چرا باید قبل عمل چیزی نخوریم

ساده لوحی معنای ثابتی ندارد; برای مثال، ممکن است فردی برای شما ساده به نظر برسد، اما برای دیگران بسیار شاد، خوش بین و بی گناه است. در این میان گاهی می توانید با خود بگویید: آیا من آدم ساده لوحی هستم؟ گاهی اوقات نگرانی در مورد این مشکل بر روابط شما تأثیر منفی می گذارد و مشکلاتی را ایجاد می کند. شما نمی خواهید مشکوک و بدبین باشید، اما این احساس که ممکن است ساده لوح به نظر بیایید شما را آزار می دهد.

افراد ساده لوح معمولا همه چیز را باور می کنند و فکر می کنند همه نیت خوبی دارند. آنها فکر می کنند که دنیا فقط روی پاشنه های خوب می چرخد ​​و هیچ کس فکر و نیت بدی ندارد. متاسفانه اصلا اینطور نیست! اگر آدم ساده ای هستید، احتمالا قربانی کلاهبرداری یا فریب دیگران می شوید.

30 تا از بهترین روش های گیاهی برای افزایش هوش و حافظه بر اساس آخرین تحقیقات

حالا، اگر واقعا فکر می‌کنید خیلی ساده هستید و باید کارتان را با کمی هوشمندی و سیاست چاشنی کنید، مقاله ما را تا انتها بخوانید. در اینجا توصیه هایی ارائه می کنیم که به شما کمک می کند از ساده سازی بیش از حد اجتناب کنید و عاقلانه تر عمل کنید.

در این بسته‌های فوق‌العاده، رازهای میلیونر شدن را به گونه‌ای که در هیچ دوره یا بسته آموزشی دیگری ندیده‌اید یا نشنیده‌اید، یاد می‌گیرید! اگر این ترفندها شما را ثروتمند نمی کند، واقعاً در زندگی ضروری هستند. از آن استفاده کنید و درآمد کسب کنید!

در این بسته فوق العاده، قوانین رشد و موفقیت را به گونه ای یاد می گیرید که در هیچ دوره یا بسته آموزشی دیگری ندیده اید یا نشنیده اید! به راحتی راه خود را برای موفقیت در زندگی، در محل کار و هر کجا پیدا کنید!

1- قبل از صحبت یا انجام کاری فکر کنید

اگر احساس می کنید ساده هستید، ممکن است به این دلیل باشد که قبل از صحبت کردن فکر نمی کنید. شاید مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، بدون لحظه ای فکر کردن، آنچه به ذهنتان می رسد را بگویید. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که آگاهانه سرعت گفتار خود را کاهش دهید و قبل از گفتن یا انجام کاری فکر کنید.

البته این کار در عمل سخت است و نیاز به تمرین دارد. پس ابتدا تصمیم بگیرید که یک روز تمرین کنید. در این روز تصمیم بگیرید قبل از واکنش در هر شرایطی به موضوع فکر کنید و از دید دیگری به موضوع نگاه کنید.

سپس این مدت را به یک هفته افزایش دهید. تصمیم بگیرید که یک هفته قبل از اینکه چیزی بگویید به آنچه می خواهید بگویید فکر کنید. کم کم این عادت شما خواهد شد.

2- از ساکت شدن نترسید

در دنیای مدرن امروز، از همه انتظار می رود که بسیار پاسخگو و سریع پاسخ دهند. اما لازم نیست اینطوری باشی. از ساکت شدن نترسید. سکوت به شما این امکان را می دهد که بهتر مسائل را ارزیابی کنید و دید آگاهانه ای نسبت به همه چیز داشته باشید، نه اینکه فقط پاسخ دهید و بعدا پشیمان شوید. وقت خود را روی ارزیابی و تصمیم گیری متمرکز کنید و بدانید که سکوت اصلا چیز بدی نیست.

با این برنامه ساده، تنها با گوش دادن به مدت 5 دقیقه در روز، در 80 روز به هر زبانی مانند بلبل صحبت کنید! بهترین روش روز تقویت حافظه همزمان آموزش تصویری با کمترین قیمت ممکن!

3- بیشتر مراقب باشید

اگر فکر می کنید ساده لوح هستید، باید رفتاری را که فکر می کنید ساده لوحانه است اصلاح کنید، بنابراین باید بیشتر مراقب باشید. مراقب بودن مستلزم این است که آگاهانه فکر کنید. البته باید برای آن تمرین کنید، اما مطمئن باشید که احتیاط به تدریج جزء طبیعی و جدایی ناپذیر رفتار شما خواهد شد.

4- بیشتر روی زمان حال تمرکز کنید

گاهی اوقات سادگی یا ساده لوحی ناشی از تفکر بیش از حد و عدم توجه به اتفاقات اطرافتان است. بنابراین باید سعی کنید بیشتر در زندگی روزمره خود حضور داشته باشید.

به جای این که ذهن خود را درگیر چنین افکاری کنید، توجه خود را بر روی افراد و رویدادهای اطراف خود متمرکز کنید. بنابراین، به جای سفر در ابرها، توجه خود را به زمان حال و اتفاقاتی که در اطرافتان می گذرد متمرکز کنید. اگر تمرکز ندارید، این مقاله را بخوانید

5- همه چیز را با دقت گوش کنید

به طور کلی، شنونده خوب بودن یکی از مهمترین ویژگی هایی است که همه باید داشته باشند. این توانایی به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه چیزهای زیادی در مورد خودتان فاش کنید، چیزهای زیادی در مورد یک شخص جدید بیاموزید.

بنابراین، به جای اینکه عجله کنید و بخواهید جزئیات زندگی خود را با دیگران در میان بگذارید، از آنها سوال بپرسید و سعی کنید با دقت به حرف های آنها گوش دهید.

مرتبط:  چگونه به پک استیکر خود استیکر اضافه کنیم

مهارت های خوب گوش دادن با 9 نکته عالی

6- تحقیق و پرس و جو کنید

حتی کسانی که در مورد مسائل مختلف اطلاعات زیادی دارند، می توانند ساده باشند. اما آگاهی آنها از دنیای اطرافشان باعث می شود کمتر دچار مشکل شوند و عملکرد بهتری داشته باشند. بنابراین در مورد چیزهایی که نمی دانید بیشتر بدانید.

برای مثال اگر در زمینه مالی احساس سادگی می کنید، در مورد آن مطالعه کنید یا حتی در دوره های مختلف شرکت کنید. قبل از اعتماد کردن به کسی، به خصوص در مورد مسائل مالی، حتماً دقت لازم را انجام دهید. اگر ایمیل یا پیام مشکوکی برای شما ارسال شد، همه چیز را به دقت ارزیابی کنید تا دچار مشکل نشوید.

اگر در روابط خود با دیگران احساس سادگی می کنید، مطالب روانشناختی مربوط به ارتباطات فردی و جمعی را مطالعه کنید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

هر زمان که در مورد چیزی مطمئن نیستید، قبل از تصمیم گیری، سؤال بپرسید و کمی تحقیق کنید. به یاد داشته باشید که زندگی یک درس طولانی و طولانی است و هر چه بیشتر یاد بگیرید، واقع بینانه تر و موفق تر خواهید بود.

7- دوباره به دیگران اعتماد کنید

هر کاری که می کنید، خودتان را به خاطر اعتماد به دیگران سرزنش نکنید. اعتماد حس بسیار زیبایی است. اگر قرار است کمتر رک باشید، لازم نیست به همه مشکوک باشید، فقط یاد بگیرید که سریع تصمیم نگیرید. ساده نبودن به معنای اعتماد نکردن نیست، به معنای درست فکر کردن، ارزیابی و توجه به همه ابعاد و جوانب مشکلات است.

شما باید فرض کنید که همه قابل اعتماد هستند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. اما در عین حال، تفکر عاقلانه و دقیق خود را داشته باشید. هیچ کس وجود افراد بد، کلاهبرداران یا فریبکاران را در جهان انکار نمی کند، اما افراد خوب و خوش فکری نیز وجود دارند که می توانید به آنها اعتماد کنید.

8- ویژگی های آدم بد را بشناسید

معمولاً دروغگوها خیلی راحت می توانند افراد ساده را به سمت خود جذب کنند. برای اینکه فریب چنین افرادی را نخورید باید ویژگی های دروغگوها را بشناسید.

یک دروغگو به احتمال زیاد از نگاه کردن به چشمان شما یا صاف کردن مکرر گلوی خود اجتناب می کند. البته گاهی اینها هم نشانه اضطراب و نگرانی در فرد است و لزوماً به این معنا نیست که طرف مقابلتان به شما دروغ می گوید; اما آنها نیز جزئی از نشانه های دروغگو هستند.

9 نکته برای تقویت مهارت های ذهن خوانی: چگونه ذهن افراد را بخوانیم؟

9- به ندای درون خود گوش دهید

حتی اگر فردی ساده یا ساده لوح باشید، اغلب یک احساس در وسط وجود دارد که به شما می گوید یک شغل لنگ است. بنابراین به جای نادیده گرفتن چنین احساسی، سعی کنید به آن توجه کنید و ببینید از کجا می آید.

از گوش دادن به صدای درونی خود نترسید. شاید احساس شما همیشه درست نباشد اما این احساس قطعا دلیلی دارد و گاهی راه درست را به شما نشان می دهد و مانع از ساده بودن شما می شود.

10- به ملاقات افراد جدید خوش آمدید

سادگی شما ممکن است به این دلیل باشد که روابط خود را به افرادی محدود کرده اید که مانند شما فکر می کنند یا مانند شما ساده هستند. اگر بله، پس بهتر است با افراد جدید ملاقات کنید.

فضای مجازی و اینترنت راه خوبی برای شناخت افراد مختلف و فرهنگ های مختلف از سراسر جهان است. همچنین، اگر در یک محیط چندفرهنگی زندگی می کنید، از آن بهره ببرید و سعی کنید دوستان متفاوتی با طرز تفکر متفاوت پیدا کنید.

11- تجربیات زندگی خود را افزایش دهید

ساده لوحی معمولاً نتیجه عدم تجربه افراد است. اگر هنوز چیزهای زیادی را تجربه نکرده اید، طبیعی است که در بسیاری از موارد ساده باشید. معمولاً با افزایش سن، سادگی ما کاهش می یابد، اما در عین حال، خودتان می توانید به این روند کمک کنید.

سعی کنید چیزهای جدید را امتحان کنید. وارد موضوعاتی شوید که قبلا هرگز آن را پوشش نداده اید و داوطلب شوید تا در زمینه های مختلف بررسی کنید. تاریخ، واقعیت‌ها و بی‌عدالتی‌های جامعه‌ای را که در آن زندگی می‌کنید کشف کنید، از دیدگاه‌های دیگران در مورد مسائل مختلف بیاموزید و همه چیز را در زندگی، یعنی تمام جنبه‌های خوب و بد آن، در آغوش بگیرید.

نکات خوب برای صحبت کردن (10 نکته که از همه مهمتر هستند)

12- یک ویدیو عالی (باور کنید)

به این بررسی امتیاز دهید

رینوپلاستی قطعا پرطرفدارترین جراحی در ایران است و حساسیت های زیادی در مورد آن وجود دارد. یکی از سوالات متداول مراجعین مطب دکتر شیرنگی این است که قبل از جراحی بینی چه بخوریم. تغذیه قبل از جراحی بینی یکی از مهم ترین مواردی است که متخصصان زیبایی باید نکات کلیدی آن را بدانند. اگر قصد انجام جراحی بینی را دارید، لطفاً دستورالعمل های مهم رژیم غذایی قبل از جراحی بینی را بخوانید. رعایت دقیق این دستورالعمل ها به شما کمک می کند تا به بهترین نتیجه ممکن دست یابید. همچنین لیست توصیه شده را در روز جراحی با خود همراه داشته باشید تا بتوانید دستورالعمل های آن روز را دنبال کنید. پزشکان همچنین به صورت شفاهی توضیح می دهند که روز قبل از جراحی بینی چه بخوریم و چه نخوریم. در این مقاله به طور مفصل توضیح می دهیم که یک هفته قبل از جراحی بینی چه بخوریم.

مرتبط:  چرا وضو با آب گرم کراهت دارد

اینفوگرافیک رژیم غذایی قبل از جراحی بینی

مطالب بیشتر: تنفس بعد از جراحی بینی

قبل از جراحی بینی چه بخوریم؟

تقویت بدن قبل از جراحی بینی یکی از مهمترین کارهایی است که افراد باید انجام دهند. هدف از جراحی هرچه که باشد، توجه داشته باشید که سیستم ایمنی بدن به آن واکنش نشان می دهد. بنابراین برای کمک به استحکام بدن و توانایی سیستم دفاعی و ترمیم بدن، لازم است رژیم غذایی قبل از عمل بینی توسط پزشک بهینه و اصلاح شود. رژیم غذایی مناسب قبل از جراحی بینی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

میوه ها و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات به راحتی هضم می شوند و به افراد در حفظ وزن در دوره بعد از عمل که بدن به استراحت نیاز دارد کمک می کند. سبزیجات و میوه ها نیز سرشار از ویتامین C هستند که باعث تشکیل کلاژن در پوست می شود. همانطور که احتمالا می دانید، کلاژن برای بهبود پوست و بافت بینی بعد از جراحی ضروری است. باعث افزایش انرژی و تسریع بهبودی می شود. برخی از این غذاها عبارتند از: آناناس، اسفناج و چغندر.

کربوهیدرات هایی مانند برنج یا پاستا

این مواد به هضم غذا کمک می کنند، به بهبود خلق و خوی کمک می کنند و تولید سروتونین یا “هورمون شادی” را فعال می کنند که به دلیل عدم فعالیت کاهش می یابد.

پروتئین

گوشت مرغ یا بوقلمون، گوشت قرمز، ماهی، تخم مرغ و غذاهای دریایی بهترین دوستان برای ماهیچه هایی هستند که تا چند هفته پس از جراحی غیر فعال می مانند. دلیل دوم اهمیت این مواد این است که پس از جراحی، پزشک فرد را ملزم به استراحت می کند و محدودیت هایی برای بلند کردن اجسام ایجاد می کند. بنابراین مصرف پروتئین بیش از هر چیز دیگری برای بدن واجب است.

چربی اشباع نشده

برای اینکه چربی ها در کمک به بدن مفید باشند، باید غیراشباع باشند. آووکادو، روغن زیتون، روغن ماهی، آجیل و میوه های خشک از جمله غذاهای مفیدی هستند که حاوی چربی های غیراشباع سالم هستند. زمانی که این غذاها به مقدار کافی استفاده شوند، بی خطر هستند، اما در هنگام مصرف باید مراقب وزن آنها بود.

مواد غذایی مفید قبل از عمل بینی

پروتئین

میوه ها و سبزیجات تازه

کربوهیدرات ها

روغن های غیر اشباع

اهمیت تغذیه فبل از عمل بینی

از بروز مشکلات در حین عملیات جلوگیری کنید

کاهش عوارض جانبی

افزایش قدرت ریکاوری بدن و در نتیجه کاهش دوره نقاهت

کمک به دستیابی به نتیجه ایده آل از عمل

چند ساعت قبل از عمل چیزی نخوریم؟
بین 8 تا 12 ساعت قبل از عمل چیزی نخورید تا دچار رفلاکس معده و انسداد مجاری تنفسی نشوید.

اطلاعات بیشتر: جراحی انحراف بینی

قبل از جراحی بینی چه چیزی نخوریم؟

رعایت برنامه قبل از جراحی بینی نیز شامل موارد زیر است:

غذا و دارو

از مصرف آسپرین، ایبوپروفن (Advil، Motrin)، ناپروکسن (Aleve)، تمام داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی، ویتامین E، مکمل‌های گیاهی یا هر دارویی که حاوی این ترکیبات است به مدت دو هفته قبل از عمل خودداری کنید. از آنجایی که این داروها می توانند خونریزی حین و بعد از عمل را افزایش دهند، فقط از داروهایی استفاده کنید که توسط جراح شما تایید یا تجویز شده است.

تنباکو

دو هفته قبل و دو هفته بعد از جراحی بینی از کشیدن سیگار و قلیان خودداری کنید. نیکوتین و دود تنباکو روند بهبود را به تاخیر می اندازد و می تواند باعث ایجاد زخم یا عفونت در محل برش شود.

مراقب خورشید باشید!

دو هفته قبل از جراحی از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. ممکن است تعجب آور باشد، اما باید بدانید که اشعه ماوراء بنفش خورشید و سالن های برنزه برای پوست مضر هستند. بنابراین توصیه می کنیم یک هفته قبل از عمل از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بیشتر استفاده کنید.

قبل از جراحی بینی آب بنوشید

شما باید قبل از جراحی بینی، رژیم غذایی خود را طوری برنامه ریزی کنید که حداکثر تا 2 ساعت قبل از مراجعه و پذیرش در بیمارستان یا مرکز جراحی، مایعات شفاف (بدون شیر یا محصولات لبنی) به اندازه کافی بنوشید. هیدراته ماندن برای بدن به خصوص در هوای گرم بسیار مهم و مفید است. همچنین اکیداً توصیه می کنیم که روز قبل از جراحی آب کافی بنوشید. نوشیدن مایعات تا دو ساعت قبل از جراحی بینی بی خطر است، اما پس از این مدت بهتر است دیگر آب ننوشید. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است از افراد خواسته شود قبل از جراحی از مصرف مایعات خودداری کنند. برخی از این عوارض عبارتند از تنفس آب، تهوع و استفراغ که همگی می توانند سلامت فرد را در حین عمل تهدید کنند و به دلیل بسته شدن راه هوایی به دلیل برگشت آب، محتویات معده، تنفس را متوقف کنند.

مرتبط:  چرا لک لک ها روی یک پا میخوابند

اطلاعات بیشتر: تورم چشم پس از جراحی بینی

چند ساعت قبل از عمل بینی نباید چیزی نخورید؟

به طور کلی توصیه می شود حدود 8 تا 12 ساعت قبل از عمل چیزی نخورید. بهتر است در این زمان با جراح خود مشورت کنید. دلیل تاکید بر روزه گرفتن این است که عوارض جانبی خطرناکی در کمین متخصص زیبایی وجود دارد، زیرا بیهوشی عمومی توانایی واکنش بدن را از بین می برد. در واقع بیهوشی باعث فلج عضلات و ناتوانی فرد در کنترل آنها می شود. زمانی که ماهیچه هایی مانند ماهیچه های درگیر در بلع یا سرفه را کنترل نکنیم، اگر در حین عمل رفلکس یا آسپیراسیون غذا داشته باشیم (یعنی محتویات معده به دهان برگردد)، اشتباهاً وارد نای می شوند و بدیهی است که نمی توانیم آنها را تف کنیم. بیرون . در این صورت خطر خفگی و حتی مرگ وجود خواهد داشت. البته پزشکان یک لوله نای را در گلوی شما قرار می دهند که می تواند ساکشن را آسان تر کند. به این ترتیب یکی از وظایف قبل از جراحی بینی علاوه بر رعایت رژیم غذایی قبل از جراحی بینی، حفظ روزه است.

مطالب بیشتر: سیگار کشیدن بعد از جراحی بینی

جراحی بینی توسط دکتر سعید شیرنگی

دکتر شیرنگی متخصص جراحی پلاستیک و دارای سوابق درخشان در جراحی بینی و رضایت زیاد زیبایی شناسان در زمینه جراحی زیبایی و ترمیمی بینی می باشد. قبل از انجام جراحی بینی، مراجعین خود را در جریان تمامی نکات مهم و کلیدی قرار می دهند و با صبر و بردباری آنها را راهنمایی می کنند. دوستان عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد رژیم غذایی قبل از جراحی بینی و یا هر نکته مبهم دیگری در مورد جراحی زیبایی بینی با مطب ما تماس بگیرید. قصد ما این است که شما تجربه ای خوشایند و لذت بخش از جراحی بینی خود داشته باشید.

اهمیت تغذیه قبل از جراحی بینی

هنگامی که تصمیم خود را برای جراحی زیبایی بینی نهایی کردید و تمام مراحل از جمله آزمایش و عکس برداری از بینی انجام شد، متخصص یک مشاوره قبل از عمل را ترتیب می دهد تا نکاتی از آمادگی قبل از عمل بینی را برای شما توضیح دهد. در این بین تغذیه قبل از جراحی بینی یکی از مهم ترین موضوعاتی نیست که جراح با شما در میان بگذارد و از شما بخواهد حداقل دو هفته قبل از جراحی دستورالعمل های تغذیه ای را رعایت کنید. این سوال از چند جهت حائز اهمیت است:

تغذیه قبل از جراحی بینی تاثیر مثبت یا منفی بر روی این عمل خواهد داشت. به عنوان مثال، پزشک متخصص از شما می‌خواهد از مصرف غذاها، محصولات خوراکی و مواد گیاهی و حتی مکمل‌هایی که خون را رقیق می‌کنند به مدت حداقل 2 هفته خودداری کنید، زیرا در این صورت احتمال خونریزی حین جراحی افزایش می‌یابد. الکل نیز همین اثر را دارد، به همین دلیل است که از شما خواسته می شود تا حداقل دو هفته قبل از عمل، نوشیدن الکل را متوقف کنید.

همچنین تغذیه قبل از جراحی بینی شدت عوارض بعد از جراحی را مشخص می کند. به عنوان مثال، کسانی که غذاهای شور یا شور مصرف می کنند، قطعا بعد از جراحی ورم بیشتری را در صورت خود تجربه خواهند کرد.

داشتن یک رژیم غذایی سالم قبل از جراحی بینی، دوره نقاهت کوتاه تری را تضمین می کند زیرا قدرت ریکاوری بدن را افزایش می دهد، زخم ها سریع تر بهبود می یابند و از این رو دوره نقاهت کوتاه تری را تجربه خواهید کرد.

یعنی چی؟ مگه باید ناشتا باشی؟
البته من صبح زایمان کردم و چیزی هم نخورده بودم ولی کسی به من نگفته بود که باید ناشتا باشم.

از زمانی که به اتاق عمل رفتم تا وقتی که من را به اتاق آوردند، بیست دقیقه طول کشید. وقتی مرا به اتاق آوردند، به محض اینکه خواستند مرا روی تخت بگذارند، متوجه شدم که بعد از چند دقیقه به هوش آمدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا