چرا شاد وقتی شماره را قبول نمیکند

موضوعات اصلی این مقاله

با توجه به شرایط امروز دانشجویان، سامانه های متعددی برای مدیریت فعالیت های دانشگاهی پدید آمده است که یکی از آنها سامانه شاد است. در این سامانه کلاس های درس به صورت آنلاین برگزار می شود و دانش آموزان می توانند به صورت مجازی در واحدهای آموزشی شرکت کنند. همچنین امکان استفاده از اپلیکیشن شاد برای دانش آموزان وجود دارد و نحوه استفاده از این اپلیکیشن و همچنین بهره مندی از پشتیبانی شاد را خواهیم دید.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد شماره پشتیبانی شاد می توانید با شماره 43081 تماس گرفته و یا در صورت نیاز با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

متقاضیان محترم توجه داشته باشند کلیه امور مربوط به سامانه شاد اعم از ثبت نام، اصلاح اطلاعات و درخواست ها به صورت آنلاین از طریق آدرس اینترنتی shad.ir.
انجام می شود.

در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در روند انجام امور در این سامانه می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بگیرید، لازم به ذکر است هزینه مشاوره آموزشی با مرکز ایران تحصیل بر روی قبض تلفن مشترکان در فرم دقیقه ای 5000 تومان. لازم به ذکر است ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تحصیلی خصوصی است که ارتباط سازمانی با سامانه شاد ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از پشتیبانی برای مسائل شاد سراسری با مرکز مشاوره ایران تحصیل از طریق تلفن ثابت تماس بگیرید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد از تلفن ثابت بدون کد پاسخ تماس بگیرید.

برای آموزش نحوه ارائه خدمات در سامانه شاد و پشتیبانی شاد حتما از مشاوران کمک بگیرید.

آیا می توان از پشتیبانی شاد کمک گرفت؟

بله امکان استفاده از پشتیبانی شاد وجود دارد و خدمات مختلفی در سامانه پشتیبانی شاد ارائه می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

از جمله این موارد می توان به رفع مشکل اطلاعات نامعتبر، کمک به انتقال حساب کاربری از تلفن همراه به دستگاه دیگر، مشکلات کلی برنامه، کندی، عدم دسترسی به سیستم، عدم تایید ملی کد، عدم تعریف کلاس ها، عدم احراز هویت کد ملی را از کارشناسان این سامانه بخواهید.

برای ورود و راهنمایی در سیستم وب شاد کلیک کنید.

شماره خط تلفن شاد چیست؟

برای استفاده از خدمات پشتیبانی شاد می توانید با مراکز مشاوره تلفنی این مرکز تماس بگیرید. خطوط تلفن 43081 همه روزه تا پایان وقت اداری پاسخگوی سوالات شما هستند و می توانید از خدمات آنها بهره مند شوید.

اگر پس از تماس با این شماره پاسخ سوال خود را دریافت نکردید و نیاز به راهنمایی بیشتر با پشتیبانی آنلاین شاد، سایت پشتیبانی شاد و شماره پشتیبانی شاد دارید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نحوه رفع خطاهای سیستم Shad

از آنجایی که ممکن است به دلیل شلوغی خطوط یا دلایل دیگر نتوانید با شماره پشتیبانی آنلاین شاد تماس بگیرید، باید اطلاعاتی در مورد نحوه رفع خطاهای این سیستم به دست آورید که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اگر کد کشور شما در سیستم تایید نشده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبور باشید. اگر معلم هستید و کد ملی شما تایید نشده است، باید صبور باشید.

خطاهای 401 و 402 نیز از رایج ترین خطاهای سیستم Shad هستند که رفع آنها زمان بر است و کافی است از سیستم خارج شوید و پس از چند دقیقه دوباره وارد شوید.

در صورتی که کد ملی دانش آموز به اشتباه در سامانه سناد وارد شود، در تایید صحت کد ملی با مشکل مواجه خواهید شد.

اگر معلم هستید و می خواهید شماره موبایل را تغییر دهید زمانی برنامه ریزی کنید که سرعت اینترنت به حداکثر برسد زیرا در غیر این صورت زمان زیادی می برد.

اگر مدیر هستید و می خواهید شماره موبایل خود را تغییر دهید، خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید و باید این کار را به خدمات فنی بسپارید.

اگر معلم یا معاون مدرسه هستید برای ورود به سامانه ابتدا به مدیر اطلاع دهید زیرا مدیر مجوز ورود را تعیین می کند.

در صورتی که دانش آموزی برای ورود به گروه مشکل دارد، باید شماره نصب اپلیکیشن و شماره نصب سناد را تغییر دهد.

اگر خطای عدم تنظیم مدرسه را دریافت کردید، توصیه می کنیم کمی صبر کنید تا خطا برطرف شود.

اگر خطای کد امنیتی دانش آموز دریافت کردید، باید کار را برای زمان دیگری برنامه ریزی کنید.

برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن شاد کلیک کنید.

راهنمای نصب برنامه Shad

برای نصب این برنامه ابتدا وارد لینک shaddl.medu.ir شده و اپلیکیشن شاد را دانلود و نصب کنید. در حین راه اندازی، شماره موبایل از شما خواسته می شود و همچنین باید نوع دسترسی خود را که شامل معلم، سرپرست و دانش آموز می شود، مشخص کنید.

در مرحله بعد کد ملی از شما خواسته می شود و باید اطلاعات هویتی خود را در سامانه ثبت کرده و منتظر احراز هویت باشید.

پس از احراز هویت، به برنامه بازگشته و نام خود را از لیست انتخاب کنید. پس از انتخاب نام، اگر فعالیت های دیگری انجام شده است، کلاس را انتخاب کرده و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کنید.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در سامانه شاد کلیک کنید.

نحوه نصب دو نسخه از برنامه Shad بر روی یک تلفن با استفاده از برنامه Clone

گاهی اوقات ممکن است چندین نفر بخواهند از یک تلفن به حساب شاد خود وارد شوند. این چند نفر حتی می توانند نقش های متفاوتی داشته باشند، مثلاً دو نفر شاگرد و یکی معلم باشد.

در این شرایط لازم است دستورالعمل های زیر را دنبال کنید. برای اینکه چندین نفر مانند معلمان یا دانش آموزان از برنامه Shad در تلفن هوشمند استفاده کنند، استفاده از برنامه کلون ضروری است.

این برنامه را دانلود و نصب کنید. پس از اجرا می توانید وارد قسمت add more apps شوید و از بین آنها برنامه happy را انتخاب کنید. پس از انتخاب برنامه شاد، روی Done ضربه بزنید.

برای دریافت آنلاین برنامه کلیک کنید.

یک حساب کاربری به برنامه Shad در خود برنامه اضافه کنید

شماره پشتیبانی آنلاین شاد پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه استفاده از سیستم خواهد بود. اگر قصد دارید یک حساب کاربری به برنامه شاد اضافه کنید و هنوز نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید و نتوانستید با پشتیبانی شاد تماس بگیرید، در ادامه همراه ما باشید تا مشاوره های لازم را در رابطه با این موضوع به شما ارائه دهیم.

برای این کار ابتدا وارد برنامه شده و سپس گزینه My School را انتخاب کنید. در این قسمت بر روی گزینه افزودن کاربر کلیک کنید. سپس نقش خود را انتخاب کنید که می تواند دانش آموز، معلم و مدیر باشد.

در مرحله بعد، نوبت به وارد کردن اطلاعات مورد نیاز از جمله کد کشور، سال تولد و ماه تولد می رسد. پس از وارد کردن اطلاعات درخواستی و تایید آن، احراز هویت می‌شوید و با مراجعه به بخش “مدرسه من” می‌توانید از تمامی حساب‌های خود مطلع شوید.

برای ورود به سیستم پشتیبانی همگام سازی کلیک کنید.

اکانت برنامه شاد را حذف کنید

برای حذف اکانت باید بدانید که پس از حذف به هیچ عنوان اجازه دسترسی به حساب کاربری را نخواهید داشت و باید مجددا ثبت نام کنید.

این قابلیت برنامه شاد مانند تمامی برنامه های قابل اجرا بر روی موبایل می باشد.

اگر تصمیم به حذف اکانت دارید، احتمالاً قصد دارید آن را روی دستگاه یا تلفن همراه دیگری نصب کنید، در چنین مواردی توصیه می کنیم ابتدا برنامه را روی دستگاه جدید نصب کنید و از نصب بودن آن اطمینان حاصل کنید، سپس سعی کنید برنامه قبلی خود را حذف کنید. حساب کنید زیرا در غیر این صورت ممکن است با مشکل مواجه شوید.

ویژگی های آخرین نسخه برنامه شاد

با هر آپدیت نسخه شاد، ویژگی های جدیدی به آن اضافه می شود که این موارد را با جزئیات بیشتری بررسی می کنیم.

مرتبط:  چرا اجسام به سمت زمین سقوط می کند

از جمله این امکانات می توان به برنامه آزمون ساز، امکان حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس، شادینو، ارتباط تصویری معلم و دانش آموز، محتوا، تایید تکالیف دانش آموز و وجود فضای اختصاصی به معلمان مانند دفتر فیزیکی معلمان مدرسه .

نحوه استفاده از فضای ابری شخصی در برنامه Shad

داده ها موضوعی است که همیشه مشکل ساز بوده و می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. از آنجایی که تمامی دروس و سایر موارد به صورت فایل در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد، به همین دلیل بحث ذخیره سازی و استفاده از روش های نوین ذخیره سازی بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به فضای محدود تلفن های همراه و حتی رایانه ها، اکنون قابلیتی در برنامه شاد وجود دارد که دانش آموزان می توانند از آن برای ذخیره فایل های خود در فضای ابری استفاده کنند.

دسترسی به این فضا حتی خارج از ساعت کلاس نیز امکان پذیر است و دانش آموزان اجازه دسترسی به آن را خواهند داشت.

برای دسترسی به این فضا ابتدا باید وارد برنامه شده، گزینه مدرسه من را انتخاب کرده و نام خود را وارد کنید تا کلاس خود را ببینید. پس از این مرحله لازم است گزینه فضای ابر شخصی را انتخاب کنید تا فضای ابری در اختیار شما قرار گیرد.

پادکست صوتی مقاله

خلاصه

در این مقاله سعی شده است تمامی نکات مهم مربوط به سیستم شاد و پشتیبانی شاد مرور شود. از آنجایی که در سیستم شاد امکانات و قطعات مختلفی وجود دارد و با هر آپدیت قطعات جدیدی به آن اضافه می شود، به همین دلیل لازم است از این موارد اطلاع داشته باشید.

اگر در مورد هر یک از این موارد به کمک بیشتری نیاز دارید، می توانید با شماره پشتیبانی آنلاین شاد تماس بگیرید.

همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به هر گونه سوالی در مورد پشتیبانی آنلاین شاد، سایت پشتیبانی شاد و خط کمک شاد هستند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه استفاده از پشتیبانی Happy Errors از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد از تلفن ثابت بدون کد پاسخ تماس بگیرید.

موارد مشابه

نصب خوب روی کامپیوتر

احراز هویت در سیستم شاد

وارد سیستم وب شاد شوید

دانلود مستقیم اپلیکیشن شاد برای کامپیوتر

pada.medu.ir

حمایت مبارک

4.2/5 – (10 امتیاز)

آیا از سیستم شاد پشتیبانی می شود؟

بله در سیستم شاد پشتیبانی وجود دارد و ارائه می شود.

شماره پشتیبانی آنلاین شاد چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

شماره در متن ذکر شده است و سرویس شامل انواع مشکلاتی است که ممکن است در سیستم ایجاد شود.

اگر پشتیبانی شاد به مشکلات پاسخ ندهد، راه حل رفع خطاها چیست؟

در این مورد می توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

آیا پشتیبانی در سایت وجود دارد؟

خیر پشتیبانی تلفنی وجود دارد و خدماتی برای اینگونه موارد در سایت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، در پی شیوع بیماری کرونا در جهان که منجر به تعطیلی مدارس در تمامی کشورها از جمله ایران شد و با توجه به اهمیت و ضرورت ادامه تحصیل دانش آموزان، وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: راه اندازی مدارس در فضای مجازی، تلاش های مستمری در این راستا آغاز و در کمترین زمان ممکن شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد) راه اندازی شد.

از این رو شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) در فضایی ایزوله با امکانات محلی و به عنوان شبکه آموزشی اختصاصی وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است تا آنچه در مدرسه در زمان تعطیلی مدارس رخ می دهد در این مجازی امن انجام شود. فضا. .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، با راه اندازی این شبکه ممکن است مدیران، معلمان و دانش آموزان در استفاده از این پیام رسان با ابهاماتی مواجه شوند که باید شفاف سازی و رفع شود. بنابراین، سوالات متداول کاربران به سطوح تقسیم می شوند. مردم، مدیران، معلمان، کارکنان آموزشی، والدین و دانش آموزان پاسخی برای لذت بردن بهتر و تسهیل دسترسی به این فضای مجازی دارند.

سوالات عمومی

1. پس از تنظیم پیام توسط مدیر، معلم، دانش آموز یا والدین، آیا نیاز به تنظیم کلاس یا گروه های مطالعاتی است؟

پاسخ: به محض ورود مدیر مدرسه و احراز هویت، کلاس های مدرسه به صورت خودکار تنظیم می شوند و نیازی به ایجاد گروه کلاسی نیست.

2. مزیت استفاده از اپلیکیشن داخلی و انحصاری در این طرح چیست؟

پاسخ: ایجاد محیطی جذاب، پویا و ایمن که پاسخگوی نیازهای آموزشی و اجتماعی دانش آموزان ایرانی باشد یکی از مهم ترین دلایل راه اندازی اپلیکیشن داخلی شاد است.

3. تلفن همراه من اجازه نصب برنامه را نمی دهد. باید چکار کنم؟ پیام هایی مانند این برنامه نامعتبر هستند یا ممکن است تلفن و داده های شما را به خطر بیندازند؟

پاسخ دادن. تمام مسائل امنیتی مربوط به برنامه توسط یک تیم فنی بررسی شده است. بنابراین، کافی است به بخش تنظیمات دستگاه خود بروید و مجوز نصب برنامه را فعال کنید.

4. آیا مخاطبین همتایان و مخاطبین ما را می بینند؟

پاسخ: خیر. کلیه اطلاعات شخصی کاربران برای سایر کاربران محفوظ بوده و غیر قابل دسترس می باشد. مردم فقط می توانند مخاطبان خود را ببینند که به شاد پیوسته اند.

5. آیا پیام رسان نسخه دسکتاپ (ویندوز/مک/لینوکس) دارد؟

پاسخ: در حال حاضر فقط نسخه اندروید موجود است.

6. آیا پیام رسان نسخه وب دارد؟

پاسخ: بله. Shadweb.iranlms.ir.

7. آیا مسنجر نسخه IOS دارد؟

پاسخ: بله Shaddl.ir

8. دوره های آنلاین چقدر طول می کشد؟

پاسخ: آموزش آنلاین تا رفع موانع موجود و اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه خواهد داشت.

9. آیا اینترنت رایگان خواهیم داشت؟

پاسخ: با توجه به تایید ستاد ملی کرونا به زودی امکان استفاده رایگان از اینترنت برای اپلیکیشن شاد فراهم می شود.

ده برنامه درسی چند پایه / پیش دبستانی / نهضت سوادآموزی چگونه خواهد بود؟

پاسخ: در حال حاضر امکان شرکت در سامانه شاد برای این افراد وجود ندارد. پس از امکان ارائه خدمات در اسرع وقت به اطلاع شما خواهد رسید.

11. برای دانش آموزان/محله های محروم و فاقد امکانات لازم چه باید کرد؟

پاسخ: موضوع در حال بررسی است و وضعیت متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

12. آیا امکان گزارش فعالیت مدرسه و کلاس در سطح منطقه و استان وجود دارد؟

پاسخ: بله. در قسمت «ورود به ستاد/استان/مدیر شهرداری» در اپلیکیشن شاد علامتی وجود دارد.

13. آیا امکان برگزاری کلاس های پیش دبستانی وجود دارد؟

پاسخ: در حال حاضر خیر. اما به زودی این امکان ارائه خواهد شد.

14. آیا امکان ایجاد گروه و کانال (از هر نوع) برای افراد وجود دارد؟

پاسخ: خیر. این امکان در حال حاضر در اپلیکیشن شاد وجود ندارد.

15. ویژگی های مورد نیاز دستگاه هوشمند برای نصب این برنامه چیست؟

پاسخ: دستگاه هوشمند با سیستم عامل اندروید (نسخه 4.4 یا بالاتر) و با حداقل حافظه مورد نیاز برای نصب و اجرای برنامه.

مدیران

1. مدیران چه کاری باید انجام دهند؟ (شرح مراحل یک به یک)

پاسخ: ادمین ها می توانند با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد تمامی مراحل کار را به صورت جداگانه مشاهده کنند. (در صورت لزوم از راهنما استفاده کنید)

2. نحوه ثبت و ویرایش اطلاعات مدرس (رسمی، شهریه، آزاد، بدون اطلاع رسانی سامانه (خرید خدمات)) در سناد چگونه است؟ چگونه مشکل عدم پذیرش اطلاعات معلم توسط اپلیکیشن را حل کنیم؟

پاسخ: کلیه اطلاعات معلمان توسط مدیران مدارس در سامانه سناد قابل ثبت و ویرایش می باشد. مدیر و معلم باید از صحت اطلاعات وارد شده در سناد اطمینان حاصل کنند و سپس مراحل نصب اپلیکیشن را انجام دهند.

3. چگونه اطلاعات خود (مدیر) را در سناد ثبت کنم؟

مرتبط:  چرا نسل شیر ایرانی از بین رفته است علوم ششم

پاسخ: این اطلاعات توسط مدیران منطقه در سامانه سناد قابل ذخیره و ویرایش است.

4. در چه مراحلی ملزم به ثبت اطلاعات در سناد هستند؟

پاسخ: تمامی بخش ها موظف به ثبت اطلاعات خود در سناد هستند. مسئولیت این کاربر بر عهده مدیران مدرسه و منطقه است و هیچ دسترسی برای افراد دیگر وجود ندارد.

سوالات معلمان

1. معلمان چه باید بکنند؟ (شرح مراحل یک به یک)

پاسخ: اساتید می توانند با مراجعه به کانال پشتیبانی اپ شاد تمامی مراحل کار را به صورت جداگانه مشاهده کنند. (در صورت لزوم از راهنما استفاده کنید)

2. هنگام وارد كردن كد ملي معلم در قسمت طبقه بندي، خطاي «معتبر» نمايش داده مي شود. باید چکار کنم؟

پاسخ: لازم است از مطابقت شماره تلفن خود با سامانه سناد اطمینان حاصل کنید. همچنین شماره ملی را به صورت صحیح و با صفحه کلید انگلیسی وارد کنید. در صورت نیاز از مدیر بخواهید که اطلاعات شما را در سامانه سناد تصحیح کند.

3. برخی از همکاران معلم با اطلاع همکار دیگر در کلاس حضور دارند. چه کار باید بکنیم؟

پاسخ: ابلاغ رسمی مخالف است. اطلاعات دقیق باید در سناد گنجانده شود.

4. آیا امکان ادغام چندین کلاس با محتوای مشابه توسط یک معلم وجود دارد؟

پاسخ: متأسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

5. معلمانی که تحصیلات غیر اجباری دارند چه باید بکنند؟

پاسخ: فرهنگیان دارای تحصیلات غیر اجباری می توانند از روز سه شنبه وارد پیام رسان شده و پس از انتخاب نقش معلم کد مدرسه خود را انتخاب کنند.

6. آیا امکان خروج از کلاس را می توان غیر فعال کرد؟

امکان خروج دانش آموزان از کلاس وجود دارد که به زودی غیر فعال می شود.

سوالات از مدرسه / سایر کارکنان آموزشی

1. معاونین مدرسه چه باید بکنند؟

پاسخ: در حال حاضر پرسنل مدرسه موظف به همکاری با مدیر مدرسه می باشند. در مراحل زیر می توان نقش های جداگانه ای برای این افراد روی اپلیکیشن تعریف کرد.

2. مربیان/مشاوران خانه نشین چه باید بکنند؟

پاسخ: به زودی در هر مدرسه یک گروه آموزشی/راهنمایی ویژه ایجاد می شود. ایده های خود را که در محیطی شاد عملیاتی و قابل اجرا هستند از طریق مدیران منطقه به تیم پشتیبانی منتقل کنید تا در صورت امکان از طرف شما اجرا شوند.

3. برای اجرای برنامه های آموزشی تناسب اندام و سلامتی/کلاس های عملی/کلاس های مهارتی چه کنیم؟

پاسخ: بعداً به ایشان اطلاع داده می شود. ایده های خود را که در محیطی شاد عملیاتی و قابل اجرا هستند از طریق مدیران منطقه به تیم پشتیبانی منتقل کنید تا در صورت امکان از طرف شما اجرا شوند.

پیغام خطا

1. هنگام احراز هویت دانش آموز صفحه ثبت اطلاعات شناسنامه (کد ملی و شماره سریال شناسنامه و …) نمایش داده نمی شد و مستقیماً در صفحه ای با پیغام خطای 403 وارد می شد، چه باید کرد؟

پاسخ 1: هنگام کار با Shad و احراز هویت روی گوشی، فیلترشکن خود را خاموش کنید.

پاسخ 2: زبان صفحه کلید گوشی یا کامپیوتر را روی انگلیسی قرار دهید. (اعداد را به زبان انگلیسی وارد کنید).

پاسخ 3: صحت مشخصات کارت دانش آموزی باید توسط مدیر مدرسه در سناد تایید شود. تصحیح اطلاعات در سناد حداکثر تا 24 ساعت در سامانه شاد اعمال خواهد شد.

پاسخ 4: لینک صفحه وب احراز هویت را کپی کنید و همان صفحه را با مرورگر دیگری در گوشی یا رایانه خود باز کنید و احراز هویت را ادامه دهید. (مراحل را در تصویر ببینید).

پاسخ 5: مشکل معمولا ترافیک و سرعت اتصال اینترنت شما یا خود برنامه است. مراحل احراز هویت را در زمان های مختلف تکرار کنید.

پاسخ 6: ممکن است نسخه مرورگر گوشی یا اینترنت شما کم باشد. اگر با به روز رسانی برنامه ها آشنایی دارید، لطفا مرورگر خود را از مارکت یا فروشگاه گوگل به روز کنید یا مرورگر دیگری مانند گوگل کروم یا موزیلا فایرفاکس و غیره را نصب کنید.

پاسخ 7: اگر با این روش قادر به احراز هویت نیستید، ساده ترین راه این است که برنامه را روی گوشی دیگری با همان شماره موبایل نصب و اجرا کنید و مراحل احراز هویت را انجام دهید. پس از اتمام کار در گوشی دوم، دانش آموز در گوشی اول به کلاس اضافه می شود و می توانید برنامه را از گوشی دوم حذف کنید.

پاسخ 8: مجموع دو عدد را در جایی که مشخص شده است بنویسید.

2. راه حل خطای 406 چیست؟

پاسخ: هر دانش آموز 5 دقیقه فرصت دارد تا اطلاعات شخصی خود را ثبت کند. اگر نتواند در مدت 5 دقیقه اطلاعات خود را ثبت کند با خطای 406 مواجه می شود در این صورت دوباره ثبت نام کنید.

3. راه حل خطاهای 402 و 401 چیست؟

پاسخ: اگر پس از ذخیره پروفایل دانش آموز با خطای 401 یا 402 مواجه شدید، باید یک مرحله به عقب برگردید و دوباره مراحل را ادامه دهید. اگر بعد از مرحله احراز هویت با خطای 401 یا 402 مواجه شدید، باید به قسمت student و سپس به قسمت student list بروید و نام دانشجو را انتخاب کنید.

4- در هنگام ورود دانشجو خطای عدم تطابق اطلاعات شناسنامه وجود دارد.

پاسخ: توجه داشته باشید که دلیل این خطا ممکن است نقص یا اشتباه در پروفایل دانشجویی ثبت شده در سامانه سناد باشد. مطمئن شوید که اطلاعات شما صحیح است.

سوالات دانش آموزان

1. دانش آموزان چه باید بکنند؟

پاسخ: دانشجویان می توانند با مراجعه به کانال پشتیبانی اپلیکیشن شاد، تمامی مراحل کار را به صورت جداگانه مشاهده کنند.

2. من یک شهروند دانشجو هستم. چگونه وارد سامانه شویم؟

پاسخ: در مورد اتباع سایر کشورها به جای کد ملی باید کد ملی درج شود و نیازی به درج اطلاعات شناسنامه نیست. امکان ثبت نام این اقوام به زودی فراهم می شود، هم اکنون مدیر امکان افزودن دانشجو را دارد.

3. آیا با یک خط امکان ثبت نام چند دانشجو وجود دارد؟ آیا والدینی که معلم یا مدیر هستند می توانند از همان خط برای ارتباط فرزندشان استفاده کنند؟

پاسخ: بله. در حال حاضر امکان پذیر است. اما احتمال خطای احتمالی فرزندان در این زمینه بر عهده والدین خواهد بود. والدین در صورت لزوم برای هر دانش آموز خط تلفن جداگانه ای تهیه کنند.

3. دانش آموزانی که گوشی ندارند چگونه می توانند از تلفن والدین خود استفاده کنند؟

پاسخ: می توانید این برنامه را روی دو گوشی مثلا (تلفن والدین) نصب کنید و با یک شماره آن را فعال کنید، اگر یکی در دسترس نبود از گوشی دیگر استفاده کنید.

4. دانش آموزان استثنایی چه باید بکنند؟

پاسخ: برنامه ریزی برای دانش آموزان استثنایی ادامه دارد. در صورت وجود پیشنهاد، ایده های عملیاتی و قابل اجرا خود را در محیطی شاد از طریق مدیران منطقه به تیم پشتیبانی انتقال دهید تا از طرف شما اجرا شود.

سوالات والدین

1. والدین چه باید بکنند؟

پاسخ: پس از نصب اپلیکیشن، والدین می توانند حضور دانش آموزان در کلاس های درس را در زمان مقرر نظارت کنند. در حال حاضر امکان حضور فعال والدین در اپلیکیشن شاد وجود ندارد.

2. آیا امکان ارسال گزارش حضور و غیاب هفتگی برای والدین وجود دارد؟

پاسخ: متأسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد. اما محتوای دوره و فعالیت های دوره همچنان در دستگاه هوشمند مورد استفاده قابل دسترسی است.

3. آیا چند دانش آموز از یک خانواده با یک شماره موبایل می توانند وارد شاد شوند؟

پاسخ: رعایت این ماده امکان پذیر است. پس از ملحق شدن یک کودک، باید برنامه را ترک کرده و دوباره وارد سیستم شود تا دانش آموز بعدی عضو کلاس شود.

فعالیت های کلاس درس

1. آیا امکان انصراف از کلاس وجود دارد؟

پاسخ: در حال حاضر امکان انصراف از کلاس ها وجود ندارد.

2. آیا می توانم دوره و محتوای ارائه شده را ذخیره کنم؟

مرتبط:  چرا در عید نوروز سفره هفت سین می اندازند

پاسخ: بله. در همین راستا، اپلیکیشن شاد مانند پیام رسان ها عمل می کند و می توانید محتوای درج شده در آن را به عنوان پیام رسان ذخیره کنید.

3. آیا می توانم پیام های ارسال شده را حذف/ویرایش کنم؟

پاسخ: بله. در این راستا اپلیکیشن شاد نیز مانند پیام رسان ها عمل می کند و می توانید پیام های خود را مانند یک پیام رسان حذف یا ویرایش کنید.

4. آیا محدودیتی برای ارسال فایل های متنی، صوتی، عکس یا تصویری وجود دارد؟

پاسخ: حداکثر حجم فایل قابل ارسال 100 مگابایت است.

5. آیا می توانم اطلاعات را از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل کنم؟

پاسخ: بله. اطلاعات مسنجر در خود مسنجر ذخیره می شود و به ابزاری که استفاده می کنید بستگی ندارد. به سادگی با دستگاه دیگری وارد حساب کاربری خود شوید.

6. آیا امکان برقراری ارتباط دو طرفه و تعاملی بین دانش آموزان و معلم وجود دارد؟

پاسخ دادن . آره. محیط شاد ارتباط دو طرفه بین معلم و دانش آموزان در گروه های کلاس را فراهم کرد. البته در حال حاضر امکان ارتباط شخصی بین دانشجویان وجود ندارد.

7-آیا آزمون ها/امتحانات/کارنامه به همین صورت صادر می شود؟

پاسخ: در این صورت اطلاعات متعاقبا ارائه خواهد شد.

8. آیا امکان اشتراک بخشی از صفحه نمایش گوشی یا دسکتاپ برای همه کلاس ها وجود دارد؟

پاسخ: متأسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

9. آیا امکان شرکت آنلاین وجود دارد؟ از کجا بفهمم دانش آموز کلاس را ترک نکرده است؟

پاسخ: با مراجعه به لیست کلاس ها می توانید از وضعیت حضور و غیاب هر دانش آموز مطلع شوید.

ده آیا امکان ارسال تصویر یا صدای معلم به صورت همزمان (استریم) وجود دارد؟

پاسخ: خیر. متاسفانه در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

انتهای پیام

اگر از جمله کاربرانی هستید که با عضویت و ثبت نام در برنامه شاد مشکل دارید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله قصد داریم نحوه ثبت نام در شاد را به شما آموزش دهیم. تا پایان این مقاله با مایک همراه باشید.

شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی اجباری مدارس دلیلی است که آموزش و پرورش راهی جدید برای مطالعه دانش آموزان پیدا کرده است. راه حل ارائه شده توسط وزارت آموزش و پرورش یک برنامه پیام رسانی به نام شاد بود.

شاد که برای استفاده آسان مانند سایر پیام رسان های محبوب طراحی شده بود، به یک کلاس درس آنلاین تبدیل شده است که علاوه بر جلوگیری از تجمع دانش آموزان در مدارس، آنها را از مدرسه دور نگه داشته است.

در شاد مدیران مدارس مدیریت جریان ها و گروه ها را بر عهده دارند. معلمان مانند کلاس های مدرسه، کلاس ها را فقط به صورت آنلاین و نه حضوری با روش قبلی خود تدریس می کنند. دانش آموزان نیز پس از احراز هویت (مانند مدیر و معلم) به کلاس مربوطه خود اضافه می شوند و می توانند از کلاس خود استفاده کنند.

لیست این مقاله (با کلیک بر روی هر عنوان به این بخش منتقل می شوید):

آموزش تصویری دانلود و عضویت در شاد

متاسفانه گاهی اوقات به دلایلی کاربران در نصب این برنامه و همچنین ثبت نام با آن دچار مشکل می شوند. در ادامه روش صحیح دانلود و ثبت نام در اپلیکیشن شاد را به شما آموزش می دهیم.

دانلود برنامه

گاهی اوقات مشکلاتی که در هنگام نصب این اپلیکیشن پیش می آید به دلیل معیوب بودن نسخه دانلود شده است. به همین دلیل می توانید با وارد شدن به «نصب برنامه مبارک» بهترین و به روزترین نسخه این اپلیکیشن را دریافت کنید. لازم به ذکر است نسخه منتشر شده در این صفحه به هیچ وجه ایراد ندارد و دائما به روز می شود.

در حال نصب برنامه

برای نصب برنامه پس از دانلود از طریق صفحه بالا بر روی گزینه Install کلیک کنید تا برنامه بر روی گوشی شما نصب شود. لازم به ذکر است که برای دانلود و نصب این برنامه به حداقل 40 مگابایت فضای خالی در حافظه اصلی دستگاه نیاز دارید. همچنین توصیه می کنیم قبل از نصب، مقاله چرا Shad را برای مشکلات کلی برنامه نصب نمی کند، مطالعه کنید.

وارد شوید و ثبت نام کنید

پس از اتمام نصب، برای اجرای برنامه وارد شوید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید تا عضو شوید و به ترتیب در شاد ثبت نام کنید.

روی گزینه ورود به برنامه ضربه بزنید.

شماره موبایل خود را وارد کرده و روی اتصال کلیک کنید.

اکنون یک پیامک حاوی کد به شماره ای که در مرحله قبل وارد کرده اید ارسال می شود. پس از دریافت کد آن را در کادر مربوطه وارد کنید. اگر عدد اشتباه است، روی عدد صحیح کلیک کنید تا به مرحله قبل برگردید.

اکنون باید نام نیرو و نام خانوادگی دلخواه خود را وارد کنید.

مراحل ثبت نام شما به عنوان یک کاربر عمومی شاد اکنون کامل شده است. اگر قصد دارید به عنوان دانشجو، معلم یا مدیر در شاد شروع به کار کنید، باید پس از انجام مراحل بالا احراز هویت کنید. اگر احراز هویت نکنید، به هیچ کلاس، گروه یا کانال خصوصی دسترسی نخواهید داشت.

برای احراز هویت (معلم و دانش آموز) ابتدا مدیر مدرسه باید سایت سناد را به شما معرفی کند. خود مدیر قبل از شروع فعالیت در این سایت باید خود را احراز هویت کند. پس از احراز هویت در سناد، به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید.

پس از وارد شدن به شاد، صفحه ای مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. گزینه ورود به مدرسه من را انتخاب کنید.

آموزش ثبت نام در شاد رفع مشکل

صفحه زیر برای شما باز خواهد شد. روی گزینه Add User ضربه بزنید.

در این مرحله باید از بین آیتم ها نقش خود را انتخاب کنید.

اکنون باید کد ملی خود و سایر اطلاعات درخواست شده برای تکمیل احراز هویت خود را وارد کنید.

هنگامی که احراز هویت کامل شد و پذیرفته شد، وارد کلاس خود می شوید (نه همه کلاس ها).

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]در صورت مشاهده ضعف در برنامه مانند سرعت پایین، نداشتن دیافراگم، تاخیر مداوم و … برنامه باید آپدیت شود. برای به روز رسانی می توانید از صفحه “چگونه لطفا” استفاده کنید. با آپدیت این برنامه علاوه بر رفع مشکلات نسخه قبلی که توسط سازندگان اپلیکیشن رفع شده بود، از کندی و کندی اپلیکیشن نیز خلاص خواهید شد.[/box ]

همچنین از “کلون برنامه” برای ایجاد چندین حساب در شاد استفاده کنید.

توجه: اگر بعد از ثبت نام تصمیم به خروج از برنامه دارید، حتما از مایکت “حذف اکانت شاد” را یاد بگیرید.

آیا می توان برنامه را به حافظه خارجی منتقل کرد؟

بله، شما می توانید با استفاده از تنظیمات، گزینه برنامه ها، شاد را به حافظه خارجی خود منتقل کنید.

اگر در شاد احراز هویت نکنیم به چه امکاناتی دسترسی نخواهیم داشت؟

همانطور که گفته شد در صورت عدم احراز هویت، کاربر عمومی محسوب می شوید و تنها می توانید به کانال های عمومی این برنامه دسترسی داشته باشید.

آیا با احراز هویت به همه گروه های شاد دسترسی خواهیم داشت؟

خیر بسته به احراز هویت شما، دسترسی شما به گروه ها و کانال های مختلف انتخاب می شود. به عنوان مثال، مدیر به تمام گروه ها و کانال های مربوط به مدرسه دسترسی خواهد داشت، معلم به تمام گروه ها و کانال های مرتبط با دروس خود دسترسی خواهد داشت و دانش آموز فقط به اطلاعات مربوط به کلاس خود دسترسی خواهد داشت.

نوبت تو است

در این مقاله سعی شده است نحوه صحیح ورود به اپلیکیشن شاد و ثبت نام در آن را به شما آموزش دهیم. امیدواریم این مفید بوده باشد. اکنون این شما هستید که نظرات خود را برای ما ارسال کنید. همچنین اگر سوالی در مورد آیتم دارید، پاسخ را از ما بپرسید. با تشکر از همکاری شما.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. مقاله عالی بود، خیلی خوب توضیح داده بودن که چرا شاد وقتی شماره قبول نمی‌کند. واقعا لذت بردم از خوندنش.

  2. خیلی خوب بود که یه مقاله به این موضوع نوشته شد. من خودمم از این مشکل رنج می‌برم و این مقاله بهم کمک کرد. فقط اگه کمی بیشتر راجع به راهکارها صحبت می‌کردید بهتر بود.

  3. خیلی باحال بود، دقیقا مثل شاد. خیلی خنده‌دار بود. امیدوارم بیشتر از این مقالات بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا