چطور در وضعیت واتساپ فیلم بگذاریم

چگونه یک ویدیوی طولانی را در وضعیت WhatsApp قرار دهیم؟ احتمالا همانطور که می دانید وضعیت واتس اپ حداکثر 30 ثانیه زمان برای قرار دادن یک ویدیو دارد، بنابراین برای این منظور قسمت نکات Magerta را دنبال کنید تا یک ویدیوی طولانی را در وضعیت WhatsApp قرار دهید.

نحوه قرار دادن ویدیوی طولانی
در وضعیت whatsapp

در این آموزش، ما از کمک برنامه WhatSaga برای قرار دادن یک ویدیوی طولانی در وضعیت WhatsApp استفاده خواهیم کرد، زیرا صرف زمان برای تقسیم یک ویدیوی طولانی به تکه‌های 30 ثانیه‌ای منطقی نیست.

با کلیک بر روی دکمه زیر بخش تاریخچه برنامه WhatSaga | Save Status را نصب کنید، سپس دستورالعمل های گام به گام را دنبال کنید.

مرحله 1 – برنامه را باز کنید و روی دکمه شروع به کار ضربه بزنید.

ارسال فیلم با زمان بالا در واتساپ

مرحله 2 – اکنون برنامه از شما می خواهد که اجازه دسترسی به قسمت های مختلف گوشی مانند گالری را روی ALLOW بزنید.

گذاشتن استوری بدون محدودیت زمانی در واتساپ

مرحله 3 – اکنون در صفحه اصلی برنامه هستید، برای شروع وضعیت ویدیو را لمس کنید.

گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتساپ

مرحله چهارم – اکنون گالری موبایل شما باز می شود، پس از انتخاب ویدیوی مورد نظر، دکمه اشتراک گذاری در واتس اپ را در پایین صفحه لمس کنید.

whatsapp گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت

مرحله 5 – یک کادر کوچک با عنوان Select an app to share باز می شود، روی WhatsApp کلیک کنید.

نحوه گذاشتن فیلم یک دقیقه ای در وضعیت WhatsApp

مرحله 6 – اکنون برنامه واتس اپ باید برای شما باز باشد، روی گزینه My Status کلیک کنید.

استاتوس گذاشتن فیلم طولانی

در نهایت خواهید دید که ویدیوی شما به قسمت های کوچکتر تقسیم شده و به ترتیب مرتب شده است. در نهایت پس از کلیک بر روی گزینه ارسال که دایره سبز رنگ است می توانید این ویدئو را به اشتراک بگذارید.

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال در مورد نحوه قرار دادن ویدیوی طولانی در وضعیت واتس اپ، از طریق قسمت نظرات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه قرار دادن یک ویدیوی طولانی در وضعیت WhatsApp

شما باید یکی از طرفداران استوری در شبکه های اجتماعی باشید و باید هر روز یک مطلب ارسال کنید. این روزها جذاب ترین استوری ها در اینستاگرام است. البته بسیاری از ما زمان زیادی را صرف تماشای و ارسال استوری می کنیم.

پیام رسان واتس اپ یکی دیگر از شبکه های اجتماعی است که دارای قابلیت استوری است، بنابراین می توانید عکس ها و فیلم های خود را به راحتی در وضعیت واتساپ قرار دهید (وضعیت) اما نکته منفی استاتوس واتس اپ در مورد دانلود فیلم و فیلم است، ج این است که فقط می توانید قرار دهید. یک ویدیو در وضعیت تا 30 ثانیه.

خب مطمئنا شما هم از این مشکل ناراحت هستید و به این فکر می کنید که چرا باید اینطور باشد و البته ضعف واتس اپ را مطرح می کند اما امیدواریم با آپدیت های این پیام رسان بتوانیم زمان ویدیویی بیشتری را در وضعیت (وضعیت). اما در اینجا می خواهیم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم تا با نصب آن بتوانید به راحتی یک ویدیوی طولانی را در استاتوس واتس اپ خود قرار دهید پس با سایت همراه باشید.

نحوه قرار دادن یک ویدیوی طولانی در وضعیت WhatsApp

برای افزایش طول ویدیو در وضعیت WhatsApp، ابتدا باید برنامه WhatSaga را در تلفن همراه خود دانلود کنید. با استفاده از این برنامه، در واقع می توانید یک وضعیت برای ویدیوهای خود درست در خود واتس اپ ایجاد کنید.

نکته این است که اگر می خواهید ویدیوی خود را در وضعیت واتس اپ قرار دهید، باید با دقت و حوصله ویدیو را به قطعات 30 ثانیه ای برش دهید و به ترتیب آنها را آپلود کنید، که زمان زیادی می برد، اما با استفاده از از این برنامه ، تمام این مراحل را طی می کند و فقط با 3 کلیک می توانید ویدیو را مستقیماً در وضعیت WhatsApp دانلود کنید.

مرتبط:  چرا وقتی سر پا میشم سرگیجه دارم

WhatSaga را از گوگل پلی دانلود کنید

افزایش مدت زمان ویدیو در وضعیت WhatsApp

پس از نصب برنامه WhatSaga و باز کردن آن، همانطور که مشاهده می کنید گزینه ای به نام (وضعیت ویدیو) وجود دارد که با کلیک بر روی این قسمت مستقیماً به گالری ویدیوی خود خواهید رفت.

پس از انتخاب کلیپ مورد نظر خود همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در قسمت پایین تنها یک گزینه برای شما وجود دارد (اشتراک گذاری در واتس اپ) که با کلیک بر روی آن ویدئو به خود واتس اپ منتقل می شود.

با کلیک بر روی گزینه my status می بینید که ویدیو به قسمت های کوچکتر تقسیم شده و به ترتیب مرتب شده اند. در صورت تمایل می توانید روی ویدیو متنی قرار دهید یا ویرایش مورد نظر خود را انجام دهید و در نهایت پس از کلیک بر روی گزینه ارسال که یک دایره سبز رنگ است، کلیپ شما در وضعیت واتس اپ قرار می گیرد. (خیلی آسان)

عکس های عاشقانه برای وضعیت واتساپ

قرار دادن یک ویدیوی طولانی در وضعیت WhatsApp آسان است. نرم افزار واتس اپ یکی از اپلیکیشن های محبوب و راحت برای ارسال و دریافت پیام، برقراری تماس صوتی و تصویری بین کاربران کامپیوتر و کاربران در سراسر جهان است.

یکی از دلایل محبوبیت واتس اپ ارائه ویژگی های جذاب در هر آپدیت نرم افزار What’s Up است.

گروه فنی کامپیوتر کمک امروز در این مقاله شما را با یکی دیگر از قابلیت های جدید واتس اپ آشنا می کند و نحوه استفاده از وضعیت اخبار را به شما کاربران گرامی آموزش می دهد. با کامپیوتر کمک آنلاین باشید.

در آپدیت اخیر اپلیکیشن واتس اپ، گزینه نمایش وضعیت اخبار به صورت عکس، فیلم و متن اضافه شده است.

در نسخه های قبلی نرم افزار واتس اپ، استفاده از وضعیت مشابه قابلیت بیو تلگرام بود، اما با آپدیت این برنامه می توانید از این قابلیت مانند قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کنید.

وضعیت‌های What’s New نیز در عرض 24 ساعت خود به خود ناپدید می‌شوند و زمان درج ویدیو در آنها 29 ثانیه است. در این راستا می توانید از نرم افزارهای خارجی برای ویرایش طولانی مدت فیلم ها استفاده کنید. و از آن برای برش آنها استفاده کنید تا بتوانید ویدیو خود را به قسمت های 29 ثانیه ای تقسیم کنید و سپس آنها را به ترتیب همانطور که هست آپلود کنید. برای دریافت اطلاعات کامل در مورد وضعیت whatsapp با رایانه، مفید باشید.

نحوه دانلود کلیپ طولانی در وضعیت whatsapp

ابتدا باید یکی از نرم افزارهای ویرایش ویدیو را دانلود کنید.

یکی از برنامه های ویرایش ویدیو، ویدیو خود را به 29 قسمت دوم تقسیم کنید. برای این کار می توانید از نرم افزار Viva Video که یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش فیلم است استفاده کنید.

پس از دانلود اپلیکیشن Viva Video از گوگل استور و نصب آن بر روی دستگاه خود، کافی است آن را اجرا کرده و گزینه Edit را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا