چطور در ماین کرافت ازدواج کنیم

در اینجا مراحل ازدواج بازیکن در Minecraft آمده است:

1. یک شریک پیدا کنید: ابتدا باید فردی را پیدا کنید که حاضر باشد در بازی با شما ازدواج کند. این می تواند دوست یا شخصی باشد که در حین بازی آنلاین با شما ملاقات می کنید.

2. تالار عروسی بسازید: می توانید تالار عروسی را با استفاده از بلوک ها و تزئیناتی مانند گل، مشعل و بنر بسازید.

3. دعوت از مهمانان: دوستان و سایر بازیکنان را برای شرکت در مراسم عروسی خود دعوت کنید.

4. مبادله نذر: با شریک زندگی خود در مقابل محراب بایستید و با تایپ کردن آنها در جعبه گفتگو، عهد خود را مبادله کنید.

5. تعویض حلقه ها: از اقلامی مانند حلقه های طلا یا الماس برای نماد تعهد متقابل خود استفاده کنید.

6. جشن بگیرید: بعد از پایان مراسم، با مهمانی یا پذیرایی با مهمانان خود جشن بگیرید.

توجه داشته باشید که ازدواج در Minecraft کاملاً نمادین است و هیچ عواقب قانونی در زندگی واقعی ندارد.

امتیاز دهید

همچنین بخوانید:

فهرست

یاد بگیرید که بدانید

امروزه خانه های Minecraft احتمالاً اولین سازه محبوبی است که در این سیاره Minecraft ساخته شده است! خانه سازی در Minecraft خیلی زود پس از اولین راه اندازی آن بسیار محبوب شد و اکنون همه (از جمله من) مجذوب این بازی خارق العاده شده اند. بنابراین اساسا در این بازی شما می توانید هر نوع خانه ای را بسازید. و اگر به دنبال الهام بخشی برای خانه هستید، به سایت درستی آمده اید: امروز در این وبلاگ قصد دارم در مورد خانه های Minecraft با شما صحبت کنم.

برای خرید سرورهای بازی و سرورهای شخصی Minecraft به قسمت خرید سرورهای بازی مراجعه کنید.

چه بخواهید یک قلعه محکم Minecraft ساخته شده از سنگ یا یک دهکده ساده ساخته شده از بلوط، می توانید خانه ای با هر شکل و اندازه ای بسازید. این خانه ها یک محیط قدیمی زیبا و اصیل را به شما می دهند. بنابراین اگر نمی توانید برای ساختن اولین خانه قرون وسطایی خود در Minecraft صبر کنید، به خواندن ادامه دهید. در این وبلاگ من به شما خواهم گفت که چگونه یک خانه Minecraft را تنها در ده مرحله آسان بسازید. اما ابتدا اجازه دهید شما را با برخی از ویژگی های اساسی هر خانه آشنا کنم.

برخی از اقلام رایج که معمولاً در اطراف خانه یافت می شوند:

یک زیرزمین حاوی کوره ها و تعداد زیادی صندوق. همچنین دسترسی مستقیم از زیرزمین به چاه معدن (فضای کوچکی برای نصب کوره) وجود دارد
آشپزخانه معمولاً در طبقه همکف یا همکف ساخته می شود. دارای فضای ذخیره سازی فراوان و میز کاردستی است.
در طبقه دوم می توانید یک اتاق خواب، یک منطقه کتری و یک بالکن خروجی برای تک تیراندازها (دشمنان) ایجاد کنید.
در طبقه بالا نیز می توانید فضای اضافی ایجاد کنید. کتابخانه یا محوطه استراحت. ایجاد
علاوه بر این، می توانید یک منطقه کشاورزی و یک اصطبل برای استراحت اسب های سلطنتی یا الاغ خود بسازید.

نحوه شروع ساخت خانه در Minecraft

این خانه توسط BlueNerd ساخته شده است. ساختمانی ساده با معماری سنتی است. این سازه کاملاً در وسط هر روستا یا در یک جنگل قرار گرفته است. ساختن این خانه که می تواند مکانی عالی برای بقا باشد بسیار آسان است. پس برای طراحی، ایجاد و ساخت آماده شوید.

بیایید انجام دهیم

مرحله 1: چیدمان و مواد مورد نیاز برای ساخت خانه در Minecraft

اگر می‌خواهید این خانه را بسازید، فهرستی از همه چیزهایی که باید جمع‌آوری کنید در اینجا آمده است:

FA:

تنه بلوط
سنگفرش
پله آجر سنگی
آجر سنگ ترک خورده
شیشه پنجره

درب منتخب

درب منتخب
998 88 درب خورشیدی Web er
تخته چوب اقاقیا
پله چوب اقاقیا
بلوک شیشه ای
دریچه های چوبی 79ca58588888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888888875757575757575757575757575757575757575757575757575757575757575757575757575757575757575757575757575
نرده
دروازه حصار

انگلیسی:

oak trunks
paving stone
stone brick stairs
cracked stone bricks
windows
door of your choice
stone brick slabs
Spice hatch a757575 999888acacia wood planks
acacia wood stairs
glass blocks
wooden hatches
acacia slabs
fence of your choice
port fence garlic

مرحله 2: زمین خوب و مسطح برای خانه پیدا کنید.

شکل کلی خانه L شکل خواهد بود، بنابراین یک زمین خوب و مسطح پیدا کنید تا خانه خود را در آن بسازید. اگر می خواهید زیرزمینی اضافه کنید، زیرزمینی را پیدا کنید که بتوانید به راحتی در آن حفاری کنید!

خرید هاست وردپرس

مرحله 3: ایجاد زیرساخت

با طرح ارائه شده، بیایید اکنون پایه خود را شروع کنیم. از سنگ یا بلوک استفاده کنید

و آنها را به ارتفاع 5 بلوک روی هم قرار دهید. همچنین می توانید به صورت تصادفی دیوارها را با سنگ فرش و آجر بافت دهید. سعی کنید الگو را تا حد امکان تصادفی نگه دارید تا ظاهری طبیعی تر داشته باشید.

پس از آن، نوبت به جایگزینی بلوک های گوشه اصلی با آندزیت پرداخت شده است. همین روند را با بلوک های گوشه برج تکرار کنید. پس از آن، ساختار شما به شکل زیر خواهد بود:

مرحله 4: ساخت یک در + اضافه کردن کفپوش

برای ساخت ورودی اصلی خانه باید چند سنگ از یک طرف دیوار بشکنید. سپس در قسمت کمی آزاد سه سنگ و سه نرده صنوبر قرار دهید. بعد از این سه درب صنوبر، در انتها یک در اضافه کنید. حالا چند تخته صنوبر بردارید و شروع به پر کردن طبقه پایین خود کنید. همین کار را روی دیوارها تکرار کنید تا پایه سطح دوم درست شود.

مرحله 5: قاب را برای ساخت طبقه دوم خانه اضافه کنید

حالا بیایید شروع به ساختن سطح بالایی کنیم. در بالای سازه، تخته های صنوبر معکوس را در طرفین و یک بلوک یا دال معمولی از صنوبر در بین آن اضافه کنید. حالا چهار تخته صنوبر را در وسط هر ضلع قرار دهید تا با گوشه ها همسطح شوند.

حالا شش بلوک صنوبر راه راه را روی آن اضافه کنید تا بزرگتر شود. فراموش نکنید که بالای ستون ها را با همان بلوک های صنوبر متصل کنید.

مرحله 6: دیوارها و برج را بسازید.

ما اکنون می خواهیم دیوارهای خود را در ماسه سنگ صاف بسازیم. تمام شکاف ها (به جز یک) را با قرار دادن ماسه سنگ به عرض دو بلوک و ارتفاع چهار بلوک پر کنید.

برای ساختن یک برج، شروع به قرار دادن همان بلوک های ماسه سنگی صاف در فضای خالی کنید. آنها را به شکل مربع بچینید و بالا بیاورید تا در مجموع به 9 بلوک برسید. شبیه این خواهد شد:

اگر می خواهید بالکن اضافه کنید، تخته های صنوبر را در یک طرف خانه قرار دهید. اکنون خواهید دید که برخی از شکاف ها باقی مانده است. فضاهای باقی مانده را با کنده های صنوبر پر کنید.

مرحله 7: سقف را بسازید

برای سقف به پله های بلوط تیره نیاز دارید. شروع کنید به چیدن آنها و همچنین یک بلوک اضافی را آویزان کنید. این کار را در هر چهار گوشه سازه انجام دهید. همین روش را دنبال کنید و از هر دو طرف آن را انجام دهید تا سقف A شکل خوبی داشته باشید سقف شما به شکل زیر خواهد بود:

حالا بیایید کار روی سقف برج را شروع کنیم. برای این کار به تخته، تخته بلوط تیره و پله های بلوط تیره نیاز دارید. تخته ها را دو بار بلند کنید تا آنها را درست کنید و سه نرده بلوط تیره به تخته ها اضافه کنید.

مرحله 8: پنجره را اضافه کنید

اکنون زمان آن است که چند پنجره به خانه خود اضافه کنید. بالاخره هیچ خانه ای بدون آن کامل نیست، درست است؟ بنابراین، دو سنگ را بشکنید و سپس یک سنگ وارونه در پایین آن نصب کنید. یک بلوک شیشه ای را به انتخاب خود وارد کنید و از درهای صنوبر به عنوان کرکره استفاده کنید. همین کار را برای تمام ویندوزهای خود انجام دهید.

مرتبط:  چرا صفوان لقب شتربان با ایمان گرفت

برای تزیینات اضافی می توانید نرده های صنوبر هم اضافه کنید و ظاهر کامل تری داشته باشید. به سادگی آنها را بردارید و از پایین سطح دوم تا سقف شروع کنید. برای روشن‌تر کردن فضا، بالای همه پنجره‌ها فانوس اضافه کنید.

خرید سرور مجازی ایرانی

مرحله 9: دودکش را اضافه کنید

وقتی یک خانه قرون وسطایی می سازید، شومینه جزء مهم و ضروری خانه است. در اینجا شومینه از آجرهای سنگی ترک خورده و پله های آجر سنگی ساخته شده است. برای انجام این کار، 2 × 2 ردیف آجر از پایین به بالای سقف قرار دهید. شما همچنین می توانید جزئیات کمی را با گرانیت و گرانیت جلا اضافه کنید.

سپس چهار ردیف آجر و یک آتش روی آنها اضافه کنید. فراموش نکنید که اطراف آن را با دریچه های صنوبر احاطه کنید. در نهایت یک سنگ فرش بالای آتش اضافه کنید و شومینه شما آماده است. زیبا نیست؟

مرحله 10: خانه خود را تزئین کنید.

حالا که کار شومینه و جزئیات دیگر تمام شده است، می توانید مسیر خود را با چند برگ و گل تزئین کنید. شما می توانید فضای داخلی خانه خود را به دلخواه تزیین کنید.

در اینجا در این طراحی خانه Minecraft، اساساً سه سطح اصلی وجود دارد:

در طبقه همکف، یک آشپزخانه اپن با کابینت های ذخیره سازی متعدد وجود دارد. اجاق گاز و بخاری نیز موجود است. همچنین یک قسمت نشیمن کوچک با میز کار وجود دارد.
در سطح بالایی یک اتاق خواب بزرگ با شومینه و چند قفسه کتاب تزئینی وجود دارد. همچنین می توانید از لوسترها و چراغ ها برای زیباتر کردن فضای خود استفاده کنید. همچنین یک بالکن قابل دسترسی از اتاق خواب اصلی وجود دارد.
در نهایت، در سطح بالا، یک منطقه کوچک وجود دارد که می تواند به عنوان یک منطقه اداری استفاده شود.

ایده های مختلف برای ساخت خانه در Minecraft

1 – Maison BlaqPrune ظریف

2 – BigTony™ Manor

3- خانه رویایی

4- خانه زیبا

امیدوارم از این آموزش ساخت خانه در Minecraft لذت برده باشید، موفق و سربلند باشید D:

85 رای – 4.6 امتیاز با تشکر از امتیاز شما..!

اگر به دنیای بازی علاقه دارید، قطعا نام بازی Minecraft برایتان آشناست، وقتی در مورد این بازی صحبت می کنیم، چیزهای زیادی به ذهنمان خطور می کند، اما اگر با این بازی آشنایی ندارید، بدانید که این بازی عنوانی با گرافیک موبایل کالاف دیوتی نیست اما موفق شد. محیط آزادی عمل که به بازیکنان ارائه می دهد بسیار محبوب است و خلاقیت و واقعیت را در هم می آمیزد. امروز با آموزش آنلاین Minecraft و نکاتی برای انجام حرفه ای تر بازی در خدمت شما هستیم. با مایکت همراه باشید.

دنیای ویندوز با Minecraft پیوند خورده است و پس از موفقیت این بازی، مایکروسافت مجبور به خرید استودیوی سوئدی Mojang شد، این خرید یکی از بزرگترین دستاوردهای مایکروسافت در سال های اخیر بوده و طبق آمار منتشر شده، این بازی 200 میلیون نسخه فروش داشته است. و ماهانه 126 میلیون کاربر فعال در تمامی پلتفرم ها مانند پلی استیشن، ایکس باکس، کامپیوتر و گوشی های موبایل اندروید و iOS دارد.

با توجه به محبوبیت این بازی و گسترش بازی های موبایل، سازندگان تصمیم گرفتند تا نسخه اندروید این بازی را منتشر کنند و از بازی های محبوبی مانند کلش اف کلنز عقب نمانند، آخرین روز به روز رسانی این بازی محبوب هم اکنون است. نیم بها در مایکت قابل دانلود است، این نسخه از بازی کامل است و هیچ یک از ایرادات نسخه مود شده را ندارد.

لیست این مقاله (با کلیک بر روی هر عنوان به این بخش منتقل می شوید):

Minecraft چیست؟

در این بازی شما و سایر بازیکنان دنیای بازی های سه بعدی را کشف می کنید، هر کاری می خواهید انجام دهید و خلاقیت خود را محک بزنید. در این میان دشمنانی هم هستند که سنگ پرتاب می کنند و نمی گذارند به اهداف خود در بازی برسید.

دنیای بازی از بلوک ها تشکیل شده است، هر گوشه ای از بازی را که می بینید توسط بلوک ها احاطه شده است و باید آنها را مدیریت کنید، Minecraft طوری طراحی شده است که مناسب تمام سنین باشد و شما را به استفاده از ذهن و خلاقیت خود وادار کند.

Minecraft مرز بین خلاقیت و واقعیت است، برای اینکه بتوانید درست بازی کنید باید یاد بگیرید که چیدمان بلوک ها در بازی بسیار مهم است، نقشه های بازی با بلوک های مختلف پوشانده شده اند و برای اینکه بتوانید چند نفره بازی کنید، ابتدا شما باید مفهوم بلوک ها را در Minecraft بدانید.

چگونه Minecraft را دانلود کنیم؟

این بازی را می توان به صورت کراس پلتفرم بر روی پلتفرم های مختلف دانلود کرد، برای اجرای نسخه Java Edition فقط می توانید آن را روی رایانه های شخصی که جاوا نصب شده است انجام دهید و برای کنسول ها باید بازی را از طریق فروشگاه The Stores دانلود کنید. پلی استیشن؛ و برای گوشی های موبایل باید نسخه جیبی Minecraft را روی گوشی خود داشته باشید و اگر نسخه دیگری را نصب کرده باشید با ارورهای مختلفی مواجه خواهید شد. برای دانلود Pocket Minecraft این مقاله را دنبال کنید.

دانلود Minecraft Pocket or Pocket Edition (PE)

نسخه جیبی Minecraft که با نام Pocket Edition منتشر شده است، برای گوشی های اندروید و iOS در دسترس است و حدود 7 دلار قیمت دارد. بازیکنان ایرانی به دلیل تحریم نمی توانند این نسخه را خریداری کنند، اما در صورت دانلود این بازی از طریق مایکیت، نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نخواهید داشت و تمامی امکانات بازی در اختیار شما قرار می گیرد. حتی می توانید دنیای جدیدی بسازید و دوستان خود را دعوت کنید، چه چیزی بهتر از این؟ به یکی از محبوب ترین بازی های اندروید در جهان دسترسی رایگان داشته باشید.

چگونه برای Minecraft یک حساب کاربری ایجاد کنیم؟

همانطور که گفتیم برای ایجاد حساب کاربری در این بازی آنلاین Minecraft باید یک حساب کاربری مایکروسافت داشته باشید، برای این کار باید مراحل زیر را به دقت دنبال کنید:

بر روی گزینه Connect for free کلیک کنید.

در این قسمت وارد وبسایت رسمی بازی می شوید

بر روی گزینه Create Account کلیک کنید

در اینجا باید حساب مایکروسافت ایکس باکس خود را اضافه کنید، اگر این حساب را ندارید می توانید از وب سایت مایکروسافت یک حساب ایجاد کنید.

بر روی گزینه Let’s play کلیک کنید، چند ثانیه صبر کنید، به طور خودکار به بازی باز می گردید.

آموزش Minecraft نکاتی برای بازی حرفه ای تر

Minecraft ساده به نظر می رسد، اما چیزهای زیادی در داخل جعبه رنگارنگ وجود دارد که می تواند بازیکنان را گیج کند. اگر کاربر جدیدی هستید، احتمالاً به دنیای بازی متصل نخواهید شد زیرا نمی‌دانید داستان درباره چیست، مکانیک‌ها چگونه کار می‌کنند یا حتی گیم‌پلی آن بر چه چیزی استوار است. عناصر مهم برای تسلط بر نقشه ها، ساختمان ها (ساختارها) بازی و حالت های قابل بازی است. اول از همه باید Minecraft را روی تلفن همراه خود نصب کنیم.

اگر تماشاگر استریم باشید، احتمالاً در یوتیوب، توییچ و دیگر پلتفرم‌ها دیده‌اید که عده‌ای به دنبال مکعب پیکسل هستند و طرفداران زیادی هم دارند، اما آیا با خود فکر کرده‌اید که جذابیت چند مکعب چیست؟ اکثر مردم دقیقاً نمی دانند Minecraft چیست و تاریخچه بزرگ آن چیست. اما اگر با دقت به این عنوان نگاه کنیم، نه تنها شگفت زده خواهیم شد، بلکه Minecraft می تواند در برنامه های روزانه ما قرار گیرد.

مرتبط:  چرا وقتی کباب میخورم معده درد میگیرم

اول از همه باید بدانید که این بازی دارای دو نسخه متفاوت است که یکی از آنها ابتدا با عنوان Minecraft Java Edition و فقط برای رایانه های شخصی منتشر شد و پس از آن روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرد و سر این بازی با یکی است. نسخه نسخه دیگری که ما با نام Minecraft Bedrock Edition می شناسیم در تلفن های همراه و کنسول ها یافت شد. البته بد نیست بدانید که هر دو نسخه برای PC در دسترس هستند و هیچ محدودیتی برای لذت بردن از آنها ندارید.

از سال 2014، Minecraft بیش از 200 میلیون نسخه فروخته است و بازیکنان زیادی ثبت نام کرده اند. با این حال، پس از این همه سال، مشخص نیست که جادوی نهایی Minecraft چیست و چگونه به سرگرمی اصلی اکثر گیمرها تبدیل شد، یک بازی بحث برانگیز. از کودکان تا افراد بسیار مسن آن را تجربه می کنند و همه از این روند راضی هستند.

بازی Minecraft توسط طراح و برنامه نویس بازی های ویدئویی مارکوس ناچ طراحی شده است، او در حالی که در یک شرکت بازی کار می کرد، در اوقات فراغت خود دست به پروژه ای زد که هرگز فکر نمی کرد اینقدر معروف شود. پس از انتشار بازی Minecraft، او تصمیم گرفت استودیوی Mojang را تأسیس کند و پس از محبوبیت بازی ساخته شده، از شرکت قبلی استعفا داد و این عنوان پیکسلی هیجان انگیز را یک کار پر زمان دانست. واقعا عجیب است، حتی سازنده بازی هم سابقه عجیبی دارد و شگفتی های زیادی را تجربه کرده و انگار بخشی از روحش به این بازی تزریق شده است و به همین دلیل است که Minecraft یکی از مرموزترین بازی های ویدئویی تاریخ است.

Minecraft 

حجم: 206.5 مگابایت

Minecraft از کدام بازی ها الهام گرفته شده است؟

گیمرهای قدیمی احتمالاً عناوین دهه 90 را به خاطر نمی آورند و هیچ خاطره ای از آنها ندارند، اما باید بدانید که ساخت Minecraft از بازی Dungeon Keeper الهام گرفته شده است که یک بازی مدیریت منابع و سیاه چاله بود و بعدها با تکمیل مراحل ساخت و ایجاد چندین نسخه پیش نمایش، مکانیک بازی به سمت عناوین sandbox حرکت کرد و بلوک ها در بازی بسیار رنگارنگ تر و عمیق تر از قبل ظاهر شدند، اگرچه سازندگان بازی هرگز نگفتند که چگونه می توان یک بازی ساخت تا زمانی که بسیار زیاد است. خلاقانه و جالب است، اما من فکر می کنم چیزی که آن را به کار می اندازد، انرژی بی پایان و اشتیاق بزرگ برای بازی های ویدیویی و خلاقیت است.

یک بازی با سه سبک

بازی Minecraft برای اندروید در واقع از سه ژانر مختلف تشکیل شده و با در هم تنیدگی این سه شاخه مختلف نتیجه نهایی ایجاد می شود، یک بازی جهان باز که هیچ محدودیتی ندارد و می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید، حرکت از این قسمت نقشه در مکان دیگری منابع را جمع آوری کنید و چالش ها را به صورت دلخواه تکمیل کنید. از طرفی اضافه شدن مکانیک های بازی sandbox و خلق سازهای فوق العاده در بازی باعث شد تا شاهد یکنواختی بسیار کمی در بازی باشیم و تیرانهای زمانی وارد بدن بازیکن می شود که بتواند دنیاهای منحصر به فرد خود را و در کنار دوستان بسازد. می تواند تجربیات جدیدی را در آنجا زندگی کند.

Minecraft و شباهت های Super Mario

بازی های پلتفرم بیشترین تولید را در دنیا دارند و به دلیل سادگی بسیاری از تیم های مستقل و استودیوهای بزرگ به آن ها روی آورده اند و احتمالا معروف ترین بازی منتشر شده در این سبک یعنی بازی Super Mario را می شناسید! تفاوت اصلی ماین کرافت با عناوین پلتفرم آزادی است که به بازیکنان می دهد، در واقع در اینجا محدودیتی وجود ندارد و بازی به صورت خطی کار نمی کند، اما همه چیز را می توان از بین برد، اصلاح کرد و ساختار جدیدی ایجاد کرد و تمام. کاوش و لمس محدودیت های بازی باعث ایجاد تعاملات بیشتر و بیشتر بین بازیکنان و دنیای Minecraft می شود.

Minecraft در مورد نجات یک پادشاهی یا نجات جهان از دست بیگانگان نیست، ربطی به کاوش در غارهای پر از هیولا و ساختن یک ارتش قدرتمند ندارد و ربطی به سبک مسابقه ندارد، اما نکته جالب در مورد این بازی به این صورت است که شما به یک جعبه ابزار بزرگ دسترسی دارید که با آن می توانید همه چیز را از نجات جهان گرفته تا کشف غارهای اسرارآمیز بسازید، و اینکه این به شما بستگی دارد که چگونه بازی کنید. اساسا Minecraft هر چیزی را که می خواهید به شما می دهد و هیچ نقشه ای به شما نمی دهد، می گوید این دنیای بازی است و می توانید هر طور که بخواهید آن را بزرگ یا کوچک کنید و این قطعه از محبوبیت این بازی است.

آزادی عمل عالی در Minecraft

Minecraft یکی از محبوب ترین بازی های جهان است و دلیل منطقی و خوبی برای آن وجود دارد، این بازی به شما این آزادی را می دهد که بتوانید شاهکارهای معماری خلق کنید، چالش های جدیدی را برای خود تعیین کنید و دنیاهای اسرارآمیز این عنوان را کشف کنید. ، به زیستگاه های برفی، بیابانی یا جنگلی آن بروید و در نهایت احساس یک خالق بزرگ کنید!

اگر یک دوست گیمر با خود دارید که به Minecraft علاقه دارد، احتمالاً می تواند یک مربی با استعداد باشد، زیرا وقتی ساعت های بی شماری را صرف کندن، ساختن و کشف مواد اولیه کنید، با پیچ و خم های بازی، او را به خوبی می شناسید. ، اما اگر کسی نباشد چه اتفاقی می افتد؟ نگران نباشید، ما سعی کرده ایم تمامی نکات لازم را هم برای تازه واردان و هم برای بازیکنان حرفه ای تر جمع آوری کرده و به شما آموزش دهیم، با آموزش جیبی Minecraft همراه باشید.

بازی Minecraft شامل دو حالت مختلف است که هر کدام قوانین خاصی دارند.

حالت بقا

مد خلاقانه

حالت بقا شما را به دنیایی که به طور تصادفی ایجاد شده است می برد که کاملاً غیرقابل پیش بینی است. در واقع به محض ورود باید شروع به استخراج منابع و تلاش برای افزایش قدرت خود کنید، در غیر این صورت دشمنانی که در سرتاسر بازی مپ هستند پراکنده شده اند، به سمت شما می آیند و فرصتی برای فرار نخواهید داشت. پس از غروب آفتاب، نقشه بازی دیگر به هیچ وجه ایمن نیست و همه گروه های موجود به وضوح به دنبال منابع خواهند بود.

حالت خلاق انتخاب مناسبی برای کسانی است که می خواهند درباره مکانیک ساختمان بیشتر بیاموزند و به دنبال درگیری با گروه های دیگر نیستند. در این قسمت از بازی می توانید بدون هیچ مشکلی بر روی معماری مورد نظر تمرکز کنید. استخراج مواد اولیه را شروع کنید، نگران هیچ چیز نباشید، زیرا جای نگرانی نیست و اگر به دنبال جاه طلبی در دنیای Minecraft هستید، این بخش برای شما طراحی شده است.

دنیاها در Minecraft (نوع جهانی)

برای ایجاد و طراحی دنیای جدید، پس از انجام این کار از تب Advanced، توجه داشته باشید که سه گزینه مختلف پیش روی شما قرار دارد و می توانید یکی از انواع مختلف، البته یک گزینه (بی نهایت) را انتخاب کنید. به صورت پیش فرض وجود داشت و همچنین یک حالت مخصوص نسخه جیبی Minecraft وجود دارد و فقط کاربران این نسخه به آن دسترسی دارند.

اگر از دستگاهی با سخت افزار ضعیف استفاده می کنید، بد نیست در منوی World Type حالت قدیمی را انتخاب کنید، زیرا تراکم پیکسلی کمتری دارد و دنیای آن به اندازه 256 بلوک در 256 بلوک امتداد دارد. .
در حالت عمومی. سه دنیای مختلف در دسترس شماست که با توجه به توضیحاتی که به شما داده ایم می توانید آنها را انتخاب کنید:

مرتبط:  چرا باید سواد رسانه ای داشته باشیم تفکر هشتم

تخت

بی نهایت

قدیمی

کنترل ساده و رابط کاربری

رابط کاربری بازی ماین کرافت فوق العاده ساده است، اما قبل از شروع بد نیست بدانید که چگونه بازی را بهتر کنترل کنید، در پایین سمت چپ صفحه نمایش می توانید ضربه ها و مسیرها را به حالت Using a D-pad کنترل کنید. ، همراه با دکمه های دیگران، به شما امکان می دهد منابع را جمع آوری کنید یا به دیگران ضربه بزنید. از طرفی نواری که به موجودی شما اشاره می کند در پایین صفحه به وضوح قابل مشاهده است و همه چیزهایی که استخراج و ذخیره می کنید در آنجا نمایش داده می شود، اگرچه بازی با کامپیوتر بسیار راحت تر است، اما به نظر من این رابط کاربری الگوی طراحی واقعا ساده ترین شکل ممکن است و هر چقدر هم به آن فکر کنیم موفق نمی شود.

اگر در یک روز اول بازی بتوانید زنده بمانید احتمالا خیلی از قاعده ها و قوانین را به خوبی یاد گرفته اید، هر 24ساعت هم تقریبا معادل 10 دقیقه در دنیای واقعی است و باید بدانید که فرصت بسیار کمی دارید.

منابع را جمع آوری کنید

اگر وارد حالت خلاق شوید، وظیفه اصلی شما جستجوی منابع در نقشه بازی و جمع آوری آنهاست. اساساً بازیکنان جدید سعی می‌کنند خیلی دور بروند و در مکان‌های دور به دنبال آنچه می‌خواهند بگردند، اما مراقب باشید چیزهای زیادی در اطراف شما وجود دارد که به توجه شما نیاز دارند و تا حد امکان روی اهداف نزدیک‌تر تمرکز کنید.

از آزمایش نترسید

خوبی بازی های ویدیویی این است که به شما اجازه می دهند خیال پردازی کنید، واقعا عالی است، می توانید کاری را که می خواهید انجام دهید و مجازات نمی شوید! اولین شب شما در بازی Minecraft جیبی می تواند بسیار سخت و طاقت فرسا باشد، اما اگر از آن عبور کنید، همه چیز مانند آب خوردن است، بازی دست شما را می گیرد و به تدریج می سازد، مناطق جدید را کشف می کند، منابع را جمع آوری می کند و ساخته می شود. ابزارها به شما کمک خواهند کرد. اگرچه داستان این بازی با سایر عناوین محبوب کاملاً متفاوت است و به نظر می رسد که منحنی یادگیری آن هرگز پایان نخواهد یافت، اما اگر بتوانید ماجراجویی خود را ادامه دهید، احتمالاً در آینده شگفتی های زیادی در انتظار شما خواهد بود.

آتش را در Minecraft دست کم نگیرید

اگرچه Minecraft قوانین خاص خود را دارد اما پس از ورود آتش به زندگی انسان های اولیه همه چیز تغییر کرد و از آن روز به بعد آثار آن در سراسر زندگی بشر دیده می شود، در این بازی آتش و مشعل بسازید به شما کمک می کند تا افزایش دهید. قدرت دفاعی شما، اگر بتوانید در حالت بقا در فاصله بسیار کوتاهی مشعل روشن کنید، از ظاهر شدن دشمنان جلوگیری می کنید و می توانید از مقر خود دفاع کنید.

Minecraft 

حجم: 206.5 مگابایت

چگونه در Minecraft دوستان اضافه کنیم

برای اینکه بتوانید Minecraft را به صورت آنلاین با دوستان تجربه کنید و با آنها بازی کنید، باید آنها را در لیست خود داشته باشید، فقط روی دکمه Play کلیک کنید سپس به بخش Friend بروید، در این قسمت روی گزینه افزودن دوست کلیک کنید و دوست خود را تایپ کنید. نام کاربری.

آموزش بازی Minecraft به صورت آنلاین

برای اینکه بتوانید بازی را به صورت دو نفره تجربه کنید باید اقدامات خاصی را انجام دهید، این اقدامات به شما کمک می کند مشکل خاصی در انجام بازی نداشته باشید، با آموزش آنلاین بازی در تمامی نسخه ها با ما همراه باشید.

در منوی بازی بر روی قسمت پروفایل کلیک کنید و نام خود را تغییر دهید، نام شما به طور پیش فرض مانند بازیکنان جدید است و این امر مانع از دسترسی شما به سرورهای بازی می شود تا در قسمت Go در تنظیمات نام خود را تغییر دهید و سپس آن را پیدا کنید. بخش پروفایل، در اینجا می توانید نام خود را تغییر دهید.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””] مراقب باشید از نام‌های تکراری استفاده نکنید و حتماً از اعداد در قسمت نام استفاده کنید. [/box]

پس از تغییر نام، می توانید به سرورهای دیگران بپیوندید یا وارد دنیای خود شوید. اگر می خواهید به اتاق دیگران متصل شوید، کافی است به قسمت Server بروید و روی یکی از سرورهای موجود ضربه بزنید و سپس گزینه Join را بزنید. سرور.

چگونه در Minecraft دنیاهای خود را بسازیم

در بازی می توانید به اتاق دیگران بپیوندید و از سرورهای دیگران استفاده کنید، اما اگر می خواهید در دنیای خودتان و با قوانین خودتان بازی کنید، این امکان در بازی وجود دارد.

برای ساخت اتاق باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

به منوی بازی رفته و روی Play ضربه بزنید.

به بخش Worlds بروید.

در این قسمت بر روی گزینه Create New Option ضربه بزنید.

در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که می توانید تنظیمات مورد نظر را در آن اعمال کنید.
ابتدا نام دنیای خود را وارد کنید.

روی گزینه Create ضربه بزنید و منتظر بمانید (در این قسمت کادرهای محاوره ای نمایان می شود که نشان دهنده اعمال تنظیمات بازی است).

اگر تنظیمات بالا را به درستی انجام داده باشید، آنها اکنون در دنیای خود بازی می کنند، اما سوال اینجاست که چگونه دوستانم را به دنیای خود دعوت کنم؟ دکمه Pause را فشار دهید، در منوی باز شده دکمه Invite را در سمت چپ صفحه فشار دهید، در این قسمت می توانید هر یک از دوستان دلخواه خود را به بازی اضافه کنید و با یکدیگر بازی کنید تا تجربه کنید. برای بهتر شدن در بازی سعی کنید از نرم افزارهای خارجی مانند اسکایپ برای ارتباط با دوستان خود استفاده کنید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””] اگر از نسخه کامپیوتری بازی استفاده می کنید، توجه داشته باشید که این تنظیمات در همه نسخه های بازی متفاوت نیست، می توانید از این استفاده کنید. آموزش استفاده در همه نسخه ها.[/box]

امروزه همه تشنه بازی های Battle Royale مانند PUBG Mobile هستند، اما اگر می خواهید دنیای متفاوتی را تجربه کنید، این عنوان انتخاب مناسبی است. اگر از بازی های قرنطینه و جدی خسته شده اید، این عنوان قطعا تجربه جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد. بازی های ویدیویی این تصمیم شما را خواهد گرفت، آیا فکر می کنید Minecraft ارزش امتحان کردن را دارد؟

این بازی برای چه سنی مناسب است؟

این بازی محدودیت سنی ندارد و برای تمام سنین قابل دانلود و بازی است، اما به یاد داشته باشید که بازی آنلاین است و برخی دیگر از بازیکنان ممکن است از کلمات در نظر گرفته شده برای بزرگسالان استفاده کنند.

چگونه سازه های مقاوم تر بسازیم؟

برای در امان ماندن از تهاجم سایر بازیکنان در این بازی آنلاین باید کمی خلاقیت و منطق نشان دهیم، اگر ساختمان ها به درستی طراحی نشده اند به راحتی در برابر حملات دشمن آسیب پذیر هستند، سعی کنید از منابع و خلاقیت به درستی استفاده کنید. .

برای بازی از چه اینترنتی استفاده کنیم؟

این بازی با هر نوع اینترنت موجود است، اما اگر می خواهید تجربه خوبی داشته باشید و آپدیت های بازی را به خوبی دانلود کنید، سعی کنید به اینترنت وای فای متصل شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا