بدون هیچ محرک محیطی ظاهری، ناگهان تصویر ذهنی از شخصی به ذهنتان خطور کرد، به احتمال زیاد فرد مورد نظر به شما فکر می کند. به عبارت دیگر، یک موج فکری به سمت شما حرکت می کند و سعی می کند فرکانس ذهنی شما را مطابقت دهد.

به عنوان مثال، اگر به مکانی بروید که خاطره ای را که با شخص دیگری داشته اید به شما یادآوری می کند، منطقی است که افکار آن شخص در زمانی که شما آنجا هستید به ذهن شما خطور کند.

اما اگر به طور تصادفی در جاده رانندگی می کنید و هیچ محرکی در اطراف شما وجود ندارد که فرد خاصی را به شما یادآوری کند، اما در عین حال فکر شخصی به ذهن شما خطور کند، به این معنی است که احتمالاً شخصی سعی در تماس با شما دارد. از طریق تله پاتی

اگر مدت زیادی از آشنایی شما با شخص دیگری گذشته باشد و این اتفاق برای شما غیرمنتظره باشد، متوجه می شوید که مدام به شخص مورد نظر فکر می کنید و ذهن شما برای نزدیک شدن به این شخص مشکل پیدا می کند.

این نشانه آن است که باید با کسانی که دلتنگشان می شوید ملاقات کنید و خاطرات خوب گذشته را زنده کنید. انگار یکی داره میمیره و باید باهات حرف بزنه و مدام بهت فکر میکنه. آیا به او توجه نمی کنی؟

ممکن است احساس گناه ناگهانی در ذهن شما ایجاد شود و آسایش شما را مختل کند. به نظر شما منشا چنین احساسی چه چیزی می تواند باشد؟

هنگامی که شما از نظر ذهنی با یک یا چند نفر دیگر همسو هستید، اگر آنها احساس ناراحتی می کنند زیرا مدت زیادی است که شما را ندیده اند، چنین احساس گناه برای شما یک اتفاق طبیعی تلقی می شود. ممکن است بین دو عاشق و یکی از خویشاوندان دور شما اتفاق بیفتد.

همچنین ممکن است پس از شکست یک رابطه اتفاق بیفتد. زیرا، ارتباط این دو عاشق به دلیل زمانی که با هم سپری کرده اند، همچنان بسیار قوی است.

مقاله مرتبط: «چگونه رابطه و پیوندهای کارمایی را با مردم قطع کنیم؟

اگر کسی از نظر عاطفی به شما وابسته است، این به شما بستگی دارد که چگونه می خواهید رابطه را ادامه دهید. شما به راحتی می توانید وجود چنین افکاری را تشخیص دهید یا از آنها به عنوان فرصتی برای ارتباط مجدد با دیگری استفاده کنید.

من این سوال را از شما می پرسم:

چگونه بفهمیم کسی به فکر ماست؟

بگذارید غرایز و شهودتان شما را به حقیقت هدایت کند. این تنها راه مطمئن است به وسایل ارتباطی فوق طبیعی ایمان داشته باشید.

https://rastmard.com/26667

هزینه این مقاله رایگان به اشتراک گذاری آن از طریق دکمه های اشتراک گذاری در پایین مقاله (در فیس بوک و تلگرام) و … با دیگران است. به این ترتیب با گسترش آگاهی، انرژی و کارمای خوب به زندگی شما کشیده می شود!❤️

مقالات بیشتر را بخوانید:

بیش از حد فکر کردن یکی از مشکلات رایجی است که باعث از دست دادن تمرکز بسیاری از ما می شود. شاید این را در خواب یا هر زمان دیگری تجربه کرده باشید که افکار زیادی به مغز شما هجوم می‌آورند و تمرکز را برای شما دشوار می‌کنند. برای جلوگیری از این افکار مزاحم و به دست آوردن تمرکز با دیجی کالا مگ ادامه دهید و این چند روش را امتحان کنید.

افراط اندیشی چیست؟

گاهی اوقات زمانی که در حال استراحت یا تمرکز روی چیزی هستیم، چندین فکر در مغز ما هجوم می‌آورد. این بازتاب ها به موضوع و دوره زمانی خاصی محدود نمی شود. برخی به گذشته و اتفاقاتی می اندیشند که قبلاً اتفاق افتاده است، در حالی که برخی دیگر به آینده و رویدادهای آینده فکر می کنند. معمولا این افکار نتیجه مثبتی ندارند و فقط ساعت ها ما را مضطرب می کنند.

این هجوم افکار، که می تواند مثبت یا منفی باشد، بخشی جدایی ناپذیر از تجربه انسان است. اما اگر مراقب آن نباشیم و نتوانیم آن را کنترل کنیم، می تواند اثرات مخربی بر زندگی و حتی سلامت جسم و روح ما داشته باشد. فکر کردن مداوم به مشکلات مختلف در زمانی که باید تمرکز داشته باشید می تواند مشکلات روحی زیادی ایجاد کند.

مرتبط:  چرا هشت ضلعی منتظم مرکز تقارن دارد

ممکن است این سوال را از خود بپرسید: چگونه می توانیم چیزی را که از دست ما خارج است کنترل کنیم؟

با راهکارهای زیر می توانید جلوی این افکار را بگیرید.

14 راه برای جلوگیری از فکر کردن یا نشخوار فکری

افراط اندیشی اثرات منفی زیادی بر سلامت روان دارد. این مشکل می تواند با ایجاد اختلال در تمرکز، زندگی روزمره را مختل کند. ناتوانی در تمرکز مانع از عملکرد خوب ما در مدرسه و محیط کار می شود. گاهی اوقات عدم تمرکز به حدی می رسد که حتی در کارهای روزمره هم دچار مشکل می شویم.

بیش از حد فکر کردن علاوه بر عدم توانایی در تمرکز، ما را نسبت به چیزهایی که هنوز اتفاق نیفتاده است مضطرب می کند. یکی از مهم ترین دلایل استرس، فکر کردن بیش از حد به گذشته و به خصوص آینده است.

اگر این بار نمی توانید هجوم افکار اضافی را کنترل کنید، راه حل های زیر را امتحان کنید.

1. بررسی کنید که چگونه به این افکار واکنش نشان می دهید

اعمال شما و نحوه واکنش شما به افکارتان می تواند شما را در چرخه ای از نشخوار فکری و افکار تکراری بیاندازد. دفعه بعد که افکار زیادی به مغزتان سرازیر شد، یک دفترچه یادداشت بردارید و آنها را یادداشت کنید. قبل از هر فکر، آنچه را که احساس می کنید بنویسید. آیا عصبانی، شرمنده یا گناهکار هستید؟ احساس اصلی شما بعد از هر بازتاب چیست؟

آگاهی از افکار و احساسات به شما کمک می کند تا آنها را بهتر مدیریت کنید.

2. یک عامل حواس پرتی پیدا کنید

سعی کنید با انجام فعالیتی که دوست دارید و از آن لذت می برید، خود را از افکار منفی و ناخوشایند منحرف کنید.

این حواس پرتی برای هر فردی متفاوت است و شما باید سرگرمی یا فعالیتی را که دوست دارید انتخاب کنید. اما می توانید الهام بگیرید یا فعالیت های زیر را امتحان کنید:

با امتحان دستور العمل های مختلف، مهارت های آشپزی جدید را بیاموزید

شرکت در کلاس های ورزشی

یک مهارت جدید را بیاموزید، به عنوان مثال نقاشی

در سازمان های محلی داوطلب شوید

وقتی درگیر افکار منفی می شوید، تمرکز بر یادگیری مهارت های جدید دشوار می شود. اگر برای یافتن یک سرگرمی جدید در تلاش هستید، 30 دقیقه در روز را به خودتان اختصاص دهید و روش های جدید را امتحان کنید.

3. نفس عمیق بکشید

شاید این کلیشه را میلیون ها بار شنیده باشید. این تکرار به این دلیل است که نفس عمیق واقعا کار می کند. این بار اگر فکر و تخیل دارید، چشمانتان را ببندید و عمیق نفس بکشید.

برای استفاده حداکثری از این تنفس، روش های زیر را امتحان کنید:

1. یک مکان راحت برای نشستن و استراحت پیدا کنید. گردن و شانه ها را در یک موقعیت راحت قرار دهید.

2. یک دست را روی قلب و یک دست را روی شکم قرار دهید.

3. دم و بازدم را از طریق بینی انجام دهید. در حین نفس کشیدن، متوجه بالا و پایین رفتن شکم و سینه خود شوید.

این تمرین را سه بار در روز به مدت 5 دقیقه انجام دهید. به غیر از آن، هر زمان که با افکار مزاحم بمباران شدید، آن را امتحان کنید.

4. مدیتیشن

مدیتیشن منظم در مطالعات متعدد ثابت شده است که افکار ناخوشایند را با منحرف کردن شما از افکار منفی و تمرکز بیشتر بر روی خود از بین می برد و اثر آن طولانی مدت است. تنها چیزی که برای مدیتیشن نیاز دارید یک مکان آرام و 5 دقیقه از وقت آزادتان است.

5. محدوده وسیع تری را در نظر بگیرید

الان مدام به چه چیزهایی فکر می کنید و چه مشکلاتی در 5 یا 10 سال آینده از ذهنتان خارج نمی شود؟ آیا کسی کلماتی را که گفتی و اشتباهاتی که سال بعد مرتکب شدی به خاطر خواهد آورد؟

اگر طیف وسیع تری از زندگی را ببینید، متوجه خواهید شد که بسیاری از مشکلات کوچک امروز ما اصلاً مهم نیستند. اجازه ندهید این مسائل کوچک بی اهمیت در درازمدت تاثیر مخربی بر زندگی شما داشته باشد. همیشه به این فکر کنید که چیزی که به آن اهمیت می دهید چقدر دوام می آورد؟ آیا این زمان را در سال آینده به یاد خواهید آورد؟ با این روش می توانید افکار غیر ضروری و پوچ را شناسایی کنید.

6. با کسی مهربان باشید

تلاش برای کمک به دیگران و آسان کردن زندگی آنها به شما امکان می دهد جنبه های مختلف زندگی افراد را ببینید. سعی کنید در شرایط سخت زندگی به دیگران کمک کنید. احساس خوبی که از آن خواهید داشت ذهن شما را کاملا از افکار منفی پاک می کند.

فرض کنید یکی از دوستان شما در حال طلاق است و برای مراقبت از فرزندانش برای چند ساعت در روز به کمک شما نیاز دارد. یا شاید همسایه ای مریض دارید که نمی تواند خرید کند. با انجام این کارهای ساده می توانید بار بزرگی را از روی دوش اطرافیان خود بردارید و افکار شما از چیزی که دوست ندارید به آن فکر کنید منحرف می شود.

درک اینکه توانایی بهتر کردن زندگی یک نفر را دارید، افکار منفی را از بین می برد. این به شما چیزی مفید می دهد تا روی آن تمرکز کنید و از افکاری که هیچ فایده یا نتیجه ای ندارند اجتناب کنید.

7. افکار منفی خودکار را بشناسید

افکار منفی خودکار به افکار منفی اشاره دارد که معمولاً شامل ترس یا خشم است که گاهی در پاسخ به یک موقعیت احساس می کنید.

مرتبط:  چرا نباید از تعریف افراد نادان خوشحال شویم

با این افکار چه کنیم؟

با ثبت افکار خود و تلاش فعالانه برای تغییر آنها، می توانید انواع ANT یا افکار منفی خودکار خود را شناسایی کرده و سعی کنید آنها را تغییر دهید.

از یک دفترچه یادداشت برای ردیابی موقعیت هایی که شما را مضطرب می کند استفاده کنید، خلق و خوی شما را تغییر می دهد و اولین فکری را که به طور خودکار به ذهنتان خطور می کند یادداشت کنید.

با نگاهی به جزئیات، ارزیابی کنید که چرا موقعیت باعث ایجاد این افکار منفی می شود.

احساساتی را که احساس می کنید با جزئیات بنویسید و سعی کنید آنچه را که احساس می کنید شناسایی کنید و به موقعیت واکنش نشان دهید.

جایگزینی برای فکر اصلی خود پیدا کنید. به عنوان مثال، به جای اینکه مستقیماً بگویید “این در ریاضیات شکست خواهد خورد”، چیزی مانند “من واقعاً تمام تلاشم را می کنم” را امتحان کنید.

8. موفقیت های خود را تصدیق کنید

وقتی در میان انبوه افکار منفی و فکر کردن بیش از حد هستید، توقف کنید و یک دفترچه بردارید. پنج نمونه از چیزهایی که در طول هفته گذشته در زندگی خود به خوبی پیش رفته اند و نقش شما در آنها را یادداشت کنید.

چیزهایی که می نویسید نباید دستاوردهای بزرگ و پیچیده ای باشند. شاید این هفته به بودجه قهوه خود پایبند بوده اید یا ماشین خود را تمیز کرده اید. وقتی به دستاوردهای خود روی کاغذ یا روی صفحه تلفن خود نگاه می کنید، از اینکه چگونه چیزهای کوچک به یک موفقیت بزرگ منجر می شوند شگفت زده خواهید شد.

اگر برای شما مفید بود، وقتی افکار منفی برگشتند، به این لیست بازگردید.

9. در لحظه زندگی کنید

اگر نمی توانید برنامه منظمی برای مدیتیشن داشته باشید، هنوز راه هایی برای ماندن در لحظه و رها کردن گذشته و آینده وجود دارد. برای انجام این کار، روش های زیر را امتحان کنید:

اینترنت را ترک کنید – موبایل و کامپیوتر خود را برای مدت معینی از روز خاموش کنید. این زمان را برای فعالیت دیگری، مانند یک اثر هنری، رزرو کنید.

با تمرکز غذا بخورید – یکی از غذاهای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از خوردن آن لذت ببرید. در هر قاشقی که می خورید، یادتان باشد که از آن لذت ببرید. روی طعم، عطر و حسی که این غذا به شما می دهد تمرکز کنید. هنگام غذا خوردن هیچ کار دیگری نکنید.

از خانه خارج شوید – برای چند دقیقه از خانه خارج شوید. با وجود اینکه فاصله کمی تا خانه دارد. هنگام راه رفتن مراقب باشید. بوها، صداها، همه چیز را مشاهده کنید و روی آنها تمرکز کنید.

ده دیدگاه های دیگر را در نظر بگیرید

گاهی اوقات برای آرام کردن افکارتان باید از دیدگاه همیشگی خود خارج شوید. نوع نگاه شما به جهان بر اساس تجربیات زندگی، ارزش ها و فرضیات شما شکل می گیرد. تصور چیزها از منظری متفاوت می تواند به شما کمک کند تا با برخی از افکار مزاحم مقابله کنید.

برخی از افکاری که در سرتان می گذرد را یادداشت کنید. اعتبار هر کدام را بررسی کنید. به عنوان مثال، ممکن است در مورد یک سفر آینده استرس داشته باشید زیرا فکر می کنید سفر خوبی نخواهد بود. اما آیا واقعاً این اتفاق خواهد افتاد؟ چه مدرکی برای اثبات آن دارید؟

11. انجام دهید

گاهی اوقات ممکن است همان افکار را بارها و بارها تکرار کنید زیرا هیچ اقدام خاصی در مورد هیچ یک از آنها انجام نمی دهید.

نمی توانید از فکر کردن به کسی که به او حسادت می کنید دست بردارید؟ به جای اینکه روزتان را خراب کنید، اجازه دهید احساساتتان به شما کمک کنند تا انتخاب های بهتری داشته باشید. دفعه بعد که غرق در حسادت شدید، ابتکار عمل را به دست بگیرید و راه هایی را بنویسید که از طریق آن می توانید اهداف خود را دنبال کنید. این شما را از ذهنیت منفی نسبت به آن شخص خارج می کند و انرژی شما را به سمت قدم های درست هدایت می کند.

12. با خودتان مهربان باشید

تمرکز بر اشتباهات گذشته شما را از رها کردن باز می دارد. اگر خود را به خاطر کاری که هفته گذشته انجام دادید سرزنش می کنید، سعی کنید دوباره روی مهربانی با خودتان تمرکز کنید.

در زیر چند راه برای شروع این کار را بخوانید.

هر بار که یکی از اشتباهات خود را به یاد می آورید، بدون اینکه خود را سرزنش کنید، به دنبال علت اصلی اشتباه خود باشید.

اگر شرایط در کنترل شما نبود، دلیلی برای سرزنش خود وجود ندارد.

اگر اوضاع در کنترل شماست، از اشتباه خود درس بگیرید و دیگر به آن فکر نکنید.

همیشه به یاد داشته باشید که شما کافی و شایسته هستید و همیشه بهترین کار خود را انجام خواهید داد.

13. ترس های خود را بپذیرید

برخی مسائل همیشه خارج از کنترل شما خواهند بود. یادگیری پذیرش این موضوع می تواند تا حد زیادی به کاهش تفکر بیش از حد کمک کند.

البته گفتن این کار آسان تر از انجام آن است و یک شبه اتفاق نمی افتد. اما به دنبال فرصت های کوچک برای مقابله با موقعیت هایی باشید که اغلب شما را نگران می کند. شاید این به معنای ایستادن در مقابل همکار، رئیس خود یا انجام آن سفر انفرادی یک روزه باشد که همیشه آرزویش را داشتید اما از آن می ترسیدید.

14. از دیگران کمک بگیرید

شما مجبور نیستید این احساسات بد را به تنهایی پشت سر بگذارید. کمک گرفتن از یک درمانگر حرفه ای می تواند به شما کمک کند ابزارهای جدیدی برای کنترل افکارتان پیدا کنید و حتی طرز فکرتان را تغییر دهید.

مرتبط:  چرا وقتی عرق می کنیم سرما میخوریم

این مطلب فقط جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر بیانیه‌ی رفع مسؤولیت دیجی‌کالا مگ را بخوانید.

منبع: Health Line

آیا شما نیز در طول روز به همه چیز فکر می کنید و تمام جنبه های یک موضوع را به دقت تجزیه و تحلیل می کنید؟ آیا در این مواقع احساس خستگی و اضطراب می کنید؟ تفکر بیش از حد یک بیماری شایع و همه گیر در جهان است که می تواند منجر به اختلالاتی مانند افسردگی و اضطراب در فرد شود.

مطالعات روانشناختی گسترده نشان می دهد که افراط اندیشی در بزرگسالان جوان و میانسال شایع تر است. 73 درصد از این بیماری ها بین 25 تا 35 سالگی رخ می دهد. همچنین احتمال بروز آن در زنان بیشتر از مردان است.

آیا نمی توانید قبل از رفتن به رختخواب افکار خود را رها کنید؟

افرادی که بیش از حد فکر می کنند نمی توانند خود را از نگرانی های زیادی که در آنها وجود دارد جدا کنند. بی خوابی یکی از مشکلات رایج این افراد است. آنها می توانند تمام شب را صرف تجزیه و تحلیل یک مشکل خاص بدون یافتن راه حل کنند.

این افکار دائماً در ذهن آنها تکرار می شود و از آنجایی که این افراد خواب و استراحت کافی ندارند، بیشتر از دیگران در معرض خطر افسردگی قرار دارند.

اگر شما هم همین وضعیت را دارید، می توانید از توصیه های بهداشتی استفاده کنید.

قبل از رفتن به رختخواب افکار خود را روی یک کاغذ بنویسید. خلق آثار هنری، نقاشی یا انجام یک سرگرمی خاص می تواند ذهن شما را آرام کند و شما را از افکار مزاحم رها کند.

آیا شما نیز نسبت به آنچه در شرف وقوع است احساس نگرانی و ترس می کنید؟

افراط اندیشان درگیر افکار نگران کننده ای هستند که می تواند زندگی آنها را کاملا فلج کند.

این افراد به جای زندگی در زمان حال، از آنچه در آینده رخ خواهد داد می ترسند. به همین دلیل است که بیشتر آنها برای رهایی از این افکار مزاحم به الکل و مواد مخدر روی می آورند.

بهترین راه برای مبارزه با این افکار این است که هر روز به آنها فکر کنید. اگر بیش از حد به چیزی فکر می کنید، بهتر است به خودتان اجازه دهید با آن افکار روبرو شوید.

هر روز 15 دقیقه برای این کار وقت بگذارید. در این مدت می توانید افکار خود را یادداشت کنید یا با صدای بلند تکرار کنید. ایجاد یک عادت جدید و مثبت نیز می تواند عادت بیش از حد فکر کردن را از بین ببرد.

آیا مدام همه چیز را تجزیه و تحلیل می کنید؟

افرادی که زیاد فکر می کنند نیز دچار اضطراب و نگرانی می شوند. افسردگی همیشه با آنها خواهد بود. در این صورت روح از کنترل آنها می گریزد. آنها نمی توانند راه حل مناسبی پیدا کنند.

وقتی نمی توانید افکار خود را کنترل کنید، می توانید نحوه واکنش خود را به آن موقعیت ها کنترل کنید.

هنگامی که ذهن شما شروع به ایجاد افکار منفی می کند، از خود بپرسید که اثرات آن افکار منفی چیست؟ آیا برای این راه حلی وجود دارد؟ وقتی احساس کردید که افکار زیادی به سمت شما هجوم می آورند، نفس عمیق بکشید.

چشمان خود را ببندید و چند دقیقه استراحت کنید. به مکان خاصی فکر کنید که دوست دارید در آن باشید. از فکر کردن به آینده اجتناب کنید: شما نمی توانید رویدادهایی را که هنوز اتفاق نیفتاده اند کنترل و مدیریت کنید.

آیا شما یک کمال گرا هستید و دوست دارید همه کارها را خودتان انجام دهید؟

آیا از شکست می ترسید؟ افرادی که مدام فکر می کنند معمولاً اعتماد به نفس پایینی دارند و به توانایی های خود شک دارند. این افراد نگران این هستند که دیگران چگونه فکر می کنند. باید یاد بگیری که هیچکس کامل نیست.

اگر سعی کنید اینگونه فکر کنید، مطمئنا شکست خواهید خورد. تلاش برای کامل بودن منجر به شکست می شود. برای اهداف خود تلاش کنید، اما از شما انتظار چیزهای غیر منطقی نداشته باشید.

آیا همیشه خودتان را سرزنش می کنید؟

افرادی که بیش از حد فکر می کنند معمولا مطمئن هستند و دوست دارند در دنیای پشیمانی زندگی کنند. این افراد خوب نیستند. اینها رفتارهای آموخته شده هستند.

وقتی ذهن شما به سمت افکار بدون ساختار می رود، به خاطر تجربیات گذشته است. این افراد بر این باورند که در آینده نیز اشتباهات مشابهی را تکرار خواهند کرد که مدام آنها را به سرزنش خود سوق می دهد.

از موقعیت هایی که باعث استرس می شود دوری کنید. می توانید مواردی را که باعث استرس می شوند شناسایی کنید. اگر در گذشته کاری را با روش خاصی انجام داده اید و به نتیجه مطلوب نرسیده اید، بهتر است روش را تغییر دهید.

روی اهداف خود کار کنید. قبل از هر کاری تحقیق کنید. تحقیق و پژوهش می تواند ترس از ناشناخته ها را از بین ببرد. ایجاد افکار و فعالیت های مثبت می تواند ترس از استرس را از بین ببرد. برای رهایی از افکار مزاحم، به فعالیت های مثبت و سازنده بپردازید.

ورزش کنید، هنر خلق کنید، چیزهای مثبت را با دیگران به اشتراک بگذارید، بیرون بروید و روابط خوبی با دوستان و اعضای خانواده حفظ کنید. داشتن یک سیستم پشتیبانی نیز می تواند کمک کننده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا