چطور متوجه بشیم تو واتساپ بلاک شدیم

WhatsApp یک برنامه چت، تماس و اشتراک گذاری عکس است که توسط صدها میلیون نفر در سراسر جهان استفاده می شود. جای تعجب نیست که واتس اپ به شما امکان می دهد کاربرانی را که دیگر نمی خواهید با آنها بشنوید مسدود کنید.

بهترین راه برای جلوگیری از تماس یا ارسال پیامک به کسی این است که او را بلاک کنید. اما اگر شما کسی هستید که بلاک شده است، چگونه می توانید بگویید؟

در مقاله جلوگیری از هک شدن واتس اپ و در صورت شنود شنود واتس اپ موارد مهمی را به اطلاع شما رسانده ایم، در این مقاله زومیت راه های تشخیص مسدود شدن در واتس اپ را به شما می گوییم. اگر فکر می کنید شخصی شما را در واتس اپ بلاک کرده است، مقاله زیر را بررسی کنید تا ببینید حدس شما درست است یا خیر.

لینک را کپی کنید

در این مقاله خواهید خواند:

لینک را کپی کنید

چگونه بفهمیم در واتس اپ بلاک شده ایم یا خیر؟

واتس اپ دارای یک ویژگی حفظ حریم خصوصی است که به کاربران اجازه می دهد هر مخاطبی را که می خواهند مسدود کنند. اگر به هر دلیلی نمی خواهید با مخاطبی صحبت کنید، می توانید آنها را مسدود کنید. خوشبختانه یا متأسفانه، هیچ راه مستقیمی برای اطلاع از مسدود شدن شما در واتس اپ وجود ندارد. اما چند ترفند وجود دارد که می توانید برای فهمیدن این موضوع استفاده کنید.

لینک را کپی کنید

روش های شناسایی مسدود کردن در واتس اپ

اگرچه تشخیص مسدود شدن در واتس اپ آسان نیست، اما اگر بخواهیم بدانیم چگونه در واتس اپ بلاک شده ایم، می توانیم برخی از علائم را بررسی کنیم. اگر شخصی شما را در واتس اپ بلاک کرده است:

اگر آخرین بار دیده نشده باشند، نمی توانید حضور آنلاین آنها (آخرین بازدید) را در صفحه چت ببینید.

عکس نمایه و به‌روزرسانی‌های آن‌ها را نخواهید دید.

اگر بیوگرافی داشته باشد بیوگرافی او به شما نشان داده نمی شود.

هر پیامی که ارسال می کنید همیشه یک تیک (پیام ارسال شده) و هرگز تیک دوم (پیام تحویل شده) نشان داده نمی شود.

دسترسی به این تماس ممکن نیست.

شما نمی توانید این شخص را به گروهی که ایجاد کرده اید اضافه کنید.

اگر تمام علائم بالا را برای یک مخاطب مشاهده کردید، ممکن است به این معنی باشد که کاربر شما را مسدود کرده است. با این حال، احتمالات دیگری نیز وجود دارد. واتس‌اپ می‌گوید که آنها عمداً این تشخیص را پنهان کرده‌اند تا هنگام مسدود کردن شخصی از حریم خصوصی شما محافظت کنند. بنابراین، ما نمی توانیم به شما بگوییم که آیا توسط شخص دیگری بلاک شده اید یا خیر.

لینک را کپی کنید

آیا امکان رفع بلاک در واتس اپ وجود دارد؟

اگر متوجه شدید که شخصی شما را در واتس اپ بلاک کرده است، بهترین کار این است که او را به حال خود رها کنید. تلاش مکرر برای تماس با فردی که شما را مسدود کرده است، آزار و اذیت تلقی می شود. با این حال، اگر فکر می‌کنید اشتباهی رخ داده است یا باید با فردی که شما را از طریق واتس‌اپ مسدود کرده است تماس بگیرید، دو راه وجود دارد.

لینک را کپی کنید

ایجاد یک گروه

در روش اول می توانید از یک دوست بخواهید که یک گروه ایجاد کند و هر دوی شما را به آن اضافه کند. اگرچه هنوز نمی‌توانید اطلاعات فردی که شما را در گروه مسدود کرده است را ببینید، اما می‌توانید با پیام‌هایی که در گروه ارسال می‌کنید، او را متقاعد کنید که شما را رفع انسداد کند. برای حفظ حریم خصوصی (اگرچه همه اینها نقض حریم خصوصی مخاطبی است که شما را بلاک کرده است، مگر اینکه دلیل موجهی داشته باشید)، می توانید از دوست مشترک خود بخواهید گروه را ترک کند تا مانند یک گفتگوی خصوصی برای شما و مخاطب آزرده شما شود. به یاد داشته باشید که شخصی که شما را بلاک کرده است می تواند در هر زمان از گروه خارج شود و حتی افرادی را که شما را به چت گروهی اضافه کرده اند بکشد یا بلاک کند.

لینک را کپی کنید

حذف اکانت (کاربر

برای اینکه مجبور نباشید از کسی کمک بخواهید، تنها راه این است که حساب WhatsApp را حذف کنید. زیرا پس از ایجاد مجدد اکانت واتس اپ می توانید با فرد مذکور تماس بگیرید. معلوم می شود که شخصی که شما را مسدود کرده است می تواند دوباره حساب جدید شما را مسدود کند.

لینک را کپی کنید

آنتی بلوکر واتس اپ را دانلود کنید

شاید دوست دارید برنامه ای وجود داشته باشد که شما را از لیست مخاطبین مسدود شده حذف کند، یا شاید بخواهید باور کنید که برنامه های ضد انسداد واتس اپ واقعی هستند. متاسفانه اینطور نیست. در واقع، همه برنامه‌های شخص ثالثی که ادعا می‌کنند شما را رفع انسداد می‌کنند، حتی اگر بتوانند، ایمن نیستند. در تمام مقالات مربوط به حریم خصوصی و امنیت رسانه های اجتماعی، ما اکیداً توصیه می کنیم که اطلاعات حساب شخصی خود را در هر برنامه ای غیر از برنامه اصلی وارد نکنید، زیرا ممکن است برای شما مضر باشد.

این واقعیت که یک برنامه می تواند شما را از لیست مخاطبین مسدود شده حذف کند، خلاف قوانین است و حریم خصوصی کاربری را که تصمیم به بلاک کردن شما گرفته است، نقض می کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم با چشمان باز به این مشکل برخورد کنید.

لینک را کپی کنید

تفاوت گزارش و بلاک در واتس اپ

می‌توانید با مسدود کردن مخاطبین خاص، دریافت پیام‌ها، تماس‌ها و به‌روزرسانی‌های وضعیت WhatsApp را متوقف کنید. همچنین اگر فکر می کنید پست های شخصی شما را تهدید و ناراحت می کند، می توانید آن را گزارش دهید.

مرتبط:  چرا زیر شکم سمت چپ درد میکنه

وقتی کسی را بلاک می کنید:

آخرین ورود، وضعیت آنلاین، به‌روزرسانی‌های وضعیت و هرگونه تغییر در تصویر نمایه‌تان دیگر برای مخاطبینی که مسدود کرده‌اید قابل مشاهده نخواهد بود.

پیام‌ها، تماس‌ها و به‌روزرسانی‌های وضعیت ارسال شده توسط مخاطب در تلفن شما نمایش داده نمی‌شوند و به شما تحویل داده نمی‌شوند.

مسدود کردن یک مخاطب باعث حذف آنها از لیست مخاطبین شما و همچنین حذف شما از لیست تلفن مخاطب نمی شود. برای حذف یک مخاطب، باید مخاطب را از مخاطبین تلفن خود حذف کنید.

شماره های مسدود شده در قسمت Blocked or Blocked Contacts در تنظیمات قابل مشاهده خواهند بود.

می توانید با فشار دادن طولانی یک پیام از نماد سه نقطه، گزارش حساب را انتخاب کنید. وقتی به کسی گزارش می دهید:

WhatsApp پنج پیام آخر ارسال شده توسط کاربر یا گروه گزارش شده به شما را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، شخص محکوم شده مطلع نیست. WhatsApp همچنین گروه یا شناسه کاربری گزارش شده، اطلاعات مربوط به زمان ارسال پیام و نوع پیام ارسال شده (تصویر، ویدئو، متن و غیره) را دریافت می کند.

اگر واتس اپ متوجه شود که فعالیت حساب کاربری شرایط خدمات آن را نقض می کند، می تواند حساب را مسدود کند. طبق شرایط خدمات، واتس اپ ممکن است این حق را برای خود محفوظ نگه دارد که بدون اطلاع قبلی، کاربر را مسدود کند.

لطفاً توجه داشته باشید که گزارش رفتار کاربر بر خلاف شرایط خدمات، لزوماً منجر به ممنوعیت کاربر یا هرگونه اقدام دیگری علیه کاربر نخواهد شد.

لینک را کپی کنید

سوالات متداول

لینک را کپی کنید

چگونه بفهمیم کسی ما را در واتس اپ بلاک کرده است یا خیر؟

هیچ راه مستقیمی برای کشف وجود ندارد. با مطالعه این مقاله، می توانید تمام روش هایی را که نشان دهنده مسدود شدن مخاطب در واتس اپ است، بیابید.

لینک را کپی کنید

آیا تیک زدن پیام های واتس اپ نشانه مسدود شدن است؟

علامت خاکستری روی پیام به این معنی است که پیام با موفقیت از تلفن شما ارسال شده است، اما هنوز به گیرنده تحویل داده نشده است. اکنون مخاطب ممکن است به اینترنت یا واتس اپ دسترسی نداشته باشد یا شما را مسدود کرده باشد.

لینک را کپی کنید

آیا راهی برای رفع انسداد واتس اپ وجود دارد؟

ما در این مقاله به این روش ها اشاره کرده ایم. با مطالعه مقاله می توانید روش های باز کردن قفل را یاد بگیرید.

لینک را کپی کنید

اگر کسی ما را در واتس اپ بلاک کند، دیگر استوری او را نخواهیم دید؟

بله، اگر شخصی شما را در واتس اپ بلاک کند، نمی توانید هیچ یک از فعالیت های او را ببینید.

کلیک – آیا تا به حال با یکی از شنوندگان خود در واتس اپ خوش و بش کرده اید؟ آیا کاملاً شما را نادیده می گیرند؟ شاید شما بلاک شده اید و فقط وقت خود را با ارسال پیام هایی که حتی به مقصد نمی رسند تلف کرده اید. با توجه به سیاست های حفظ حریم خصوصی کاربران واتس اپ، هرگز به شما اطلاع داده نمی شود که شخصی شما را بلاک کرده است. برای پی بردن به حقیقت (شاید یک حقیقت تلخ) باید خودتان تحقیق کنید.

تغییر فونت اینستاگرام

نحوه نوشتن متن پررنگ در واتس اپ

نحوه ایجاد استیکرهای متحرک در واتس اپ

در این مقاله 5 نشانه که نشان می دهد مسدود شده اید را به شما می گوییم. اگرچه ممکن است دلایل دیگری برای پاسخ منفی به این علائم وجود داشته باشد، اما وقتی آنها را کنار هم می گذارید، تأیید می کنند که شما گیر کرده اید. ببینیم بلاک هستی یا نه
علامت 1: آخرین بازدید
اگر متوجه شدید که بخش کوچکی “آخرین بازدید” در پایین نام کاربران WhatsApp وجود دارد که نشان می دهد آخرین بار چه زمانی در واتس اپ آنلاین بوده اند. این اطلاعات برای کاربر مسدود شده قابل مشاهده نیست و اگر این قسمت را در نامی که مشکوک هستید نمی بینید، احتمالا بلاک شده اید. اگرچه کاربر می تواند این اطلاعات را از دیگران پنهان کند، اما به طور قطع تایید نمی کند که شما بلاک شده اید.

علامت ۲: تصویر پروفایلش را بررسی کنید
اگر دیدید مدتی است که تصویر پروفایل کاربر مورد نظرتان به روز رسانی نشده (برای چند ماه) می تواند به این معنی باشد که شما بلاک شده اید. افراد بلاک شده نمی توانند تغییرات موجود در پروفایل را ببینند، در نتیجه اگر شما بلاک شده باشید نمی توانید هیچ تغییری را ببینید. البته اگر آن ها یکی از آن افراد تنبلی باشند که تمایلی به آپدیت پروفایل شان ندارند، در نتیجه این می تواند دلیل عدم تغییر پروفایل شان باشد.

نکته مخفی WhatsApp
علامت 3: با آنها تماس بگیرید
همچنین می توانید مستقیماً (در واتساپ) با آن شخص تماس بگیرید و ببینید آیا تماس برقرار می شود یا خیر. کاربران از افراد مسدود شده تماس دریافت نمی کنند و اگر پاسخی دریافت نکردید، ممکن است دلیلی برای مسدود شدن شما باشد. با این حال، ممکن است آنها به اینترنت متصل نباشند و بنابراین تماسی دریافت نکرده باشند.

علامت ۴: تایید این که پیام تان را دریافت می کنند
کاربران، همانند تماس، هیچ پیام فوری را از کاربر بلاک شده دریافت نمی کنند. اگر شما بلاک شده باشید می توانید آن را با علامت “دابل – چکی” که در کنار پیام تان وجود دارد بفهمید. یک علامت چک بیانگر این است که پیام تان ارسال نشده، دو علامت چک به این معنی است که پیام تان ارسال شده و رنگ آبی آن علامت نشان می دهد که پیام خوانده شده است. اگر آن ها شما را بلاک کرده باشند پیام تان هرگز به ایشان نمی رسد، و شما فقط یک علامت چک خاکستری در کنار پیام تان می بینید. دوباره، اگر آن ها به اینترنت دسترسی نداشته باشند، نمی توانند پیام تان را دریافت کنند، از این رو این علامت هم ۱۰۰ درصد تایید کننده بلاک بودن شما نمی باشد.

مرتبط:  چرا در بیشتر جنگ های بین امپراتوری روم و اشکانیان رومی ها شکست می خوردند

علامت ۵: آن ها را به گروه دعوت کنید
اگر کسی شما را بلاک کرده باشد نمی توانید او را به هیچ گروهی دعوت کنید. نیازی نیست در گروهی که هستید آزمایش کنید، یک گروه جدید بسازید و فردی که مشکوک هستید شما را بلاک کرده دعوت کنید. اگر پیام خطا دریافت کردید که می گوید “نمی توان مخاطب را افزود”، ممکن است بلاک شده باشید.
تایید تمام علائم
اگر برای همه علامت های بالا با پاسخ منفی رو به رو شدید، به احتمال زیاد شما را بلاک کرده اند. اگر باز هم می خواهید ۱۰۰% مطمئن شوید، می توانید گوشی یکی از کاربران واتساپ را قرض بگیرید و شماره مشکوک تان را به آن اضافه کنید. سپس تمام علائم بالا را در دستگاه جدید بررسی کنید. اگر برای هر کدام از این علامت ها پاسخ مثبت دریافت کردید، در نتیجه متاسفانه شما بلاک شده اید. در غیر این صورت صبر کنید تا بزودی با شما تماس بگیرد.

نحوه پیکربندی واتس اپ وب

نتیجه گیری
برای اطمینان از مسدود بودن یا نبودن خود می توانید از علائم بالا استفاده کنید. اگر شما را بلاک کرده اند، احتمالا دلیل خوبی داشته اند، زیرا کاربران برای مسخره کردن کاربر دیگری را مسدود نمی کنند. بنابراین، بهتر است متوقف شوید و افکار خود را رها کنید یا اگر انتقام شما را راضی کرد، می توانید آن را نیز مسدود کنید (البته آنها متوجه نمی شوند). با نظرات خود به ما اطلاع دهید که آیا این اطلاعات برای درک بلوک شما مفید بوده است یا خیر.

منبع: maketecheasier

اگر مشکوک هستید که مخاطب شما مکالمات شما را نادیده می گیرد یا شما را مسدود یا مسدود کرده است، حتماً از خود می پرسید که چگونه متوجه می شوید که در واتس اپ بلاک شده اید؟ پیشنهاد می کنیم راهنمای کامل زیر را بخوانید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.

ستاره سرویس فناوری – شاید یکی از راه‌های تشخیص مسدود شدن در واتس‌اپ این باشد که سوال خود را شخصاً و مستقیماً از شخص مورد نظر بپرسید، اما مطمئناً این بهترین نخواهد بود، شاید مخاطب شما از ترفندهای واتس‌اپ برای مخفی بودن و نادیده گرفتن برخی از آنها استفاده کرده است و البته ممکن است شما را نیز بلاک کرده باشد! بنابراین، من دیگر شما را معطل نمی‌کنم و به شما می‌گویم چگونه بفهمید در واتس‌اپ بلاک شده‌اید یا خیر.

پیشنهاد ستاره

چگونه بفهمیم در واتس اپ بلاک شده ایم؟

بر خلاف بسیاری از پیام رسان های دیگر، واتس اپ برای شما اعلانی ارسال نمی کند که توسط دیگران بلاک شده اید، اما من 5 روش ساده اما موثر را در اختیار شما قرار می دهم.

1. تأیید آخرین بازدید یا LAST SEEN

اولین کاری که می توانید برای دریافت پاسخ خود انجام دهید این است که به آخرین بازدید فرد مراجعه کنید. برای این کار کافی است به مکالمات قبلی خود با آن شخص مراجعه کنید. (توجه داشته باشید که نیازی به ایجاد مکالمه یا چت جدید نیست) و مهر زمانی (آخرین بازدید) را که در زیر نام شخص ذکر شده است بررسی کنید.

در این زمان دو حالت پیش می آید.

در حالت اول قادر به دیدن LAST SEEN یا آخرین بازدید خواهید بود که در این صورت مطمئناً مسدود نیستید، اما …

در حالت دوم، اگر چیزی برای شما نمایش داده نشد، ممکن است بلاک شده باشید.

وضعیت LAST SEEN قبل از مسدود شدن

وضعیت LAST SEEN پس از مسدود شدن

توجه: بازده این روش را می توان حدود 45% تخمین زد. چرا که اخیرا برخی از کاربران ترجیح داده اند وضعیت آخرین بازدید خود را برای دیگران مخفی کنند!

2. از عکس نمایه مخاطب دیدن کنید

دقیقاً مانند روش قبلی، اما این بار باید به عکس پروفایل بروید و کمی آنجا اسکرول کنید. ناگفته نماند که این روش نسبت به روش قبلی کارآمدتر است زیرا افراد تمایل بیشتری به انتخاب و انتخاب عکس پروفایل دارند. به عبارت دیگر، اکثر مخاطبین خودشان عکس پروفایل را انتخاب می‌کنند و افراد کمتری «آخرین بازدید» خود را دستکاری می‌کنند.

برای استفاده از این روش، پروفایل فردی را که مشکوک هستید باز کنید و عکس پروفایل او را بررسی کنید. اگر نمی توانید تصویر را ببینید، ممکن است شخصی شما را بلاک کرده باشد.

بنابراین، به عنوان یک قاعده کلی، وقتی شخصی را بلاک می کنید، دیگر نمی تواند تصویر نمایه شما را ببیند.

وضعیت تصویر نمایه قبل از مسدود کردن

وضعیت تصویر نمایه پس از مسدود شدن

توجه: بازدهی این روش حدود 65 درصد است و جواب قاطعی به شما نخواهد داد. همانطور که در بالا ذکر شد، ممکن است مخاطبان شما اصلا علاقه ای به انتخاب عکس پروفایل نداشته باشند. پس بهتر است روش های دیگر را بررسی کنید.

3. بررسی وضعیت علامت چک برای ارسال پیام

اگر کاربر جدید واتس اپ هستید و چند ساعتی است که از آن استفاده می کنید، مطمئناً معنی تیک ارسال پیام در واتس اپ را می دانید. اما برای اطمینان، یک بار دیگر آنها را با هم خواهیم دید.

اما موارد مهمی که در این روش با آن سروکار داریم سه حالت زیر است:

مرتبط:  چرا از زمین شناسان برای پیداکردن فسیل هالایه های رسوبی را مطالعه می کنند

یک تیک خاکستری: پیام شما به سرور WhatsApp ارسال شده است. یعنی پیام با موفقیت ارسال شد.

دو علامت خاکستری: پیام به گیرنده شما تحویل داده شده است.

دو تیک آبی: پیام شما توسط گیرنده شما خوانده شده است.

اکنون که با این مفاهیم آشنا شدید، اگر شخصی شما را بلاک کرده باشد، پیام هایی که برای آن شخص ارسال می کنید همیشه در حالت “چک خاکستری” خواهند بود.

نکته: بازده این روش را می توان در حدود 55 درصد تخمین زد. زیرا همیشه روش هایی مانند «حالت شبح واتساپ» وجود دارد که می تواند این شرایط را مدیریت کند و نتایج را به گونه ای متفاوت نشان دهد.

4. استخدام کارآگاه؛ ترکیبی از سه روش فوق

روشی که در این قسمت قصد توضیح آن را داریم نسبت به روش های قبلی که توضیح دادیم کارایی بیشتری دارد. بنابراین، احتمال دستیابی به هدف تقریباً 90-99٪ خواهد بود.

ابزاری که در این قسمت قرار است از آن استفاده کنیم خودتان هستید، کمی از حس ششم خود استفاده کنید و مانند یک کارآگاه عمل کنید. شاید در نگاه اول کمی سخت به نظر برسد، اما این روش چیزی جز ترکیبی از روش های قبلی، رفع شبهات و رسیدن به واقعیت نیست.

این روش روش پیچیده ای نیست و تنها چیزی که در این روش به آن نیاز دارید جمع آوری اطلاعات از سه روش اول و روان پریشی تناقضات مربوط به فرد مورد نظر است. به مثال زیر توجه کنید تا همه چیز برای شما روشن شود.

فرض کنید فکر می کنید یکی از دوستانتان (مثلا استار) شما را در واتس اپ بلاک کرده است و به او مشکوک هستید.

وقتی به چت های خود با او می روید، “آخرین بازدید” او ظاهر نمی شود. همچنین وقتی به وضعیت ارسال پیام (تیک) دقت می کنیم، «دو تیک خاکستری» ظاهر نمی شود و در نهایت وقتی عکس پروفایل ستاره را بررسی می کنیم، عکس او هم ظاهر نمی شود.

بنابراین تمام شواهد این است که ستاره شما را مسدود کرده است. اما عجله نکنید، برای اطمینان کامل، باید به ذهن خود بروید و در حافظه خود فرو بروید.

در اینجا دو سناریو را با هم در نظر خواهیم گرفت:

سناریوی اول: اگر ستاره به ندرت به واتس اپ خود مراجعه می کند، این امکان وجود دارد که شما بلاک نشده باشید. برای این کار، مخاطبان هدف را برای یک یا چند هفته دنبال کنید. اگر هیچ تغییری مانند تغییر عکس نمایه خود یا موارد دیگر را مشاهده نکردید، برای همیشه مسدود شده اید.

سناریوی دوم: اگر ستاره چندین بار در روز به واتس اپ خود مراجعه کند، پاسخ بسیار واضح است: شما بلاک شده اید.

5. تکنیک گروهی

آخرین راه برای اینکه واقعاً بفهمیم در واتس‌اپ بلاک شده‌ایم یا نه، تأیید صحت فردی است که به آن مشکوک هستیم. برخی از مردم فکر می کنند این تنها راه و البته بهترین راه است. اگر مراقب نباشید دچار مشکل خواهید شد زیرا این تکنیک مانند یک شمشیر دولبه عمل می کند و شما را به دام می اندازد.

برای تغییر به این روش، بهتر است یک بار دیگر روش های دیگر را مرور کنید:

پیام هایی که ارسال می کنید هرگز به دست مخاطبان هدف نمی رسد (این مشکل در روش سوم به تفصیل توضیح داده شده است).

امکان برقراری تماس صوتی از طرف شما وجود ندارد.

شما نمی توانید “آخرین بازدید” و تغییرات پروفایل فرد ذکر شده را مشاهده کنید (در روش اول و دوم به طور کامل توضیح داده شده است).

همانطور که گفته شد، این روش ها کم و بیش موثر هستند و شما را به پاسخ قابل اعتمادی نمی رساند، اما برای اطمینان کامل، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: WhatsApp خود را باز کنید و یک گروه جدید ایجاد کنید. برای این کار مراحل زیر را مرحله به مرحله دنبال کنید.

مرحله دوم: مخاطب مورد نظر خود را به گروه اضافه کنید.

مرحله 3: یک نام برای گروه خود انتخاب کنید.

بعد از این مرحله دو اتفاق می تواند بیفتد:

اگر مخاطب به گروه اضافه شود، شما مسدود نمی شوید.

اما اگر بلاک شده باشید، پیامی با این عنوان دریافت خواهید کرد:
“شما مجاز به افزودن این مخاطب نیستید”
“شما مجاز به افزودن این مخاطب نیستید”

کمی در واتس اپ

واتس اپ، پیام رسان یازده ساله ای که امروزه 1.5 میلیارد کاربر در 180 کشور تحت پرچم فیس بوک دارد و روزانه بیش از 1 میلیارد کاربر را پشتیبانی می کند. 300 میلیون دقیقه تماس تصویری و 1.7 میلیارد دقیقه تماس صوتی در روز، رقمی باورنکردنی که هر روز افزایش می یابد و در نتیجه بر عظمت واتس اپ می افزاید.

یکی از نکات جالب این پیام رسان، عوارض عجیبی است که همیشه در این شبکه اجتماعی وجود داشته است. از هک تلفن همراه پادشاه عربستان با استفاده از پیام های واتس اپ تا تکمیل کار این پلتفرم در سیستم های ویندوزفون! اما درصد محبوبیت واتس اپ در بین ایرانیان کاهش نیافته و همچنان به عنوان بهترین جایگزین برای تلگرام استفاده می شود.

اینفوگرافیک محبوبیت پیام رسان در کشورهای مختلف

آخرین کلمه

امیدوارم راهنمای ارائه شده مشکل شما را به طور کامل حل کرده باشد. در صورت وجود هرگونه مشکل می توانید آن را با کارشناسان ما در ستاره در میان بگذارید و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید. در پایان پیشنهاد می کنم از واتس اپ وب مطلع شوید. همچنین می توانید مقاله « چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده ایم؟ برای خواندن نیز در ستاره.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا