چطور در dls الماس رایگان بگیریم

در Dream League Soccer، هنگام خرید بازیکن یا هر ویژگی دیگری در بازی دو گزینه وجود دارد: سکه و الماس. در حالی که درست است که به دست آوردن آنها آسان نیست، گزینه های مختلفی در بازی وجود دارد که می توانید آنها را به صورت رایگان، هرچند در مقادیر کم، بدست آورید.

برای دانستن فرآیندهای مختلفی که به شما در دستیابی به این هدف کمک می کند، ما به شما نشان می دهیم که چگونه الماس رایگان در Dream League Soccer دریافت کنید.

نحوه دریافت الماس رایگان در Dream League Soccer

نحوه دریافت الماس رایگان در Dream League Soccer

Diamonds بخشی از یکی از آخرین به روز رسانی های Dream League Soccer است و هنگام دریافت آنها چندین گزینه دارید. ممکن است در مورد هک هایی شنیده باشید که به شما کمک می کنند تا سریعتر و آسان تر درآمد داشته باشید، اما ما آنها را توصیه نمی کنیم زیرا ممکن است باعث مسدود شدن حساب شما شوند.

علاوه بر این، روش‌های کاملاً مؤثر و قانونی دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از آن‌ها، تمام الماس‌های مورد نیاز برای تکمیل تیم خود را به دست خواهید آورد. در ادامه تعدادی از این عناصر را به شما نشان خواهیم داد که کار شما را آسان می کند.

از این بازی

این یکی از ابتدایی‌ترین گزینه‌هایی است که بازی برای کسب الماس ارائه می‌دهد، اما در مورد ارائه مقدار کمی نیز کاملاً ناکارآمد است. با استفاده از این جایگزین، برای تولید الماس باید کارهای زیر را انجام دهید:

مسابقات را به صورت آنلاین بازی کنید.

ماموریت ها را در حالت شغلی کامل کنید.

رویدادها را پخش کنید.

در مسابقه برنده شوید.

شاید خبری نباشد که اینها راه هایی برای دریافت الماس DLS رایگان هستند و به همین دلیل است که ما در مورد روش موثرتری صحبت می کنیم.

با Gamehog

در این پلتفرم وب، می‌توانید سکه‌هایی به نام Soul Gems کسب کنید که می‌توانید آن‌ها را با کارت‌های هدیه، جوایز و موارد دیگر مبادله کنید. ایده این است که شما آنها را به دست آورید و آنها را برای کارت های Google Play با قیمت 10 یا 17 دلار بازخرید کنید و با آنها الماس بخرید. DLS.

هر فعالیتی که در آنجا انجام می‌دهید، خواه دانلود برنامه‌ها، انجام ماموریت‌ها، انجام بازی‌ها و مینی‌بازی‌ها یا تکمیل نظرسنجی باشد، مقدار مشخصی الماس برای شما به ارمغان می‌آورد.

با اپلیکیشن هایی برای کسب درآمد

مانند Gamehag، برنامه های مختلفی وجود دارد که به شما امکان می دهد با انجام کارهای زیر جوایز، کارت هدیه و پول را برنده شوید:

برنامه ها را برای مدتی نصب کنید.

نظرسنجی ها را کامل کنید

ویدیوها را منتشر کنید

نظرات را امتحان کنید

ایجاد حساب کاربری در وب سایت ها

توجه داشته باشید که پیشنهادات برنامه بسته به کشوری که در آن هستید متفاوت است و در اینجا برخی از برنامه هایی که برای شما مفید خواهند بود آورده شده است:

اپلیکیشن کارما.

اپلیکیشن پول

قیمت گوگل

LuckyCash.

appBucks.

سکه ها عنصری از Dream League Soccer هستند که اگر واقعاً می خواهید در بازی پیشرفت کنید، نمی توانید آنها را از دست بدهید، زیرا بدون آنها هرگز تیمی نخواهید داشت. در واقع، برای داشتن بازیکنان، باید آنها را با این سکه ها خریداری کنید، که همچنین به شما امکان می دهد ورزشگاه خود را گسترش دهید و بهبود بخشید.

به همین دلیل باید مطمئن شوید که راه های بدست آوردن آنها را می شناسید و در اینجا نحوه دریافت سکه های رایگان در Dream League Soccer را به شما آموزش می دهیم.

نحوه دریافت سکه های رایگان در Dream League Soccer

چگونه در Dream League Soccer سکه های رایگان دریافت کنیم

در حساب های DLS با گزینه های مختلف برای به دست آوردن سکه برای خرید بازیکن یا ایجاد پیشرفت در تیم خود. بهتر از همه، در بیشتر موارد می توانید آنها را کاملا رایگان دریافت کنید، بنابراین نیازی به سرمایه گذاری ندارید، فقط وقت خود را صرف کنید.

مرتبط:  چرا قرآن با سوره حمد آغاز می شود

آخرین آپدیت بازی روش های مختلفی را ارائه می دهد که ما آنها را به صورت ساده برای شما توضیح می دهیم تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

تماشای تبلیغات

هنگامی که وارد بازی می شوید و به حالت حرفه ای می روید، دکمه ای در گوشه پایین ظاهر می شود که +30 سکه رایگان را نشان می دهد. با کلیک بر روی آن یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه به شما نمایش داده می شود که باید تا آخر آن را تماشا کنید و در پایان جایزه را دریافت خواهید کرد.

سپس بازی را ببندید و دوباره باز کنید، به حالت حرفه ای برگردید و هر چند بار که می خواهید سکه های بیشتری دریافت کنید، ویدیو را دوباره تماشا کنید. در واقع شما این شانس را خواهید داشت که تا 5000 سکه در یک روز بدست آورید، پس اصلا بد نیست.

بهبودهایی در بازی ایجاد کنید

این یک ترفند ساده دیگر است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که استادیوم خود را ارتقا دهید که به شما پاداش بیشتری خواهد داد. هر بار که سکه دارید، از آن بهره ببرید و آن را ارتقا دهید، زیرا این یک راه سریع و کارآمد برای به دست آوردن سکه است.

علاوه بر این، پس از تکمیل یک مسابقه خواهید دید که بازی به شما پاداش می دهد و اولین مورد نیز یک جایزه است. برای به دست آوردن سکه فقط باید یک ویدیو تماشا کنید و مقدار درآمد شما بستگی به عملکرد شما در زمین و حرکات شما دارد.

ارتقاء ساختمان تجاری

هر بار که به این ساختار تغییر می‌کنید، بازی دو درصد سود اضافی برای مسابقات شما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل گزینه بسیار خوبی برای به دست آوردن سکه است، هرچند نیاز به استفاده از الماس دارد که تهیه آن نیز کمی سخت است.

Dream League 2023 یک بازی ویدیویی فوتبال موبایل است که توسط First Touch Games طراحی و ساخته شده است. این بازی در آذر 1401 برای اندروید و IOS منتشر شد و نهمین نسخه از سری Dream League Soccer خواهد بود. آیا این سری بازی های محبوب می تواند به روند موفقیت آمیز خود ادامه دهد؟

ویدیوی گیم پلی جالب

لیگ رویا را چقدر می شناسید؟

همانطور که گفتیم با یک سری بازی طرف هستیم. بنابراین جای تعجب نیست که عناصر مشترک زیادی بین آنها وجود دارد. در سری نهم لیگ رویا، خیلی چیزها ادامه فرمول موفق قبلی است. علاوه بر این، تیم ها، استادیوم ها و لیگ های بیشتری در این مجموعه به بازی اضافه خواهند شد.

آیا دوست دارید امباپه، مسی و رونالدو را در یک تیم داشته باشید؟ در Dream League، هر رویای فوتبالی می تواند محقق شود. همانند سری های قبلی، بازیکنان می توانند تیم خود را با بازیکنان واقعی فوتبال بسازند.

سرانجام لیگ رویایی 2023 کی از راه می رسد؟

Dream League جدید منتشر شد و هم اکنون می توانید آن را به صورت آنلاین با نیم بها دانلود کنید.

آیا می توانیم Dream League 2023 جدید را روی رایانه شخصی دانلود کنیم؟

یک نسخه ویندوز نیز برای Dream League 2023 در دسترس خواهد بود، پس از انتشار بازی، قطعاً می توانید نسخه اصلی آن را در وب سایت رسمی بازی پیدا کنید، کافی است به قسمت دانلودهای سایت بروید و نام آن را جستجو کنید. از بازی حالا گزینه دانلود را برای ویندوز انتخاب کنید. پس از دانلود، مراحل نصب را همانند سایر بازی ها یا برنامه ها انجام دهید.

اما اگر به دلایل مختلف نسخه رسمی را انتخاب نکردید، باید کمی بیشتر منتظر بمانید و به محض در دسترس شدن نسخه های غیر رسمی، آن را از سایت های دیگر دانلود کنید.

نقش ما در لیگ رویایی چیست؟

در Dream League همه چیز به شما بستگی دارد. آیا می خواهید یک تیم برنده داشته باشید؟ پس دست بده در این بازی شما رهبر تیم هستید. بنابراین شما مسئول مدیریت و ایجاد تیم هستید. آیا می خواهید قهرمانی های مختلف را بدست آورید؟

مرتبط:  چطور از رنگ مو استفاده کنیم

همه چیز در این بازی دقیق است آخرین تغییرات تیم، آمار دنیای واقعی و استادیوم ها در Dream League گنجانده شده است. البته همانطور که گفتیم بازی شما را به محیط واقعی محدود نمی کند. شما می توانید تیم خود را به طور کامل شخصی سازی کنید و قدم به قدم آن را تا قهرمانی ارتقا دهید.

این بازی با شروع فصل جدید فوتبال راه اندازی شده است تا رویای فوتبالی شما محقق شود. گرافیک بازی واقعا خیره کننده است. طبق وعده های سازنده بازی، فصل جدید با انیمیشن ها و تصاویر بازیکنان حتی واقعی تر ارائه می شود. منتظر واقعی ترین تجربه فوتبال در موبایل خود باشید.

در بازی Dream League با جمع آوری سکه های بیشتر می توانید آیتم های مختلفی را خریداری کرده و تیم خود را به بهترین شکل ممکن آماده کنید. بازی دارای سطوح مختلفی است و هر چه بیشتر پیشرفت کنید، دشوارتر می شود. شما باید در مسابقات زنده بمانید. با برنده شدن در هر مسابقه امتیاز و سکه دریافت می کنید.

چند نفره در Dream League جدید 2023

می توانید Dream League 2023 را به صورت تک نفره یا چند نفره بازی کنید. آیا هر روز با دوستان خود درباره پیروزی ها و شکست های تیم های مورد علاقه خود می خوانید؟ چرا مشکلات خود را در زمین بازی حل نمی کنید؟ با Dream League می توانید به دوستان خود ثابت کنید که تیم شما بهتر است و حتی شما فوتبال را بهتر می شناسید. این بازی از چت نیز پشتیبانی می کند. این بدان معناست که شما می توانید با حریف خود صحبت کنید. به کارهای او واکنش نشان ندهید و برایش ایموجی بفرستید.

اگر از طرفداران قدیمی بازی های ویدیویی فوتبال هستید، حتما فیفا بازی کرده اید و این سری بازی را می شناسید. بنابراین باید بدانید حالت Ulimate Team چیست. در این صورت می توانید تیم خود را هر طور که می خواهید سازماندهی کنید. هر بازیکنی را که می خواهید به تیم خود در هر کجای دنیا بیاورید. حالا به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان رقابت کنید. یکی از بهترین راه ها برای جذب بازیکن برای تیم خود استفاده از بسته های طلایی فیفا است. EA Sport هر هفته بسته‌های طلایی جدیدی منتشر می‌کند که می‌توانید از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای یا با سکه‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید، خریداری کنید. در این بسته ها همیشه 12 مورد مختلف وجود دارد. در میان آنها بازیکنان، اقلام لازم برای باشگاه و سایر موارد مورد نیاز خود را خواهید یافت. محتویات تمامی بسته ها به صورت تصادفی می باشد. اما در هر بسته حداقل یک بازیکن طلا وجود دارد.

در مجله بازار بخوانید: راهنمای خرید بازیکن در Dream League

کیت های DLS23

اگر از طرفداران Dream League هستید، باید کیت های آنها را بشناسید. شما می توانید از این کیت ها برای بهبود ظاهر و عملکرد تیم استفاده کنید. کیت های DSL انواع مختلفی دارند و هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند که با آن تیم را غنی می کنند. به عنوان مثال، کیت بارسلونا سرعت و دقت شوت تیم را بهبود می بخشد. اگر پیراهن رئال مادرید را انتخاب کنید، مهارت های تیم در پاس دادن و دریبل زدن بهتر می شود.

چه ویژگی های جدیدی در نسخه 2023 پیدا خواهیم کرد؟

ادغام VAR

آخرین نقل و انتقالات بازیکنان برای تمام باشگاه ها

لباس های به روز شده

مسابقات بیشتر

و…

ویژگی های Dream League 2023

تصاویر سه بعدی تمیز

پوشش صفحه نمایش جدید

بازیکنان جدید

کیت های تیم به روز شده

بهبود سیستم تجزیه و تحلیل

گیم پلی بدون اشکال

مهارت های بازی را بهبود بخشید

بیش از 4500 بازیکن FIFAPro

گزارش بازی انگلیسی

حالت چند نفره

موسیقی پس زمینه جدید

مرتبط:  چرا سهراب با هاشم دعوا می کند

کنترل کامل مدیریت باشگاه

انواع گلوله

بازیکنان را بهبود بخشید

نتیجه

تیم سازنده بازی First Touch واقعاً کار بسیار خوبی انجام می دهد. آنها موفق شدند یک بازی فوتبال با ویژگی های جالب تولید کنند و هر روز آن را بهبود بخشند. به همین دلیل بسیاری از گیمرها به راحتی Dream League 2023 را یکی از بهترین بازی هایی می دانند که به زودی برای اندروید منتشر خواهد شد. در حال حاضر می توانید از نسخه قدیمی لذت ببرید و با گیم پلی آن آشنا شوید تا کمتر از دو ماه دیگر نسخه جدید در دسترس قرار گیرد.

چگونه 23 سکه رایگان در DLS دریافت کنیم؟

شما می توانید با دریافت تبلیغات استادیوم، جوایز و چالش های روزانه، تماشای تبلیغات درون برنامه ای و شرکت در مسابقات فوتبال رویایی، سکه های رایگان به دست آورید و حساب خود را برنده شوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا