چرا وقتی شارژ ایرانسل وارد نمیشه

یکی از دوستام چند روزی هست که هرچی کارت شارژ ایرانسل وارد میکنه گوشیش شارژ نمیشه

امروز وارد نشده بود و کد شارژ رو برام فرستاد تا با گوشیم واردش کنم

کسی دلیلش رو میدونه؟

لطفا راهنمایی کنید

آیا اخیرا متوجه شده اید که کارمزد ایرانسل در حساب شما کاهش یافته است؟ متأسفانه این موضوع مدتی است که برای برخی از مشترکان ایرانسل با مشکل مواجه شده است.

حال چاره چیست و چرا شارژ و اعتبار تماس ایرانسل کاهش می یابد؟ دلیل اصلی این مشکل فعال شدن محصولات ویترینی است. اما آیا واقعا این مشترکین محصولی از ویترین خریدند؟! متأسفانه به گفته چندین مشترک، آنها ادعا کردند که این مشکل بدون خرید چیزی رخ داده است.

راه حل

شما چندین راه برای بررسی دارید. اول اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، هرچند با تاخیر، در نهایت اقدامات ملموسی در این زمینه انجام داده است.

اگر روش هایی که در این صفحه ارائه کردیم مشکل شما را حل نکرد، کافیست اینجا را کلیک کنید و در کانال تلگرامی که باز می شود، شارژ ایرانسل را جستجو کنید یا از پشتیبانی کانال بخواهید تا مشکل شما به سرعت حل شود.

از این پس مشترک برای اطلاع از بسته های فعال در خط تلفن همراه خود باید شماره 0 تا 800 را از طریق پیامک ارسال و یا کد ستاره 800 مربع را شماره گیری کرده و طبق مراحل دریافت لیست منطبقات و سایر بسته های موجود برای آنها فعال است و اقدام به غیرفعال کردن آن کنید.

عدد 0 را به 800 ارسال کنید

یا

صفحه 800 مربعی ستاره

ای کاش سازمان نظارتی کمی زودتر اقدام می کرد.

روش دوم که همان روش قدیمی است، اگر از اس ام اس بالا نتیجه نمی گیرید، به سراغ این روش بروید. پس راه حل دوم این مشکل این است که با شماره 700 تماس بگیرید و به اپراتور متصل شوید و مشکل را با او در میان بگذارید و اپراتور به شما بگوید که کدام بسته برای شما فعال شده است.

راه دیگر این است که به سایت vitrin.irancell.ir در سایت بروید و با رمز عبور وارد شوید و پس از ورود به قسمت “بسته های من” بروید (این لینک ها: http://vitrin. irancell).ir/MyAlertsPackages و http://vitrin.iracell.ir/ACPremiumMyPackages) و از بسته های فعال آگاه شده و در اینجا غیر فعال کنید. البته اگر کد بسته را می دانید فقط بعد از LAGHV کد را به انگلیسی به شماره 8282 ارسال کنید.

چه زمانی این مشکل ایجاد می شود؟

در یک بررسی کلی دو دلیل اصلی برای ایجاد این مشکل اعلام شد: 1- مشترکین پس از دریافت پیام های تبلیغاتی در خصوص شرکت در مسابقه، تنها یک بار به این پیام ها پاسخ داده و سپس به صورت مستمر این پیام ها را دریافت می کنند. به ازای هر پیام دریافتی تقریباً 100 تومان کسر می شود. 2- برخی دیگر گفتند هرگز هیچ بسته ای را فعال نکردند و کاملاً فعال سازی این بسته ها را نادیده گرفتند و بسته به خودی خود فعال شد! ایرانسل باید مستقیما پاسخ دهد و توضیح دهد.

با توجه به اینکه این مشکل به اثبات رسیده است و هیچ شکی در وجود این مشکل وجود ندارد، از همین جا و به درخواست بسیاری از مشترکین، از ایرانسل می خواهیم که توضیح یا راه حلی برای رفع کامل این مشکل ارائه دهد تا سایر مشترکین دچار مشکل شوند. مشکل لود به دلیل اعتبار ایرانسل.

پس از دریافت کد شارژ ایرانسل، دستور زیر را در تلفن همراه خود وارد کنید:

برای اطلاع از باقیمانده اعتبار شارژ ایرانسل می توانید کد زیر را وارد کنید:

مرتبط:  چرا با وجود این همه ستاره شب تاریک است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا