چرا انیس در ستایش فلج شد

علت فلج شدن انیس در سریال ستایش سریال تایشه قسمت فلج شدن انیس و زمان فلج شدن انیس در تایشه در مطلب بعدی.

در پایان سری اول این مجموعه، انیس دچار سکته مغزی شد که منجر به فلج کامل او شد.

از منظر سطحی، ممکن است مخاطب فکر کند که انیس در دور دوم مداحی دیالوگی ندارد و باید او را با کمک اطرافیانش از اتاقی به اتاق یا حیاط دیگر برد، اما در نقش یک زن معلول کار آسانی نیست و حتی می توان گفت از کار سخت تر است. این بازیگری است که می تواند نقش خود را با دیالوگ، حالات چهره و … ایفا کند، به همین دلیل عموماً بازیگران تمایل کمتری به ایفای نقش یک معلول دارند، زیرا بازیگر در چنین شرایطی در آستانه پرتگاه قرار می گیرد.

یک اشتباه کوچک در بازی او انتقادات مختلفی را به همراه داشت و همه به او می گفتند که نمی تواند نقش یک معلول را به درستی بازی کند اما سیما تارزان این ریسک را کرد و در سری دوم سریال نقش یک زن معلول را به زیبایی بازی کرد. ستایش پخش شد. همچنین سعید ملابی، نویسنده سریال، انیس را با شخصیت پردازی شایسته از قسمت اول در میان دیگر شخصیت های اصلی سریال قرار داد. او بعد از دیدن عکس ستایش روی تلفن محمد (مهدی سلوکی)، کارمند جدید حشمت فردوس، مدام سعی می کند با حرف های نامفهومی که می سازد به حشمت بگوید که پسر ستایش است.

وقتی سیما ترنداز به خودش فشار می آورد که بتواند کلمه ای را درست تلفظ کند، دیدنی است و زیباترین صحنه ها آن صحنه هایی است که نمی تواند حرف هایش را به اطرافیانش که او را اشتباه می فهمند، بگوید. در این صحنه ها چهره تیرانداز پر از التماس است، زیرا می خواهد فقط یک کلمه بگوید که در واقع قدرت بازیگری سیما تیرانداز را نشان می دهد که توانسته به زیبایی و به درستی نقش یک زن معلول را بازی کند.

اگر بخواهیم مروری بر کارنامه تلویزیونی این تیرانداز داشته باشیم، باید گفت که وی در سال های اخیر پروژه های متنوعی در سریال شومینه، در چشم باد، ستایش، سی ام روز، حلقه سبز ، خانه ای در تاریکی و غیره او اگرچه به طور مرتب در تلویزیون حضور ندارد اما هر بار با یک بازی متفاوت، مخاطبانش را پای آثارش می نشاند و می توان گفت کارش در سریال ستایش قابل تحسین است.

با ما بمان.

امتیاز دهید

همچنین بخوانید:

چگونه انیس در ستایش فلج شد؟ چون انیس سکته کرده بود

انیس به طاهر برادر صابر حسادت می کرد، زیرا شجاعت فردوس برای طاهر بسیار ارزشمند بود. انیس کاری کرد که طاهر را کنار بزند که منجر به قتل او شد.

انیس در فصل دوم سریال سکته کرد و فلج شد و زندگی برایش تلخ شد و فقط از اعتیاد دخترش رعنا، قتل همسرش (صابر) توسط پری سیما و. ..

صفایی، برادر انیس، یک گفتاردرمانگر را به خانه خواهرش فرستاد تا انیس بتواند صحبت کند. اما این همه ماجرا نیست، پری سیما برای انیس برنامه دارد. اگر انیس می تواند دوباره صحبت کند، باید توسط حمید کشته شود، زیرا انیس همه چیز را می داند.

آیا انیس می تواند دوباره صحبت کند؟ و آیا انیس کشته خواهد شد؟

گفته ها بر این اساس استوار است که انیس تمام داستان ها را فاش می کند و در این سریال کشته نخواهد شد.

تاریخ انتشار: 30 می 2022

مجازات برای اقدامات انیس در «ستایش» امشب

در قسمت بیست و پنجم سریال ستایش چه گذشت و در قسمت بیست و ششم چه خواهد شد؟

به گزارش برنا، در آخرین قسمت از سریال ستایش به کارگردانی سعید سلطانی شاهد درگیری فردوس و خانواده نادری با مرگ مغزی طاهر بودیم. در این قسمت حشمت به همسرش می گوید که امکان بازگشت طاهر به زندگی وجود ندارد. از سوی دیگر تمجید کادر درمانی را مبنی بر امید به بازگشت طاهر به زندگی نمی پذیرد و با اصرار بر حرکت خطوط دستگاه متصل به همسرش، زندگی خود را قطعی می داند. مادر طاهر در چنان وضعیت بدی زندگی می کند که نمی داند آیا دوباره پسرش را زنده و سالم خواهد دید یا نه؟! حشمت فردوس نیز مدام از او می خواهد که مرده طاهر را بپذیرد و با واقعیت روبرو شود. در بیمارستان به ستایش می گویند که هیچ امیدی به زندگی طاهر نیست و تصمیم می گیرند به زودی وسایلی را که تنها دلیل زندگی طاهر است، بردارند. حشمت فردوس با عصبانیت همیشگی اش از پزشکان می پرسد که چرا همچنان طاهر را نگه می دارند که ادعا می کنند امیدی به زنده ماندن نیست و آنها پاسخ می دهند که برداشتن دستگاه ها منوط به اجازه همسر از بیمار است. فردوس نزد ستایش و پدرش می رود و می خواهد مثل همیشه همه چیز را با پول اداره کند. ستایش با قاطعیت جواب او را می دهد و می گوید تا زمانی که به زنده ماندن طاهر امید دارد، نمی گذارد این امید از بین برود. پدرش نیز تصمیم می‌گیرد خانه‌اش را بفروشد تا بتواند هزینه انتقال و نگهداری طاهر را در بیمارستان جدید تامین کند. سرانجام طاهر با آمبولانس به بیمارستان خصوصی منتقل می شود. مادر طاهر روزهای سختی را سپری می کند، اما عروسش انیس از شرایطی که با تلاش خود به وجود آورده خوشحال و راضی است. ستایش برای دیدن طاهر به بیمارستان می رود و دوستش برای تماشای فرزندانش به خانه آمده و به پدرش کمک می کند تا به خانه جدید برود. ستایش دعایی را که برای طاهر خوانده بود، پیش او می گذارد. عاطفه، مادر طاهر به نوبه خود از خدمتکار انیس کمک می گیرد تا عکس پسرش را روی دیوار نصب کند. اتفاقی که باعث عصبانیت و رنجش عروسش می شود. انیس با قرار گرفتن در بدترین رفتار و سیلی زدن به خدمتکارش سعی می کند از عقده درونی خود خلاص شود. او پس از تهدید به مادرش نیز زنگ می زند. وجود حریص او با شنیدن خبر یأس نهایی زندگی طاهر بیشتر حریص می شود. او در حالی که از رسیدن همه دارایی حشمت فردوس صحبت می کرد، بر اثر نیروی جاذبه آز دچار سکته قلبی شد و به زمین افتاد. امشب در قسمت بیست و ششم سریال ستایش بخشی از مجازات اعمال انیس همسر اول خانواده حشمت را مشاهده می کنید. فردی که باعث تمام مشکلاتی که در حال حاضر گریبان خانواده طاهر را گرفته است به خاطر طمع و طمع او به ثروت های دنیاست… و شیوا خنیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. از بازیگران تایش که جمعه ها ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش می شود، تهیه کننده: آرمان زرین کوب، ناظر کیفی: حمیدرضا شیروانیان، مدیر فیلمبرداری: ناصر محمود کلایه، طراح صحنه و لباس: فرامرز هستند. بدرام پور، طراح گریم. : مسعود ولدبیگی صدابردار. : محمد علیزاده، تدوین: ژیلا ایپکچی، عکاس: نادر پیرزاده.

مرتبط:  چرا گل حنای من خشک شد

رئیس انجمن روانشناسی سلامت ایران در گفتگو با جام جم آنلاین:

علت فلج شدن انیس در سریال ستایش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا