چرا به شادی مختاری شترمرغ میگویند

Shadi Mokhtari (Shadi Mokhtari) بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1373 است که در جدیدترین فیلم دوسه باز به کارگردانی کیومرث پوراحمد و این روزها در سریال The Guarth 585858585858585858585858585858585858585858585858585858585858585858585858585858585858585858585858585858585858585858585Shadi MokhtariShadi Mokhtari بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1373 است. 85851 The نمایشگاه خانگی شبکه به خوبی می درخشد.

شادی بازی در تئاتر و فیلم کوتاه را آغاز کرد و اولین تجربه بصری خود را در مقابل دوربین با بازی در نقش هادیه در فیلم هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی در سال 1397 به دست آورد و یک سال بعد در سریال دلدار نیز تجربه بازیگری را به دست آورد. . با نقش ندا او در تلویزیون هم برنده شد اما در اولین تجربه بازیگری در شبکه نمایش خانگی با بازی صحرا صراف و همبازی با امیر مگه به ​​شهرت رسید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیوگرافی شادی مختاری و اطلاعاتی در مورد خانواده، قد و وزن، آدرس اینستاگرام، فیلم و سریال و پاسخ به سوالاتی مانند نقش شادی مختاری در سریال چیست. جیران؟ و… پاسخ می دهیم:


شادی مختاری در اکران مردمی فیلم پرونده باز است

مشخصات شادی مختاری

مشخصات فردی

نام و نام خانوادگی

شادی مختاری

تاریخ تولد

28 فروردین 1373

محل تولد

تهران

کار

بازیگر

نماد ماه تولد

برای حمل

خصوصیات فیزیکی

ارتفاع

160 سانتی متر

وزن

حدود 62 کیلو

رنگ چشم

رنگ قهوه ای

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

نمایه خانواده

نام برادران

یک برادر

مشخصات مدرسه

دانشگاه

دانشگاه علامه طباطبایی

رشته تحصیلی

گروه علوم ارتباطات اجتماعی

شواهد و مدارک

تسلط

بهترین آثار

اسم شغل

نقش (نام نقش)

سال

یک کسری

کویر

1400


عکس شادی مختاری بازیگر

بیوگرافی کامل شادی مختاری

دوران کودکی و اوایل کودکی

شادی مختاری در روز پنجشنبه 28 فروردین 1373 (سال سگ) منطبق با 25 شوال 1414 هجری قمری و 18 فروردین 1344 در تهران به دنیا آمد و امروز 29 ساله است. آنها سرزنده، مشتاق، مستقل، جاه طلب و البته مهربان و صادق هستند.

قد و وزن شادی مختاری یکی از مورادی است که مخاطبان در اینترنت جست و جو کرده اند. قد شادی مختاری ۱٫۶ متر است و حدود 62 کیلو وزن دارد. از دیگر مشخصات ظاهری این بازیگر خوش چهره می توان به موی مشکی، چشم قهوه ای و راست دست بودن اشاره کرد.

خانواده

خانواده شادی مختاری 4 نفره هستند، او فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچکتر دارد. در سایت ها و شبکه های اجتماعی از نام و شغل پدر و مادر شادی مختاری اطلاعی وجود ندارد و حتی اگر به صفحه اینستاگرام این بازیگر سر بزنید هنوز عکسی از خانواده اش قرار نداده است تا در این مورد اطلاعاتی به دست آوریم. حوزه. ضمناً هیچ اطلاعاتی از نام، شغل و یا عکس برادر شادی مختاری در سایت ها موجود نیست.


عکس های شادی مختاری در اکران فیلم پرونده باز است

تحصیلات

سوابق شادی مختاری لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

شادی مختاری و همسرش

شادی مختاری و همسرش یکی از مواردی است که در اینترنت زیاد جستجو شده است اما او مجرد است و اگر سری به اینستاگرام این بازیگر بزنید متوجه می شوید که هنوز عکسی از او و همسرش منتشر نشده است. این بازیگر درباره این موضوع می گوید: ازدواج برای بازیگران زن سخت تر است و فکر می کنم برای من هم سخت ترین کار دنیاست. ازدواج نیاز به ایثار و مسئولیت زیادی دارد.

شروع فعالیت

فعالیت شادی مختاری در دنیای تئاتر با تئاتر و سپس فیلم کوتاه آغاز شد و در سال 1396 در سن 24 سالگی اولین تجربه خود را در فیلم «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی انجام داد اما با بازی در نقش صحرا صراف در سریال جزیره شبکه پخش خانگی به شهرت رسید. او علاوه بر بازیگری به نقاشی و عکاسی حرفه ای نیز می پردازد. قبل از بازیگری روزنامه نگار بود.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری شادی مختاری به شرکت در کلاس های بازیگری موسسه فرهنگی هنری کارنامه اختصاص داشت.

اوقات فراغت و سرگرمی ها

علایق و سرگرمی های شادی مختاری را می توان با دیدن عکس هایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و نشان می دهد که او به سفر، طبیعت گردی و تئاتر علاقه مند است، متوجه شد. او از طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس است و در اوقات فراغت به اسب سواری، شنا و بدنسازی می پردازد. او به موسیقی پاپ و مطالعه علاقه زیادی دارد و در طول روز زمان زیادی را صرف مطالعه کتاب و تماشای فیلم می کند.


سوارکاری شادی مختاری

شادی مختاری در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام شادی مختاری

آدرس اینستاگرام شادی مختاری shadimokhtarii است، وی 147 هزار فالوور دارد، 128 صفحه را دنبال می کند و تا کنون 127 پست ارسال کرده است. شادی در دسامبر 2018 صفحه شخصی خود را در اینستاگرام ایجاد کرد و اولین پست خود را در روز سه شنبه 8 ژانویه 2019 مطابق با 18 ژانویه 2017 منتشر کرد. اولین پست او تاکنون 11934 لایک داشته است. اینستاگرام شادی مختاری تیک آبی ندارد و بازیگرانی مانند کاظم سیاحی و السا فیروز آذر صفحه او را دنبال کرده اند. علاوه بر این، صفحه ویکی پدیا برای این بازیگر هنوز ایجاد نشده است.


صفحه اینستاگرام شادی مختاری

شایعات و حواشی شادی مختاری

پدر شادی مختاری سرمایه گذار سریال جزیره یکی از شایعات فضای مجازی است که پس از ایفای نقش این بازیگر در سریال جزیزه و شهدا با نقش صحرا صراف برای وی ایجاد شد اما این شایعه توسط صحرا صراف تکذیب شد. این بازیگر

دعوای شادی مختاری و امیر مقاره یکی از مواردی است که در اینترنت زیاد سرچ شده و دلیل آن مصاحبه این بازیگر درباره خواننده گروه ماکان است.

شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال جزیره که همبازی و همبازی امیر ماگارا بود در گفتگویی درباره این خواننده پاپ می گوید که قبل از این سریال حتی این آهنگ را نشنیده بود. اسم ماکان بند رو بزار و نمیدونستم داری این ویدیو رو میبینی.

پاسخ امیر مقاره به توهین شادی مختاری را در قالب استوری اینستاگرام مشاهده می کنید.

استوری امیر مقاره درباره توهین شادی مختاری

شادی مختاری و سحر قریشی یکی از مواردی است که بعد از شهرت این بازیگر در سریال جزیزه مطرح شد و علت را جراحی بینی این بازیگر می دانند که سعی کرده است که خودش را شبیه به سحر قریشی بکند.


شادی مختاری قبل از عمل بینی

فیلم های شادی مختاری

مرتبط:  چطور احساسات خود را بیان کنیم

هفت و نیم

هفتاد و نیم اولین تجربه بازیگری شادی مختاری در سینما است که او در نقش هدیدا در اپیزود شبانه با ندا جبرائیلی و عطیه جاوید بازی کرد. هفتاد و نیم فیلمی به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی محصول سال 1396 هستی مهدوی , آناهیتا افشار , فرشته حسینی, محمد علیرضا کامیجه 85,8585,858585,. sse در مهری نیز در این امر نقش داشته است.


شادی مختاری در فیلم هفت و نیم

شادی مختاری در سریال دلدار

شادی مختاری بازیگری تلویزیونی با نقش ندا در سریال دلدار را تجربه کرد. سوگل خلیق، بهزاد فراهانی، پریوش تهیه، علی اوسیوند، همایون ارشادی، کمند امیرسلیمانی، رویا جاودنیا، مهران نائل، نیما رئیسی، علیرضا آرا و… در این سریال به ایفای نقش پرداختند.


 عکس شادی مختاری در سریال دلدار

شادی مختاری در جزیره

شادی مختاری در جزیره نقش صحرا صراف (خبرنگار) را بازی کرد و بازی او با امیر مگه در نقش ارشد شاهنگ به شهرت او کمک کرد. جزیره یک سریال درام به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی علی طالب آبادی است. محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، غزل شکری، مینا وحید ، کاظم سیاحی، حمیدرضا پاگاه، حسام منظور از بازیگران این سریال هستند. سری عکس های شادی مختاری در سریال جزیره را مشاهده می کنید.


شادی مختاری در سریال جزیره


شادی مختاری در جزیره


عکس شادی مختاری در سریال جزیره

پدر گواردیولا

پدر گواردیولا دومین تجربه بازیگری این بازیگر در سریال خانوادگی به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله است. شادی مختاری در سریال پدر گواردیولا با ستارگانی چون مهران مدیری، هنگامه قاضیانی، حمید فرخ نژاد، مهدی سلطانی، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، پریوش تجاری، سارا خوئینی ها…

فایل باز است

پرونده باز است، این دومین تجربه بازیگری شادی مختاری در سینماست، او برای دومین بار در نقش یک خبرنگار در یک فیلم سینمایی بازی می کند. او در کنار ستارگانی چون پژمان بازغی، حسین پاکدل، سام غروکن، نسیم ادبی، علی باقری، مه لقا باقری، محمدرضا غفاری تجربه کسب کرد. پرونده باز است فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد در سال 1401 است.


شادی مختاری در فیلم پرونده باز است


شادی مختاری بازیگر فیلم پرونده باز است

شادی مختاری بازیگر فیلم «پرونده باز است» در نشست خبری چهل و یکمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت:

همکاری با آقای پوراحمد باعث افتخار بود و همکاری با ایشان برایم مهم بود. بازی در فیلم او که پیشکسوت هستند چالش های خاص خود را دارد و با فیلمسازان جوان متفاوت است.

من حدود 8 سال پیش خبرنگار بودم، اما قبول این نقش برای بار دوم عمدی نبود، شاید اگر آقای پوراحمد کارگردان نبود، نقش خبرنگاری را نمی پذیرفتم تا در نقشی تکراری که قبلا تجربه کرده بودم ظاهر شوم. در سریال جزیره; اما سعی کردم متفاوت باشم تا شبیه نقش قبلی ام به عنوان یک روزنامه نگار نباشد.

ابتدا فکر می کردم این دختر از دست دادن برادرش ناراحت است و باید توجه می کردم که این شخصیت چقدر می تواند انسانی باشد و نکات اخلاقی را رعایت می کردم. بازی در این نقش سخت بود اما آقای پوراحمد به من کمک کرد تا با او ارتباط برقرار کنم. آنها الزامات خود را برای این نقش برای من خیلی روشن کردند و من تمام تلاشم را کردم.


شادی مختاری در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر

فهرست آثار

نام

سال

شرح

هفت و نیم

1397

هدیه

کارگردان: نوید محمودی

بازیگران: هستی مهدوی، آناهیتا افشار

عملکرد بدون عرضه

2017

کارگردان: کیهان پرخمی
بازیگران: محمد حبیبی، سلمان صالحی

دلدار

2018

به عنوان ندا

کارگردان: جمشید محمودی و نوید محمودی

بازیگران: محمدرضا غفاری، الناز حبیبی

جزیره

1400

در نقش صحرا صراف

کارگردان: سیروس مقدم

بازیگران: امیر مقاره، هنگامه قاضیانی

پدر گواردیولا

1400

کارگردان: سعید نعمت الله

بازیگران: مهران مدیری، حمید فرخ نژاد

فایل باز است

1401

در نقش خبرنگار

کارگردان: کیومرث پوراحمد

بازیگران: پژمان بازغی، نسیم ادبی


عکس های اینستاگرام شادی مختاری

16 حقیقت جالب درباره شادی مختاری

اینستاگرام این بازیگر تیک آبی ندارد.

شادی مختاری در کنسرت گروه ماکان حضور نداشت.

زمانی شایعه شده بود که پدر شادی مختاری به عنوان سرمایه گذار در پروژه سریال جزیره حضور داشته است.

«بتهوون» و «باخ» را زیاد گوش می دهد.

موسیقی جزء جدایی ناپذیر زندگی اوست و در حین تحصیل همیشه به آن گوش می دهد.

عاشق کیشلوفسکی به عنوان کارگردان و موراکامی به عنوان نویسنده.

شادی مختاری برای دومین بار در فیلم نقش خبرنگار را بازی کرد پرونده باز است.

این نوید محمودی بود که بیش از همه به او اعتماد کرد و دو بار به عنوان کارگردان با او همکاری کرد.

او در اولین تجربه بازیگری در شبکه خانگی با بازی صحرا صراف در سریال جزیره به شهرت رسید.

او طرفدار تیم پرسپولیس است.

با بازی حدیح در فیلم هفت و نیمو اولین تجربه تصویری خود را مقابل دوریبن تجربه کرد.

او با بازی ندا در سریال دلدار اولین تجربه بازیگری خود را در تلویزیون تجربه کرد.

این بازیگر خوش چهره در 3 کار به عنوان بازیگر با محمدرضا غفاری همکاری داشته است.

شادی مختاری و پژمان بازغی همکاران در فیلم “پرونده باز است”.

شادی مختاری و مینا مختاری در سریال جزیره همکار بودند و شادی نقش معشوقه ارشد و مینا همسر سابق ارشد بود.

شادی مختاری جیران را بازی نکرد .

مصاحبه شادی مختاری

گفت و گوی شادی مختاری به صورت متنی و تصویری در دسترس است که می توانید در جدیدترین مصاحبه وی با سایت فیلمو درباره بازی او در سریال جزیره سیروس مقدم در 6 دی ماه 1400 بخوانید.

تجربه شیرین روزنامه نگاری

من می خواستم به هنرستان بروم، اما در آن زمان یک فکر بد وجود داشت که اگر کسی در درس خود خوب است، نباید به هنرستان برود. من هم از این قاعده مستثنی نبودم. تصمیم گرفتم رشته انسانی را انتخاب کنم و در رشته علوم ارتباطات تحصیل کنم. روزنامه نگاری برای من تجربه بسیار خوبی بود. استادی داشتیم که می‌گفت در روزنامه‌نگاری تجربه‌های واقعی از زندگی به دست می‌آید که یک فرد عادی اگر صد سال عمر می‌کرد، تجربه می‌کرد. این نمی فهمد. شما به مکان هایی می روید و افرادی را می بینید که در زندگی عادی بسیار نادر هستند.

رویای کودک

از کودکی به بازیگری علاقه داشتم. پدرم در یکی از سفرهایش یک دوربین هندی برایم آورد که همراه دوران کودکی من شد. این دوربین همیشه در خانه ما روشن بود و تاثیر زیادی در زندگی من داشت. در بزرگسالی دوستان تئاتری زیادی داشتم. سر صحنه‌ها سر تمرین‌هایشان بودم و سرگرمی‌مان درباره تئاتر و سینمای جهان بود. این ارتباط مرا به یاد رویای کودکی انداخت. در این دیدارها متوجه شدم که نوید محمودی در حال تست بازیگری برای یک فیلم است. نوید محمودی در این آزمون به من گفت وقتی این پتانسیل و توانایی را دارم، حیف است که به یادگیری و آموزش ادامه ندهم و استعدادم را هدفمند دنبال کنم. به موسسه کارنامه رفتم و بعد از چند سال اولین نقشم را در فیلم هفت و نیم نوید محمودی بازی کردم.

مرتبط:  چرا از ضرب المثل ها استفاده می کنیم


شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال جزیزه

انتخاب برای جزیره

بعد از مدتی که دست از کار کشیدم متوجه شدم سیروس مقدم دارد سریال می کند و تست می دهد. رفتم امتحان بدم و خیلی دلسوزانه و پدرانه با من صحبت کرد. مدت ها تست دادم، بعد به من گفتند قصص، قصص صحرا و نقش اول سریال خانوادگی. حس عجیبی داشتم، احساس می کردم بعد از اینکه خسته نشدم و مدت ها ادامه دادم بالاخره به نتیجه رسیدم. سیروس مقدم خیلی سخت به من گفت این نقش مهم است، باید زحمت بکشی و فکر نکنی که اگر قرارداد ببندی تمام شده است. اگه خوب نیستی وسط فیلمبرداری بازیگر عوض میکنم. نقش صحرا صراف به همان اندازه که از من دور بود و برایم چالش بود.

بازی با حرفه ای ها

جزیره نمایش فوق العاده ای بود و من خیلی خوش شانس بودم که توانستم با طیف وسیعی از بازیگران، سبک ها و دوره های مختلف بازی کنم. برای من تجربه خوشایندی بود. وقتی فهمیدم نقش شاهنگ بزرگ را اکبر زنجانپور بازی می کند خوشحال شدم، حضور در پروژه ای برای هر بازیگری باعث افتخار است. حضور در یک گروه و انجام یک پروژه با هم تجربه لذت بخشی برای من بود.

محترم بودن بهترین چیز است

وقتی چیزی زیاد دیده می‌شود، چشم‌های زیادی به شما معطوف می‌شود و این می‌تواند حاشیه ایجاد کند. سعی کردم تا حد امکان از این مشکلات جلوگیری کنم. قبل از پخش اولین قسمت از سریال که به عنوان بازیگر نقش صحرا معرفی شدم، عده ای به من حمله کردند که برایم عجیب بود. من فکر می کنم این سوالات مهم نیستند و احترام گذاشتن بهترین کاری است که مردم می توانند انجام دهند. بعد از پخش برنامه، واکنش ها متفاوت بود، واقعا از مردم ممنونم و انتظار هزارم عشق را نداشتم.

حواشی باورنکردنی بود

چیزهایی در مورد من وجود دارد که باورنکردنی هستند. برای چی؟ چون یک هنرپیشه جوان بعد از سال ها کار با قدم های کوچک به اینجا رسید، آیا باید شروع کنیم به انواع اتهامات؟ باور نمی کنید اما برای من شایعه کردند که پدرم سرمایه گذار سینما بوده است. هیچ کس جز یک مغز بیمار نمی تواند این حرف ها را بزند و هیچ کس جز یک بیمار نمی تواند این حرف ها را باور کند.

عجله ندارم

این اولین قدم بود و خودم را در ابتدای راه می دانم. من عجله ای برای بازی ندارم. بعد از جزیره خیلی از معیارهای من برای انتخاب نقش تغییر کرد. متن برای من خیلی مهم شده است. دنبال نقشی می گردم که چالش داشته باشم و نقشی مثل کویر را تکرار نکنم. من می خواهم از فرصتی که در اختیارم قرار گرفته استفاده کنم.

گفتگوی شادی مختاری با تی وی پلاس

عکس های شادی مختاری


عکس جدید شادی مختاری


شادی مختاری در اکران جیران


عکس های شادی مختاری


عکس های شادی مختاری بازیگر


عکس اینستاگرام شادی مختاری


تصاویری از شادی مختاری


شادی مختاری


عکس های شادی مختاری 


شادی مختاری بازیگر

سوالات رایج

نقش شادی مختاری در سریال جزیره چیست؟

 شادی مختاری در سریال جزیره نقش یک خبرنگار به نام صحرا صراف را به عهده داشت.

نقش شادی مختاری در سریال جیران چیست؟

شادی مختاری در سریال جیران بازی نکرده است.

آخرین کلمه

بیوگرافی شادی مختاری که به واسطه بازی صحرا صراف در سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم به شهرت رسید و این روزها فیلم دوز با بازی مرث پور احمد روی اکران افتتاح می شود که در این مطلب به بررسی آن پرداختیم. و از شهرت گرفته تا ازدواج و طلاق، 8,585,852 موضوع را برای شما آورده ایم تا در صورت تمایل آنها را مطالعه کنید. اگر شما هم از طرفداران این بازیگر خوش تیپ هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی او اعم از پدر، مادر و برادرش دارید، در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان سایت رویداد ایرانی به اشتراک بگذارید.

شادی مختاری یکی از بازیگران خوب حرفه ای ایران است که آثارش عموماً مورد استقبال و استقبال مخاطبان قرار می گیرد. از این رو قصد داریم در مطلب بعدی با بیوگرافی شادی مختاری همراه شما باشیم.

شادی مختاری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی در 28 فروردین 1373 در تهران به دنیا آمد. شادی مختاری با بهترین آثارش در سریال دل در و فیلم های هفت و نیم و پرونده باز است شناخته می شود. همچنین با بازی در سریال جزیره به شهرت رسید.

وی تحصیلات خود را در رشته علوم ارتباطات اجتماعی در دانشگاه علامه طباطبایی به پایان رساند و مدرک لیسانس گرفت. شادی مختاری هم اکنون ساکن تهران است. در مطلب بعدی فوروارد پلازا با بیوگرافی شادی مختاری همراه شما هستیم.

فهرست

اطلاعات شخصی شادی مختاری

نام و نام خانوادگی: شادی مختاری

تاریخ تولد: 28 فروردین 1373

محل تولد: تهران

سن شادی مختاری: 29 سال

وضعیت تاهل:

صفحه اینستاگرام شادی مختاری: shadimokhtarii

همچنین بخوانید :

بیوگرافی شادی مختاری

در این قسمت از بیوگرافی شادی مختاری اطلاعاتی از زندگی خصوصی شادی مختاری از ابتدای کودکی تا اتفاقات ازدواجش در اختیار شما قرار می دهیم.

شادی مختاری در خانواده ای چهار نفره در تهران به دنیا آمد و یک برادر کوچکتر از خود دارد. این بازیگر پس از گذراندن کلاس های تئاتر در موسسه فرهنگی هنری کارنامه، همزمان با گذراندن کلاس های تئاتر، کار تئاتر و سپس فیلم کوتاه را آغاز کرد.

تا این لحظه هیچ خبر رسمی از ازدواج و همسر شادی مختاری منتشر نشده است. تمام عکس های منتشر شده فقط شایعه است زیرا هیچ تاییدی از سوی خود بازیگر وجود ندارد. به نظر می رسد شادی مختاری مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. از دیدگاه شادی مختاری، مفهوم عشق در این قرن تا حد زیادی از بین رفته است. شرایطی بین افراد وجود دارد که ما را از داشتن روابط عاشقانه باز می دارد.

او معتقد است که ازدواج سخت ترین و سخت ترین کار دنیا برای بازیگران است. برای شادی مختاری ازدواج جزو اولویت های اصلی زندگی اش نیست و در حال حاضر به دنبال دستاوردهای حرفه ای و پیشرفت هنری خود است.

مرتبط:  چرا از زمین شناسان برای پیداکردن فسیل هالایه های رسوبی را مطالعه می کنند

همچنین بخوانید :

زندگی حرفه ای شادی مختاری

در این قسمت با اطلاعاتی از کارنامه شادی مختاری از ابتدای راه بازیگری تا صعود از نردبان ترقی همراه شما هستیم.

شادی مختاری پس از گذراندن 3 سال کلاس بازیگری و کار در تئاتر و فیلم کوتاه، با بازی در سریال «سایه ممنوع» به شهرت رسید.

«سایه بان» مجموعه تلویزیونی 50 قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی محصول سال 1395 و پخش از شبکه دو سیما است. محسن چاوشی تم آهنگ این سریال را خوانده است. داستان سریال حول محور زندگی دو کارگر جوان به نام‌های سهراب (مجتبی پیرزاده) و سعید (محمد ولی‌زادگان) می‌چرخد که به عنوان دوستان صمیمی درگیر مشکلات مالی و خانوادگی خود می‌شوند. شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی چون هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، امین تارخ، بهزاد فراهانی و پریوش تهساری حضور داشت اما نقش اول این سریال را بازی نکرد.

شادی مختاری در سال ۱۳۹۶ با بازی در فیلم «هفت و نیم» به کارگردانی نوید محمودی وارد دنیای سینما شد. شادی مختاری همچنین در سریال دلدار به کارگردانی جمشید و نوید محمودی در نقش «ندا» همسر رامین (سجاد دیرمینا) بازی کرد. این سریال در ماه مبارک رمضان 1397 از شبکه دو سیما پخش شد.

سریال «دلدار» داستان زندگی دانشجوی نخبه ای به نام آرش را روایت می کند که به دلیل بیماری مادرش و نیاز به پرداخت هزینه های درمانی او تحصیل و دانشگاه را رها می کند. او تصمیم می گیرد اپلیکیشنی را که طراحی کرده در دانشگاه راه اندازی کند، اما برای این کار به سرمایه نیاز دارد. در راه با دختری آشنا می شود و…

نقش ندا و چالش های مرتبط با این نقش می تواند نقطه عطفی در کارنامه بازیگری شادی مختاری باشد. شادی مختاری در این سریال در کنار بازیگرانی چون مریم بوبانی، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق و بهزاد فراهانی به ایفای نقش پرداخت.

همچنین بخوانید :

فیلم های شادی مختاری

سالعنوان1397دل‌دار

سریال شادی مختاری

سالعنوان۱۳۹۷هفت و نیم۱۴۰۱پرونده باز است

پخش خانگی شادی مختاری

             سال                            عنوان1400جزیره

تئاتر شادی مختاری

متأسفانه از سریال هایی که خانم مختاری در آن بازی کرده است اطلاعی در دست نیست.

جوایز و افتخارات شادی مختاری

با توجه به پتانسیل شادی مختاری در هنر بازیگری تاکنون جایزه ای دریافت نکرده است.

همچنین بخوانید :

حواشی شادی مختاری

متأسفانه شادی مختاری به دلیل محبوبیت اخیر او حاشیه خاصی نداشته و اطلاعات خاصی از او وجود ندارد که اصالت او را در حرفه بازیگری زیر سوال ببرد.

حقایق پنهان شادی مختاری

در این قسمت از بیوگرافی شادی مختاری با حقایقی جالب درباره این بازیگر همراه شما هستیم که شاید ندانید.

شادی مختاری اوقات فراغت خود را به اسب سواری، شنا و بدنسازی اختصاص می دهد. او واقعاً به مطالعه علاقه دارد و در طول روز زمان زیادی را صرف خواندن کتاب و تماشای فیلم می کند. همچنین، عاشق سفر است. او قبل از ورود به دانشگاه در یکی از خبرگزاری های کشور مشغول به کار بود تا اینکه تصمیم گرفت به بازیگری روی بیاورد و پس از گذراندن کلاس های بازیگری شغل خبرنگاری را رها کرد.

او برای هیچ رسانه خاصی محدودیتی قائل نیست، اما برای او هر کدام ارزش های خاص خود را دارند. برای او تئاتر ریشه هر بازیگری است و هرگز نباید آن را رها کرد. تلویزیون مخاطب زیادی دارد و سینما هم جایگاه خودش را دارد اما برای شادی مختاری بازیگری مهمتر است و خوب بلد است از عهده آن برآید.

او تجربه ای در پارتی بازی ندارد اما معتقد است ارتباط موثر و صحیح با دیگران در هر کاری و حرفه ای به انسان کمک می کند. حتی اگر می خواهید به طور منظم در یک شرکت کار کنید، ارتباط موثر به پیشرفت و موفقیت شما کمک می کند. موسیقی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شادی مختاری است. در حین پخش همیشه موسیقی پس زمینه پخش می کند. او معتقد است که یک هنرمند واقعی باید موسیقی و ریتم را بشناسد. او در خلوت خود به بتهوون و باخ گوش می دهد.

در مجموع شادی مختاری بازیگری است که عاشق هنر و تئاتر است. او وقت خود را صرف تمرین و بهبود مهارت های بازیگری، مطالعه، مسافرت و ورزش می کند.

همچنین بخوانید :

آلبوم عکس شادی مختاری

آخرین کلمه

در این مطلب نگاهی مفصل به بیوگرافی شادی مختاری از دوران کودکی تا شهرت و محبوبیتش انداخته ایم. خانم مختاری بازیگر سرشناس سینما، تلویزیون و تئاتر است که آثار شاخصی را در طول فعالیت هنری خود به ثبت رسانده است. نظر شما در مورد این بازیگر زن چیست؟ لطفا افکار خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همکاری شما متشکرم.

منتخب کاربران

بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر ایرانی در ۲۹ فروردین ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است. بازیگری را از طریق کلاس های رایگان بازیگری شروع کرد. او یک برادر کوچکتر دارد.

سری اول

این بایاگر با بازی در سریال سایه بان به کارگردانی جمشید محمودی شناخته شد. او در این سریال در کنار هستی مهدوی فر و محمدرضا غفاری بازی کرد. این سریال در سال 1395 پخش شد.

بازی در سریال دلدار

شادی مختار در سریال دلدار که بخشی از سریال رمضانی است به ایفای نقش می پردازد. این سریال توسط برادران محمودی ساخته شده است.

او در این سریال نقش ندا زنی پرتلاش را بازی می کند که دغدغه اش شادی خانواده اش است.

او در این سریال با بازیگرانی چون مریم بوبانی، الناز حبیبی، حسام محمودی، سوگل خلیق و بهزاد فراهانی به ایفای نقش می پردازد.

سریال دلدار داستان زندگی دانشجوی نخبه ای به نام آرش را روایت می کند که پس از بیماری مادرش و برای تامین هزینه های درمان او، تحصیل و دانشگاه را رها می کند و در نتیجه نیاز به سرمایه دارد. از طرفی در زندگی اش با دختری آشنا می شود و…

علایق دیگر او

او علاوه بر بازیگری به نقاشی و عکاسی حرفه ای نیز می پردازد. او از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند هم انجام می داد. او هم روزنامه نگار است.

ازدواج و همسرش

از وضعیت تأهل شادی مختاری اطلاعی در دست نیست و به نظر می رسد مجرد است.

آدرس اینستاگرام شادی مختاری: instagram.com/shadimokhtarii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا